Dat vroeg ik mijzelf ook al af..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven? Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
Ik vrees dat de juristen van de NS dit soort trucs hebben bedacht om onder de verplichting uit te komen om binnen een uur na het optreden van de storing het vervangend vervoer op volle oorlogssterkte te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven? Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
Er zouden inderdaad drie treinen naar Vlissingen hebben gereden en één stopper naar Dordrecht. Bij die laatste heb ik alleen ernstige twijfel want in Oudenbosch zou ineens het materieel gewisseld zijn: https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5942/2017-01-10T12:41:00+0100quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Er heeft vandaag vanuit Roosendaal in ieder geval één reizigerstrein gereden
Die Vlisseningers hebben sowieso niet vanaf Roosendaal gereden, maar vanaf Bergen op Zoom naar Vlissingenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zouden inderdaad drie treinen naar Vlissingen hebben gereden en één stopper naar Dordrecht. Bij die laatste heb ik alleen ernstige twijfel want in Oudenbosch zou ineens het materieel gewisseld zijn: https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5942/2017-01-10T12:41:00+0100
Zelf gespot, of afgaande op digitale reisinformatie? In geval van het laatste: vertrouw daar niet te hard op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Er heeft vandaag vanuit Roosendaal in ieder geval één reizigerstrein gereden
Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spottenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zelf gespot, of afgaande op digitale reisinformatie? In geval van het laatste: vertrouw daar niet te hard op.
Ramptoerismequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spotten
Weet ik veel, misschien was je in de buurt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spotten
Dieselen naar Roosendaal om daar wat gestrand mat op te halen en naar Vage Zwaluwe te brengen, zodat het daar tegen de draad kan worden gezetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef Salatrel het volgende:
als ze maar niet verwachten dat ik vannacht met een gezond stel naar Roosendaal ga rijden dat is een brug te ver
Mooi klote.quote:
In principe kan er toch gewoon elektrisch materieel rijden op Zwolle-Enschede?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:15 schreef GlenSpey het volgende:
Vraag me af of er nog genoeg buffels in actieve dienst zijn om die kant op te gaan (en niet gelijk de lijnen waar deze nog vast op rijden in de problemen te brengen)
Niet nodig, inmiddels hebben ze daar opleggers voor. Maar die hebben nog steeds voor een deel de installatie in het onderstation nodig. Een echt apart provisorisch onderstation bouwen daar ben je wel twee dagen mee bezig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De spoortjes om die wagens op te plaatsen ook niet meer in veel gevallen.
SPANNINGquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:15 schreef dennistd het volgende:
Tja, 30-40 jaar geleden zou er een gelijkrichterwagen met dieselloc naar toegebracht zijn en zou er na een paar uur weer stroom op de bovenleiding hebben gestaan. Maar ja, die zijn er niet meer...
Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In principe kan er toch gewoon elektrisch materieel rijden op Zwolle-Enschede?
PBKA. En diverse dingen met STM-ATB.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.
Niet meer sinds die A32-trammetjes weer naar Zweden zijn gegaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.
Misschien de functionaliteit, niet de toelating.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
PBKA. En diverse dingen met STM-ATB.
Stroom staat niet.quote:
gewoon doen wat de bijsturing van je verlangt jongenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef Salatrel het volgende:
als ze maar niet verwachten dat ik vannacht met een gezond stel naar Roosendaal ga rijden dat is een brug te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |