abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:31:07 #276
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168024483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar hoe vind je dat te rijmen met het feit dat ze niet eens meer naar een vervolgopleiding ging terwijl ze alleen de voorronde gehaald had? Zo normaal ben je dan toch helemaal niet?
je moet er ook helemaal voor gaan vind ik, voor de muziek als dat je grootste passie is :)


hier speciaal voor jou, Maan die slow down zingt van Douwe Bob, op haar eigen manier, klein en puur :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_168024514
Wat heeft ze met dit seizoen te maken..... :{
SOONY
pi_168024532
...Vrij weinig. Dus dit mag lekker verder in het Maantopic

TAL / Maan Topic
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:05:26 #279
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168024988
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:34 schreef iBenny het volgende:
...Vrij weinig. Dus dit mag lekker verder in het Maantopic

TAL / Maan Topic
toppie Benny ^O^
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 11 januari 2017 @ 09:42:15 #280
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168047419
oke mijn liedkeuzes voor vrijdag zouden zijn

Yerry - ik zou echt voor een modern liedje gaan, met een ouder liedje gaat hij echt geen jonger publiek voor zich winnen, ik zou Rise van Katy Perry voor hem kiezen, ik denk echt dat hij die passie en emotie die dit nummer nodig heeft kan geven

Pleun - Skyfall van Adele, prachtig lied en mDset een paar uithalen waar ze mooi het publiek mee kan inpakken

Romy - Disturbia van Rihanna, maar dan een eigen ballad versie van dit nummer, kan ze mee verrassen hopelijk

Dwight - No One van Alicia Keys, je hebt weinig mannen versies van dit lied, en ik ben benieuwd of hij dit zo geweldig kan zingen

Thijs - Cake by the Ocean van DNCE, mooi vrolijk nummer past ook goed bij Thijs volgens mij

Isabel - Lush Life van Zara Larsson, een lied omdat ik de vrolijke kant van Isabel wil zien

ik hoop dat ik gelijk over tenminste een paar liedjes :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 09:51:26 #281
163650 Greys
pi_168047545
Pleun heeft Adele gezongen. Daarbij is het al rete irritant dat zelfs RTL haar op Twitter 'de nieuwe Adele' noemt omdat ze Pleun is en geen Adele imitator. Pleun bedankte Waylon op haar FB dat hij haar uit haar comfort zone trok door dat up-tempo nummer van vrijdag te laten zingen, daar was ze achteraf superblij mee. Nummer 1 trending, dus Waylon had gelijk.

Ik zou voor Pleun nu weer een ballad kiezen, maar juist álles behalve Adele..
(Al is het alleen maar zodat Miss_dynastie dan ook een leuke avond heeft :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168047581
Vinchenzo zingt vast een nummer van Justin Bieber...
SOONY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 09:53:56 #283
163650 Greys
pi_168047590
Laat Pleun maar 'Clown' zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 09:59:17 #284
163650 Greys
pi_168047687
Als ik de coach van Vinchenzo was liet ik hem dit nummer zingen. Heel geschikt voor zijn stem.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 10:03:35 #285
163650 Greys
pi_168047766
Pleun komt ook al in 'de beste audities wereldwijd' overzichtjes voor op YouTube :o

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 januari 2017 @ 10:44:48 #286
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168048456
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 09:51 schreef Greys het volgende:
Pleun heeft Adele gezongen. Daarbij is het al rete irritant dat zelfs RTL haar op Twitter 'de nieuwe Adele' noemt omdat ze Pleun is en geen Adele imitator. Pleun bedankte Waylon op haar FB dat hij haar uit haar comfort zone trok door dat up-tempo nummer van vrijdag te laten zingen, daar was ze achteraf superblij mee. Nummer 1 trending, dus Waylon had gelijk.

Ik zou voor Pleun nu weer een ballad kiezen, maar juist álles behalve Adele..
(Al is het alleen maar zodat Miss_dynastie dan ook een leuke avond heeft :+ )
Yerry moet gewoon Rise van Katy Perry zingen, dat is een verrassende liedkeuze maar ik denk dat dat wel een mooie versie kan worden :), en ja ik support liever hem dan de jeugd, 45 jaar ik heb respect voor hem dat hij in die liveshows sowiezo staat :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 11 januari 2017 @ 10:45:57 #287
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168048469
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:03 schreef Greys het volgende:
Pleun komt ook al in 'de beste audities wereldwijd' overzichtjes voor op YouTube :o

oh nou en, dat kom je al snel genoeg :+, hopen dat Pleun geen Pomme van de ven wordt, die was ook zo goed, en lag eruit in de eerste liveshow :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 10:51:05 #288
163650 Greys
pi_168048560
Oh.
Oké.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168049428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

oh nou en, dat kom je al snel genoeg :+, hopen dat Pleun geen Pomme van de ven wordt, die was ook zo goed, en lag eruit in de eerste liveshow :+
Pomme had nooit zo'n grote aanhang als dat Pleun nu heeft. Al was het wel een grote favoriet van mezelf.

Een van de kandidaten die gesneuveld is doordat ze niet zo 'in the picture' is gezet als sommige anderen, denk ik. Sommigen krijgen hele items in RTL Boulevard en dergelijke.
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:45:38 #290
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168049516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:39 schreef female81 het volgende:

[..]

Pomme had nooit zo'n grote aanhang als dat Pleun nu heeft. Al was het wel een grote favoriet van mezelf.

Een van de kandidaten die gesneuveld is doordat ze niet zo 'in the picture' is gezet als sommige anderen, denk ik. Sommigen krijgen hele items in RTL Boulevard en dergelijke.
ook haar liedkeuze Beat it vond ik een slechte keuze voor Pomme :'(, maar Pleun moet gewoon haar eigen ding blijven doen, mooie nummers zingen :)

ik hoop persoonlijk dat Sheela er vrijdag uitligt, ik vind haar totaal niks aan, alleen maar schreeuwen kan die :(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 12:57:00 #291
163650 Greys
pi_168050841
Ik heb geen flauw idee meer wie Pomme was. Zegt wel genoeg.

En je komt niet 'al snel genoeg' in zo'n overzichtje. De rest van de kandidaten van dit jaar zie ik er nu nog niet instaan bv, dat bedoelde ik.

En nee. Pleun gaat er echt niet uit vrijdag. En de week erna ook niet en de week daarna ook niet. Daar mag je me aan houden. :P

Sheela gaat als een van de eersten weg. Yerry gaat ook vrij vlot.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168050870
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer wie Pomme was. Zegt wel genoeg.

En je komt niet 'al snel genoeg' in zo'n overzichtje. De rest van de kandidaten van dit jaar zie ik er nu nog niet instaan bv, dat bedoelde ik.

En nee. Pleun gaat er echt niet uit vrijdag. En de week erna ook niet en de week daarna ook niet. Daar mag je me aan houden. :P
Pomme ligt altijd op de diepvriesafdeling in de supermarkt. Achternaam Frites.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168050877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:39 schreef female81 het volgende:

[..]

Pomme had nooit zo'n grote aanhang als dat Pleun nu heeft. Al was het wel een grote favoriet van mezelf.

Een van de kandidaten die gesneuveld is doordat ze niet zo 'in the picture' is gezet als sommige anderen, denk ik. Sommigen krijgen hele items in RTL Boulevard en dergelijke.
Kimberly van Idols deed trouwens mee met seizoen 2 van The Voice, nooit geweten.
SOONY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 13:03:03 #294
163650 Greys
pi_168050974
Pleun gaat itt Maan in elk geval wel gewoon haar opleiding afmaken. Aldus het Eindhovens Dagblad:


LIESHOUT - Pleun Bierbooms (18) zit in de 'liveshows' van The Voice Of Holland. De Lieshoutse laat zich niet gek maken. 'Eerst mijn diploma, want je weet maar nooit'.
Haar leven bestaat vanaf nu uit niet veel anders dan repeteren in Hilversum. Pleun Bierbooms (18) uit Lieshout is met elf andere kandidaten doorgedrongen tot de liveshows van The Voice Of Holland en zingt vrijdag voor het eerst live op tv. ,,Ik vind het ontzettend spannend", zegt ze. Want ook al heeft ze al aan heel wat talentenshows in de regio meegedaan (en gewonnen), live op televisie zingen is toch anders.

Hoofddoel
Muziek maken is zo'n beetje het hoofddoel van haar leven. De Lieshoutse zit al sinds november in het RTL4-programma en is heel ver gekomen, maar ze laat zich niet gek maken. ,,Eerst wil ik mijn opleiding afronden. Ik studeer marketing en communicatie in Eindhoven en moet nog één jaar." De school is in overleg best bereid mee te werken haar muzikale ambities waar te maken. ,,Ik hoor nu eigenlijk stage te lopen, maar heb dat met wat extra uren op kunnen lossen."

