abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 09:32:08 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171294166
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daar houden ze wel vaker een kerngroep. Man city selecteert bijna elk jaar door.
het stadgenootje kan er ook wat van
pi_171294493
Precies, ik denk dat je heel wat vuurwerk kunt verwachten op de transfermarkt van de Engelse ploegen in het algemeen :).
  maandag 29 mei 2017 @ 10:03:40 #203
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171294807
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

die anderen niet?
Liverpool, Tottenham en Arsenal houden het nog binnen de perken. Al ligt het bij hun misschien meer aan het feit dat ze niet hetzelfde budget hebben. Chelsea valt ook best mee.

United en City vind ik allebei verschrikkelijk. Kopen voor ¤50M een speler, voldoet die niet dan komt het jaar erna een speler van ¤60M.

Veel investeren omdat je ploeg verouderd is en je wil doorselecteren is op zich geen ramp. Maar het is niet alsof ze de afgelopen jaren weinig uit hebben gegeven. Afgelopen seizoen hebben ze nog Stones, Gündogan, Sané en Gabriel Jesus voor enorme bedragen binnengehaald. Daarvoor Otamendi, Mangala, De Bruyne, Bony. De helft daarvan is alweer afgeschreven.
pi_171295792
Bij City lijkt het inderdaad blind inkopen, momenteel natuurlijk om aan de wensen van Pep de kunnen voldoen maar ik ben er bang voor dat dat nog wel eens vies kan tegenvallen. Je kunt wel allerlei spelers van topkwaliteit kopen, maar dat maakt nog geen winnend en dus succesvol team, laat staan dat je er binnen no-time allerlei tactische automatismen in weet te krijgen. Dat hebben we allemaal kunnen zien bij de voorgaande 'versies' van City. Binnen Engeland wilde het dan soms nog wel eens werken, maar in Europa, waar de tegenstand misschien (tactisch) net wat sterker is kreeg men dan de deksel op de neus. Bovendien had Pep het er altijd over de nadruk te willen op jeugdontwikkeling, zij nog bij zijn aanstelling meer jonge talent uit eigen opleiding te willen inpassen :s)

United doet er natuurlijk weinig voor onder, pure chaos sinds SAF daar is vertrokken. Maar op een of andere manier zie ik Mourinho nog wel in staat om er (op korte termijn) een succesvolle ploeg van te maken. Die wil natuurlijk ook enkel winnen, jaagt geen specifiek speltype na.

Tottenham en Liverpool hebben trouwens misschien minder uitgegeven dan City en United, maar die hebben ook een waslijst aan miskopen gedaan de afgelopen jaren. Vooral bij Spurs is het echt een contrast met het huidige team :).

Op de termijn zul je denk ik zien dat ook minder grote ploegen in Engeland steeds meer gaan uitgeven, aankopen van 30 - 50 miljoen zullen meer regel dan uitzondering zijn.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:07:17 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171296207
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:49 schreef Dejannn het volgende:
Bij City lijkt het inderdaad blind inkopen, momenteel natuurlijk om aan de wensen van Pep de kunnen voldoen maar ik ben er bang voor dat dat nog wel eens vies kan tegenvallen. Je kunt wel allerlei spelers van topkwaliteit kopen, maar dat maakt nog geen winnend en dus succesvol team, laat staan dat je er binnen no-time allerlei tactische automatismen in weet te krijgen. Dat hebben we allemaal kunnen zien bij de voorgaande 'versies' van City. Binnen Engeland wilde het dan soms nog wel eens werken, maar in Europa, waar de tegenstand misschien (tactisch) net wat sterker is kreeg men dan de deksel op de neus. Bovendien had Pep het er altijd over de nadruk te willen op jeugdontwikkeling, zij nog bij zijn aanstelling meer jonge talent uit eigen opleiding te willen inpassen :s)

United doet er natuurlijk weinig voor onder, pure chaos sinds SAF daar is vertrokken. Maar op een of andere manier zie ik Mourinho nog wel in staat om er (op korte termijn) een succesvolle ploeg van te maken. Die wil natuurlijk ook enkel winnen, jaagt geen specifiek speltype na.

Tottenham en Liverpool hebben trouwens misschien minder uitgegeven dan City en United, maar die hebben ook een waslijst aan miskopen gedaan de afgelopen jaren. Vooral bij Spurs is het echt een contrast met het huidige team :).

Op de termijn zul je denk ik zien dat ook minder grote ploegen in Engeland steeds meer gaan uitgeven, aankopen van 30 - 50 miljoen zullen meer regel dan uitzondering zijn.
Iedere club buiten de top 6 krijgt misschien wel meer dan de helft van haar begroting uit dat tv geld. Dat is meer dan ¤120M per jaar en het blijft stijgen. Dan hou je elk jaar heel veel geld over voor aankopen en salarisverhogingen. Alle bedragen worden er zo hard door opgepompt.

Dit zorgt er overigens ook voor dat afgedankte Premier League spelers van gekte niet meer weten waar ze naartoe moeten. Het salaris van bijvoorbeeld zo'n Zabaleta kunnen in Europa buiten Engeland alleen de allergrootste clubs betalen, maar daar heeft ie de kwaliteit niet meer voor. Dan stroomt het door naar een kleinere PL club of China/MLS.

We zullen steeds minder transfers van de Premier League naar de rest van Europa zien, want je krijgt gewoon geen waar voor je geld.
pi_171296425
Ben het er wel mee eens :). Ik ben ook heel benieuwd hoe het Europese voetbal er over pakweg vijftien uit zal zien. Ik vrees toch wel dat op den duur letterlijk elke speler die maar wat met een bal kan richting Engeland gaat. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n soort NBA van het voetbal, maar het wordt ook wel enorm eentonig. En het meest jammerlijke is dat geld de motor achter alles is, de beleving en sfeer in Engeland is natuurlijk ook fantastisch, maar ik vind het voetbal nog altijd niet van een enorm hoogstaand niveau. Daarnaast zie je eigenlijk weinig goede Engelse spelers meer. Het zijn stuk voor stuk vreemdelingenlegioenen.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:29:12 #207
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171296601
De Engelse voetbalcultuur is geweldig, maar sfeer in de stadions is er nauwelijks nog. De mensen op de tribunes zijn steeds minder fanatiek, ze zijn rijker, dagjesmensen en zelfs veel toeristen. Dan heb ik liever de Duitse of Italiaanse sfeer (als de stadions een keer vol zitten ;( ).

Voor de jonge Engelse spelers is het ook totaal geen goede ontwikkeling inderdaad, terwijl ze het de laatste jaren wel heel goed doen op jeugdtoernooien.
pi_171296777
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:19 schreef Dejannn het volgende:
Ben het er wel mee eens :). Ik ben ook heel benieuwd hoe het Europese voetbal er over pakweg vijftien uit zal zien. Ik vrees toch wel dat op den duur letterlijk elke speler die maar wat met een bal kan richting Engeland gaat. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n soort NBA van het voetbal, maar het wordt ook wel enorm eentonig. En het meest jammerlijke is dat geld de motor achter alles is, de beleving en sfeer in Engeland is natuurlijk ook fantastisch, maar ik vind het voetbal nog altijd niet van een enorm hoogstaand niveau. Daarnaast zie je eigenlijk weinig goede Engelse spelers meer. Het zijn stuk voor stuk vreemdelingenlegioenen.
De sfeer in Engeland is juist pure kanker. Waar komt dat fabeltje toch vandaan joh?
pi_171297028
Nou, er is daar echt een prima sfeer in de stadions. Het leeft enorm, bijna altijd uitverkocht huis, zelfs in de lagere divisies :). In pakweg Spanje en Italië heb je nog genoeg vaak een voor 80% leeg stadion wat als neutrale kijker niet direct positief werkt, haalt een bepaald element qua beleving weg.

Niet voor niets verkoopt het Engels voetbal zo goed, de populariteit en volle stadions spelen daar een grote rol in. Natuurlijk ook het type voetbal, technisch en tactisch wat minder maar enorm fysiek waardoor het vaak een gevoel wekt alsof het spel 'op en neer' gaat tijdens een wedstrijd. Je blijft gewoon wat langer plakken, het is vermakelijk om te zien terwijl het qua puur voetbal misschien kwalitatief minder is dan een gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga of La Liga.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 11:56:29 ]
pi_171297269
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou, er is daar echt een prima sfeer in de stadions. Het leeft enorm, bijna altijd uitverkocht huis, zelfs in de lagere divisies :). In pakweg Spanje en Italië heb je nog genoeg vaak een voor 80% leeg stadion wat als neutrale kijker niet direct positief werkt, haalt een bepaald element qua beleving weg.

Niet voor niets verkoopt het Engels voetbal zo goed, de populariteit en volle stadions spelen daar een grote rol in. Natuurlijk ook het type voetbal, technisch en tactisch wat minder maar enorm fysiek waardoor het vaak een gevoel wekt alsof het spel 'op en neer' gaat tijdens een wedstrijd. Je blijft gewoon wat langer plakken, het is vermakelijk om te zien terwijl het qua puur voetbal misschien kwalitatief minder is dan een gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga of La Liga.
Echt allemaal gelul. Lieever een stadion met 50% vol een Engelse club als Arsenal waar 70% tourist is en de andere 30% zijn bek 90 minuten dicht houd. En zo is het op Palace na bij elke club
pi_171297316
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef hhh38 het volgende:
De Engelse voetbalcultuur is geweldig, maar sfeer in de stadions is er nauwelijks nog. De mensen op de tribunes zijn steeds minder fanatiek, ze zijn rijker, dagjesmensen en zelfs veel toeristen. Dan heb ik liever de Duitse of Italiaanse sfeer (als de stadions een keer vol zitten ;( ).

Voor de jonge Engelse spelers is het ook totaal geen goede ontwikkeling inderdaad, terwijl ze het de laatste jaren wel heel goed doen op jeugdtoernooien.
De EL is juist het tegenovergestelde van de Engelse voetbalsfeer.
Gino ♥
pi_171297698
Edit: EPL
Gino ♥
  maandag 29 mei 2017 @ 12:26:37 #213
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171297756
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou, er is daar echt een prima sfeer in de stadions. Het leeft enorm, bijna altijd uitverkocht huis, zelfs in de lagere divisies :). In pakweg Spanje en Italië heb je nog genoeg vaak een voor 80% leeg stadion wat als neutrale kijker niet direct positief werkt, haalt een bepaald element qua beleving weg.

Niet voor niets verkoopt het Engels voetbal zo goed, de populariteit en volle stadions spelen daar een grote rol in. Natuurlijk ook het type voetbal, technisch en tactisch wat minder maar enorm fysiek waardoor het vaak een gevoel wekt alsof het spel 'op en neer' gaat tijdens een wedstrijd. Je blijft gewoon wat langer plakken, het is vermakelijk om te zien terwijl het qua puur voetbal misschien kwalitatief minder is dan een gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga of La Liga.
Dat de tribunes vol zitten betekent niet dat de sfeer goed is, zoals hafcfan al zegt. Dat volle tribunes er leuk uitzien ben ik met je eens, maar mensen zitten gewoon alsof naar het theater gaan, daar is verder niks aan.

