abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169041344
Het valt me bij de Posjes ook op hoe ontzettend afhankelijk ze zijn van stroom.
Het is nog nooit in me opgekomen om pannenkoekenbeslag met een staafmixer te maken, daar heb je toch gewoon een garde voor? En anders wel een vork.

Het hele verlengsnoer zat vol stekkers. De kinderen kunnen zich, hoe jong ze ook zijn, al niet meer zonder elektronisch speelgoed vermaken. Jammer dat ze de kans niet hebben gegrepen het anders te doen, nu ze de mogelijkheid hadden. Heb medelijden met die jongetjes.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2017 @ 12:03:38 #152
43556 miss_dynastie
pi_169041910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het valt me bij de Posjes ook op hoe ontzettend afhankelijk ze zijn van stroom.
Het is nog nooit in me opgekomen om pannenkoekenbeslag met een staafmixer te maken, daar heb je toch gewoon een garde voor? En anders wel een vork.

Het hele verlengsnoer zat vol stekkers. De kinderen kunnen zich, hoe jong ze ook zijn, al niet meer zonder elektronisch speelgoed vermaken. Jammer dat ze de kans niet hebben gegrepen het anders te doen, nu ze de mogelijkheid hadden. Heb medelijden met die jongetjes.
Nou ja, dat is ook gewenning denk ik. Sinds ik mijn O+ kitchenaid O+ heb maak ik daar ook beslag mee. Ik vind het dan meer shocking dat je per se een pak nodig hebt om pannenkoeken te maken. Ik ben geen principieel anti-pakjespersoon, heb zelf ook een mix eierpannenkoeken voor noodgevallen (alleen water toevoegen :P ), maar in principe is een pannenkoek echt een kwestie van bloem, ei, melk en een snufje zout. Als je daar drie verschillende winkels voor af moet :')
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:25:34 #153
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169044091
Ow ik haat die posjes, wat een rotvolk. :r
pi_169045431
Moest wel lachen om de zelfspot over haar kookkunsten...Koken met dummy's volgens mevrouw Pos.
pi_169047873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, dat is ook gewenning denk ik. Sinds ik mijn O+ kitchenaid O+ heb maak ik daar ook beslag mee. Ik vind het dan meer shocking dat je per se een pak nodig hebt om pannenkoeken te maken. Ik ben geen principieel anti-pakjespersoon, heb zelf ook een mix eierpannenkoeken voor noodgevallen (alleen water toevoegen :P ), maar in principe is een pannenkoek echt een kwestie van bloem, ei, melk en een snufje zout. Als je daar drie verschillende winkels voor af moet :')
Dat kan ik dan wel weer rijmen met haar kookkunsten. Ik denk dat ze geen idee heeft... 8)7
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:27:25 #156
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169047990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:53 schreef Taiga het volgende:
Ja en toch he....de Posjes hadden wel gelijk vond ik. Er is een dreiging van bosbranden niet heel ver daar vandaan, en dan zou je er voor kiezen om je kinderen alleen te laten om uit eten te gaan. Dan mogen de andere gezinnen ook nog voor hun kinderen gaan zorgen als de branden wel dichterbij komen en er paniek is.
Dat je dat doet als die dreiging er niet is, en je vraagt de andere gezinnen om een oogje in het zeil te houden of in ieder geval op de hoogte te brengen dat de kinderen alleen thuis zijn, snap ik dan weer wel.
Die kinderen zijn slim genoeg om niet in paniek te raken en naar een veilig gedeelte van het landgoed/de zee te gaan als er daadwerkelijk een brand zou zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat kan ik dan wel weer rijmen met haar kookkunsten. Ik denk dat ze geen idee heeft... 8)7
Sowieso niet. Het andere gezin wat geen pannekoekenmix kon vinden was helemaal aan de slag gegaan met bloem en ei enzo. Stel je voor!
吴 曼 迪
pi_169139877
Net pas teruggekeken, maar ik vond dat de Posjes wel degelijk een punt hadden. Ik geloof ook best dat de andere kinderen verantwoordelijk genoeg zijn en niet in zeven sloten tegelijk lopen, maar ik zou bij dreigend gevaar mijn kinderen zeker ook niet alleen laten.
En met even waarschuwen dat je er niet bent en de kinderen alleen laat leg je wel de verantwoordelijkheid voor het welzijn van je kinderen bij je buren neer. Lekker als je dan wél opeens in een bosbrand zit.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 21:01:50 #158
43556 miss_dynastie
pi_169186630
Hij heeft groente gegeten in het ziekenhuis mensen. Bel de krant!

