Ik kreeg ze direct na het installeren van die NS-mods, dus wellicht moet ik die gewoon even uitschakelen.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die errors die iedereen heeft... Hebben jullie gecheckt of na de 1.6 update (ten tijde van Natural Disasters) jullie alleen maar geüpdatete mods gebruiken?
Is dit nu met mods?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inmiddels bezig met een stadion-/entertainmentgebied:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt extreem funky uitquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inmiddels bezig met een stadion-/entertainmentgebied:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grafische mods, verder is vrijwel alles wat je ziet wel een gedownloade asset ja. Met uitzondering van het stadion trouwens, die komt uit een (gratis) DLC.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dit nu met mods?
Vind het echt zo gaaf
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ziet er echt extreem funky uit
Sorry, ik speel al met zo weinig mogelijk mods... ik ben bezig met een spel te spelen, en heb geen zin om de updates te moeten volgen (die gebeuren vanzelf zonder een pop-up blijkbaar) en daarna mijn mods door te lopen of zo...quote:Op maandag 23 januari 2017 09:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al die errors die iedereen heeft... Hebben jullie gecheckt of na de 1.6 update (ten tijde van Natural Disasters) jullie alleen maar geüpdatete mods gebruiken?
De 1.6 update heeft het spel in ieder geval zwaarder en laggier gemaakt, mods of niet. Dus als het vrij recente problemen zijn, een week of 3, dan komt het waarschijnlijk daar door.quote:Op woensdag 25 januari 2017 01:54 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Sorry, ik speel al met zo weinig mogelijk mods... ik ben bezig met een spel te spelen, en heb geen zin om de updates te moeten volgen (die gebeuren vanzelf zonder een pop-up blijkbaar) en daarna mijn mods door te lopen of zo...
De rest eromheen vind ik randzaken waar ik niet bezig mee wil zijn.
Hmhm, het laden van het spel en daarna een map duurt al zeker 2x zo lang als normaal, en dat terwijl ik nauwelijks mods en assets heb (heb al die NS-dingen weggegooid en geen errors meer gezien).quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De 1.6 update heeft het spel in ieder geval zwaarder en laggier gemaakt, mods of niet. Dus als het vrij recente problemen zijn, een week of 3, dan komt het waarschijnlijk daar door.
Gebruik je deze mod al? Scheelt aanzienlijk in laadtijden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, het laden van het spel en daarna een map duurt al zeker 2x zo lang als normaal, en dat terwijl ik nauwelijks mods en assets heb (heb al die NS-dingen weggegooid en geen errors meer gezien).
Deze TT is weer eens treffend: GAM / Cities Skylines #14: 'Daar is een mod voor'quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gebruik je deze mod al? Scheelt aanzienlijk in laadtijden.
Probleem melden op het forum van Paradox lijkt me het slimste.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Spel geherinstalleerd maar de fouten blijven.
Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen?
Kan ik mijn save game uploaden zodat iemand anders het kan controleren?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Probleem melden op het forum van Paradox lijkt me het slimste.
Geen idee, maar rondneuzen op dat forum + eventueel een topic maken met jouw problemen lijkt me het beste wat je nu kunt doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan ik mijn save game uploaden zodat iemand anders het kan controleren?
Ik snap niet zo goed wat je ermee wilt doen, maar de Steam Workshop/Community Guide staat vol met guides.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:34 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand waar ik een basic assets uitleg kan vinden
Heb de standaard huisjes gevonden in de editor, maar snap er geen pepernoot van
Dat spoorstuk is wel echt nice gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:39 schreef zlotka het volgende:
Ben op dit moment bezig met m'n zeehaven. Heb vandaag een stukje containerterminal gemaakt met een intermodaal vracht laad station o.i.d
[ afbeelding ]
Overzicht
[ afbeelding ]
Sporen
[ afbeelding ]
Detail met reachstacker
[ afbeelding ]
En een satelliet foto.
Heb nog niks aan detaillering gedaan. Verder is dit m'n eerste serieuze project in CS.
Thanksquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat spoorstuk is wel echt nice gedaan
Move It! is inderdaad de mod die ik het meest zou missen, als ik zonder mods zou spelen. Geniaal en eigenlijk een beetje raar dat het niet in de base game zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef zlotka het volgende:
[..]
Thanks
Met Move-it zijn hele leuke dingen te doen, al kost het wel wat werk. Alleen de decals met de witte en gele belijning koste bijna een uur werk om dat goed te krijgen, zelfs met het gebruik van fence mode.
Dat forum werkt bij mij niet. Kan niet inloggen, password reset doen of een nieuw account aan maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen idee, maar rondneuzen op dat forum + eventueel een topic maken met jouw problemen lijkt me het beste wat je nu kunt doen.
[..]
Ik snap niet zo goed wat je ermee wilt doen, maar de Steam Workshop/Community Guide staat vol met guides.
Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:10 schreef Droopie het volgende:
Heb gisteren een uur lang tutorial gekeken op youtube voor beginners.
Nu al heel de ochtend bezig, rustgevend spel
Alleen 3 dezelfde donutzaken op een rij irriteert mij.
Maar daar kom ik nog wel achter, stap voor stap :p
Ik denk dat hij bedoelt dat ze ook nog eens naast elkaar zitten.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?
Alle McDonald's langs de snelweg zien er toch ook (bijna) hetzelfde uit?
dat ja, soms moet ik wat duidelijker zijn :pquote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat ze ook nog eens naast elkaar zitten.