Pleun heeft er bewust voor gekozen om zich pas op haar 17de aan te melden voor de tv-talentenshow. ,,Ik wilde eerst podiumervaring opdoen en heb veel optredens gedaan, maar daar bleef het bij. Ik heb me gefocust op mijn opleiding en daarna pas op The Voice. Daar wil ik al aan meedoen sinds ik een klein meisje was", vertelt ze. ,,Mocht het goed uitpakken, dan ga ik zeker verder in de muziek. Maar eerst mijn diploma, want je weet maar nooit."

Waylon
Tijdens de audities overtuigde ze alle vier de coaches met haar optreden. Alle vier wilden ze Pleun in hun team hebben. Ze kon kiezen uit Guus Meeuwis, Sanne Hans, Ali B. en Waylon. Het werd die laatste. ,,Veel mensen dachten dat ik voor Guus zou gaan. Hij is ook heel erg goed hoor, maar wat braver. Waylon is echt een uitdaging voor mij. Hij staat als een huis op het podium, geen spatje onzekerheid. Daar kan ik veel van leren." Ze nog geen spijt gehad van haar keuze. ,,Hij dwingt me echt om uit mijn comfort zone te komen. Ik hou meer van ballads, van rustige songs. Hij heeft me gestimuleerd om 'Do'nt be so shy' te zingen op de manier dat ik het deed. Het nummer echt te vertellen."

,,Hoe mijn leven er over een jaar uitziet? Ik kan alleen maar een cliché-antwoord geven", zegt ze lachend. ,,Dan zit ik voor mijn examens en als ik pech heb, dan is dat alles. Daarom probeer ik nu van alles te genieten. Ik doe wat ik echt wil. En ik hoop dat ik over een jaar nog steeds kan genieten van het muziek maken."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168051227
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Greys het volgende:

Sheela gaat als een van de eersten weg. Yerry gaat ook vrij vlot.
Thijs Pot ook. Die moet de concurrentie om stemmen van tienermeisjes aan met Vinchenzo, maar die laatste (typisch uitklapposter-materiaal) wint dat natuurlijk glansrijk. Misschien zelfs de hele reeks. Het complete pakket is ruimschoots in orde.

Alleen moet de marketingafdeling het eens goed aanpakken bij mensen met serieus potentieel (daar zijn er onder de finalisten nog een paar meer van). Vaak is dat een probleem met talentenjacht-finalisten, zelfs bij winnaars.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 13:31:15 #296
163650 Greys
pi_168051504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:14 schreef female81 het volgende:

[..]

Thijs Pot ook. Die moet de concurrentie om stemmen van tienermeisjes aan met Vinchenzo, maar die laatste (typisch uitklapposter-materiaal) wint dat natuurlijk glansrijk. Misschien zelfs de hele reeks. Het complete pakket is ruimschoots in orde.

Alleen moet de marketingafdeling het eens goed aanpakken bij mensen met serieus potentieel (daar zijn er onder de finalisten nog een paar meer van). Vaak is dat een probleem met talentenjacht-finalisten, zelfs bij winnaars.
Ohja! Thijs was ik alweer vergeten, dat ie ook nog meedoet. Zegt ook genoeg :D

Ik denk dat alleen Vinchenzo en Pleun echt serieus potentieel hebben. Meer dan de winnaars van andere jaren. Veel meer. En idd, daar moeten ze eens wat meer mee doen als RTL en marketing zijnde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168051978
Katell, Roza, Isabel en Thijs zijn heel snel exit :Y)
SOONY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 14:04:14 #298
163650 Greys
pi_168052010
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:02 schreef DKUp het volgende:
Katell, Roza, Isabel en Thijs zijn heel snel exit :Y)
Oh ja. Roza. Ook zo totaal nikszeggend. Die was ik ook al vergeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168052057
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:31 schreef Greys het volgende:
En idd, daar moeten ze eens wat meer mee doen als RTL en marketing zijnde.
Dat interesseert RTL toch geen reet :D Als ze maar hoge kijkcijfers halen en flink wat stemvee hebben, wat erna gebeurt zal ze roesten. Dat heeft het verleden toch wel bewezen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2017 @ 14:30:54 #300
163650 Greys
pi_168052468
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat interesseert RTL toch geen reet :D Als ze maar hoge kijkcijfers halen en flink wat stemvee hebben, wat erna gebeurt zal ze roesten. Dat heeft het verleden toch wel bewezen :P
Precies, en dat zou eens moeten veranderen. Hoe meer succes een winnaar heeft na de show des te meer animo is er voor het volgende seizoen qua interessante deelnemers en kijkers denk ik. :P
Maar je hebt gelijk dat ze er wrs niks aan veranderen. Dommerds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')