Wel leuk om te zien hoe dol de Posjes op elkaar zijn. Komt ook mooi uit, want verder moet niemand ze, maar toch... schattig hoe hij helemaal van slag is zonder haar :+
pi_169186947
Hij is natuurlijk ook van slag omdat hij ineens het huishouden moet doen.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 21:19:23 #160
43556 miss_dynastie
pi_169187378
Het was Dolfje Weerwolfje van de buren, wedden? :( :P
pi_169187792
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was Dolfje Weerwolfje van de buren, wedden? :( :P
:D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_169195865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net pas teruggekeken, maar ik vond dat de Posjes wel degelijk een punt hadden. Ik geloof ook best dat de andere kinderen verantwoordelijk genoeg zijn en niet in zeven sloten tegelijk lopen, maar ik zou bij dreigend gevaar mijn kinderen zeker ook niet alleen laten.
En met even waarschuwen dat je er niet bent en de kinderen alleen laat leg je wel de verantwoordelijkheid voor het welzijn van je kinderen bij je buren neer. Lekker als je dan wél opeens in een bosbrand zit.
De kinderen van Pos worden wel heel erg beschermd opgevoed. Dat is hun goed recht, maar daardoor zijn hun kinderen niet bepaald zelfstandig. Natuurlijk zijn ze een stuk jonger dan de kinderen dan de andere stellen, maar dan nog. Gisteren heb ik me er ook weer aan geërgerd hoe ze steeds met dat jongste kind omzeulen. Hij is 6, geen 2. Toen mijn zoons 6 waren, fietsten ze alleen naar school, ruim een km afstand en een redelijk drukke weg oversteken. Ze waren geen uitzondering, vanaf groep 3 was het niet meer cool om gebracht en gehaald te worden. Opgetild worden wilden ze toen al lang niet meer. Het is ook maar net hoe je er zelf mee om gaat, ik vind dat ze ze erg klein houden. Ik zie ze ook nooit lekker ravotten of spelen, altijd maar bij die ouders om hangen.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:33:29 #163
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169198015
Posjes hebben een stel stikverwende kutkoters. Vloekende moeder, pa met grof taalgebruik. Totaal geen inhoud.

Echt een typsich Hollands gezin op vakantie, bah. :r
  maandag 6 maart 2017 @ 23:26:28 #164
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169342896
Wat een aflevering weer. :')

Posjes weer op dreef met het gevloek, nog steeds geen vrede gemaakt. Genieten hoor. _O_
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2017 @ 23:33:35 #165
43556 miss_dynastie
pi_169343225
Mijn ergernis begint te verschuiven naar de kipknuffelaar. Wat een eikel, zorg toch voor je beesten man :(
pi_169343465
Het is puur de naam, maar ik moet bij de familie Pos altijd denken aan de familie Knots. Jeugdsentiment.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2017 23:39:16 ]
pi_169347241
Ik vind die Posjes steeds leuker....vooral die opmerkingen van haar soms. Geweldig...

Pappa Pos "vroeger paste we nog samen in een bad"
Mamma Pos "vroeger waren we gelukkig"

_O- _O-
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2017 @ 10:22:35 #168
43556 miss_dynastie
pi_169347517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:05 schreef Taiga het volgende:
Ik vind die Posjes steeds leuker....vooral die opmerkingen van haar soms. Geweldig...

Pappa Pos "vroeger paste we nog samen in een bad"
Mamma Pos "vroeger waren we gelukkig"

_O- _O-
Ja en dat autorijden dan...
'Kinderen en beesten naar binnen en ik ga in mijn eentje daar rijden... ik ga niet met jou naast me zitten rijden, ik wil nog iets langer getrouwd zijn' ... en dan hop, met zijn allen in de auto _O-

En over de pook en het automaatje zullen we het maar helemaal niet hebben _O-
pi_169347851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja en dat autorijden dan...
'Kinderen en beesten naar binnen en ik ga in mijn eentje daar rijden... ik ga niet met jou naast me zitten rijden, ik wil nog iets langer getrouwd zijn' ... en dan hop, met zijn allen in de auto _O-

En over de pook en het automaatje zullen we het maar helemaal niet hebben _O-
Lig in een deuk om die humor... _O-
pi_169392178
https://www.facebook.com/(...)os/1334858773236902/

"ik heb het niet zelf gemaakt hoor..."

_O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Taiga op 10-03-2017 09:04:04 ]
pi_169404346
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind de Posjes steeds leuker worden :o
pi_169406579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef WorkBitch het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind de Posjes steeds leuker worden :o
Ik ook!
pi_169408590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef WorkBitch het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind de Posjes steeds leuker worden :o
Ik heb zomaar het gevoel dat de Posjes uiteindelijk het beste uit de bus komen.
Ze zijn de enigen die al wat om zich heen gekeken hebben, contact hebben met de locals.
Ze hebben zich al enigszins verdiept in het wijngedoe, ze klungelen maar doen hun best Spaans te spreken.
Weet de Van Wichens bijvoorbeeld of er gekampeerd wordt in die regio?
Yoga-Jeroen en zijn gezin gaan denk ik ten onder aan heimwee.
pi_169410730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:09 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het gevoel dat de Posjes uiteindelijk het beste uit de bus komen.
Ze zijn de enigen die al wat om zich heen gekeken hebben, contact hebben met de locals.
Ze hebben zich al enigszins verdiept in het wijngedoe, ze klungelen maar doen hun best Spaans te spreken.
Weet de Van Wichens bijvoorbeeld of er gekampeerd wordt in die regio?
Yoga-Jeroen en zijn gezin gaan denk ik ten onder aan heimwee.
Ik betwijfel het. Volgens mij weten ze echt niets van wijn. Niet van het product, niet van het maken, niet van de business. En ook niet van het runnen van een exportbedrijfje. Plus de vraag of er überhaupt een markt voor is. Het is niet bepaald zo dat Chileense wijnen nu lastig verkrijgbaar zijn in Nederland. Vraag me af wat zij gaan bieden dat ze onderscheidt op een verzadigde markt. Ze doen nu wel wat contacten op in Chili, maar in Nederland hebben ze volgens mij helemaal geen netwerk op dit vlak.

Die camping zie ik ook niet zo zitten. Volgens mij zijn die in het wilde weg aan de gang gegaan, zonder zich af te vragen wat de markt is. De camping is nog tot daar aan toe, maar die stroopwafels snap ik soms echt niet. Pas hadden ze het over het geven van een kleine rondleiding. Een rondleiding langs wat? Ze hebben één apparaat voor die wafels. Dan ben je snel 'uitgerondleid'. :P

