abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 januari 2017 @ 14:59:23 #51
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167951078
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Moira. het volgende:
Gewoon fietsen ipv autorijden :Y
Auto alleen gebruiken voor ritjes die langer dan 30 min fietsen zijn.

Niet dat Braddie dat ooit gaat doen, maar dat zou wel veel makkelijker afvallen worden.
Gewoon trappers in die Twingo monteren.
pi_167951188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Fietsen vindt hij niet leuk. Ook al woont hij vlakbij een prachtig natuurgebied, hij houdt er gewoon niet van..
Ja en dingen waar je niet van houdt die moet je dus vooral vermijden.
Het zou wel een goede manier zijn om zijn gewrichten te ontlasten en levert gratis mooie natuur en frisse lucht op.
pi_167951265
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Moira. het volgende:
Gewoon fietsen ipv autorijden :Y
Auto alleen gebruiken voor ritjes die langer dan 30 min fietsen zijn.

Niet dat Braddie dat ooit gaat doen, maar dat zou wel veel makkelijker afvallen worden.
30 minuten :') Ik heb 6 a 7 jaar in me leven dik 45min enkele reis gefietst naar school, dus dat was dan 1u30 per dag fietsen :D En of het nou regende, stormde of sneeuwde ik moest fietsen :') tenzij er echt windkracht 10 stond en ik letterlijk van de fiets afgeblazen werd.

30 min is niks met een muziekje op....
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167951270
Daarnaast zit hij de hele dag op YouTube en dit zijn enkele voorbeelden van suggesties die ik kreeg naast zijn video:



Als hij serieus zou zijn in zijn poging tot afvallen, zou hij allang informatie halen uit dit soort video's i.p.v. zielige verhalen uit te strooien over een algemeen forum en vervolgens helemaal niets te doen met de tips die hij al jarenlang ontvangt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_167951347
Als hij die 30 kilo afvallen haalt voor de zomer heb ik wel respect voor hem :) Iedereen denkt er nu wel makkelijk over maar hij moet echt met niks beginnen he, wij bewegen al wat omdat we elke dag routine hebben zoals school werk en huishoudelijke taken.
Als je dat niet doet en je zelf moet forceren om te gaan bewegen wordt het vrij lastig.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167951361
Zoveel waarheid in dit topic _O_
pi_167951367
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:09 schreef DieselTank het volgende:
Als hij die 30 kilo afvallen haalt voor de zomer heb ik wel respect voor hem :) Iedereen denkt er nu wel makkelijk over maar hij moet echt met niks beginnen he, wij bewegen al wat omdat we elke dag routine hebben zoals school werk en huishoudelijke taken.
Als je dat niet doet en je zelf moet forceren om te gaan bewegen wordt het vrij lastig.
Enige probleem is dat hij al een keer of 10 is begonnen met afvallen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_167951472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Enige probleem is dat hij al een keer of 10 is begonnen met afvallen.
Ja dat komt omdat hij geen dagelijkse routine heeft en alles steeds zelf moet forceren. Als je gewoon aan het werk bent heb je geen tijd voor tostis en de vetpan aan te zetten.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167951512
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:14 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Ja dat komt omdat hij geen dagelijkse routine heeft en alles steeds zelf moet forceren. Als je gewoon aan het werk bent heb je geen tijd voor tostis en de vetpan aan te zetten.
Je kan jezelf ook een schop onder je hol geven en een routine maken.
pi_167951532
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je kan jezelf ook een schop onder je hol geven en een routine maken.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_167951565
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:14 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Ja dat komt omdat hij geen dagelijkse routine heeft en alles steeds zelf moet forceren. Als je gewoon aan het werk bent heb je geen tijd voor tostis en de vetpan aan te zetten.
Het andere probleem is dat hij geen zin heeft om te werken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:28:53 #62
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167951789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoveel waarheid in dit topic _O_
Al die adviezen werden hem een half jaar geleden ook gegeven, heeft toen niet erg veel geholpen, zal het nu ook wel niet doen. :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  PR en moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 15:38:35 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167952002
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Al die adviezen werden hem een half jaar geleden ook gegeven, heeft toen niet erg veel geholpen, zal het nu ook wel niet doen. :')
Niet alleen een half jaar, gewoon al zo lang Braddie hier roept dat 'ie wil afvallen, da's al bijna 10 jaar ofzo. Ondertussen issie alleen maar aangekomen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167952016
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:09 schreef DieselTank het volgende:
Als hij die 30 kilo afvallen haalt voor de zomer heb ik wel respect voor hem :) Iedereen denkt er nu wel makkelijk over maar hij moet echt met niks beginnen he, wij bewegen al wat omdat we elke dag routine hebben zoals school werk en huishoudelijke taken.
Als je dat niet doet en je zelf moet forceren om te gaan bewegen wordt het vrij lastig.
Daarom zie ik alleen kans voor een beetje afvallen als hij aan het werk gaat.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:40:31 #65
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167952048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet alleen een half jaar, gewoon al zo lang Braddie hier roept dat 'ie wil afvallen, da's al bijna 10 jaar ofzo. Ondertussen issie alleen maar aangekomen.
Wel knap dat hij vol blijft houden _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  PR en moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 15:42:35 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167952107
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:40 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wel knap dat hij vol blijft houden _O_
Vind ik eigenlijk ook wel, al helemaal omdat hij ook ieder jaar weer dezelfde 'kutreacties' krijgt waar hij niet blij van wordt waardoor 'ie overal mee wil kappen en dan toch weer elke keer terug blijft komen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 15:52:32 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167952344
Braddie, als je meeleest:

Check deze site ff: https://www.gewichtsconsulentmelanie.nl/
quote:
Lekker in je vel met (online) voedingsadvies op maat

Leuk dat je op mijn website terecht bent gekomen. Ik ben Melanie Broekhof, psycholoog en gewichtsconsulent.
Afvallen en het veranderen van eetpatroon zijn psychologische processen die bij voorkeur door een psycholoog dienen te worden begeleid.Nieuwsgierig of ik jou kan helpen? Lees dan verder!

Wil jij?:

• Weer lekker in je vel zitten?
• Je fit voelen?
• Je in balans voelen?
• Weten hoe je kan afvallen en dit resultaat kan vasthouden?
• Wil jij lekker kunnen eten zonder diëten?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Wat ik doe?:

• Het aangaan van een gezond voedingspatroon/en of gezonde leefstijl
• Mijn diensten zijn persoonlijk en gebaseerd op jouw individuele situatie en behoeften
• Door mijn kennis als psycholoog en gewichtsconsulent te gebruiken ga ik te werk als een lifestyle coach

Consulten vinden plaats in de praktijk in Hilversum of aan huis in Amersfoort en omstreken. Verder worden al mijn diensten ook online aangeboden. Hiermee wordt er rekening gehouden met een eventueel drukke leefstijl.

Vergoeding via de zorgverzekering is mogelijk. Neem voor een vrijblijvende kennismaking contact met mij op. U kunt een gratis miniconsult aanvragen.

"Wanneer iemand niet lekker in zijn/haar vel zit heeft dit een oorzaak. Zowel psychische klachten als een verkeerde voeding kunnen hieraan bijdragen. Door beide aan te pakken wordt de kans op verbetering verhoogd! Voeding en psyche spelen vaak op elkaar in. Zo kan het voorkomen dat negatieve gevoelens worden weg gegeten. Of er wordt voor gemakkelijke voeding gekozen bij stress en vermoeidheid. "
Als je met haar aan de slag gaat zit je vast komende zomer onder de 100kg. Heb je ook nog eens een echt steuntje in de rug van een echte professional die samen met jou kijkt naar wat het beste bij jóú past en wat het beste voor jóú zou werken.
Consulten in Hilversum, vrijblijvende kennismaking en gratis mini-consult. Wordt ook nog eens vergoed door de zorgverzekeraar dus kost je geen duit. En het kan ook nog eens online.

Vooral het feit dat die chick tegelijkertijd ook psycholoog is kan een hele hoop schelen, omdat ze ook inzicht heeft in de psychologische processen die erachter schuil gaan en je kan helpen de 'mental blocks' te overwinnen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  roze zaterdag 7 januari 2017 @ 15:54:55 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167952407
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Moira. het volgende:
Gewoon fietsen ipv autorijden :Y
Auto alleen gebruiken voor ritjes die langer dan 30 min fietsen zijn.

Niet dat Braddie dat ooit gaat doen, maar dat zou wel veel makkelijker afvallen worden.
Fietsen is een discussie die ik al vaker heb gehad met hem. Dat gaat niet gebeuren.
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 15:55:30 #69
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167952421
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Fietsen is een discussie die ik al vaker heb gehad met hem.
Het zijn allemaal discussies die we al vaker gehad hebben met hem ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  roze zaterdag 7 januari 2017 @ 15:55:52 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167952430
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het zijn allemaal discussies die we al vaker gehad hebben met hem ;(
Hehe.
Your beauty never ever scared me.
pi_167952592
Lol, een half jaar geleden ging dit topic gewoon op slot wanneer mensen allerlei goedbedoelde tips over afvallen en werk vinden aandroegen. Er mocht alleen maar gesproken worden over onderwerpen die in de vlogs werden aangedragen. En zelfs toen al ging dit over afvallen en werk vinden. Nu mag dat kennelijk wel, terwijl er feitelijk helemaal niets veranderd is.

Een half jaar geleden heb ik al eens aangedragen kosteloos een personal trainer te bieden. Daar was geen interesse naar. Daarbij heb ik in mijn kennissenkring eens geïnformeerd wat het werk van een job-coach is voor Wajongers, en dat is enkel een aanspreekpunt. Het initiatief ligt bij de 'client'. The cycle continues, een vicieuze cirkel, steeds een beetje meer viskeus.
  PR en moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 16:07:55 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167952701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:02 schreef Stratotanker het volgende:
Lol, een half jaar geleden ging dit topic gewoon op slot wanneer mensen allerlei goedbedoelde tips over afvallen en werk vinden aandroegen. Er mocht alleen maar gesproken worden over onderwerpen die in de vlogs werden aangedragen. En zelfs toen al ging dit over afvallen en werk vinden. Nu mag dat kennelijk wel, terwijl er feitelijk helemaal niets veranderd is.

Een half jaar geleden heb ik al eens aangedragen kosteloos een personal trainer te bieden. Daar was geen interesse naar. Daarbij heb ik in mijn kennissenkring eens geïnformeerd wat het werk van een job-coach is voor Wajongers, en dat is enkel een aanspreekpunt. Het initiatief ligt bij de 'client'. The cycle continues, een vicieuze cirkel, steeds een beetje meer viskeus.
Da's niet helemaal waar natuurlijk. Braddie-topics zijn alleen gesloten geweest als hij z'n kanaal heeft verwijderd. En dat het er nu over gaat heeft te maken met zijn laatste vlog van gister:


Dus er wordt idd over onderwerpen gesproken die in de vlogs worden aangedragen.

Een aantal dagen terug gaf ik nog dit aan:
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ja leute, zo is 't wel weer genoeg geweest. Hoe meer van zulks maar achter elkaar herhaald blijft worden hoe meer het op gebash gaat lijken. Volgende ronde komt wel weer bij het volgende weegmomentje of wanneer hij er zelf ook maar weer aanleiding voor geeft.
Dat laatste heeft dus 2 dagen geduurd :')

En idd, dat het een vicieuze cirkel is waar nooit een reet in verandert staat buiten kijf ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Forum Admin / PR zaterdag 7 januari 2017 @ 16:11:11 #73
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167952782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:02 schreef Stratotanker het volgende:
Daarbij heb ik in mijn kennissenkring eens geïnformeerd wat het werk van een job-coach is voor Wajongers, en dat is enkel een aanspreekpunt.
Dat is complete onzin.
pi_167953261
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:52 schreef Moira. het volgende:
Braddie, als je meeleest:

Check deze site ff: https://www.gewichtsconsulentmelanie.nl/

[..]

Als je met haar aan de slag gaat zit je vast komende zomer onder de 100kg. Heb je ook nog eens een echt steuntje in de rug van een echte professional die samen met jou kijkt naar wat het beste bij jóú past en wat het beste voor jóú zou werken.
Consulten in Hilversum, vrijblijvende kennismaking en gratis mini-consult. Wordt ook nog eens vergoed door de zorgverzekeraar dus kost je geen duit. En het kan ook nog eens online.

Vooral het feit dat die chick tegelijkertijd ook psycholoog is kan een hele hoop schelen, omdat ze ook inzicht heeft in de psychologische processen die erachter schuil gaan en je kan helpen de 'mental blocks' te overwinnen.
Braddie wil gewoon maximaal 5000 stappen per dag lopen. De rest gaat hem echt niet worden. Bij fietsen gaat de fietsketting kapot, zwembaden en sportscholen hebben geen leuke sfeer en fitnessapparaten maken te veel lawaai en voelt hij zich niet veilig op.

En als hij zich leeg voelt moet hij wel lekker kunnen eten natuurlijk. Want hij heeft - naar eigen zeggen - toch ook recht op fatsoenlijk eten :{w

pi_167953361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:02 schreef Stratotanker het volgende:
Nu mag dat kennelijk wel, terwijl er feitelijk helemaal niets veranderd is.
Welkom op fok!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')