abonnementen ibood.com bol.com
pi_169329176
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:10 schreef raspberryPi het volgende:
Oké. Ik weet even niet wat te zeggen.
Even keihard : dat is een makkelijke escape want dan hoef je voorlopig ook niks te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 maart 2017 @ 16:41:08 #127
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169332330
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Even keihard : dat is een makkelijke escape want dan hoef je voorlopig ook niks te doen.
Ik snap het, jullie hebben gelijk.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169333970
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:41 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Ik snap het, jullie hebben gelijk.
En, welke stappen ga je nu zetten om af te kicken van je verslavingen ?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 maart 2017 @ 18:46:28 #129
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169334551
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En, welke stappen ga je nu zetten om af te kicken van je verslavingen ?
Dat weet ik niet, mijn hoofd is een chaos op het moment, volgende week woensdag heb ik een afspraak bij Trubendorfer, ook mn vriendin wil dat ik me op laat nemen, ze wacht wel op me zei ze, mijn dochter ziet de ernst nog niet echt in, ik probeer nog steeds uitwegen te vinden, maar ben ook zelf bang voor de gevolgen van mijn daden, voel me echt klote maar daar kom ik wel overheen. Nu maak ik me meer druk om Kim en mn dochter.
pi_169334749
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:46 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, mijn hoofd is een chaos op het moment, volgende week woensdag heb ik een afspraak bij Trubendorfer, ook mn vriendin wil dat ik me op laat nemen, ze wacht wel op me zei ze, mijn dochter ziet de ernst nog niet echt in, ik probeer nog steeds uitwegen te vinden, maar ben ook zelf bang voor de gevolgen van mijn daden, voel me echt klote maar daar kom ik wel overheen. Nu maak ik me meer druk om Kim en mn dochter.
Je dochter is 12. Die kan rationeel de ernst niet inschatten maar reken maar dat zij het een en ander van je probleem meekrijgt.

En je maakt je druk om anderen zodat je redenen hebt om de noodzakelijke stappen nog steeds niet te zetten. Je bent nog niet diep genoeg in de put gevallen.

Logisch dat je bang bent voor de gevolgen van je daden, maar man up! Ik denk dat, als je het aangaat, het uiteindelijk een stuk minder eng/zwaar is dan het nu voor je lijkt.

Wat ga je woensdag op die afspraak vertellen? Ga je 100% eerlijk zijn? Tegenover hen, maar vooral ook tegenover jezelf?
  maandag 6 maart 2017 @ 19:20:28 #131
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169335192
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je dochter is 12. Die kan rationeel de ernst niet inschatten maar reken maar dat zij het een en ander van je probleem meekrijgt.

En je maakt je druk om anderen zodat je redenen hebt om de noodzakelijke stappen nog steeds niet te zetten. Je bent nog niet diep genoeg in de put gevallen.

Logisch dat je bang bent voor de gevolgen van je daden, maar man up! Ik denk dat, als je het aangaat, het uiteindelijk een stuk minder eng/zwaar is dan het nu voor je lijkt.

Wat ga je woensdag op die afspraak vertellen? Ga je 100% eerlijk zijn? Tegenover hen, maar vooral ook tegenover jezelf?
Ik zal wel moeten, ik ben gepakt voor poging tot doodslag. Dit past wel , geen grap, ik ben gewoon een normale man,

[ Bericht 4% gewijzigd door raspberryPi op 06-03-2017 20:54:57 ]
pi_169344369
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:24 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Ik heb geen schulden gelukkig, maar ik wil mijn leven niet op pauze laten zetten. De drie W's heb ik en dit was gewoon heel dom van me. En dit is de tweede keer, de eerste keer moest ik ook verplicht afkicken, alleen was in die kliniek meer te krijgen als buiten waardoor ik daar gewoon door ging. En ik wil niet weg thuis. Thuis afkicken kan toch ook prima? Mn advocaat probeert nog of de zaak geseponeerd kan worden maar daar heb ik een hard hoofd in en ik maak me echt grote zorgen.
Realiseer je je überhaupt wel wat voor een straf je boven het hoofd hangt als je veroordeeld wordt voor poging tot doodslag? Jij doet nu alsof 'verplicht afkicken' de ergste straf zou zijn die je opgelegd zou kunnen worden, maar als ik jou was zou ik er ernstig rekening meehouden dat je aankijkt tegen een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van minimaal enkele maanden en daarbij ook nog een verplichte behandeling voor je verslaving.

Je wilt je leven niet op pauze laten zetten, maar dat is niet meer aan jou. Dat is de consequentie van jouw keuze om iemand te steken.

Sommige mensen kunnen thuis afkicken, maar voor de meeste mensen is het geen optie..

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:46 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Dat zeg je, maar om heel eerlijk te zijn geloof ik daar helemaal niets van. Uit werkelijk niets blijkt dat jij handelt in het belang van je dochter (en Kim wdb). Je houdt alleen rekening met je dochter en haar welzijn, als het jou uitkomt.

Toen jij besloot die 'flikker' (jouw woorden) te steken, heb je toen überhaupt gedacht aan wat de consequenties daarvan voor je dochter zouden kunnen zijn?

Je probeert uitwegen te vinden omdat jij de consequenties van je eigen gedrag niet wil dragen.

Als jij je echt druk om hen zou maken dan zou jij geen makkelijke uitwegen proberen te zoeken, dan zou jij de verantwoordelijkheid nemen en de consequenties aanvaarden. Dan zou je uit je slachtofferrol kruipen en gewoon doen wat nodig is.

Realiseer jij je wel wat jij je dochter aan doet? Het is al erg genoeg dat ze geen moeder meer heeft, ze verdient het niet om ook nog het slachtoffer te zijn van jouw egoïsme en impulsiviteit..

Echt, mijn (moeder)hart breekt als ik denk aan hoe dit allemaal voor haar moet zijn.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 05:08:01 #133
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169345512
Ja ik weet het.
Ik ben een zak, ik verdien mn dochter niet en mn vrouw zou zich omdraaien in haar graf als ze me zo bezig zou zien. Maar ik kan de tijd niet terugdraaien.
En nee, hiervoor ga ik niet de bajes in, anders hadden ze mn voorarrest wel verlengd, maar ik kwam een dag later weer vrij. Maar dat verplicht afkicken behoort wel tot de mogelijkheden.
pi_169542632
Stil hier... hoe is het met iedereen?
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')