Bij de yogalui speelt heimwee inderdaad een rol, maar die lijken me zakelijk toch het meest kansrijk. Hij gaat doen wat-ie al gewend is, alleen op een andere locatie. Hij hoeft zich geen nieuw vak eigen te maken, alleen klanten zien te vinden. Hij kon evt. ook lessen komen geven bij een ander yogacentrum.
pi_169410888
Die Posjes zijn apart volk... vooral erg betuttelend naar die kinderen toe, maar ze zijn wel echt gek op elkaar. Ik zou niet langer dan een uur naar hem kunnen luisteren, doe er wat aan lol. Die yoga gast vind ik dan een grotere knurft met al zijn dode kippen en eenden... zonde had niet nodig geweest als hij een goed hok had gemaakt.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:17:48 #176
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_169414209
Volgens mij denken die lui met de camping veel te simpel. Zit er wel een plan achter? Onderzoek gedaan of wat? Het lijkt of ze zo maar begonnen zijn.
En stroopwafels?? Volgens mij proberen Nederlanders in het buitenland al jaren de stroopwafels overal te introduceren, maar nergens dat de stroopwafel echt "doorgebroken" is.
Ik heb er zo mijn twijfels over. Er moeten straks wel 4 kinderen mee onderhouden worden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:18:18 #177
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169415289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Volgens mij denken die lui met de camping veel te simpel. Zit er wel een plan achter? Onderzoek gedaan of wat? Het lijkt of ze zo maar begonnen zijn.
En stroopwafels?? Volgens mij proberen Nederlanders in het buitenland al jaren de stroopwafels overal te introduceren, maar nergens dat de stroopwafel echt "doorgebroken" is.
Ik heb er zo mijn twijfels over. Er moeten straks wel 4 kinderen mee onderhouden worden.
Bij de Hema in Londen zijn de stroopwafels altijd uitverkocht :@
Maar verder is het enige wat zij doen de hele tijd lijstjes maken _O- Ohja en dit is er op een camping en dit is er nodig en blablabla :') Waarbij Astrid alleen "mmhmmm" zegt _O_

Posjes hebben zich laten kennen met de opmerking ja hebt twee soorten wijn.

Laatste familie komt inderdaad raar over met hoe ze met de beesten omgaan, bouw gewoon een hok voor 's nachts want je weet dat er wilde beesten rondlopen.
Daarnaast is het gewoon super slim om een yoga retreat op te starten. Betalen mensen honderden euro's voor. Enige reden waarom ze het niet zouden redden is denk ik omdat het meer Azië-mensen zijn en ze nu in een stofnest zitten.
吴 曼 迪
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:51:29 #178
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_169436795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef WorkBitch het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind de Posjes steeds leuker worden :o
Ik ook! Ze houden de humor er in elk geval in. Natuurlijk zitten ze af en toe te vitten op de anderen maar ja dat gebeurd andersom ook. En hun kids ach, volgens mij zijn het best lieve jochies.

Ik krijg inmiddels kromme tenen van de yogi's... lief stel ook hoor, ook naar hun kinderen toe maar het is mij af en toe iets te zweverig. Hun oudste dochter vind ik ook een beetje een bijzonder meisje, net haar vader. Die dode kippen had hij echt kunnen voorkomen door na de dood van de eenden gelijk een goed hok te timmeren... Zeker als je zoveel van kippen houdt. Iedereen had kunnen bedenken dat de vos over het kippengaas kan springen. Maar ja te laat ;)

En dat andere gezin... ik vind haar en de kinderen wel lief en relaxed maar hij hoort zichzelf inderdaad graag praten zoals de Posjes al zeiden. Is er trouwens ook iets met hun zoontje aan de hand? Lijkt wel of hij niet (goed) kan praten. Vind het ook wel grappig dat de kinderen hun met "u" moeten aanspreken, zeker omdat ze nog zo jong zijn.

Hoe dan ook ik vind het vermakelijke tv, hoop dat het ook nog even te zien blijft.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:44:35 #179
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169493172
Het wordt wel een crea-bea camping op deze manier.
So we just called him Fred
  maandag 13 maart 2017 @ 20:45:20 #180
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169493192
"Nee, u kunt hier niet douchen, maar dat bordje langs de weg was wel mooi hè"
So we just called him Fred
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')