Ik doe altijd maar net alsof dat een uitbouw is ofzo. Kan er ook slecht tegenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:10 schreef Droopie het volgende:
Alleen 3 dezelfde donutzaken op een rij irriteert mij.
Maar daar kom ik nog wel achter, stap voor stap :p
Twee niet-zo-snelle tips:quote:Op zondag 29 januari 2017 23:22 schreef Droopie het volgende:
Iemand een snelle tip voor mijn over een mijn te hoog geschoolde medewerkers in fabrieken.
Die dus allemaal sluiten.
(Zou mij niets verbazen als ik het speel te langzaam speelt, waardoor ik teveel scholen heb en teveel welvaart, maar nog geen mogelijkheden heb om kantoren te bouwen)
Die tweede tip is briljant Heb daar nooit zo op gelet.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Twee niet-zo-snelle tips:
1) Je hóeft geen scholen te bouwen. Zoals je zelf merkt kan het slim zijn om de beschikbaarheid van scholen kunstmatig laag te houden, want als Cims moeten kiezen tussen werk of verder leren, kiezen ze eigenlijk altijd voor studeren. Pas hogere levels industrie en commercial (en offices) hebben behoefte aan hooggeschoolde werknemers, dus voordat je die niveaus bereikt hebt, zijn scholen helemaal niet zo nodig.
2) Er is een Policy dat inwoners uit de gebieden waar die policy actief is, niet ver doorleren. Die kan je ook gebruiken om een soort laag-geschoolde arbeiderswijken mee te creeeren.
screenshot/filmpje?quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gisteren een DDI-interchange gemaakt met de timed traffic lights van TM:PE. Werkt echt heerlijk
Misschien dat ik binnenkort weer eens kan proberen een gifje je produceren.quote:
gewoon lekker makkelijk met game dvr (windows 10) filmpje bouwen en uploaden naar youtube?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort weer eens kan proberen een gifje je produceren.
http://streamable.com/inxc6quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker makkelijk met game dvr (windows 10) filmpje bouwen en uploaden naar youtube?
nicequote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://streamable.com/inxc6
Here you go. Het verkeer bestaat nu nog vooral uit verkeer vanuit/richting de stadskern (links) en omkeerders, omdat de vorige afslag niet zo handig is voor verkeer dat vanuit deze richting rechts wil zijn. Maar hopelijk wordt dat in de toekomst meer evenredig verdeeld.
Ja, inclusief de GUI zelfquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
en jij hebt een hoop extra's in de GUI, allemaal mods?
Interne goederen stations bouwen. Dat hielp bij mij ook veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In twee avonden een stad uit de grond gestampt, inwoneraantal schommelt tussen de 90.000 en 115.000 en hoe kleinschalig ik het ook hou, er wil niemand meer op een boerderij, houtzagerij of in een kleine winkel werken, maar wel om commercial zeuren
Ik moet iig de centrale verkeersader op de schop nemen, dat is nu (nog steeds) een hele lange zesbaansweg, onderbroken door grote rotondes en met een handjevol afslagen naar de wijken toe. Tijd om dat ding op te pimpen naar een verhoogde, meerlaagse snelweg met diverse afritten. Het belangrijkste is dat vrachtverkeer dat helemaal in het zuiden in de stad aankomt in één ruk door kan rijden naar het noorden, waar de grootste industrie zit.
Beetje jammer van de maker van de kaart (Beech Shores) er niet aan heeft gedacht om in het noorden ook vast een snelweg aan te leggen, want ondanks de ringweg rondom de stad willen alle trucks nog steeds persé dwars door het midden rijden
Dat heb ik op 3 of 4 industrieplekken en werkt behoorlijk, maar alsnog komen er trucks uit rijden die vervolgens de stad uit willen en in de file terechtkomenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Interne goederen stations bouwen. Dat hielp bij mij ook veel.
en een kleine traffic ban op bepaalde kruispunten? kan dat een positief effect hebben? (je hoef natuurlijk niet de hele straat te markeren, gewoon een punt waar ze altijd langs moeten gaan, als ze daar niet langs kunnen lijkt mij dat ze een andere route nemen (trein)quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik op 3 of 4 industrieplekken en werkt behoorlijk, maar alsnog komen er trucks uit rijden die vervolgens de stad uit willen en in de file terechtkomen
Hmm, dat zou nog weleens kunnen helpen. Dan forceer ik ze om óf met de trein, óf via de "ringweg" te rijden en de meeste opstoppingen te vermijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en een kleine traffic ban op bepaalde kruispunten? kan dat een positief effect hebben? (je hoef natuurlijk niet de hele straat te markeren, gewoon een punt waar ze altijd langs moeten gaan, als ze daar niet langs kunnen lijkt mij dat ze een andere route nemen (trein)
geen idee of ze asociaal kunnen zijn en gewoon de boete van de ban liever pakken om dwars door het centrum te gaan..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, dat zou nog weleens kunnen helpen. Dan forceer ik ze om óf met de trein, óf via de "ringweg" te rijden en de meeste opstoppingen te vermijden
Mja, ik ga sowieso de centrale zesbaansweg upgraden naar een snelweg (of drie, met één hoge die puur van noord naar zuid loopt, en twee lagere met afslagen naar de wijken en de hoge snelweg zodat vrachwagens van kleinere industrieterreinen ook meteen op de snelweg kunnen komen)quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee of ze asociaal kunnen zijn en gewoon de boete van de ban liever pakken om dwars door het centrum te gaan..
dan zou het net echt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |