abonnement Unibet Coolblue
pi_167914793
Hallo, ik wist niet helemaal waar ik deze vraag moest stellen, dus doe ik het maar hier.

Soms zie ik wel eens meiden(meestal pubers of jonge vrouwen) die denk ik van zichzelf al een flinke cupmaat hebben maar dan een BH lijken te dragen die ik het beste kan omschrijven als een "torpedo-push up BH".

Ik zie dan zo'n meid met een BH waarbij haar borsten als torpedo's bijna recht vooruit wijzen in een heel strak shirt, en dan heb ik het over echt grote BH's, cup G of zo. In een bikini bijvoorbeeld volgt de bikini de ronde vorm van de borst, maar in deze BH staan de borsten recht vooruit in in een soort ronde kegelvormige cups lijkt het, bijna recht vooruit(soms 30 cm vooruit vanuit de ribbenkast gezien).

Terwijl als ik vrouwen van 40 zie met echt forse borsten dan dragen ze een bh waarin hun borsten wat rond zijn en meer plat tegen de ribbenkast zitten.

Nu vraag ik me af: is dit echt wat het lijkt, push up bhs met cupvulling? Want het lijkt me zo vreemd dat die in heel grote cupmaten verkocht worden.
pi_167915357
Ja
pi_167916017
En dan geen pics plaatsen :')
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:36:39 #4
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916463
Zoek eens op kegel, bullet, cone, punt, retro bh/bra. Is echt niets nieuws. En nee dus geen push-up. Maaruh word je er heet van of zo? :P





  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:41:07 #5
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916507
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:36 schreef MsMessy het volgende:
Zoek eens op kegel, bullet, cone, punt, retro bh/bra. Is echt niets nieuws. En nee dus geen push-up. Maaruh word je er heet van of zo? :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee zo puntig zijn ze ook niet.

En ze staan wat verder omhoog dan dat.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:42:03 #6
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916519
Het rare is ook dat ik bij een van die vrouwen/meiden zag dat haar borsten in een bikini ook wel groot waren, maar in die BH leken ze 2/3 cupmaten groter
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:45:53 #7
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916563
Dan zijn het waarschijnlijk padded balconette bh's. Die brengen de borsten omhoog en de stof waarvan ze zijn gemaakt is steviger/dikker. De meeste bikini's geven veel minder steun.



pi_167916585
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:45 schreef MsMessy het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk padded balconette bh's. Die brengen de borsten omhoog en de stof waarvan ze zijn gemaakt is steviger/dikker. De meeste bikini's geven veel minder steun.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kun je het misschien nog een keer uitleggen, meer beeldmateriaal helpt mij met begrijpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:50:31 #9
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916601
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:45 schreef MsMessy het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk padded balconette bh's. Die brengen de borsten omhoog en de stof waarvan ze zijn gemaakt is steviger/dikker. De meeste bikini's geven veel minder steun.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmm, maar het vreemde was bij die BH was dat de borsten niet alleen omhoog worden geduwd, maar extreem ver vooruit staan, als in bijna 30 cm naar voren, dat is het vreemde, alsof je lange laaghangende borsten recht vooruit legt, heel vreemd.

En het maakt echt veel verschil in grootte als je de vrouw in kwestie in bikini ziet.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:55:33 #10
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916627
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kun je het misschien nog een keer uitleggen, meer beeldmateriaal helpt mij met begrijpen.
Oh ja hoor...

Je hebt ook nog de bh van dunnere stof.



quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
En het maakt echt veel verschil in grootte als je de vrouw in kwestie in bikini ziet.
Ja dat kan absoluut. Als ze een bikini draagt in halter of triagelvorm dan biedt dat geen enkele steun. Dan hangt het stel zo 20 centimeter lager en ziet er veel platter uit.

  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:03:53 #11
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916679
Hier een voorbeeld van een vrouw met zeer grote borsten in een lagere bh:



Stel je nu voor dat het midden van de borsten meer op okselhoogte ligt, de borsten smaller samengeperst en helemaal naar voren.

Maar het vreemde bij die vrouwen was dat hun decollete wat slap in de BH lag, alsof er iets te weinig borst was voor de cups.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:10:21 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_167916713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:03 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
Hier een voorbeeld van een vrouw met zeer grote borsten in een lagere bh:

[ afbeelding ]

Stel je nu voor dat het midden van de borsten meer op okselhoogte ligt, de borsten smaller samengeperst en helemaal naar voren.

Maar het vreemde bij die vrouwen was dat hun decollete wat slap in de BH lag, alsof er iets te weinig borst was voor de cups.
Tering jantje...
And so is the past
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:22:07 #13
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916813



Milena Velba draagt haar beha's eerder te klein dan te groot. Maar een beha die dus padded is en een maat of twee te groot veroorzaakt zwemmende tieten die wel ondersteund worden.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:28:46 #14
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916871
Ja, Milena's BH-maat staat als 80K(36J), maar daar twijfel ik aan.

Maar ik wist niet dat zulk soort BH's die je borsten veel groter en pronter/langer maken ook in grote maten als G/H/I werden verkocht.

Want begrijp me niet verkeerd, die vrouwen hebben van zichzelf al flink grote borsten, maar ze maken ze buitenproportioneel groot en hoog/langwerpig met zulke BH's.

Ik snap niet waarom ze dat doen.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:37:26 #15
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916921
Ik ben zelf een 80H(36GG). Vind het wel eens fijn dat mijn tetten stevig ondersteund worden.Plus dat je door die beha's optisch toch een smaller middel krijgt. Maar dan moet je wel de juiste cupmaat dragen, want anders ziet het er uit als gelatine in een soepkom of als de cup te klein is als stressballen onder grote druk. Maar daar zijn dan weer mannen voor die dat boeiend vinden, te kleine beha's.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:42:31 #16
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167916953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben zelf een 80H(36GG). Vind het wel eens fijn dat mijn tetten stevig ondersteund worden.Plus dat je door die beha's optisch toch een smaller middel krijgt. Maar dan moet je wel de juiste cupmaat dragen, want anders ziet het er uit als gelatine in een soepkom of als de cup te klein is als stressballen onder grote druk. Maar daar zijn dan weer mannen voor die dat boeiend vinden, te kleine beha's.
Dat snap ik, zeker bij die maat. Maar bij die vrouwen, nogmaals meestal eerder meiden te noemen, zag het er wat "tryhard" uit, want je kreeg dus een klein volslank lichaampje met twee zeer grote torpedo's die recht naar voren steken. Ik zag zelfs een keer een meid die in een trui een flinke voorgevel had maar in een trainingspakje praktisch plat was.

Het lijkt bijna hetzelfde effect als sokken in je strakke fietsbroek steken als je al een grote penis hebt.

Want bij vrouwen van 40 en ouder met flink grote borsten dragen zij BH's die de vorm van de borsten volgen de borsten wat lager en platter langs het lichaam houdt, waardoor hun ferme voorgevel wat lijkt te versmelten met de rest van hun lichaam.

Nu zie je dan nog steeds dat ze zeer grote borsten hebben, maar het ziet er niet uit alsof je keihard je best doet om je borsten zo groot en prominent mogelijk naar voren te steken in een strak shirtje.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:46:51 #17
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167916983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:42 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
in een trui een flinke voorgevel had maar in een trainingspakje praktisch plat was.
Sportbh's duwen alles plat zodat ze niet in de weg zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:42 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:
Want bij vrouwen van 40 en ouder met flink grote borsten dragen zij BH's die de vorm van de borsten volgen de borsten wat lager en platter langs het lichaam houdt, waardoor hun ferme voorgevel wat lijkt te versmelten met de rest van hun lichaam.

Nu zie je dan nog steeds dat ze zeer grote borsten hebben, maar het ziet er niet uit alsof je keihard je best doet om je borsten zo groot en prominent mogelijk naar voren te steken in een strak shirtje.
Een vrouw van 40 zal misschien niet zo nodig nog seksualiteit en bezwangerbaar uitstralen, wat de jonge meiden wel vaak nog laten zien. Ook zijn oudere vrouwen vaak meer van functionele bh's terwijl de jonge vrouw een sensueel/mooi setje wil dragen.
pi_167917006
Veel vrouwen, en dan met name jonge meiden, dragen een verkeerde BH-maat. Jouw omschrijving klinkt alsof dat in dit geval het geval was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:03 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:

Maar het vreemde bij die vrouwen was dat hun decollete wat slap in de BH lag, alsof er iets te weinig borst was voor de cups.
Klinkt als een maat te groot en misschien de bandjes wat te kort afgesteld.
Ik doe mijn best.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:50:57 #19
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167917020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:46 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Sportbh's duwen alles plat zodat ze niet in de weg zitten.

[..]

Een vrouw van 40 zal misschien niet zo nodig nog seksualiteit en bezwangerbaar uitstralen, wat de jonge meiden wel vaak nog laten zien. Ook zijn oudere vrouwen vaak meer van functionele bh's terwijl de jonge vrouw een sensueel/mooi setje wil dragen.
Ze droeg geen sportbh, ze droeg het trainingspak gewoon als een vest op de school. Net zoals gabbers ook geen trainingspakken voor de sport dragen.



Dit is ook een voorbeeld van een (misschien iets te kleine) BH waarbij de borsten ook vrij natuurlijk hangen.
pi_167917033
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:55 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Oh ja hoor...

Je hebt ook nog de bh van dunnere stof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Ja dat kan absoluut. Als ze een bikini draagt in halter of triagelvorm dan biedt dat geen enkele steun. Dan hangt het stel zo 20 centimeter lager en ziet er veel platter uit.

[ afbeelding ]
Zou ze alle 3 keihard doen !! :9~ :9~
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 01:52:23 #21
449288 BerendBrokkenpiloot
Nee bedankt Godfried
pi_167917035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:49 schreef Woutjeh het volgende:
Veel vrouwen, en dan met name jonge meiden, dragen een verkeerde BH-maat. Jouw omschrijving klinkt alsof dat in dit geval het geval was.

[..]

Klinkt als een maat te groot en misschien de bandjes wat te kort afgesteld.
Misschien was de BH (expres) te groot, maar het blijft vreemd dat het de borsten omhoog en heel ver naar voren duwt, als een soort balkon
pi_167918565
Hoe kan je je hier als man nu druk om maken?
pi_167918677
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:19 schreef Nighthawk88 het volgende:
Hoe kan je je hier alsman puberaal testosteronbommetje nu druk om maken?
fixed
pi_167922963
Ik weet wel wat je bedoelt TS.

Er bestaat een aantal winkels die dat soort bh's verkopen waarin er vulling in zit waardoor het lijkt alsof je borsten 2 cupmaten groter zijn. Ik vind het geen gezicht en het zit niet fijn, maar misschien als je niet zo bedeeld bent als je graag zou willen dat het dan een uitkomst is?

'Add two cups' ofzo heten die bh's. Victoria's Secret verkoopt het onder andere. Nu lijkt het op die modellen nog niet zo extreem maar als je een meisje zo'n bh aandoet met cup C, D, of groter dan lijkt het al gauw raar (imo). Als je dan je hoofd laat hangen kan je gewoon erop slapen ofzo.
pi_167924770
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:07 schreef vera166 het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt TS.

Er bestaat een aantal winkels die dat soort bh's verkopen waarin er vulling in zit waardoor het lijkt alsof je borsten 2 cupmaten groter zijn. Ik vind het geen gezicht en het zit niet fijn, maar misschien als je niet zo bedeeld bent als je graag zou willen dat het dan een uitkomst is?

'Add two cups' ofzo heten die bh's. Victoria's Secret verkoopt het onder andere. Nu lijkt het op die modellen nog niet zo extreem maar als je een meisje zo'n bh aandoet met cup C, D, of groter dan lijkt het al gauw raar (imo). Als je dan je hoofd laat hangen kan je gewoon erop slapen ofzo.
Zit gewoon een berg gel/schuimrubber in toch? Die dingen? Een ex van me heeft er wel eens voor de gein een aangetrokken in een lingeriezaak. Alles puilde bijna haar shirt uit met zo'n ding aan.
Voelde ook niet prettig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:52 schreef BerendBrokkenpiloot het volgende:

[..]

Misschien was de BH (expres) te groot, maar het blijft vreemd dat het de borsten omhoog en heel ver naar voren duwt, als een soort balkon
Bandjes te strak afstellen, sommige meiden doen dat met opzet om de boel groter te laten lijken.
Ik doe mijn best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')