abonnement Unibet Coolblue
pi_168243812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef reteppd het volgende:

[..]

Als studentenkamer =150k /48 maanden (4 jaar) nog steeds 3000 euro "huur" per maand. Wel meer dan de meeste studenten kunnen betalen.
hoezo, is het na 48 maanden waardeloos?

(ja is ook belachelijk veel geld voor zo'n zolderkamertje)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 januari 2017 @ 14:56:05 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168244435
geinig dingetje ivm met al die dure hokjes in Amsterdam:

Sywert twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 20:10:48 Originele scriptie: empirisch bewijs dat AirBNB huizenprijzen A'dam stuwt. Vervolgonderzoek zou interessant zijn. https://t.co/2BFqxRqqUf reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168252954
bijzonder huis:
- ikea malmladenkast in je keuken verwerken



- op elke verdieping een toilet (je zou maar nodig moeten)
- bovenverdiepingen bestaan elk uit een kamer...





ben ook ontzettend benieuwd hoe dit huis origineel er uit heeft gezien.

http://www.funda.nl/koop/(...)4-kometensingel-341/
  woensdag 18 januari 2017 @ 22:28:38 #254
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_168257387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Die artist's impression [ afbeelding ] is dus als je de muur doorbreekt en een "verdieping" erbij bouwt voor je bed?
Ik vind overigens 2.5 ton ook wel wat veel geld eigenlijk...?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 18 januari 2017 @ 22:31:23 #255
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_168257457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
bijzonder huis:
- ikea malmladenkast in je keuken verwerken

[ afbeelding ]

- op elke verdieping een toilet (je zou maar nodig moeten)
- bovenverdiepingen bestaan elk uit een kamer...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ben ook ontzettend benieuwd hoe dit huis origineel er uit heeft gezien.

http://www.funda.nl/koop/(...)4-kometensingel-341/
Wel heel uhh... Creatief opgelost allemaal... Vraag mij af waarom?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_168261327
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Hier spaart iemand zonnebrillen.
[ afbeelding ]

En hier hebben ze een hele treurige woonkamer.
[ afbeelding ]
In het tweede huis zit de voordeur verkeerd om. Er is ruimte genoeg om de deur te openen terwijl hij op het kettinkje zit (in sommige wijken schijnt dat erg nuttig te zijn) en te zien wie daar staat, of om open te doen als er zomaar gebeld wordt, zonder de deur wagewijd open te zetten (koud of heet weer). Weer een aanbeveling van de politie niet uitvoerbaar.



quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 22:31 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wel heel uhh... Creatief opgelost allemaal... Vraag mij af waarom?
Per etage verhuurd? Elk een zitslaapkamer met wc en wasbakje.
pi_168261608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 07:25 schreef Teslynd het volgende:

Per etage verhuurd? Elk een zitslaapkamer met wc en wasbakje.
Daar dacht ik ook aan, airbnb-proof :)
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:36:43 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_168264818
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Komop dit is een verschrikkelijk optrekje voor een alleenstaande. Alleen in Donker-Afrika en Amsterdam zou dit acceptabel zijn. Keuken in de woonkamer in de slaapkamer. :') Als er koeien in zouden staan zou het de woning van een 16e eeuwse keuterboer kunnen zijn.
_O_
***
pi_168265491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
- op elke verdieping een toilet (je zou maar nodig moeten)
Het kan altijd erger

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:02:31 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168266261
quote:
Wie hebben ze die tekst laten schrijven. :X

quote:
DE EERSTE UNIEKE ROYALE WOONHUIS IN NOOTDORP MET EEN MAGNIFIEKE DESIGN
EEN MODERN AFGEWERKTE EENGEZINSWONING DIE GELEGEN IS OP EEN DOODLOPENDE WEG WAAR ALLEEN BESTEMMINGSVERKEER KOMT. UW AUTO VLAK VOOR DE DEUR EN ELKE AVOND EEN COMPLEET GEZICHTSVELD OP EEN ONDERGAANDE ZON IS ONBETAALBAAR HIER. AAN DE VOORKANT EEN GROOT STUK GROEN EN AAN DE ACHTERKANT EEN ARTISTIEK FRANS HOFJE.

