Lijkt wel of je busje een vacht heeft .quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:29 schreef junkiexp het volgende:
Zoals gezegd vandaag van Rotterdam naar Luik gereden en terug.
08:00 vertrokken en 15:00 was ik weer terug.
En mensen hierboven keep on dreaming met je 130, in het NL stuk A16 was het een snelheidsbeperking van 50 en in heel BE 70.
De hoofdrijbanen van de Brienenoord waren afgesloten omdat het te glad was door ijzel, in Rotterdam was het overal spekglad op de weg.
Verschillende ongelukken gezien en een auto op zijn kop.
Rijden op ijs kan je niet vergelijken met rijden op sneeuw.
In België regende het en ik moest de kachel op de voorruit houden omdat anders steeds de regen voor mijn neus op de ruit bevroor.
Ik reed met mijn bestelbus met winterbanden, dat is best een stabiele combinatie maar het was soms echt glibberen, vooral door de wind en het banen wisselen.
Op de heenweg waren praktisch alle linker rijstroken afgesloten.
Zelfs vrachtwagens deden het rustig aan, en die rijden meestal best hard door met sneeuw.
Om je nog een beetje een idee te geven, dit was toen ik Luik stond:
[ afbeelding ]
Zat op sommige stukken 3cm ijs op mijn bus
IJskatquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan was Nattekat dus Bevrorenkat geworden.
Demo rijden op ijs.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:29 schreef junkiexp het volgende:
Zoals gezegd vandaag van Rotterdam naar Luik gereden en terug.
08:00 vertrokken en 15:00 was ik weer terug.
En mensen hierboven keep on dreaming met je 130, in het NL stuk A16 was het een snelheidsbeperking van 50 en in heel BE 70.
De hoofdrijbanen van de Brienenoord waren afgesloten omdat het te glad was door ijzel, in Rotterdam was het overal spekglad op de weg.
Verschillende ongelukken gezien en een auto op zijn kop.
Rijden op ijs kan je niet vergelijken met rijden op sneeuw.
In België regende het en ik moest de kachel op de voorruit houden omdat anders steeds de regen voor mijn neus op de ruit bevroor.
Ik reed met mijn bestelbus met winterbanden, dat is best een stabiele combinatie maar het was soms echt glibberen, vooral door de wind en het banen wisselen.
Op de heenweg waren praktisch alle linker rijstroken afgesloten.
Zelfs vrachtwagens deden het rustig aan, en die rijden meestal best hard door met sneeuw.
Om je nog een beetje een idee te geven, dit was toen ik Luik stond:
[ afbeelding ]
Zat op sommige stukken 3cm ijs op mijn bus
geweldigquote:
Dit heb ik lang geleden in Thialf gezien tussen Romme en een rallywagen. Romme won met gemak.quote:
Heb je die tweede ook in een zo hoog mogelijke resolutie? Vind 'm mooi als bureauachtergrond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:19 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je alle 3 de foto's in maximale kwaliteit middels een link naar me te sturen met een ratio van 16:9 en groter dan 1920 × 1080. Ik zou je heel dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:19 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Er is al de hele dag nieuws over Istanbul op TV.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:44 schreef junkiexp het volgende:
Een vriend van mij die in Istanbul woont stuurde foto's, daar ligt in het centrum zo'n 40-50cm sneeuw door een sneeuwstorm, gebeurt daar niet zo heel vaak.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:02 schreef thesiren.nl het volgende:
Dat word een vies plakkerig warme nacht vandaag in Noord Holland zag net in nieuwsuur 37 graden voorbijkomen.
[ afbeelding ]
Ik snap die sneeuwpunt rechtsonder niet zo goed op vrijdag als het boven nul is die dag volgens één grafiekje naar linksquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap die sneeuwpunt rechtsonder niet zo goed op vrijdag als het boven nul is die dag volgens één grafiekje naar links
(Maar ik duim )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |