abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 januari 2017 @ 12:12:37 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_168368790
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als een 'boek'. ;)

Ik ben zelf ook niet zo van het lezen, dus meestal begin ik in een boek en na een paar bladzijdes val ik alsnog in slaap. Ik weet niet waarom maar sinds de komst van de smartphone kan ik me echt niet meer op boeken ocncentreren, ik val er alleen maar in slaap van.
ik sjouw geen boeken meer mee, die komen op de iPad te staan. Maar daar heb je dan niet zoveel aan als je hem niet aan mag zetten. Ik neem hooguit wat tijdschriften mee (werk voor een uitgeverij) en die laat ik vaak achter in het vliegtuig/hotel.
  maandag 23 januari 2017 @ 12:23:18 #102
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168368966
Uitermate vriendelijke crew op mijn KLM vlucht van Muscat naar Abu Dhabi gisteren, gezellig zitten kletsen, toen ze erachter kwamen dat ik al een tijdje niet in Nederland ben ging het onmiddellijk over zuurkool met hema-worst, haring met ui, wat nou echte mayonaisse is (ja, ook Pulp Fiction kwam aan de orde), etc.

Zelfs de piloot kwam een persoonlijk praatje maken. :)

Meest attente vond ik nog dat ze net voor de landing me een hutkoffer aan stroopwafels in mijn handen duwden met wat Nederlandse tijdschriften.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  User die het meest klaagt 2022 maandag 23 januari 2017 @ 12:29:18 #103
414785 sirdanilot
pi_168369108
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:23 schreef static het volgende:
Uitermate vriendelijke crew op mijn KLM vlucht van Muscat naar Abu Dhabi gisteren, gezellig zitten kletsen, toen ze erachter kwamen dat ik al een tijdje niet in Nederland ben ging het onmiddellijk over zuurkool met hema-worst, haring met ui, wat nou echte mayonaisse is (ja, ook Pulp Fiction kwam aan de orde), etc.

Zelfs de piloot kwam een persoonlijk praatje maken. :)

Meest attente vond ik nog dat ze net voor de landing me een hutkoffer aan stroopwafels in mijn handen duwden met wat Nederlandse tijdschriften.
Huh? Vliegt KLM van Muscat naar Abu Dhabi?

Een maatschappij mag toch niet zomaar tussen 2 andere landen vliegen zonder speciale afspraken (behalve binnen de EU dan natuurlijk).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168369348
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Huh? Vliegt KLM van Muscat naar Abu Dhabi?

Een maatschappij mag toch niet zomaar tussen 2 andere landen vliegen zonder speciale afspraken (behalve binnen de EU dan natuurlijk).
fith freedom ofzo heet dat. Lange intercontinentale vlucht met een extra hopje. Zijn er binnen de eu best wat van. Singapore vliegt met een 777 manchester lunchen geloof ik. Goedkoopste optie om eens first class met hun te vliegen :P
  maandag 23 januari 2017 @ 12:43:25 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_168369467
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Huh? Vliegt KLM van Muscat naar Abu Dhabi?

Een maatschappij mag toch niet zomaar tussen 2 andere landen vliegen zonder speciale afspraken (behalve binnen de EU dan natuurlijk).
KLM vliegt zo ook bijvoorbeeld Singapore - Denpasar (Bali). Gewoon een tussenstop en dan weer door
  maandag 23 januari 2017 @ 12:56:28 #106
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168369767
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Huh? Vliegt KLM van Muscat naar Abu Dhabi?

Een maatschappij mag toch niet zomaar tussen 2 andere landen vliegen zonder speciale afspraken (behalve binnen de EU dan natuurlijk).
Nee, ik verzin het ter plekke. :O

Anyway, vlucht ging verder naar Amsterdam.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  User die het meest klaagt 2022 maandag 23 januari 2017 @ 12:57:36 #107
414785 sirdanilot
pi_168369806
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:43 schreef Blik het volgende:

[..]

KLM vliegt zo ook bijvoorbeeld Singapore - Denpasar (Bali). Gewoon een tussenstop en dan weer door
Oh ok.

Binnen een land heb ik wel gedaan, heel vroeger. Met british airways van london naar sao paulo en dan mocht je in het vliegtuig blijven zitten, en na een uurtje of twee vloog deze door naar Rio.

Maar ik was toen nog een kind, kan ook zijn dat dit de braziliaanse maatschappij Varig was (die is nu failliet). Dat weet ik niet meer. Maar ik dacht british airways.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 23 januari 2017 @ 12:58:41 #108
414785 sirdanilot
pi_168369826
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:56 schreef static het volgende:

[..]

Nee, ik verzin het ter plekke. :O

Anyway, vlucht ging verder naar Amsterdam.
Mocht je in het vliegtuig blijven zitten of moest je eruit in abu dhabi?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168369937
Je moet blijven zitten. Ik heb de omgekeerde vlucht gehad en ik heb ook een heel prettige ervaring gehad met de klm crew.
  maandag 23 januari 2017 @ 13:23:27 #110
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168370341
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Mocht je in het vliegtuig blijven zitten of moest je eruit in abu dhabi?
Eruit want Abu Dhabi was mijn eindbestemming.

De rest moest ca. 50 minuten blijven zitten voor vertrek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_168373746
Ik vind het gewoon raar.. Ik bedoel je hebt stopcontacten bij elke stoel, usb-aansluitingen en noem maar op, maar uiteindelijk bieden ze enkel een fictief doel. Als je al niet eens gewoon je eigen muziek mag luisteren dan wordt het leven je erg bemoeilijkt, ik reis de volgende keer niet meer met een CAAC-maatschappij in ieder geval.. Eten was ook nog eens van een dusdanig niveau dat ik in staat ben een half etmaal niet te eten.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:17 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je hebt toch een schermpje voor je met films die je al gezien hebt of nooit zou willen zien? En anders kun je nog Mahjong of Tetris doen.
Vind 't scherm niet bepaald prettig.. en aangezien ik exit row seats had zaten ze ook op een plek dat ik mijn slapende buren wakker kon krijgen met de brightness.. En tetris had ik alle 20 highscores al mee behaald, dat was na een tijd niet leuk meer :P

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als een 'boek'. ;)

Ik ben zelf ook niet zo van het lezen, dus meestal begin ik in een boek en na een paar bladzijdes val ik alsnog in slaap. Ik weet niet waarom maar sinds de komst van de smartphone kan ik me echt niet meer op boeken ocncentreren, ik val er alleen maar in slaap van.
Ja dat is dus 't grappige, dat leeslichtje in de dreamliner is zo fel.. Ik wilde andere er niet mee lastig vallen, want je hebt er echt last van als directe buur..
  User die het meest klaagt 2022 maandag 23 januari 2017 @ 15:24:22 #112
414785 sirdanilot
pi_168373859
Tsja ik snap dat je rekening wil houden met andere mensen maar je moet het nu ook weer niet overdrijven he. Dat leeslichtje zit er niet voor niks, en mensen hebben het er maar mee te doen. Net als de brightness van het scherm. dan doen ze maar zo'n oogmaskertje op, als het ze niet zint.

Sowieso staan chinezen toch al niet bekend om dat ze veel rekening houden met andere mensen. Ze boeren, spugen, slurpen en roken overal en worden stom dronken van veel te dure rode wijn die ze met cola mixen en in één teug opzuipen. Dus ik denk echt niet dat ze gaan klagen als hun buurman een leeslichtje aanzet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168373904
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:24 schreef sirdanilot het volgende:

Sowieso staan chinezen toch al niet bekend om dat ze veel rekening houden met andere mensen. Ze boeren, spugen, slurpen en roken overal en worden stom dronken van veel te dure rode wijn die ze met cola mixen en in één teug opzuipen. Dus ik denk echt niet dat ze gaan klagen als hun buurman een leeslichtje aanzet.
Klopt, gelukkig had de maatschappij nog het fatsoen westerlingen bij elkaar te groeperen, zal in het verleden wel flink ruzie over zijn geweest :P
pi_168374513
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:24 schreef sirdanilot het volgende:
Sowieso staan chinezen toch al niet bekend om dat ze veel rekening houden met andere mensen. Ze boeren, spugen, slurpen en roken overal en worden stom dronken van veel te dure rode wijn die ze met cola mixen en in één teug opzuipen. Dus ik denk echt niet dat ze gaan klagen als hun buurman een leeslichtje aanzet.
Vooroordelen alert.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 15:48:15 ]
pi_168374816
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Vooroordelen alert.
Ooit gerezen met een Chinese maatschappij? Het is toch echt zo.. Zelfs iemand gehad die de gehele vlucht muziek afspeelde op de luidspreker (die vlucht werd elektronische devices gebruiken wél getolereerd) omdat hij geen oortjes bij zich had(??)
pi_168374899
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:58 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ooit gerezen met een Chinese maatschappij? Het is toch echt zo.. Zelfs iemand gehad die de gehele vlucht muziek afspeelde op de luidspreker (die vlucht werd elektronische devices gebruiken wél getolereerd) omdat hij geen oortjes bij zich had(??)
Ik heb nooit in een beslagkom gezeten met een stel Chinezen.
pi_168375051
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Vooroordelen alert.
Als iets geen vooroordeel is is dat het wel. Alles
Mbt overlast en chinezen is gewoon feit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_168375101
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:08 schreef RipCity het volgende:

[..]

Als iets geen vooroordeel is is dat het wel. Alles
Mbt overlast en chinezen is gewoon feit.
Het is maar waar je je aan stoort. Ik ben in zes weken geen enkele stomdronken Chinees tegengekomen die dure wijn gemixed met cola in 1 teug opdrinkt. Dat je überhaupt al kan zien dat het dure wijn is is 1 ding maar je daar aan storen stoot mij wel een beetje tegen het hoofd. En aan dat boeren, slurpen en spugen moet je gewoon een beetje wennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 16:13:06 ]
pi_168376120
Ze hebben wel van die mooie Rimowa koffers. :P

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 17:00:13 ]
pi_168377807
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Vooroordelen alert.
je bent de eerste die ooit zegt dat het niet zo is.
  Eindredactie Games maandag 23 januari 2017 @ 18:30:42 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168377984
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Het is maar waar je je aan stoort. Ik ben in zes weken geen enkele stomdronken Chinees tegengekomen die dure wijn gemixed met cola in 1 teug opdrinkt. Dat je überhaupt al kan zien dat het dure wijn is is 1 ding maar je daar aan storen stoot mij wel een beetje tegen het hoofd. En aan dat boeren, slurpen en spugen moet je gewoon een beetje wennen.
nee, maar ik zit eens in de zoveel tijd wel vast met een stel chinezen die denken dat je op een wester toilet kunt hurken, je mag kotsen achterin het vliegtuig, graag hun schoenen en sokken uit doen en dan hun vieze poten op mijn armsteun weten te proppen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168379654
quote:
4s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, maar ik zit eens in de zoveel tijd wel vast met een stel chinezen die denken dat je op een wester toilet kunt hurken, je mag kotsen achterin het vliegtuig, graag hun schoenen en sokken uit doen en dan hun vieze poten op mijn armsteun weten te proppen :P
Gelukkig heeft God mij gezegend met een mond om er dan iets van te zeggen.
pi_168379690
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

je bent de eerste die ooit zegt dat het niet zo is.
Waar zeg ik dat? Ben vooral benieuwd hoe sirfapalot bij dat wijn-cola idee komt, heb dat zelf nl. ook ooit eens gelezen in de Volkskrant.
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 19:38:11 #124
45833 crew  Fogel
pi_168379933
Laten we het maar weer over zaken gaan hebben die relevant zijn voor dit topic ^O^

Hoe een Chinees zijn wijn drinkt is een voorbeeld van iets dat niet relevant is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_168380183
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:38 schreef Fogel het volgende:
Laten we het maar weer over zaken gaan hebben die relevant zijn voor dit topic ^O^

Hoe een Chinees zijn wijn drinkt is een voorbeeld van iets dat niet relevant is.
Je pakt dit prima aan op het niveau van een basisschoolleraar groep 5.
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 20:15:20 #126
45833 crew  Fogel
pi_168381115
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Je pakt dit prima aan op het niveau van een basisschoolleraar groep 5.
Het gedrag is dan ook maximaal dat niveau, ik pas me aan, wees blij.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Eindredactie Games maandag 23 januari 2017 @ 20:20:50 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168381284
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Gelukkig heeft God mij gezegend met een mond om er dan iets van te zeggen.
Je spreekt Chinees? Kewl, want zij spreken geen Engels :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 23 januari 2017 @ 20:52:57 #128
62913 Blik
The one and Only!
pi_168382396
quote:
4s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Je spreekt Chinees? Kewl, want zij spreken geen Engels :D
Een vork in de voet steken is duidelijk genoeg ;)
pi_168383259
Ik vloog met China Eastern (met tussenstop in Shanghai) naar Korea. Het is geen Emirates ofzo, maar wel een prima maatschappij, eten was goed te doen, stewardessen liepen vaak heen en weer met water, entertainment was vergelijkbaar met andere maatschappijen en geen last gehad van de Chinese passagiers. Wel op de terugweg van een luidruchtige groep Nederlanders :r :r

Laat je dus niet weerhouden om met een Chinese maatschappij te vliegen.
pi_168392985
De reële kans dat ik te maken krijg met de Chinese cultuur waar eerdergenoemde dingen normaler lijken te zijn dan in onze, en de toch wat onhandige douane situatie (zoals op bijvoorbeeld Xiamen) weerhoudt mij er van het ooit nog te doen. Dan maar 50 of 100 bijbetalen en geen risico's.

En ja, Nederlanders zijn ook strontvervelend op reis. Maar daar ontkom je nou eenmaal moeilijker aan als je vanaf een plek vertrekt dat vlakbij of in Nederland ligt.
pi_168417827
Vraag, als ik een ticket bij de KLM heb en een deel daarvan is per bus vanaf Eindhoven naar Schiphol, ben ik verplicht deze bus te nemen of is dat een optie?
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 14:40:21 #132
45833 crew  Fogel
pi_168417992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:33 schreef DeParo het volgende:
Vraag, als ik een ticket bij de KLM heb en een deel daarvan is per bus vanaf Eindhoven naar Schiphol, ben ik verplicht deze bus te nemen of is dat een optie?
Op https://www.klm.com/trave(...)ervice-mst/index.htm schrijven ze "When you miss your KLM bus, you can always check in at the airport if you make it in time". Dus het lijkt optioneel te zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_168418002
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Op https://www.klm.com/trave(...)ervice-mst/index.htm schrijven ze "When you miss your KLM bus, you can always check in at the airport if you make it in time". Dus het lijkt optioneel te zijn.
Dank :).
  woensdag 25 januari 2017 @ 20:08:02 #134
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168425289
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Op https://www.klm.com/trave(...)ervice-mst/index.htm schrijven ze "When you miss your KLM bus, you can always check in at the airport if you make it in time". Dus het lijkt optioneel te zijn.
De Nederlandse bus is zeer zeker alleen optioneel, je spaart er dan ook geen flying blue legs mee.

Wanneer je een gedeelte per bus aflegt vanaf bijvoorbeeld Antwerpen dan is het wel noodzakelijk dat je de bus neemt, komt je dan niet opdagen of mis je e.e.a. dan kan KLM je weigeren of extra kosten laten betalen.
Bij die internationale busreizen geldt een busrit ook als flying blue legs. (En dat laatste kan handig zijn als je een bepaalde frequent flyer status wilt halen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 22:23:14 #135
45833 crew  Fogel
pi_168429672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:08 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

De Nederlandse bus is zeer zeker alleen optioneel, je spaart er dan ook geen flying blue legs mee.

Wanneer je een gedeelte per bus aflegt vanaf bijvoorbeeld Antwerpen dan is het wel noodzakelijk dat je de bus neemt, komt je dan niet opdagen of mis je e.e.a. dan kan KLM je weigeren of extra kosten laten betalen.
Bij die internationale busreizen geldt een busrit ook als flying blue legs. (En dat laatste kan handig zijn als je een bepaalde frequent flyer status wilt halen).
Goede toevoeging ^O^
Gelukkig gaat DeParo van Eindhoven, dus dat scheelt een eventuele sanctie van KLM.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_168431146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:08 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

De Nederlandse bus is zeer zeker alleen optioneel, je spaart er dan ook geen flying blue legs mee.

Wanneer je een gedeelte per bus aflegt vanaf bijvoorbeeld Antwerpen dan is het wel noodzakelijk dat je de bus neemt, komt je dan niet opdagen of mis je e.e.a. dan kan KLM je weigeren of extra kosten laten betalen.
Bij die internationale busreizen geldt een busrit ook als flying blue legs. (En dat laatste kan handig zijn als je een bepaalde frequent flyer status wilt halen).
serieus?

Dat is handig, want vanaf eindhoven met klm is soms veel goedkoper dan amsterdam :')
  donderdag 26 januari 2017 @ 20:41:32 #137
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168451267
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

serieus?

Dat is handig, want vanaf eindhoven met klm is soms veel goedkoper dan amsterdam :')
Ik had niet het idee dat de vluchten goedkoper waren met de bus toevoeging meer dat ze dezelfde prijs hadden.

Op zich zou Eindhoven voor mij namelijk wel kunnen, maar gezien de tijden, geen flying blue legs heeft het eigenlijk geen zin.
Vanaf Antwerpen is het wel vaak goedkoper, met trein of bus, of vanaf Düsseldorf, maar dan zit je wel aan die verbinding vast.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168451515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik had niet het idee dat de vluchten goedkoper waren met de bus toevoeging meer dat ze dezelfde prijs hadden.

Op zich zou Eindhoven voor mij namelijk wel kunnen, maar gezien de tijden, geen flying blue legs heeft het eigenlijk geen zin.
Vanaf Antwerpen is het wel vaak goedkoper, met trein of bus, of vanaf Düsseldorf, maar dan zit je wel aan die verbinding vast.
Zat voor wat mensen de spelen met open jaws naar colombia en daar is het vanaf eindhoven 400 euro goedkoper :D
  vrijdag 27 januari 2017 @ 22:56:03 #139
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_168480248
Iemand ervaring met lange vluchten i.c.m. slaappillen. In dit geval vlieg ik naar brazilie (met de tijd mee). In hoeverre mag je dit bij je hebben in je handbagage. Wat is aan te raden?
Mijn vriendin is namelijk een gigantisch moeilijke slaper en we hebben een druk programma al de dag dat we aankomen (0500 am in Sao Paulo)
  vrijdag 27 januari 2017 @ 23:03:00 #140
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168480411
Ik neem altijd een slaappil op lange vluchten, is geen enkel probleem.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 23:11:09 #141
414785 sirdanilot
pi_168480621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:03 schreef static het volgende:
Ik neem altijd een slaappil op lange vluchten, is geen enkel probleem.
Of gewoon een flinke joint van tevoren dan door de security en lekker chillen in het vliegtuig ^O^
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 28 januari 2017 @ 08:56:46 #142
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_168485815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:03 schreef static het volgende:
Ik neem altijd een slaappil op lange vluchten, is geen enkel probleem.
Wat voor slaappillen als ik vragen mag
  zaterdag 28 januari 2017 @ 09:08:24 #143
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168485910
Zopiclon.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_168486064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Of gewoon een flinke joint van tevoren dan door de security en lekker chillen in het vliegtuig ^O^
handig hoor, high in een vliegtuig zitten....
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 12:14:18 #145
414785 sirdanilot
pi_168511419
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

handig hoor, high in een vliegtuig zitten....
Op eindhoven geen enkel probleem.

Schiphol zou ik niet doen, da's toch nogal een groot vliegveld, bovendien kun je niet even op schiphol plaza een jointje opsteken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 29 januari 2017 @ 12:34:19 #146
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_168511852
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:14 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Op eindhoven geen enkel probleem.

Schiphol zou ik niet doen, da's toch nogal een groot vliegveld, bovendien kun je niet even op schiphol plaza een jointje opsteken.
Ook niet voor je mede passagiers wanneer je onderweg begint te hallucineren?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_168511920
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:14 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Op eindhoven geen enkel probleem.

Schiphol zou ik niet doen, da's toch nogal een groot vliegveld, bovendien kun je niet even op schiphol plaza een jointje opsteken.
en dan een random drug swapje....
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 12:38:44 #148
414785 sirdanilot
pi_168511956
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:34 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ook niet voor je mede passagiers wanneer je onderweg begint te hallucineren?
Ik denk dat je in de war bent met paddo's
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 12:38:44 #149
45833 crew  Fogel
pi_168511957
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

en dan een random drug swapje....
Of een overvriendelijke douanehond op de plek van bestemming. In sommige landen krijg je dan meteen gratis kost en logie.
Supergoede tip voor een "gratis vakantie".
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 12:39:09 #150
414785 sirdanilot
pi_168511967
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

en dan een random drug swapje....
Ik zou het niet doen als je naar singapore of Jeddah vliegt nee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 13:33:48 #151
414785 sirdanilot
pi_168513793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik had niet het idee dat de vluchten goedkoper waren met de bus toevoeging meer dat ze dezelfde prijs hadden.

Op zich zou Eindhoven voor mij namelijk wel kunnen, maar gezien de tijden, geen flying blue legs heeft het eigenlijk geen zin.
Vanaf Antwerpen is het wel vaak goedkoper, met trein of bus, of vanaf Düsseldorf, maar dan zit je wel aan die verbinding vast.
Oh ik moet jou net hebben.

Ik heb morgen een overstap in Kiev maar het is daar -10. Moet ik naar buiten of hebben ze gewoon slurven zoals op schiphol? Vlieg met uia.

Ik wil niet naar buiten met -10 :(
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168516866
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:39 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als je naar singapore of Jeddah vliegt nee.
ook op heatrow krijg je meteen een achter de schermen toer...
pi_168516919
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oh ik moet jou net hebben.

Ik heb morgen een overstap in Kiev maar het is daar -10. Moet ik naar buiten of hebben ze gewoon slurven zoals op schiphol? Vlieg met uia.

Ik wil niet naar buiten met -10 :(
Als ze geen slurf hebben blijf je toch lekker zitten?
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 15:22:56 #154
414785 sirdanilot
pi_168517643
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:04 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Als ze geen slurf hebben blijf je toch lekker zitten?
Het vliegtuig gaat niet door naar Tel Aviv denk ik. Anders had er wel gestaan dat het een tussenstop was ipv een overstap.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168517692
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het vliegtuig gaat niet door naar Tel Aviv denk ik. Anders had er wel gestaan dat het een tussenstop was ipv een overstap.
:')

In Kiev hebben ze gewoon een slurf bij de gate, no worries. Fijne reis, veel plezier in TA.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 15:37:38 #156
414785 sirdanilot
pi_168518135
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:24 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

:')

In Kiev hebben ze gewoon een slurf bij de gate, no worries. Fijne reis, veel plezier in TA.
Okay.

Ik ga lekker vroeg naar schiphol, heb ik geen stress iig. Ik moet toch al midden in de nacht dus of ik nu vroeg midden in de nacht of laat midden in de nacht ga maakt weinig uit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168518324
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Okay.

Ik ga lekker vroeg naar schiphol, heb ik geen stress iig. Ik moet toch al midden in de nacht dus of ik nu vroeg midden in de nacht of laat midden in de nacht ga maakt weinig uit.
Midden in de nacht is Schiphol zo goed als uitgestorven he. Ter info. :) Maar als je van ver moet komen is op tijd van huis vertrekken wel handig, just in case.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 29 januari 2017 @ 15:59:28 #158
414785 sirdanilot
pi_168518946
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Midden in de nacht is Schiphol zo goed als uitgestorven he. Ter info. :) Maar als je van ver moet komen is op tijd van huis vertrekken wel handig, just in case.
Ik woon er best wel dichtbij, maar ik ben bang voor extra controles omdat ik naar israel reis. Eigenlijk denk ik dat ik die pas bij aankomst krijg, maar dan nog ik weet het niet zeker, dus dan maar voor de zekerheid wat eerder gaan.

Is er wellicht een bar open op schiphol de hele nacht of gaat echt alles dicht?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168519332
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik woon er best wel dichtbij, maar ik ben bang voor extra controles omdat ik naar israel reis. Eigenlijk denk ik dat ik die pas bij aankomst krijg, maar dan nog ik weet het niet zeker, dus dan maar voor de zekerheid wat eerder gaan.

Is er wellicht een bar open op schiphol de hele nacht of gaat echt alles dicht?
De Burger King is open, van bars weet ik dat niet.
pi_168523402
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik woon er best wel dichtbij, maar ik ben bang voor extra controles omdat ik naar israel reis. Eigenlijk denk ik dat ik die pas bij aankomst krijg, maar dan nog ik weet het niet zeker, dus dan maar voor de zekerheid wat eerder gaan.

Is er wellicht een bar open op schiphol de hele nacht of gaat echt alles dicht?
dat komt daar allemaal. Zolang je maar niet in je arafatsjaal in het vliegtuig gaat zitten gaat dat wel goed.

Nee in tel Aviv, daar mag je uitleggen wat je komt doen.
  zondag 29 januari 2017 @ 19:19:35 #161
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_168524888
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik woon er best wel dichtbij, maar ik ben bang voor extra controles omdat ik naar israel reis. Eigenlijk denk ik dat ik die pas bij aankomst krijg, maar dan nog ik weet het niet zeker, dus dan maar voor de zekerheid wat eerder gaan.

Is er wellicht een bar open op schiphol de hele nacht of gaat echt alles dicht?
Murphy's Pub op de D pier is vanaf 06:30 geopend.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 30 januari 2017 @ 21:12:23 #162
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168553293
Mijn opmerking komt te laat, maar afhankelijk van de vlucht vanuit Amsterdam op Kiev wordt niet altijd de slurf gebruikt, wanneer je de ochtendvlucht rond 06:00 uur uit Amsterdam hebt dan heb je eigenlijk altijd de slurf, maar wanneer je de 13.00 uur vlucht hebt en om 17:00 uur aankomt dan heb je grote kans op de bus.

Maar zo erg is het ook allemaal niet, die paar minuten overleef je wel, een stukje rijden en je bent in de terminal.

Bij vertrek uit Kiev naar Tel Aviv zijn er wel enige verscherpte maatregelen, maar voor de reguliere passagier niet echt zichtbaar.
Bij aankomst in Tel Aviv kan je worden onderschept, nog voor je bij de immigratie bent door medewerkers van de locale veiligheidsdienst die specifiek op die betreffende vlucht controleren op voor hun bekende risicogroepen en je snelle aansluiting in de rij danig kunnen vertragen. (Maar goed, al doende leert men, kort, standvastig en geërgerd antwoorden is het devies bij zowel aankomst als vertrek).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168619659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:25 schreef sirdanilot het volgende:
Als je zo graag naast elkaar wil zitten, betaal dan gewoon om je stoel te reserveren, en anders moet je niet zeiken als je niet bij elkaar komt te zitten. Je krijgt immers waar je voor betaalt.
dit, wat kost dat nou 10¤? Als je zo een pauper bent blijf dan aub thuis, er zitten al genoeg paupers op het vliegtuig
pi_168621640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:59 schreef 20100 het volgende:

[..]

dit, wat kost dat nou 10¤? Als je zo een pauper bent blijf dan aub thuis, er zitten al genoeg paupers op het vliegtuig
eens, ik reis bijna altijd alleen dus laat gewoon gratis toewijzen. Ik vind 't wel best. Had ik 'n keer 'n stoel bij het raam, kom ik het vliegtuig binnen zit er 'n pauper met zijn kind van 'n jaar of twee op mijn plek en dan vragen of ik misschien niet aan 't gangpad wil zitten,ben klein dus voor beenruimte oid boeit 't niet. Dan heb ik ook zoiets van als je wilt dat je kutkoter naar buiten kan kijken, koop dan 'n stoel anders jammer dan dus ik gaf aan dat ik graag op m'n eigen plek wilde zitten :+
pi_168690298
Ik probeer in te checken, maar er staat dat het niet meer mogelijk is om voor deze vlucht in te checken..

Moet ik me zorgen gaan maken, of is dit makkelijk op te lossen op het vliegveld?
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:11:28 #166
169210 liesje1979
pi_168690316
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:10 schreef Aiciu het volgende:
Ik probeer in te checken, maar er staat dat het niet meer mogelijk is om voor deze vlucht in te checken..

Moet ik me zorgen gaan maken, of is dit makkelijk op te lossen op het vliegveld?
Wanneer is de vlucht?
pi_168690458
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wanneer is de vlucht?
Morgenavond om 17:25.
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:18:17 #168
169210 liesje1979
pi_168690479
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Morgenavond om 17:25.
Ah, en welke maatschappij?
pi_168690547
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ah, en welke maatschappij?
alitalia, maar heb geboekt via schipholtickets.
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:26:21 #170
169210 liesje1979
pi_168690638
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef Aiciu het volgende:

[..]

alitalia, maar heb geboekt via schipholtickets.
Hmm zou nog wel moeten kunnen. Probeer je het bij klm.com?
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:27:34 #171
169210 liesje1979
pi_168690824
quote:
Ik heb het bij klm en alitalia geprobeerd. Ik denk dat ik een verkeerde code heb ontvangen?
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:34:11 #173
169210 liesje1979
pi_168690856
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb het bij klm en alitalia geprobeerd. Ik denk dat ik een verkeerde code heb ontvangen?
Een verkeerd boekingsnummer bedoel je?
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 18:34:40 #174
45833 crew  Fogel
pi_168690875
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb het bij klm en alitalia geprobeerd. Ik denk dat ik een verkeerde code heb ontvangen?
Kijk eens met je code en achternaam bij checkmytrip.com.

Ennuh, weet je zeker dat je vlucht morgen pas is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 5 februari 2017 @ 18:39:36 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168691035
PortHarcourt check in in Nigeria overleefd.. My gawd wat een verrot systeem, echt iedereen wil geld van je :')

God zij dank hebben we 'mannetjes' die de boel onder controle houden, anders heb je echt wat aan je fiets hangen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 18:41:36 #176
169210 liesje1979
pi_168691096
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb het bij klm en alitalia geprobeerd. Ik denk dat ik een verkeerde code heb ontvangen?
Misschien kan je pas om 21:25 inchecken?
  zondag 5 februari 2017 @ 18:50:07 #177
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168691364
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
PortHarcourt check in in Nigeria overleefd.. My gawd wat een verrot systeem, echt iedereen wil geld van je :')

God zij dank hebben we 'mannetjes' die de boel onder controle houden, anders heb je echt wat aan je fiets hangen _O-
Tsja, had ik ook in Lagos.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_168691384
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien kan je pas om 21:25 inchecken?
[ afbeelding ]
Daar hoop ik dan maar op.
Checkmytrip herkent de trip niet.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 5 februari 2017 @ 19:15:16 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168692134
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:50 schreef static het volgende:

[..]

Tsja, had ik ook in Lagos.
Daar schijnt het een nog grotere puinzooi te zijn als hier. Onze optie 2 was via Lagos, maar gelukkig konden ze het direct vanaf hier fiksen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 21:34:48 #180
169210 liesje1979
pi_168697419
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Daar hoop ik dan maar op.
Checkmytrip herkent de trip niet.
Is het gelukt? Want anders zou ik toch even gaan bellen ofzo.
pi_168698539
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Is het gelukt? Want anders zou ik toch even gaan bellen ofzo.
Nee, niet gelukt maar ik kan pas morgen bellen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 22:20:35 #182
169210 liesje1979
pi_168699131
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:02 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee, niet gelukt maar ik kan pas morgen bellen.
Spannend, gelukkig vlieg je pas laat in de middag. Laat je weten waarom het niet lukte?
pi_168699343
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Spannend, gelukkig vlieg je pas laat in de middag. Laat je weten waarom het niet lukte?
Net via de website van alitalia lukte het ineens wel.

Dat scheelt mij weer een stresvolle nacht ;)
N A P O L I
C A M P A N I A
  One tough cookie zondag 5 februari 2017 @ 22:38:39 #184
169210 liesje1979
pi_168699678
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:26 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Net via de website van alitalia lukte het ineens wel.

Dat scheelt mij weer een stresvolle nacht ;)
Top! Fijne reis, waar ga je heen?
  zondag 5 februari 2017 @ 22:46:50 #185
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_168699915
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:26 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Net via de website van alitalia lukte het ineens wel.

Dat scheelt mij weer een stresvolle nacht ;)
Nooit stressen over zulke dingen. Je hebt een ticket, betaald en je mond mee, dan gaan ze jou nooit een vergoeding voor overboekt aansmeren. Heeft vaak te maken met hoe je achternaam in het systeem is opgeslagen. Tussenvoegsel wordt er nogal eens aan vastgeplakt. En had het niet electronisch gelukt dan toch gewoon op Schiphol inchecken. Moesten we pre internet tijdperk allemaal, ook wel je terugvlucht confirmeren. Maar dat laatste zal voor de meesten hier wel een onbekend fenomeen zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_168706488
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 22:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Top! Fijne reis, waar ga je heen?
Naar huis
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 9 februari 2017 @ 20:04:12 #187
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168785947
Vueling heeft in theorie een mooi verdienmodel bedacht door bij het online inchecken als je niet wil betalen een random stoel aan te wijzen.

Helaas voor Vueling heeft men exact hetzelfde toewijssysteem als Pegasus Airlines uit Turkije, je kunt namelijk eerst kiezen voor stoel selecteren, dan kan je in het volgende scherm alsnog kiezen voor willekeurig en zie je welke stoel Vueling voor je bedacht heeft.
Maar je kan dan weer terug naar stoel selecteren en het incheckproces niet afmaken, als je even later opnieuw inlogt, of op een andere dag, dan is die stoel al vergeven aan een andere passagier en krijg je een andere random stoel.
Als je maar op tijd begint dan krijg je uiteindelijk wel een stoel die wel bevalt, en men 'geeft' eerst de goedkope stoelen weg zodat hoe later je incheckt hoe 'beter' de plaatsen worden.

Hier gaat nog wel wat revenu verloren omdat men dit natuurlijk binnen de kortste keren door heeft.

Nu nog even bekijken hoe TAP dit systeem heeft geïmplementeerd.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168786644
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:04 schreef ozzietukker het volgende:
Vueling heeft in theorie een mooi verdienmodel bedacht door bij het online inchecken als je niet wil betalen een random stoel aan te wijzen.

Helaas voor Vueling heeft men exact hetzelfde toewijssysteem als Pegasus Airlines uit Turkije, je kunt namelijk eerst kiezen voor stoel selecteren, dan kan je in het volgende scherm alsnog kiezen voor willekeurig en zie je welke stoel Vueling voor je bedacht heeft.
Maar je kan dan weer terug naar stoel selecteren en het incheckproces niet afmaken, als je even later opnieuw inlogt, of op een andere dag, dan is die stoel al vergeven aan een andere passagier en krijg je een andere random stoel.
Als je maar op tijd begint dan krijg je uiteindelijk wel een stoel die wel bevalt, en men 'geeft' eerst de goedkope stoelen weg zodat hoe later je incheckt hoe 'beter' de plaatsen worden.

Hier gaat nog wel wat revenu verloren omdat men dit natuurlijk binnen de kortste keren door heeft.

Nu nog even bekijken hoe TAP dit systeem heeft geïmplementeerd.
Als je lang genoeg wacht krijg je gratis een exit row
pi_169001250
Waarschijnlijk kan iemand mij hier wel helpen.

Via Google Flights had ik een leuke vlucht gevonden terug vanuit Vancouver naar Amsterdam.
Eerste deel Vancouver - Toronto via Air Canada, daarna door met KLM naar Schiphol.
Nu wordt alleen die vlucht niet bij KLM aangeboden, wat zou betekenen dat ik de twee vluchten los moet boeken.
Dan wordt denk ik je koffer niet doorgelabeld toch? Moet ik hem ophalen in Toronto en daar weer opnieuw inchecken? Je zou 2 uur tijd hebben, dat wordt dan een beetje kort misschien? Voor het eerst dat ik zoiets zou gaan doen, dus weet eigenlijk niet zo goed hoe dat allemaal werkt :@
pi_169003242
Volgens mij zijn ze bij 2 losse vluchten niet op de hoogte van jouw overstap op de luchthaven.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_169007577
Had het in PTA luchtvaarttopic gepost maar hier past de vraag iets beter denk ik;

Aankomende zomer moet ik vanaf Cagliari (Sardinie) terug naar Nederland vliegen. Nu gaan er dagelijks tientallen vluchten en dan voornamelijk met tussenstop in Rome. Elke vlucht heeft net weer een iets andere overstaptijd. Wat denken jullie dat je minimaal nodig hebt voor de overstap? Ik heb alleen handbagage bij me.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:56:10 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169007762
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:46 schreef aquafreak het volgende:
Had het in PTA luchtvaarttopic gepost maar hier past de vraag iets beter denk ik;

Aankomende zomer moet ik vanaf Cagliari (Sardinie) terug naar Nederland vliegen. Nu gaan er dagelijks tientallen vluchten en dan voornamelijk met tussenstop in Rome. Elke vlucht heeft net weer een iets andere overstaptijd. Wat denken jullie dat je minimaal nodig hebt voor de overstap? Ik heb alleen handbagage bij me.
Dat ligt er natuurlijk aan waar je eruit gewipt wordt en waar je weer moet boarden. Sommige luchthavens maken er een sport van om je helemaal links uit te laten stappen en helemaal rechts weer te laten instappen.
Meestal staat die info wel op je ticket(s), en kun je mbv Google wel uitvogelen of je moet slenteren, huppelen of rennen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 19:01:28 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169007879
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:45 schreef aquafreak het volgende:

[..]

Ah, dat topic kende ik nog niet :) . Het is inderdaad 1 ticket maar ik heb liever dat ik de overstap gewoon haal dan dat ik een dag langer onderweg ben en een vergoeding krijg :P
Anderhalf uur is mooi. Je hebt geen bagage wat van het ene naar het andere vliegtuig moet, dat scheelt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 februari 2017 @ 19:04:38 #194
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_169007944
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:47 schreef MissRelin het volgende:
Waarschijnlijk kan iemand mij hier wel helpen.

Via Google Flights had ik een leuke vlucht gevonden terug vanuit Vancouver naar Amsterdam.
Eerste deel Vancouver - Toronto via Air Canada, daarna door met KLM naar Schiphol.
Nu wordt alleen die vlucht niet bij KLM aangeboden, wat zou betekenen dat ik de twee vluchten los moet boeken.
Dan wordt denk ik je koffer niet doorgelabeld toch? Moet ik hem ophalen in Toronto en daar weer opnieuw inchecken? Je zou 2 uur tijd hebben, dat wordt dan een beetje kort misschien? Voor het eerst dat ik zoiets zou gaan doen, dus weet eigenlijk niet zo goed hoe dat allemaal werkt :@
Heb je een datum en is het een enkeltje? Misschien zijn de vluchten tezamen wel te boeken via een externe ticketsite (vliegtickets.nl/expedia bijv)
pi_169009495
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk aan waar je eruit gewipt wordt en waar je weer moet boarden. Sommige luchthavens maken er een sport van om je helemaal links uit te laten stappen en helemaal rechts weer te laten instappen.
Meestal staat die info wel op je ticket(s), en kun je mbv Google wel uitvogelen of je moet slenteren, huppelen of rennen.
Probleem is dat ik de keus moet maken welke vlucht, en dus hoeveel overstaptijd, ik kies voordat ik mijn ticket zie ;) .

quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Anderhalf uur is mooi. Je hebt geen bagage wat van het ene naar het andere vliegtuig moet, dat scheelt.
Anderhalf uur leek mij ook een tijd die moest lukken :)
pi_169012530
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:04 schreef boriq het volgende:

[..]

Heb je een datum en is het een enkeltje? Misschien zijn de vluchten tezamen wel te boeken via een externe ticketsite (vliegtickets.nl/expedia bijv)
Nee helaas, dat had ik al gecheckt.
Maar het geeft opzich niet als we de koffers moeten ophalen en weer opnieuw moeten inchecken. Dan hebben we wat te doen tijdens het wachten, haha!
Ben alleen benieuwd hoe lang zoiets kan duren eigenlijk.
  zondag 19 februari 2017 @ 21:51:58 #197
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169013509
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:47 schreef MissRelin het volgende:
Waarschijnlijk kan iemand mij hier wel helpen.

Via Google Flights had ik een leuke vlucht gevonden terug vanuit Vancouver naar Amsterdam.
Eerste deel Vancouver - Toronto via Air Canada, daarna door met KLM naar Schiphol.
Nu wordt alleen die vlucht niet bij KLM aangeboden, wat zou betekenen dat ik de twee vluchten los moet boeken.
Dan wordt denk ik je koffer niet doorgelabeld toch? Moet ik hem ophalen in Toronto en daar weer opnieuw inchecken? Je zou 2 uur tijd hebben, dat wordt dan een beetje kort misschien? Voor het eerst dat ik zoiets zou gaan doen, dus weet eigenlijk niet zo goed hoe dat allemaal werkt :@
Heb je een linkje of een datum?

KLM vliegt rechtstreeks van Vancouver naar Amsterdam en heeft in die hoek een codeshare met Westjet. Air Canada biedt zelf tickets aan op de route Vancouver - Toronto - Amsterdam.
De combinatie Air Canada - KLM is dan zijn minst opvallend te noemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fred op 19-02-2017 22:04:01 ]
So we just called him Fred
pi_169056107
Dank voor het meedenken, maar we hebben al iets gefixt :)
  donderdag 2 maart 2017 @ 08:59:31 #199
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_169236347
Willen in augustus vanaf Brussel vliegen naar Toronto in Canada.
Nu zit ik op TIX.nl te kijken en zie ik een vlucht waarbij vertrek op maandagavond vanaf Amsterdam Centraal Station naar Brussel is en dan dinsdagochtend de vlucht naar Toronto.
Terugvlucht gaat via Toronto naar Brussel en dan door naar Amsterdam Centraal.

Is het mogelijk die eerste en laatste leg van en naar Amsterdam Centraal te skippen en gewoon in Brussel op te stappen of is het een verplichting dat we naar Amsterdam moeten?
pi_169236833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:59 schreef Professional het volgende:
Willen in augustus vanaf Brussel vliegen naar Toronto in Canada.
Nu zit ik op TIX.nl te kijken en zie ik een vlucht waarbij vertrek op maandagavond vanaf Amsterdam Centraal Station naar Brussel is en dan dinsdagochtend de vlucht naar Toronto.
Terugvlucht gaat via Toronto naar Brussel en dan door naar Amsterdam Centraal.

Is het mogelijk die eerste en laatste leg van en naar Amsterdam Centraal te skippen en gewoon in Brussel op te stappen of is het een verplichting dat we naar Amsterdam moeten?
Deze vraag is al heel vaak teruggekomen. Je dient je tickets af te halen op Amsterdam Centraal en als je niet van Amsterdam naar Brussel gaat geldt dit als een niet gemaakte reis en heeft dit tot gevolg dat de rest van je ticket ongeldig is. Op de terugweg doet dit er echter niet meer toe en kun je gewoon na de landing in Brussel naar huis, je bagage moet je immers toch zelf meenemen naar Amsterdam Centraal (mocht je daar toch niet toe gaan).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')