abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:10:39 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_167904051
Zoals de TT al aangeeft, ben ik op zoek naar een goede A3-printer, all-in-one, voor een klein kantoor. Omdat hij in kleur moet kunnen afdrukken en ik geen mega budget heb, kijk ik naar inktjetprinters. Alleen is daar nogal wat te koop.

Ik heb nu Epson, maar hun after sales zijn niet wat het vroeger was. Daarnaast heeft de printer veel probleem met connectiviteit; alleen een directe aansluiting met een korte usb-kabel werkt. Wifi heeft het nooit goed gedaan.
Brother vind ik er goed uitzien en is aardig geprijst. Alleen lees ik hierover weer slechte reviews.
HP is en optie, maar levert of modellen met maar een papierlade, of de A3-lade moet een heel stuk uitsteken....

Ik ben het overzicht even kwijt. Wie heeft goede tips voor me?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_167904101
Een 'simpele' A4 all-in-one (laser) voor het standaardwerk, en dan een A3-kleuren-inkjetprinter waar één papierlade geen probleem is omdat je de rest op de andere printer doet?

Hoef je geen compromis te sluiten en is qua kosten misschien nog wel goedkoper ook
  donderdag 5 januari 2017 @ 17:14:40 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_167905192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Een 'simpele' A4 all-in-one (laser) voor het standaardwerk, en dan een A3-kleuren-inkjetprinter waar één papierlade geen probleem is omdat je de rest op de andere printer doet?

Hoef je geen compromis te sluiten en is qua kosten misschien nog wel goedkoper ook
Heb ik ook aan gedacht, maar teveel gedoe en neemt behoorlijk wat ruimte in... :{
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_167911733
Officejet Pro 7740 WF Aio heeft twee lades.
.
  zondag 8 januari 2017 @ 18:30:42 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_167982329
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:24 schreef Fer het volgende:
Officejet Pro 7740 WF Aio heeft twee lades.
ja klopt. Alleen moet de onderste la een end uitsteken voor A3 formaat. Is best een ontwerpfout...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_167982365
Waarom moet het in kleur kunnen? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')