abonnement Unibet Coolblue
pi_168063584
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:

[..]

Hij doet als user z'n ding goed, maar als mod heb ik wat aan te merken, mag het een keertje?
Zeker, maar dat hij dat niet kan ben ik het niet mee eens aangezien hij als een van de weinigen vaak de juiste balans weet te vinden
pi_168063606
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je postte nog in dat topic, dus dit argument, of het überhaupt een argument te noemen is, is echt een flop. En het gaat niet over dat ene moment, dit doe je in het algemeen gewoon te weinig.
Ik ga niet de moeite nemen om me keihard in te lezen als ik wat eten weg zit te werken en met andere mensen spreek. Misschien had ik dat later beter kunnen doen.

Overigens heb ik gewoon geen zin om van elk topic een groot dictatuurachtig bewind te maken. Zeker in de SC moet het imo kunnen dat het er wat steviger aan toe gaat, niet te stevig natuurlijk. Sommige users posten liever bagger in de SC dan daarbuiten. In livetopics en algemene topics vind ik dat anders. Daar doe ik gewoon mijn best om de bagger te verwijderen, de angel uit gezuig te halen en al die instant trollen. Dat vind ik mijn meest primaire taak en niet schoolmeester spelen in een slowchat.
pi_168063681
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]
Daar doe ik gewoon mijn best om de bagger te verwijderen, de angel uit gezuig te halen en al die instant trollen. Dat vind ik mijn meest primaire taak en niet schoolmeester spelen in een slowchat.
En dat doe je meer dan prima _O_. Je hebt niet voor niets de award beste mod ontvangen.
pi_168063866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ga niet de moeite nemen om me keihard in te lezen als ik wat eten weg zit te werken en met andere mensen spreek. Misschien had ik dat later beter kunnen doen.

Overigens heb ik gewoon geen zin om van elk topic een groot dictatuurachtig bewind te maken. Zeker in de SC moet het imo kunnen dat het er wat steviger aan toe gaat, niet te stevig natuurlijk. Sommige users posten liever bagger in de SC dan daarbuiten. In livetopics en algemene topics vind ik dat anders. Daar doe ik gewoon mijn best om de bagger te verwijderen, de angel uit gezuig te halen en al die instant trollen. Dat vind ik mijn meest primaire taak en niet schoolmeester spelen in een slowchat.
''Ik ga niet de moeite nemen''
''Ik heb geen zin om...''
''Ik doe mijn best om..''

Dan had je geen mod moeten worden als je er geen zin in heb.

En wat de SC betreft ben ik het met je eens. Dus dat is slechts een aanvulling op wat ik net zei. Grappen kunnen ook maar als ik uitgescholden word of doodsverwensingen krijg, hoort dat gewoon verwijderd te worden. En zeker als ik een TR maak. Dat gaat gewoon alle grenzen voorbij.
pi_168063888
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Ik ga niet de moeite nemen''
''Ik heb geen zin om...''
''Ik doe mijn best om..''

Dan had je geen mod moeten worden als je er geen zin in heb.

En wat de SC betreft ben ik het met je eens. Dus dat is slechts een aanvulling op wat ik net zei. Grappen kunnen ook maar als ik uitgescholden word of doodsverwensingen krijg, hoort dat gewoon verwijderd te worden. En zeker als ik een TR maak. Dat gaat gewoon alle grenzen voorbij.
Heb je voorbeelden?
pi_168063927
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
En dat kun jij niet zelf bedenken?
pi_168063981
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

En dat kun jij niet zelf bedenken?
Nee, daarom vroeg ik het ook. Ik kom zelf niet zo heel vaak in de SC. Ben gewoon benieuwd waar je op doelt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2017 22:22:32 ]
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 22:26:31 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168064124
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee, daarom vroeg ik het ook. Ik kom zelf niet zo heel vaak in de SC. Ben gewoon benieuwd waar je op doelt.
Kalm Rickertman.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 22:30:14 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_168064258
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee, daarom vroeg ik het ook. Ik kom zelf niet zo heel vaak in de SC. Ben gewoon benieuwd waar je op doelt.
Jezus. Spijker me er niet op vast man. Henny haalde ze uit het kruis.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168064266
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Ik ga niet de moeite nemen''
''Ik heb geen zin om...''
''Ik doe mijn best om..''

Dan had je geen mod moeten worden als je er geen zin in heb.

En wat de SC betreft ben ik het met je eens. Dus dat is slechts een aanvulling op wat ik net zei. Grappen kunnen ook maar als ik uitgescholden word of doodsverwensingen krijg, hoort dat gewoon verwijderd te worden. En zeker als ik een TR maak. Dat gaat gewoon alle grenzen voorbij.
Komende week bestaat de SC alweer vijf jaar. In die tijd heb ik wel een beetje geleerd hoe users in elkaar zitten, hoe oprecht ze zijn, hoe normaal ze kunnen doen, wanneer ze een uitspattinkje hebben en wanneer niet, hoe oprecht ze met die mening zijn, wat de dubbelzinnigheid achter hun posts is. Met natuurlijk de grensoverschrijdende posts in ogenschouw. Dat is hoe ik de SC modereer.

Ik snap heel goed dat users moe worden van je instant FP-gespam. Daar ga ik me niet voor in lopen dekken. Dat is natuurlijk geen vrijbrief om ongeremd te kankeren op iemand, maar wees je wel bewust waar het vandaan komt. Daar hoor ik ook wat beter op te letten. Ik steek met alle vrijheid de hand in eigen boezem, maar ik ga er niet al teveel bij stilstaan, want ik zie het 'maar' als de SC. DonRaja is er ook vaak genoeg om de SC in de gaten te houden. Die heeft vaak net wat meer grip op die users. Ik houd me vooral bezig met het verminderen van de bagger in serieuze topics, mede daarom ben ik gaan modereren en niet om 24/7 te moeten denken aan de toonhoogte. Ik weet heel goed hoe een aantal users over me denkt.
pi_168064432
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee, daarom vroeg ik het ook. Ik kom zelf niet zo heel vaak in de SC. Ben gewoon benieuwd waar je op doelt.
dat hij de tering kan krijgen met zijn frontpage

dat bedoelt ie
pi_168064443
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Komende week bestaat de SC alweer vijf jaar. In die tijd heb ik wel een beetje geleerd hoe users in elkaar zitten, hoe oprecht ze zijn, hoe normaal ze kunnen doen, wanneer ze een uitspattinkje hebben en wanneer niet, hoe oprecht ze met die mening zijn, wat de dubbelzinnigheid achter hun posts is. Met natuurlijk de grensoverschrijdende posts in ogenschouw. Dat is hoe ik de SC modereer.

Ik snap heel goed dat users moe worden van je instant FP-gespam. Daar ga ik me niet voor in lopen dekken. Dat is natuurlijk geen vrijbrief om ongeremd te kankeren op iemand, maar wees je wel bewust waar het vandaan komt. Daar hoor ik ook wat beter op te letten. Ik steek met alle vrijheid de hand in eigen boezem, maar ik ga er niet al teveel bij stilstaan, want ik zie het 'maar' als de SC. DonRaja is er ook vaak genoeg om de SC in de gaten te houden. Die heeft vaak net wat meer grip op die users. Ik houd me vooral bezig met het verminderen van de bagger in serieuze topics, mede daarom ben ik gaan modereren en niet om 24/7 te moeten denken aan de toonhoogte. Ik weet heel goed hoe een aantal users over me denkt.
Ik loop ook al een paar jaar mee hoor. Kijk je kunt lullen als brugman, maar je geeft geen antwoord op de vraag: waarom laat jij doodsverwensingen en scheldpartijen op mij, waarover ik een TR maak, staan? Er zijn regels waar jij je gewoon aan moet houden, dat betekent dat jij ze mag laten staan totdat er een TR over gemaakt wordt. Bij een TR moet jij kijken of het in strijd is met de regels, als dat zo is, verwijderen.

En ik ben me bewust waar het vandaan komt, maar ik erger me ook aan een heleboel dingen van sommige users. Maar dat betekent niet dat ik ze zomaar kan uitschelden.
pi_168064543
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat hij de tering kan krijgen met zijn frontpage

dat bedoelt ie
Nee hoor, dit is uit z'n context gerukt. Jij scheldt mij voortdurend uit en deze opmerking was er een die op de stapel kan. Plus omdat dit het begin was van de escalatie, dacht ik, deze post moet gemodereerd worden.
pi_168064553
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik loop ook al een paar jaar mee hoor. Kijk je kunt lullen als brugman, maar je geeft geen antwoord op de vraag: waarom laat jij doodsverwensingen en scheldpartijen op mij, waarover ik een TR maak, staan? Er zijn regels waar jij je gewoon aan moet houden, dat betekent dat jij ze mag laten staan totdat er een TR over gemaakt wordt. Bij een TR moet jij kijken of het in strijd is met de regels, als dat zo is, verwijderen.

En ik ben me bewust waar het vandaan komt, maar ik erger me ook aan een heleboel dingen van sommige users. Maar dat betekent niet dat ik ze zomaar kan uitschelden.
Stel je eens niet zo aan..
pi_168064730
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat hij de tering kan krijgen met zijn frontpage

dat bedoelt ie
Nou zeg, het is wat.
pi_168064789
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je postte nog in dat topic, dus dit argument, of het überhaupt een argument te noemen is, is echt een flop. En het gaat niet alleen over dat ene moment, dit doe je in het algemeen gewoon te weinig.
Dit dus.
Maar opgepast, zelfs opbouwende en goed onderbouwde kritiek kan ons aller Ajacied opvatten als het voeren van een hetze!
blablablabla
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 22:48:38 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168064924
Aha. Daar is Elan. Het kon natuurlijk nooit lang duren voordat dat figuur zich hier weer laat gelden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168064980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit dus.
Maar opgepast, zelfs opbouwende en goed onderbouwde kritiek kan ons aller Ajacied opvatten als het voeren van een hetze!
Als er wat te zeiken valt, ben je meteen hier te vinden om het vuurtje nog verder op te stoken. Hou vooral lekker de schijn op.
pi_168065110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als er wat te zeiken valt, ben je meteen hier te vinden om het vuurtje nog verder op te stoken. Hou vooral lekker de schijn op.
Maar kunnen we tot compromis komen? Want ik ben nog steeds niet tevreden met je antwoord.
pi_168065158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als er wat te zeiken valt, ben je meteen hier te vinden om het vuurtje nog verder op te stoken. Hou vooral lekker de schijn op.
Waar rook is, is vuur.
Je moet je eigen onkunde aangaande het modereren niet op users projecteren. Niet op mij, niet op Tong en niet op Vasion. Als er iemand het op de persoon speelt ben jij het namelijk zelf wel.

Verder hebben bijvoorbeeld reacties als: "Je kunt de tering krijgen met je frontpage" niets met onderbouwde feedback te maken.

Vind ik dan hoor, zal je ongetwijfeld wel weer niet met me eens zijn :P
blablablabla
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 22:54:35 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_168065204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als er wat te zeiken valt, ben je meteen hier te vinden om het vuurtje nog verder op te stoken. Hou vooral lekker de schijn op.
Ten eerste houd.

Ik gun Knut een goede gezondheid. Hij heeft me ooit een langzame pijnlijke dood toegewenst. Als een hond kermend in een grot. Daarom kom ik niet meer in de SC Ik heb het geprobeerd. Was leuk. Totdat de schijtluizen weer te voorschijn kwamen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168065227
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik loop ook al een paar jaar mee hoor. Kijk je kunt lullen als brugman, maar je geeft geen antwoord op de vraag: waarom laat jij doodsverwensingen en scheldpartijen op mij, waarover ik een TR maak, staan? Er zijn regels waar jij je gewoon aan moet houden, dat betekent dat jij ze mag laten staan totdat er een TR over gemaakt wordt. Bij een TR moet jij kijken of het in strijd is met de regels, als dat zo is, verwijderen.

En ik ben me bewust waar het vandaan komt, maar ik erger me ook aan een heleboel dingen van sommige users. Maar dat betekent niet dat ik ze zomaar kan uitschelden.
Ik vind het reuze meevallen hoeveel doodsverwensingen er gepost worden onder mijn ogen. Ik kan me oprecht alleen die van maandag herinneren, waar ik bij was en ik nog niet eens geconcentreerd aanwezig was. Ik kan me voor de rest alleen herinneren dat ik nalatig ben geweest met doodsverwensingen jegens Tong die absoluut te ver gingen en gemeend waren.

Ik probeer zelf users te doorgronden naar mate hoe oprecht ze zijn met hun vewensing, de dubbele bodem, of ''sterf eens joh'' net zo goed ''rot eens op'' had kunnen zijn. Ik ga geen post voor post doodserieus lezen in de SC en met een liniaal erlangs of er wel of niet aan de toon gedacht is. Dit zal vast wel weer niet vallen onder de regels hoe een moderator dient te modereren, maar ik probeer er geen communistische toestand van te maken. Hoezee, bel de politie.
pi_168065253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ten eerste houd.

Ik gun Knut een goede gezondheid. Hij heeft me ooit een langzame pijnlijke dood toegewenst. Als een hond kermend in een grot.

:P
Ik neem de verantwoordelijkheid op me dat ik dat heb laten gaan.
pi_168065262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind het reuze meevallen hoeveel doodsverwensingen er gepost worden onder mijn ogen. Ik kan me oprecht alleen die van maandag herinneren, waar ik bij was en ik nog niet eens geconcentreerd aanwezig was. Ik kan me voor de rest alleen herinneren dat ik nalatig ben geweest met doodsverwensingen jegens Tong die absoluut te ver gingen en gemeend waren.

Ik probeer zelf users te doorgronden naar mate hoe oprecht ze zijn met hun vewensing, de dubbele bodem, of ''sterf eens joh'' net zo goed ''rot eens op'' had kunnen zijn. Ik ga geen post voor post doodserieus lezen in de SC en met een liniaal erlangs of er wel of niet aan de toon gedacht is. Dit zal vast wel weer niet vallen onder de regels hoe een moderator dient te modereren, maar ik probeer er geen communistische toestand van te maken. Hoezee, bel de politie.
Even een nuance Stinho, ik denk dat niemand iemand echt dood wenst in de SC.
pi_168065293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ten eerste houd.

Ik gun Knut een goede gezondheid. Hij heeft me ooit een langzame pijnlijke dood toegewenst. Als een hond kermend in een grot. Daarom kom ik niet meer in de SC Ik heb het geprobeerd. Was leuk. Totdat de schijtluizen weer te voorschijn kwamen.

:P
Die post van Knut is heel lang geleden. (alsnog verwerpelijk) en daarna heb je nog zeker een jaar in de sc gepost. Wat een raar verhaal dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')