abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:53:35 #226
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_168050780
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Heej guys. Ik ben op zoek naar een nummer die toen ik in de kuip was in 2009 en 2010 veel werd gedraaid in de rust van een wedstrijd. Het is een echt stampnummer en ik weet nog dat ik het wel eens had gevonden op youtube. Het fimpje/muziek had een plaatje van een rode maan. Weet iemand nog hoe dat nummer heette. Ik kan het gewoon niet meer vinden :( .

Deze?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_168052197
quote:
Nee dat is hem niet :(
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:45:37 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168052732
Vanmiddag de nieuwjaarsreceptie, perfect moment voor Gudde om zijn aftreden aan te kondigen

#hope #believe
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168053543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef 4045 het volgende:
Vanmiddag de nieuwjaarsreceptie, perfect moment voor Gudde om zijn aftreden aan te kondigen

#hope #believe
Het is wel een trend. Wie weet.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 15:36:41 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168053737
Feyenoord zou interesse hebben in Jaroslaw Jach, zo meldt Feyenoord Polska op Twitter. Ach is een Poolse verdediger die momenteel uitkomt voor Zaglebie Lubin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168059915
quote:
Feyenoord sluit deal met gemeente voor nieuw trainingscomplex

Feyenoord heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met de gemeente Rotterdam voor de bouw van het nieuwe trainingscomplex.
Eind vorig jaar werd al bekend dat Feyenoord een nieuw onderkomen wil laten bouwen voor het eerste elftal. Het nieuwe complex kan naar verwachting aan het begin van het seizoen 2018/2019 in gebruik worden genomen.

"De ondertekening van deze overeenkomst is een cruciaal punt in de verdere ontwikkeling van het topsportklimaat", zei Gudde dinsdag in zijn speech tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Rotterdammers.

Het nieuwe complex komt in de plaats van het huidige Varkenoord. Spelers en staf moeten nu nog een vierbaansweg oversteken om het trainingsveld te bereiken.

Gudde is dan ook in zijn nopjes met de concrete plannen voor een nieuw complex. "In mijn ogen is dit een van de belangrijkste ontwikkelingen bij Feyenoord van de afgelopen tien jaar."
http://www.nu.nl/sport/43(...)m_medium=website&utm
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:51:00 #232
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_168061023
Allereerst toonde de oefenmeester zijn tevredenheid over de huidige koppositie. "Ik denk dat we daar hard voor gewerkt hebben de eerste helft van het seizoen en nu staan waar we ook willen staan. We kijken uit naar de tweede helft van het seizoen om dat voort te zetten."
Dat PSV en Ajax zich versterken tijdens de winterstop is geen reden voor Feyenoord om dat ook te gaan doen. "Nee, ik ben blij met de selectie, blij met de dynamiek die er in de groep is en ik zie niet dat we moeten investeren in de selectie. Ik heb vertrouwen in de ploeg en ik denk dat we met deze ploeg tot het einde mee kunnen gaan doen."


Deze man :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_168062422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef PIETR het volgende:
Allereerst toonde de oefenmeester zijn tevredenheid over de huidige koppositie. "Ik denk dat we daar hard voor gewerkt hebben de eerste helft van het seizoen en nu staan waar we ook willen staan. We kijken uit naar de tweede helft van het seizoen om dat voort te zetten."
Dat PSV en Ajax zich versterken tijdens de winterstop is geen reden voor Feyenoord om dat ook te gaan doen. "Nee, ik ben blij met de selectie, blij met de dynamiek die er in de groep is en ik zie niet dat we moeten investeren in de selectie. Ik heb vertrouwen in de ploeg en ik denk dat we met deze ploeg tot het einde mee kunnen gaan doen."


Deze man :') :')
Gudde verkoopt ook even wat onzin bij RTV Rijnmond. Echt, die man is niet helemaal lekker. Ook nog even vrolijk een vergelijking met Chelsea en Liverpool trekken.

http://www.rijnmond.nl/ni(...)verpool-ook-bovenaan
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 21:36:10 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168062474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef PIETR het volgende:
Allereerst toonde de oefenmeester zijn tevredenheid over de huidige koppositie. "Ik denk dat we daar hard voor gewerkt hebben de eerste helft van het seizoen en nu staan waar we ook willen staan. We kijken uit naar de tweede helft van het seizoen om dat voort te zetten."
Dat PSV en Ajax zich versterken tijdens de winterstop is geen reden voor Feyenoord om dat ook te gaan doen. "Nee, ik ben blij met de selectie, blij met de dynamiek die er in de groep is en ik zie niet dat we moeten investeren in de selectie. Ik heb vertrouwen in de ploeg en ik denk dat we met deze ploeg tot het einde mee kunnen gaan doen."


Deze man :') :')
Los van de gebruikelijke slaapverwekkende teksten valt die laatste zin inderdaad uit de toon. Die is wel érg ambitieloos, met 5 punten voorsprong halverwege. "Meedoen". :{
Maar ja, van Gio kun je nu eenmaal niet verwachten dat hij zegt: "Dit is een unieke kans om eindelijk weer een kampioenschap naar Rotterdam te halen. We zullen tot de laatste dag van het transferwindow nog proberen om ons te versterken. Godverdomme."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168062547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef PIETR het volgende:
Allereerst toonde de oefenmeester zijn tevredenheid over de huidige koppositie. "Ik denk dat we daar hard voor gewerkt hebben de eerste helft van het seizoen en nu staan waar we ook willen staan. We kijken uit naar de tweede helft van het seizoen om dat voort te zetten."
Dat PSV en Ajax zich versterken tijdens de winterstop is geen reden voor Feyenoord om dat ook te gaan doen. "Nee, ik ben blij met de selectie, blij met de dynamiek die er in de groep is en ik zie niet dat we moeten investeren in de selectie. Ik heb vertrouwen in de ploeg en ik denk dat we met deze ploeg tot het einde mee kunnen gaan doen."