Dat het voetbal aantrekkelijk is voor neutrale kijkers (los van de fijnproevers qua tactiek of techniek) klopt ook en ze hebben het voordeel dat alles in het Engels is, wat het heel toegankelijk maakt. Gelukkig vertaalt zich dat nog niet naar dominantie in de Europese toernooien. Toch zou ik het mooi vinden als de 5 grote competities wat meer op gelijke hoogte komen. Helaas zijn daar voor de andere landen flink veel rijke investeerders voor nodig, die je ook steeds meer ziet zoals bij PSG, Monaco, Marseille, Inter en AC Milan en zelfs in Duitsland bij Hoffenheim en RB Leipzig. Ik was daar altijd fel op tegen, maar het zorgt er wel voor dat de competitie interessanter wordt en dat ze topspelers beter kunnen aantrekken en behouden.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:27:50 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171297777
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De EL is juist het tegenovergestelde van de Engelse voetbalsfeer.
Ik zeg ook Engelse voetbalcultuur. Nergens kunnen zoveel profclubs overeind blijven in één land.
pi_171304256
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:19 schreef Dejannn het volgende:
Ben het er wel mee eens :). Ik ben ook heel benieuwd hoe het Europese voetbal er over pakweg vijftien uit zal zien. Ik vrees toch wel dat op den duur letterlijk elke speler die maar wat met een bal kan richting Engeland gaat. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n soort NBA van het voetbal, maar het wordt ook wel enorm eentonig. En het meest jammerlijke is dat geld de motor achter alles is, de beleving en sfeer in Engeland is natuurlijk ook fantastisch, maar ik vind het voetbal nog altijd niet van een enorm hoogstaand niveau. Daarnaast zie je eigenlijk weinig goede Engelse spelers meer. Het zijn stuk voor stuk vreemdelingenlegioenen.
Was het maar een soort NBA. Daar heb je meerdere factoren die ervoor zorgen dat het verschil tussen de (op dat moment) beste teams en de minste teams (in ieder geval in theorie) kleiner zou moeten kunnen worden, terwijl in het voetbal de verschillen alleen maar groter worden tussen verschillende competities en een select groepje absolute topclubs en de rest.
pi_171320165
Kessié wordt medisch gekeurd bij AC Milan.

Huur, met verplichte koop van zo'n 28 miljoen euro.
pi_171320244
Mooi deal, schijnen ook in de markt te zijn voor Morata :)
pi_171323427
quote:
Vertrekt Iniesta bij Barcelona?

Bij Barcelona heeft Andres Iniesta (33) de deur opengehouden voor een vertrek. Zijn contract loopt in de zomer van 2018 af en dat is nog steeds niet verlengd. Geld is het probleem niet, benadrukt de man die Spanje in 2010 naar WK-winst knalde. “Ik moet over een paar dingen nadenken vooraleer ik die beslissing maak”, zei hij bij Onda Cero. De 33-jarige middenvelder weigerde ook te bevestigen dat hij zijn carrière zou afsluiten bij de Blaugrana. Een verhuis naar het buitenland zou hij eventueel wel zien zitten. “Ik wil in elk geval nooit tegen Barcelona spelen.”
pi_171330553
quote:
Het begint er steeds meer op te lijken dat Antoine Griezmann komende zomer gaat vertrekken bij Atlético Madrid. Manchester United staat klaar om zijn afkoopclausule van honderd miljoen euro te activeren. Volgens COPE heeft Griezmann Atlético laten weten dat hij wil vertrekken.

Ploeggenoot Saúl Ñíguez denkt dat het vertrek van de Franse aanvaller geen ramp is voor los Colchoneros. “Als Antoine Griezmann vertrekt, hebben we Fernando Torres, Kevin Gameiro, Angel Correa en Yannick Carrasco nog. Natuurlijk is Antoine een hele belangrijke speler voor ons, we weten wat voor kwaliteiten hij heeft. Maar geen enkele speler staat boven de club”, stelt de middenvelder tegenover Marca.

“Uiteindelijk kan Antoine zijn toekomst invullen zoals hij dat wil. Hij speelt nog steeds Atlético en in de voorbereiding sluit hij gewoon aan. Verder zal hij zelf een beslissing nemen op gegeven moment”, zegt Saúl Ñíguez. Griezmann maakte afgelopen seizoen in alle competities 26 doelpunten en fungeerde 12 keer als aangever

Lees meer op www.voetbalzone.nl
pi_171330916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ONMOGELIJK !!!

Volgens 422 en Koffieplanter
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:26:25 #221
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171330960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ONMOGELIJK !!!

Volgens 422 en Koffieplanter
Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeuren
pi_171330986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeuren
Voor de winterstop nog , toen ik zei dat Griezmann wel iets voor United zou zijn.

Volgens hun was dat ONMOGELIJK!!
pi_171331027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ONMOGELIJK !!!

Volgens 422 en Koffieplanter
422 weer ernaast

Gras is gras
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:34:31 #224
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171331142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Voor de winterstop nog , toen ik zei dat Griezmann wel iets voor United zou zijn.

Volgens hun was dat ONMOGELIJK!!
Inmiddels zijn nog maar erg weinig spelers ONMOGELIJK voor United en City helaas.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:08:05 #225
238141 SevD
Boventitel
pi_171331945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeuren
Denk ook dat dit wel 99% zeker is. Pogba vorig jaar hing 't ook al vrij langdurig in de lucht. Ibra exit dus?
pi_171338956
Sky sources report that Arsenal have agreed a £6.8m fee to sign striker Henry Onyekuru from Belgian side KAS Eupen

https://twitter.com/SkySportsNewsHQ/status/869656742275284992

Alleen de reacties zijn al goud. God, wat houd ik toch van Twitter.
pi_171343954
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Woestijn, China of VS dan.
pi_171344063
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:54 schreef Bolasie het volgende:
Sky sources report that Arsenal have agreed a £6.8m fee to sign striker Henry Onyekuru from Belgian side KAS Eupen

https://twitter.com/SkySportsNewsHQ/status/869656742275284992

Alleen de reacties zijn al goud. God, wat houd ik toch van Twitter.
_O-

Al die nietszeggende talenten altijd. Kun je ook een waslijst van maken inmiddels. Worden allemaal gecontracteerd als the next best thing maar uiteindelijk valt het dan enorm tegen.
pi_171344086
Hoe staat het met de geruchten dat Alexis weggaat? En dat Mahrez en/of Forsberg zijn vervangers worden?
Demain, on roule
pi_171344297
Zo'n Forsberg zit wel goed bij Leipzig denk ik :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:38:00 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171344469
Mahrez lijkt me realistischer inderdaad.

Ze zijn blijkbaar ook geïnteresseerd in Lemar en Bacca
pi_171344759
Bacca kan er helemaal niks meer van. En Mahrez is toch ook een eendagsvlieg joh. Echt weer Arsenal
pi_171345030
Enes Ünal op weg naar Villarreal volgens beINsports.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:10:20 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:50 schreef hafcfan het volgende:
Bacca kan er helemaal niks meer van. En Mahrez is toch ook een eendagsvlieg joh. Echt weer Arsenal
Bacca zou wel falen in de Premier League ja. Mahrez moet ik nog zien, die heeft echt wel talent.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:30:52 #235
238141 SevD
Boventitel
pi_171345536
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit is bullshit trouwens. Iniesta heeft één droom en dat is z'n carrière afsluiten bij FCB.

FCB opent deze week gesprek met Jean Michaël Seri van Nice.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:31:04 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345542
Aubameyang -> PSG rond(?)
YahooSportFR twitterde op woensdag 31-05-2017 om 10:24:04 🔴🔴🔴 INFO @YahooSportFR - Accord trouvé pour Aubameyang au #PSG Plus d'infos ⏩ https://t.co/er9EOL1OMA https://t.co/XVcxXzE56Q reageer retweet
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:31:24 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345550
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:30 schreef SevD het volgende:

[..]

Dit is bullshit trouwens. Iniesta heeft één droom en dat is z'n carrière afsluiten bij FCB.

FCB opent deze week gesprek met Jean Michaël Seri van Nice.
PSG is ook voor hem in de race
pi_171345714
PSG is ook echt terindom he. Die Auba helpt je niks verder. Na Zlatan en Cavani denken ze nog maar eens een spits te moeten hebben.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:44:25 #239
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345788
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:40 schreef hafcfan het volgende:
PSG is ook echt terindom he. Die Auba helpt je niks verder. Na Zlatan en Cavani denken ze nog maar eens een spits te moeten hebben.
Beetje meer diepte misschien. Na Cavani hebben ze alleen dat talent van 19, Augustin. Maar heel veel beter worden ze er niet van
pi_171345842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Beetje meer diepte misschien. Na Cavani hebben ze alleen dat talent van 19, Augustin. Maar heel veel beter worden ze er niet van
Voor dat geld hadden ze wel betere posities kunnen versterken. Die Kluivert snapt er geen kut van. Hoop echt dat Verratti daar weg gaat. Zal Stijn het niet kunnen overnemen daar?
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:52:48 #241
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345959
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Voor dat geld hadden ze wel betere posities kunnen versterken. Die Kluivert snapt er geen kut van. Hoop echt dat Verratti daar weg gaat. Zal Stijn het niet kunnen overnemen daar?
Klopt, maar ik vind het niet erg. Met een goede transferstrategie worden ze straks weer fluitend kampioen, laat ze maar lekker geld verspillen aan de verkeerde spelers
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:09:43 #242
238141 SevD
Boventitel
pi_171346336
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

PSG is ook voor hem in de race
Yep, ook van de week gesprek begreep ik. In interview gaf Seri aan dat FCB z'n droomclub is dus ik verwacht dat dat rond komt. Gomes/Denis/Rafinha zal/zullen plaats maken waarschijnlijk
pi_171353106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:40 schreef hafcfan het volgende:
PSG is ook echt terindom he. Die Auba helpt je niks verder. Na Zlatan en Cavani denken ze nog maar eens een spits te moeten hebben.
Aubameyang is veel beter dan Cavani joh. Misschien willen ze Cavani ook nog wel verkopen nu het nog kan.
pi_171353220
HLNinEngeland twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:26:38 Radja Nainggolan: "I want to stay in Rome, I rejected the chance to join Chelsea last year. I want to stay." (Ce… https://t.co/duijahI8HR reageer retweet
Dat maakt een kans voor Klaassen > Roma weer wat meer klein.
pi_171353369
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
HLNinEngeland twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:26:38 Radja Nainggolan: "I want to stay in Rome, I rejected the chance to join Chelsea last year. I want to stay." (Ce… https://t.co/duijahI8HR reageer retweet
Dat maakt een kans voor Klaassen > Roma weer wat meer klein.
Ik vind Klaasen/Radja rare vergelijking. Al speelt hij momenteel wat meer vooruit ja
pi_171353383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Aubameyang is veel beter dan Cavani joh. Misschien willen ze Cavani ook nog wel verkopen nu het nog kan.
Dat vind ik wel mee vallen. Hij mist ook veel te veel grote kansen alleen bij bvb krijg je er zoveel.
pi_171353827
tancredipalmeri twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:49:42 It's all true: Manchester United and Griezmann reached an agreement on personal terms. Now Mufc trying to negotiate to cut bit of clause reageer retweet
pi_171362358
SkySportsNewsHQ twitterde op woensdag 31-05-2017 om 22:35:16 BREAKING Sky sources report Man Utd have turned down a £60m offer from Real Madrid for David de Gea #SSNHQ https://t.co/AJLKuIXbOE reageer retweet
pi_171363340
😆
pi_171371919
Vanmiddag presentatie Dessers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')