U HOUDT VAN ROYAAL:
Deze sneeuwwitte woning kent een koninklijk karakter doordat er efficiënt gebruik is gemaakt van reliëf. De woonkamer op de begane vloer heeft namelijk een lage podium waardoor het zitgedeelte verhoogd is. De vloer wordt hierdoor in zijn geheel compleet verlicht door ingebouwde spotjes. Een strakke muur met bochten aan weerszijde voor uw LED-tv kan natuurlijk niet ontbreken. Nodig uw familie en vrienden uit en zij loungen en relaxen gezamenlijk met u. Natuurlijk kan uw King Size bed hier niet ontbreken want ook daar is op de 1e etage uw bed verhoogd met een lage podium met ingebouwde LED-verlichting.

U HOUDT VAN MODERN EN DESIGN:
Vanwege de dikste en hoogglans laminaat vloer is de gehele woonruimte bedekt in de kleur wit. Hierdoor wordt uw ruimte nog sterker verlicht en optisch vergroot. Alle muren en plafonds zijn voorzien van strak stucwerk. Een zelfontworpen moderne kookeiland met de dikste ceasarstone is voorzien van een inbouwkoelkast en combi magnetron/oven. Houdt u van koken en heeft u graag uw visite aan de glazen bar op een Italiaanse design barkruk van een kookeiland ? Nodig ook hen gauw uit om mee te genieten van deze woning.

U HOUDT VAN UNIEK EN HANDWERK
Bent u de enige die een hangende Villeroy & Boch toilet heeft met een grote stoomcabine in een badkamer van handgemaakte marmeren cellenpatronen op de vloer en muur? Dan is de cirkel rond wanneer er een unieke Italiaanse Alessi wastafel ook nog eens tot uw inboedel hoort. Er is verder genoeg ruimte voor uw wasmachine en droger. Welk huis in Nederland heeft dan tot slot nog een muur met gedeeltelijk glasblokken als inloopkast met automatische verlichting? Een droom voor zowel mannen als vrouwen.

U HOUDT VAN OPENHEID EN NATUUR
Een voortuin met witte kiezelstenen met een looppad naar uw korte maar brede tuin. Deze is voorzien van een schuur van 1,35 x 1,35 x 1,80m. Meer dan genoeg om uw fiets/scooter en opberg spullen te plaatsen. De open tuin met witte beachstones heeft de meeste aandacht van de gehele straat tot op heden. Uw achtertuin is in de gehele breedte van de woning een fijne rustplek die een artistieke halve boog heeft vanaf de 1e etage tot aan de begane grond.

Bijzonderheden
- LET OP: Originele staat is 3 kamerwoning. Momenteel 2 kamerwoning (ruimer en royaler)
- Nieuwe groepenkast
- Bouwjaar 2003
- De woning is onder GIW-garantie gebouwd
- Volledig geïsoleerd
- Verwarming middels stadverwarming
- Slaapkamer hoog plafond (stuc) met inbouwspotjes (dimmer)
- Inboedel in onderling overleg
- Designradiator (badkamer)
- Woonkamer/Kookeiland (+/- 8,00 x 5,00)
- Slaapkamer (5,00 x 5,00) tevens opsplitsbaar
- Parkeerplaats voor de deur
- Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer

U HOUDT VAN BARTHOLOMEUSLAAN 34 IN NOOTDORP
Omdat u het ook fijn vind om binnen 2 minuten bij de winkels en snelweg te zijn. Openbaar vervoer binnen 2 minuten op loopafstand. Kom een kopje koffie drinken en laat u eindelijk eens vriendelijk behandeld worden door de verkoper en zie of het bovenstaande voor u een realiteit kan worden.

BIJ INTERESSE: U kunt niet wachten en wilt graag de woning zien?
Bel dan naar de NVM MAKELAAR “ZELFVERKOPEN.NL” op telefoonnummer: 088 235 0100
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:29:17 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168267993
Die tekst is geschreven door de verkopers zelf.
:')
pi_168268766
Slechte foto's ook, bovenop de beroerde beschrijving vol met taalfouten. Ik begrijp echt geen snars van de indeling.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_168269337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 07:25 schreef Teslynd het volgende:
In het tweede huis zit de voordeur verkeerd om. Er is ruimte genoeg om de deur te openen terwijl hij op het kettinkje zit (in sommige wijken schijnt dat erg nuttig te zijn) en te zien wie daar staat, of om open te doen als er zomaar gebeld wordt, zonder de deur wagewijd open te zetten (koud of heet weer). Weer een aanbeveling van de politie niet uitvoerbaar.
Er zit een raam in die deur...
pi_168269762
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Lienekien het volgende:

Wie hebben ze die tekst laten schrijven. :X

quote:
Welk huis in Nederland heeft dan tot slot nog een muur met gedeeltelijk glasblokken als inloopkast met automatische verlichting? Een droom voor zowel mannen als vrouwen.
Ik wist niet eens dat ik die droom had :o

edit: oh, hier is hij dan, mijn droom! Met oerlelijke klapdeurtjes, wat een desillusie :{

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:27:13 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270392
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Er zit een raam in die deur...
Door dat soort glas zie je ook echt precies wie er voor de deur staat inderdaad :Y (is textuur of melkglas, toch?).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168270571
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Door dat soort glas zie je ook echt precies wie er voor de deur staat inderdaad :Y (is textuur of melkglas, toch?).
Denk het niet. Waarschijnlijk folie, dus dat heb je er zo af. Bij sommige andere huizen in de straat is het glas helder.
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:40:50 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270651
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Denk het niet. Waarschijnlijk folie, dus dat heb je er zo af. Bij sommige andere huizen in de straat is het glas helder.
Maar dan moet je nog maar willen dat iedereen zo naar binnen kan kijken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:51:40 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168270869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:07 schreef WRH het volgende:
Slechte foto's ook, bovenop de beroerde beschrijving vol met taalfouten. Ik begrijp echt geen snars van de indeling.
En de plattegrond ontbreekt uiteraard.... lijkt bijna de standaard te zijn bij doe-het-zelf-verkopers.
Als ik iets zou zoeken dan zou ik het liefst de woningen zonder plattegrond overslaan, onvoorstelbaar dat er nog steeds verkopers zijn die denken dat het ook wel zonder kan, en dan ook nog eens foto's plaatsen waaruit de indeling niet duidelijk genoeg is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168270904
quote:
Is dat nou zo'n rookfilterzuil?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_168270933
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer
Uit de tekst:
quote:
Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer
Maar wel zonder kinderkamer want het kinderbed staat in de enige slaapkamer. Gegarandeerd maar 1 kind want aan voortplanten kom je nietmeer toe...

En die witte vloer... mijn ogen...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168271106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Ik wist niet eens dat ik die droom had :o

edit: oh, hier is hij dan, mijn droom! Met oerlelijke klapdeurtjes, wat een desillusie :{

[ afbeelding ]
Hoe heb je ooit zonder gekund?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:15:08 #273
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_168271330
Eigenlijk zou er iemand a la keuringsdienst van waarde moeten bellen: Wat bedoelt u precies met de eerste unieke blabla? En zo nog 25 van die vragen.
pi_168271646
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar dan moet je nog maar willen dat iedereen zo naar binnen kan kijken.
Denk nou toch eens even zelf na, wil je? Hier zijn allerlei oplossingen voor te bedenken. Eenzijdig spiegelende folie, een luikje of gordijntje achter het glas dat je even open doet als je het niet vertrouwt, desnoods een spionnetje.

Oplossingen waarbij de deur helemaal niet op een kiertje open hoeft te kunnen om er zien wie er voor staat - zo'n kettinkje doet namelijk niks. Als de deur open gaat dan trap je die zo open, kettinkje of niet.
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:42:04 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168271931
quote:
18s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Denk nou toch eens even zelf na, wil je? Hier zijn allerlei oplossingen voor te bedenken. Eenzijdig spiegelende folie, een luikje of gordijntje achter het glas dat je even open doet als je het niet vertrouwt, desnoods een spionnetje.

Oplossingen waarbij de deur helemaal niet op een kiertje open hoeft te kunnen om er zien wie er voor staat - zo'n kettinkje doet namelijk niks. Als de deur open gaat dan trap je die zo open, kettinkje of niet.
Nee, ik heb liever dat jij je best doet om het uit te leggen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')