Deze man :') :')
Ten eerste is er weinig mis met rust bewaren en vertrouwen uitstralen. Verder denk ik ook wel dat we met deze selectie tot het eind mee kunnen doen.
Feitelijk versterken we ons natuurlijk ook wel met Kongolo, Van Beek en Vermeer de eerste allen weer mee gaan ballen tov de laatste periode toen het ook al vrij goed ging.

Natuurlijk is een directe versterking welkom, maar niet per se nodig, als je tov de laatste periode Vermeer, Van Beek, Kongolo, Tapia, en Toornstra/ Berghuis op de bank hebt zitten. Het wordt in elke linie nu al best dringen voor een basisplek. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168062559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef PIETR het volgende:
Allereerst toonde de oefenmeester zijn tevredenheid over de huidige koppositie. "Ik denk dat we daar hard voor gewerkt hebben de eerste helft van het seizoen en nu staan waar we ook willen staan. We kijken uit naar de tweede helft van het seizoen om dat voort te zetten."
Dat PSV en Ajax zich versterken tijdens de winterstop is geen reden voor Feyenoord om dat ook te gaan doen. "Nee, ik ben blij met de selectie, blij met de dynamiek die er in de groep is en ik zie niet dat we moeten investeren in de selectie. Ik heb vertrouwen in de ploeg en ik denk dat we met deze ploeg tot het einde mee kunnen gaan doen."


Deze man :') :')
Lekker belangrijk.

Kun je dit beter aan?

Beide nietszeggende interviews, zoals bijna elk voetbalinterview. :)
pi_168062808
Laat m lekker zijn muil houden die Van Geel :')
Brands of v/d Sar hoor je nooit dat ze titelkandidaat nummer 1 zijn.
blablablabla
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 21:47:17 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168062854
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.

Kun je dit beter aan?

Beide nietszeggende interviews, zoals bijna elk voetbalinterview. :)
Voorspellingen zijn waardeloos.
Maar "meedoen"... dat roept beelden op van een spelersbus die juichend werd binnengehaald vanwege de 2e plek. Come on. De druk is nu groter dan dat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 21:48:04 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168062885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Elan het volgende:
Laat m lekker zijn muil houden die Van Geel :')
Brands of v/d Sar hoor je nooit dat ze titelkandidaat nummer 1 zijn.
Nee, wij hopen ons goede spel voort te kunnen zetten, en als dat lukt dan gaan we tot het laatst meedoen. *O*
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168062891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Elan het volgende:
Laat m lekker zijn muil houden die Van Geel :')
Brands of v/d Sar hoor je nooit dat ze titelkandidaat nummer 1 zijn.
Natuurlijk wel. Die zeggen ook elk jaar dat ze kampioen moeten worden.
pi_168062905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Voorspellingen zijn waardeloos.
Maar "meedoen"... dat roept beelden op van een spelersbus die juichend werd binnengehaald vanwege de 2e plek. Come on. De druk is nu groter dan dat.
Verbindt er toch niet zoveel conclusies aan man.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 21:51:26 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168062980
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verbindt er toch niet zoveel conclusies aan man.
Nee stel je voor. Op een forum. Beter gaan we hier posten zoals Gio praat. :O
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168063009
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee stel je voor. Op een forum. Beter gaan we hier posten zoals Gio praat. :O
Oke.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 21:52:48 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168063032
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke.
Yep.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168063241
Gio _O_
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:33:20 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168066540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef 4045 het volgende:
Vanmiddag de nieuwjaarsreceptie, perfect moment voor Gudde om zijn aftreden aan te kondigen

#hope #believe
Volgend jaar weer een kans

#neverlosehope
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168067005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:33 schreef 4045 het volgende:

[..]

Volgend jaar weer een kans

#neverlosehope
#makefeyenoordgreatagain
BFF met GGMM
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:28:41 #249
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168072271
Waar Boskamp al voor vreesde is waarheid geworden.

quote:
Over welke club dan welk kampioen wordt: "Feyenoord, zonder enige twijfel", zegt De Mos. "Het vertrouwen is groot. Van de leiding tot aan de kleedkamer, binnen de club spreekt iedereen uit dat Feyenoord dé titelkandidaat is. Ze geloven er zelf in. Dat herken ik van de succesjaren bij Ajax en PSV, toen ook daar de bepalende krachten dat in de winter durfden te zeggen. Bovendien speelt Feyenoord goed voetbal. Het is aangenaam om naar te kijken. Ze hebben op dit moment het beste elftal van Nederland en ik zie ze niet ver wegzakken."
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:43:41 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168072592
quote:
Dat interview met de Volkskrant gelezen van hem? Er stond niet heel veel nieuws in, maar toch gaf het me veel vertrouwen. Hij heeft de goede instelling en zal niet in paniek raken als de druk hoger wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')