Volgens mij niet. En volgens de engineers ook niet. Bovendien wordt de zogenaamde efficiëntie van elektromotoren ook schromelijk overdreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:08 schreef Waffle het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk om net zo efficiënt te worden als een elektromotor.
Duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er het een en ander over gelezen, en het is vooral bedoeld om de verbrandingsgraad van de brandstof te verhogen. Door de brandstof 'voor te verwarmen' komt er bij de daadwerkelijke ontbranding meer energie en dus meer power vrij. Een trucje dat zowel de F1 fabrikanten als de LMP1-fabrikanten hebben ontdekt.
Het heeft de thermal efficiency van de motoren enorm verbeterd en men verwacht dat dat alleen nog maar beter wordt. Tot het punt waarop de efficiëntie van een elektromotor gehaald kan worden.
Ze zijn niet goed wijs daar.. De meest succesvolle man onderhand op de grid.. Meer dan 20 kampioenschappen behaald met teams en rijders. En dan klopt zijn visie niet en trekt hij zelf de stekker eruit.. Hulkenberg, ik heb het met hem te doen !quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
Het rommelt bij Renault. Vasseur na een seizoen al weer weg als teambaas.
http://www.skysports.com/(...)ahead-of-2017-season
Een hoop luchtfietserij van die vent. En dan heeft ie het over de F1 van Maart tot November.. Kerel, als de F1 van Zandvoort al op de kalender komt, dan is dat ergens tussen de GP van Monaco en Monza in.. juist, voorjaar/zomer. Moet je qua infra structuur geluk hebben dat het elk jaar snert weer word tijdens het GP weekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
http://www.gpblog.nl/1409(...)rand-prix-zandvoort/
Het circuit in Assen is niet breder dan een Hummer, dus dat gaat nog wat worden als je een inhaalactie probeertquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon Assen upgraden. Infrastructuur en geluidsdagen is geen probleem, en het circuit heeft maar een paar aanpassingen nodig.
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En volgens de engineers ook niet. Bovendien wordt de zogenaamde efficiëntie van elektromotoren ook schromelijk overdreven.
quote:
quote:14:31
CONFIRMED!
Valtteri Bottas joins Mercedes for 2017 as Lewis Hamilton’s team-mate
Felipe Massa comes out of retirement to rejoin Williams
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:33:01 More on the news that @MassaFelipe19 is coming out of retirement to replace @ValtteriBottas in 2017 #WeAreRacing… https://t.co/BH32hGQayc reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:33:16 Almost there... #GuessWho https://t.co/D0ulFHYvvU reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:39:54 What do you reckon?One more piece to Finnish the 2017 #F1 puzzle? reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:41:31 Hmmm... actually, we're not sure...Might take us a while to get to the bo77om of this #F1 mystery... reageer retweet
"back" Hij is niet weggeweest.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:43 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/p/BPVDRBMgCxk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |