abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 15 januari 2017 @ 23:44:06 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168180563
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:37 schreef Moira. het volgende:
Ik begin trouwens steeds meer Thomas te verdenken. Met 'meegaand' had ik al zoiets van 'de mol gaat deze aflevering geen stennis lopen schoppen en gewoon wat geld in het laatje brengen', en Thomas heeft 250¤ verdiend door in het reuzenrad te gaan zitten. Kun je als mol makkelijk incasseren, is het ook wel waard als je daarmee wat eerder op de achtergrond blijft.
Verder weet ik 't niet zo goed, maar het is vooral omdat hij verder niet overduidelijk kandidatengedrag vertoont en er verder niet zo veel van 'm wordt laten zien. Dat doen ze volgens mij ook meestal de eerste paar afleveringen, eerst even andere kandidaten verdacht laten lijken voor de kijker ofzo.
Is ook mijn mol om die reden. Hij wordt weinig in beeld gebracht. Het is de vraag of ik hem of Immanuelle in de prono ga spelen.. Dan had ik toch deze week eigenlijk moeten switchen. :(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168181570
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:43 schreef Partypoeper het volgende:
Het feit dat Immanuelle niet stemt vind ik aardig 'meegaand'. Daarnaast zegt ze tijdens de leugen van Diederik 2 keer "ik was erbij!"
Volgens mij sloeg de titel deze keer gewoon op de drie kandidaten die 'mee zijn gegaan'.
't Echte en 't ware!
  maandag 16 januari 2017 @ 08:59:04 #103
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_168183625
In de kermis werd er trouwens heel erg ingezoomd op 1 van de bewakers.ik krijg het beeld niet scherp genoeg, maar het zou me zo typisch lijken als we aan het einde zien dat de Mol ('ontvoerd') de kandidaten aan het afschieten is. :D

  maandag 16 januari 2017 @ 09:11:09 #104
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168183746
Ik weet niet waarom het me intrigeert en of het überhaupt iets met mollen te maken heeft gehad, maar ik wil zó graag weten hoe besloten is wie er mocht liegen tijdens de rechtszaak en wie bepaalt heeft wat die uitjes waren die Jeroen en Roos gedaan hebben. Werden ze gewoon weggehaald en werd er gezegd "jij gaat naar Vegas en je moet zeggen dat je daar geweest bent, jij gaat Elvis zingen en je moet dat vertellen, jij moet een verhaal over bevers vertellen"? Moesten ze onderling overleggen (wat natuurlijk niet te doen is aangezien ze allemaal die vrijstelling wel willen)? Waren die 3 de snipers en mocht degene die de meeste kandidaten afknalde liegen (wat me sterk lijkt aangezien Roos naar Vegas was en dus geen tijd had om te sniperen)?

Dat is waar ik vooral mee bezig ben geweest in ieder geval en ik vind het irritant dat ik dat niet weet :P Er moet in ieder geval meer aan de hand zijn, als de 3 "verdachten" geen enkele keus hadden gehad in die activiteiten/het liegen en gewoon puur een opdracht uitvoerden was er weinig tot geen kans tot mollen geweest (als de mol tussen die 3 zat natuurlijk). Ik vond het in ieder geval erg vaag....

Verder vind ik het heel apart dat er (nog) geen penningmeester gekozen is en dat echt niemand ook nog maar op het idee gekomen is dat te doen.
pi_168186250
Misschien te blind gestaard maar dit zorgt ervoor dat ik Roos niet verdenk http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)e-mol-2017~a995a64a/
  maandag 16 januari 2017 @ 20:00:25 #106
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_168201563
Ik zit nog wat na te denken over het verhaal van Diederik. Ik geloof er geen snars van dat hij heeft zitten lanterfanten op een hotelkamertje. Het verhaal is wel wat apart, samen met een ranger (ook telkens we we we) op zoek naar bevers en die vinden. Ik vertaal hem zo. Samen met 2 andere snipers op zoek naar mensen die in een pretpark in allerlei attracties zitten en die neerknallen.
Het feit dat hij een grote bever zag (Art) en toen allerlei kleine bevers (kandidaten) kan allemaal mooi toegepast worden op die opdracht. Zo zorgt de Mol er toch wat voor dat niet al het geld in de pot kwam en door bepaalde dingen te bewaken is misschien niemand bij de grijpmachines geweest.
pi_168208146
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef ArannaeCor het volgende:
Ik zit nog wat na te denken over het verhaal van Diederik. Ik geloof er geen snars van dat hij heeft zitten lanterfanten op een hotelkamertje. Het verhaal is wel wat apart, samen met een ranger (ook telkens we we we) op zoek naar bevers en die vinden. Ik vertaal hem zo. Samen met 2 andere snipers op zoek naar mensen die in een pretpark in allerlei attracties zitten en die neerknallen.
Het feit dat hij een grote bever zag (Art) en toen allerlei kleine bevers (kandidaten) kan allemaal mooi toegepast worden op die opdracht. Zo zorgt de Mol er toch wat voor dat niet al het geld in de pot kwam en door bepaalde dingen te bewaken is misschien niemand bij de grijpmachines geweest.
In dat geval zou de Mol wel meegaand zijn geweest. Hij ging immers met de kandidaten mee.
't Echte en 't ware!
pi_168209190
Ik dacht bij 'meegaand' aan het verhaal met de bevers terwijl ze 'stroomafwaarts' gingen. En ja, en dus...geen idee, maar wel de reden dat ik niet twijfelde dat Diederik de leugenaar was.
pi_168213979
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_168214203
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef ArannaeCor het volgende:
Ik zit nog wat na te denken over het verhaal van Diederik. Ik geloof er geen snars van dat hij heeft zitten lanterfanten op een hotelkamertje. Het verhaal is wel wat apart, samen met een ranger (ook telkens we we we) op zoek naar bevers en die vinden. Ik vertaal hem zo. Samen met 2 andere snipers op zoek naar mensen die in een pretpark in allerlei attracties zitten en die neerknallen.
Het feit dat hij een grote bever zag (Art) en toen allerlei kleine bevers (kandidaten) kan allemaal mooi toegepast worden op die opdracht. Zo zorgt de Mol er toch wat voor dat niet al het geld in de pot kwam en door bepaalde dingen te bewaken is misschien niemand bij de grijpmachines geweest.
Tussen alle :')-theorieën eindelijk eens een mooie. Ik blijf Diederik als non-mol zien door een berg dingetjes, maar dit vind ik echt een hele fraaie, zeker in combinatie met die post onder je.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_168261179
Jochem van Gelder staat zo overdreven te acteren steeds :N
pi_168262614
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:59 schreef Partypoeper het volgende:
In de kermis werd er trouwens heel erg ingezoomd op 1 van de bewakers.ik krijg het beeld niet scherp genoeg, maar het zou me zo typisch lijken als we aan het einde zien dat de Mol ('ontvoerd') de kandidaten aan het afschieten is. :D

[ afbeelding ]
Aangezien Jeroen moest optreden, Roos in Las Vegas was, kan het dan alleen maar Diederik zijn. Zou best kunnen dat hij dan 1 van de schutters is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_168262678
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet waarom het me intrigeert en of het überhaupt iets met mollen te maken heeft gehad, maar ik wil zó graag weten hoe besloten is wie er mocht liegen tijdens de rechtszaak en wie bepaalt heeft wat die uitjes waren die Jeroen en Roos gedaan hebben. Werden ze gewoon weggehaald en werd er gezegd "jij gaat naar Vegas en je moet zeggen dat je daar geweest bent, jij gaat Elvis zingen en je moet dat vertellen, jij moet een verhaal over bevers vertellen"? Moesten ze onderling overleggen (wat natuurlijk niet te doen is aangezien ze allemaal die vrijstelling wel willen)? Waren die 3 de snipers en mocht degene die de meeste kandidaten afknalde liegen (wat me sterk lijkt aangezien Roos naar Vegas was en dus geen tijd had om te sniperen)?

Dat is waar ik vooral mee bezig ben geweest in ieder geval en ik vind het irritant dat ik dat niet weet :P Er moet in ieder geval meer aan de hand zijn, als de 3 "verdachten" geen enkele keus hadden gehad in die activiteiten/het liegen en gewoon puur een opdracht uitvoerden was er weinig tot geen kans tot mollen geweest (als de mol tussen die 3 zat natuurlijk). Ik vond het in ieder geval erg vaag....

Verder vind ik het heel apart dat er (nog) geen penningmeester gekozen is en dat echt niemand ook nog maar op het idee gekomen is dat te doen.
Inderdaad...hoe zat dat met dat liegen?

Krijg wel meer het idee dat we als kijker zo bewust een aantal zaken niet te zien krijgen, terwijl de betreffende kandidaten zo wel meer weten (dan wij).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_168262707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad...hoe zat dat met dat liegen?

Krijg wel meer het idee dat we als kijker zo bewust een aantal zaken niet te zien krijgen, terwijl de betreffende kandidaten zo wel meer weten (dan wij).
Dat is natuurlijk al jaren zo en daarom is de Mol écht ontdekken onmogelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_168267289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Aangezien Jeroen moest optreden, Roos in Las Vegas was, kan het dan alleen maar Diederik zijn. Zou best kunnen dat hij dan 1 van de schutters is.
De reisjes van Jeroen of Roos kunnen al eerder opgenomen zijn. Althans, bij de mol.
pi_168268064
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:55 schreef Ciscus het volgende:

[..]

De reisjes van Jeroen of Roos kunnen al eerder opgenomen zijn. Althans, bij de mol.
Dat zou kunnen, want én Jeroen én Roos én Diederik konden als mol zijnde bij de opdracht ervoor zorgen dat ze ergens 'alleen' waren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_168268754
"Ik kijk naar de sterrenhemel boven mij, naar de mierenpoppetjes onder mij, en het is heel verhelderend"

Aldus mijn Mol Sigrid tijdens haar kermisattractie..
pi_168275557
Er bestaan filmpjes op Youtube dat Jeroen heeft opgetreden. De opnames zijn gemaakt op 18 mei en dat komt overeen met de opnameperiode. Alleen die kroeg is niet zover van dat pretpark. Hij kan makkelijk schieten en optreden op een avond. Datzelfde geldt voor Diederik. Roos is lastiger om te doen, maar hoeveel tijd in Las Vegas heb je nodig voor een fotoserie... een uurtje of twee? Portland-Vegas is 2 uur vliegen, enkele reis. Roos was als eerste weg, had ze een vlucht te halen? De opnames in het pretpark waren in het donker dus, zeg 10 uur 's avonds. Van 12 tot 10 heb je genoeg tijd voor een flitsbezoekje aan Vegas.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 00:48:34 #119
2651 svann
night-hawk
pi_168284588
De muur met code, voor het geval het wel iets betekent.


1
2
3
HXvfW5@4$#&Rty
Pkm!nm348LgM**%
GfrZ33?/?Rtc96
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_168284858
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

M.b.t de kleuren, check Diederik eens.

In de eerste aflevering: "Nu komt de groene aap uit de mouw"
In de 2e aflevering: Groen shirt aan
In de aankondiging van de 3e aflevering: Zowel een groen shirt als een rood shirt aan.
Die shirts van Diederik zijn inderdaad erg verdacht. Alleen al omdat ze zo ontzettend strak zitten. Alsof die shirts zijn uitgekozen door de programmamakers en ze de verkeerde maat hebben gekocht of die shirts gewoon niet groter te krijgen waren.

Ik kan me haast niet voorstellen dat hij die veel te kleine shirts ook in het dagelijks leven draagt.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 12:14:17 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168289826
Gisteren "gevaarlijke wegen" terug gezien, ditmaal met Lange Frans en Sigrid.
Ik moet zeggen dat ik haar eerst al verdacht vond. Maar toen ik haar daar zag, en haar zo anders vond dan bij WIDM, ik haar alleen maar verdachter ben gaan vinden.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:25:36 #122
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168301277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:09 schreef MrsDuck het volgende:
Er bestaan filmpjes op Youtube dat Jeroen heeft opgetreden. De opnames zijn gemaakt op 18 mei en dat komt overeen met de opnameperiode. Alleen die kroeg is niet zover van dat pretpark. Hij kan makkelijk schieten en optreden op een avond. Datzelfde geldt voor Diederik. Roos is lastiger om te doen, maar hoeveel tijd in Las Vegas heb je nodig voor een fotoserie... een uurtje of twee? Portland-Vegas is 2 uur vliegen, enkele reis. Roos was als eerste weg, had ze een vlucht te halen? De opnames in het pretpark waren in het donker dus, zeg 10 uur 's avonds. Van 12 tot 10 heb je genoeg tijd voor een flitsbezoekje aan Vegas.
De opnames in Vegas waren ook in het donker toch? En Vegas ligt ook vrij westelijk dus daar is hoogstens 1 uur tijdsverschil met Portland (ben even te lui om het op te zoeken :+). Dan zouden de opnames daar dus wel tegelijk met de opnames in het pretpark zijn geweest, tenzij het pretpark 's nachts was of de uitjes inderdaad eerder zijn opgenomen. In geval van dat laatste vind ik het ook opmerkelijk, want stel dat Diederik niet de meeste kandidaten had afgeknald, dan had hij doodleuk moeten vertellen dat ie op z'n kamer had gelegen en die andere 2 hadden moeten liegen over een tof uitje (en je dan bij de waarheid iets heel tofs ziet). Al hadden ze dan bijvoorbeeld van verhaal kunnen ruilen, maar als je 2 toffe uitjes en "ik heb op m'n kamer gelegen" als verhaal krijgt dan is het ook apart.

Frustrerende materie dit :P
pi_168305410
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De opnames in Vegas waren ook in het donker toch? En Vegas ligt ook vrij westelijk dus daar is hoogstens 1 uur tijdsverschil met Portland (ben even te lui om het op te zoeken :+). Dan zouden de opnames daar dus wel tegelijk met de opnames in het pretpark zijn geweest, tenzij het pretpark 's nachts was of de uitjes inderdaad eerder zijn opgenomen. In geval van dat laatste vind ik het ook opmerkelijk, want stel dat Diederik niet de meeste kandidaten had afgeknald, dan had hij doodleuk moeten vertellen dat ie op z'n kamer had gelegen en die andere 2 hadden moeten liegen over een tof uitje (en je dan bij de waarheid iets heel tofs ziet). Al hadden ze dan bijvoorbeeld van verhaal kunnen ruilen, maar als je 2 toffe uitjes en "ik heb op m'n kamer gelegen" als verhaal krijgt dan is het ook apart.

Frustrerende materie dit :P
Portland en Vegas liggen in dezelfde tijdzone maar de zon gaat in Vegas een uur eerder onder en schemering is er amper. De vliegtijd is 2 uur... En een binnenlandse vlucht is in de VS zoiets als de bus pakken, zeker als je geen bagage hebt.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 11:15:02 #124
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168317717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:09 schreef MrsDuck het volgende:
Roos was als eerste weg, had ze een vlucht te halen?
Ik vraag mij dus nog steeds af of dit willekeur was. Want het was steeds degene die alleen was. Wat nou als de mol nooit alleen was geweest? Ik snap ook dat die opdrachten op opsplitsen waren ontworpen, maar best tricky zo voor de makers :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_168331021
Een theorie op basis van moltalk:

In Moltalk kwam naar voren dat niet al het geld wat opgehaald zou moeten zijn is binnen gebracht naar de eindstreep. Met andere woorden: er is dus geld onderweg verloren/kwijtgeraakt. Als dit echt een molactie zou zijn dan zouden we Diederik uit kunnen sluiten aangezien hij de coach was.

  zaterdag 21 januari 2017 @ 22:54:43 #126
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168331630
Dit is ook een mooie, over de vier boeken die gezocht hadden moeten worden.

quote:
Ik kan alle boeken linken aan Sigrid.

Every trace - is een boek wat veel gebruikt wordt in forensische wetenschap. Sigrid speelt in politieserie Penoza.

Rembrandt - Sigrid speelt in de serie Rembrandt en ik.

Miss Mole - ze is een vrouw

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.

https://www.reddit.com/r/(...)aflevering_3/dcq77uy
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_168333426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dit is ook een mooie, over de vier boeken die gezocht hadden moeten worden.

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)aflevering_3/dcq77uy
:D

En volgens Google schijnt Miss Mole geschreven te zijn door E.H. Young. "Young" vertaald naar het Nederlands is "jong". En Sigrid is met haar 23 jarige leeftijd toch de jongste van de groep? Of sla ik nu wat te ver door..
pi_168334518
Aflevering 3:

Sigrid: Niet op Jochem.
Jochem: Zit op twee mollen, maar noemt geen namen.
Thomas: Jeroen, Roos, Sanne, Diederik.
Sanne: Imanuelle.
Imanuelle: Jochem, Sanne, Jeroen, Diederik.
Jeroen: Diederik.
Diederik: Jeroen.
Roos: Imanuelle.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sectumsempra op 22-01-2017 01:40:25 ]
  zondag 22 januari 2017 @ 10:16:29 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168336809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:


Jeroen doet wel stemwerk voor Sesamstraat, alleen weer niet de stem van Elmo...
Jeroen is VoiceOver van RTL Boulevard. En werkt ook voor radio 2.
pi_168342793
Stomme vraag, maar:

In Moltalk hebben ze het over de tekening van Jochem wat op een Micky Mouse zou moeten lijken. Chris heeft "vanochtend" zijn zoontje een tekening laten maken van Mickey Mouse. Hoe kan dat?

Kijken ze voor Moltalk de aflevering eerder? Het idee van Moltalk was toch dat de dingen die opvallen in de uitzending geanalyseerd zouden worden? Een soort napraten?

Dat kan namelijk ook betekenen dat ze meer regiseren en dus zaken bewust in Moltalk wel of niet laten zien en je er feitelijk niet veel aan hebt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_168342990
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stomme vraag, maar:

In Moltalk hebben ze het over de tekening van Jochem wat op een Micky Mouse zou moeten lijken. Chris heeft "vanochtend" zijn zoontje een tekening laten maken van Mickey Mouse. Hoe kan dat?

Kijken ze voor Moltalk de aflevering eerder? Het idee van Moltalk was toch dat de dingen die opvallen in de uitzending geanalyseerd zouden worden? Een soort napraten?

Dat kan namelijk ook betekenen dat ze meer regiseren en dus zaken bewust in Moltalk wel of niet laten zien en je er feitelijk niet veel aan hebt.
Ik kan me voorstellen dat zo'n live programma enigszins moet worden voorbereid en dat ze de uitzending dus vooraf al bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fred_B op 22-01-2017 14:41:57 ]
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168342991
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stomme vraag, maar:

In Moltalk hebben ze het over de tekening van Jochem wat op een Micky Mouse zou moeten lijken. Chris heeft "vanochtend" zijn zoontje een tekening laten maken van Mickey Mouse. Hoe kan dat?

Kijken ze voor Moltalk de aflevering eerder? Het idee van Moltalk was toch dat de dingen die opvallen in de uitzending geanalyseerd zouden worden? Een soort napraten?

Dat kan namelijk ook betekenen dat ze meer regiseren en dus zaken bewust in Moltalk wel of niet laten zien en je er feitelijk niet veel aan hebt.
De crew van moltalk ziet de aflevering eerder zodat ze zich daar al op kunnen voorbereiden voor de aflevering.
pi_168343123
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:35 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

De crew van moltalk ziet de aflevering eerder zodat ze zich daar al op kunnen voorbereiden voor de aflevering.
Dat is in voorgaande jaren nooit zo geweest... Dat was juist de charme van het programma. In de periode met Arjen Lubach en zelfs vorig jaar is er weinig tot niets voorbereid en zelfs dit jaar zit het niet super professioneel in elkaar. Het viel me op... Zou Chris misschien een contactpersoon zijn voor bijvoorbeeld Jochem?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 22 januari 2017 @ 14:41:06 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168343160
Je kan er wel vanuit gaan dat het geregisseerd wordt en zij proberen de controle te houden over wie er wel/niet verdacht wordt. Vorig jaar is die mega hint van mol cf Klaas ook nooit in moltalk besproken bijv.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_168343177
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:41 schreef texelonia het volgende:
Je kan er wel vanuit gaan dat het geregisseerd wordt en zij proberen de controle te houden over wie er wel/niet verdacht wordt. Vorig jaar is die mega hint van mol cf Klaas ook nooit in moltalk besproken bijv.
dat is inderdaad waar
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_168343240
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:41 schreef texelonia het volgende:
Je kan er wel vanuit gaan dat het geregisseerd wordt en zij proberen de controle te houden over wie er wel/niet verdacht wordt. Vorig jaar is die mega hint van mol cf Klaas ook nooit in moltalk besproken bijv.
Het zou natuurlijk ook niet leuk zijn voor de kijker als het spel al in een vroege fase zou worden 'opgelost'.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 22 januari 2017 @ 14:43:32 #137
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168343242
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2017 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jeroen is VoiceOver van RTL Boulevard. En werkt ook voor radio 2.
Klopt, maar dat was hier niet relevant.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zondag 22 januari 2017 @ 14:53:58 #138
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_168343484
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook niet leuk zijn voor de kijker als het spel al in een vroege fase zou worden 'opgelost'.
Moeten ze de hints niet te duidelijk maken ;)

Het is ook een beetje krom dat je als kijker op zoek moet naar de minst verdachte persoon, omdat de echte mol acties niet in beeld komen, en de enkele die wel in beeld komen worden dan dus niet in moltalk besproken. Beetje omgekeerde wereld, eigenlijk.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_168349492
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is in voorgaande jaren nooit zo geweest... Dat was juist de charme van het programma. In de periode met Arjen Lubach en zelfs vorig jaar is er weinig tot niets voorbereid en zelfs dit jaar zit het niet super professioneel in elkaar. Het viel me op... Zou Chris misschien een contactpersoon zijn voor bijvoorbeeld Jochem?
Jawel hoor, ben er zelf ook geweest twee jaar terug. Die visuele content maken ze niet tijdens de uitzending hoor, die staat al klaar.
pi_168349980
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:41 schreef texelonia het volgende:
Je kan er wel vanuit gaan dat het geregisseerd wordt en zij proberen de controle te houden over wie er wel/niet verdacht wordt. Vorig jaar is die mega hint van mol cf Klaas ook nooit in moltalk besproken bijv.
Dan is het dus gewoon een doorgestoken kutprogramma
  zondag 22 januari 2017 @ 19:15:55 #141
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168350408
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:57 schreef Aizito het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een doorgestoken kutprogramma
Onderdeel van het concept, zo kan je het ook zien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 19:17:57 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168350476
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:40 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Jawel hoor, ben er zelf ook geweest twee jaar terug. Die visuele content maken ze niet tijdens de uitzending hoor, die staat al klaar.
Hoe doen ze dat dan met tweets? Of zijn die allemaal van de productie?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 22 januari 2017 @ 19:30:04 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168350821
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:17 schreef MaJo het volgende:


Hoe doen ze dat dan met tweets? Of zijn die allemaal van de productie?
Nee van ons mensen. Je kan gewoon naar #moltalk tweeten.
pi_168353869
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 01:35 schreef Sectumsempra het volgende:
Aflevering 3:

Sigrid: Niet op Jochem.
Jochem: Zit op twee mollen, maar noemt geen namen.
Thomas: Jeroen, Roos, Sanne, Diederik.
Sanne: Imanuelle.
Imanuelle: Jochem, Sanne, Jeroen, Diederik.
Jeroen: Diederik.
Diederik: Jeroen.
Roos: Imanuelle.
Roos zat toch juist niet op Imanuelle, maar op vrijwel alle anderen ofzo iets?
pi_168354780
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:08 schreef PG18 het volgende:

[..]

Roos zat toch juist niet op Imanuelle, maar op vrijwel alle anderen ofzo iets?
Oja, klopt inderdaad. Had het verkeerd verstaan.
  maandag 23 januari 2017 @ 01:57:15 #146
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168363223
Uit het Dagboek van de Mol:
quote:
En in het anders zo vrolijke Oaks Park, where the fun never ends!, geen opheldering over die drie van ons. Pas in het Court House komen we weer samen.
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-2/

Volgens mij zegt de Mol hier gewoon dat hij/zij in het pretpark was, of lees ik dat verkeerd?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  maandag 23 januari 2017 @ 08:06:04 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168364640
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:57 schreef Aizito het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een doorgestoken kutprogramma
Zie het als een extra gelegenheid om kijkers op het verkeerde been te zetten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168364684
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:08 schreef PG18 het volgende:

[..]

Roos zat toch juist niet op Imanuelle, maar op vrijwel alle anderen ofzo iets?
dat ja.
Ja doei.
pi_168368653
Ik zit eerlijk gezegd op Ima als mol maar mss te makkelijk, tunnelvisie enzo.
Het blijft een actrice natuurlijk he, dus sowieso link imo. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2017 @ 12:39:18 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168369330
Ik zie net voor het eerst het Dagboek, en dit valt me op:
quote:
Mijn mollega’s zijn klaar om te vertrekken
Jochem gebruikt als enige die uitdrukking ook. In de auto bij de rit door de stad, helemaal in het begin voor ze gaan rijden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168369516
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie net voor het eerst het Dagboek, en dit valt me op:

[..]

Jochem gebruikt als enige die uitdrukking ook. In de auto bij de rit door de stad, helemaal in het begin voor ze gaan rijden.
Owja, vond dat wel een goeie ook. :D
Jochem maar ook Sanne leken beiden nogal bezig met saboteren deze aflevering.
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 12:54:20 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168369714
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:04 schreef Urb het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd op Ima als mol maar mss te makkelijk, tunnelvisie enzo.
Het blijft een actrice natuurlijk he, dus sowieso link imo. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat uit die eerste aflevering was ik :Y sindsdien zit ik op haar. Vond het gek dat niemand anders het oppikte dus fijn om een medestander te hebben ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_168369733
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat uit die eerste aflevering was ik :Y sindsdien zit ik op haar. Vond het gek dat niemand anders het oppikte dus fijn om een medestander te hebben ^O^
^O^
Was ook blij dat die gifjes wellicht nuttig blijken voor hints. :D
pi_168370221
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie net voor het eerst het Dagboek, en dit valt me op:

[..]

Jochem gebruikt als enige die uitdrukking ook. In de auto bij de rit door de stad, helemaal in het begin voor ze gaan rijden.
Klopt ja, tijdens de uitzending viel me dat woord ook al op. Apart dat het ook in het dagboek staat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 23 januari 2017 @ 13:23:48 #155
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168370346
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat uit die eerste aflevering was ik :Y sindsdien zit ik op haar. Vond het gek dat niemand anders het oppikte dus fijn om een medestander te hebben ^O^
Wat zie ik er precies op? :@

Overigens denk ik juist niet dat het Imanuelle is, die was veel te enthousiast in het pretpark en haalde daar ook een behoorlijk bedrag binnen iirc.
Aan de andere kant vond ik het opvallend dat bij die auto's de regel was "jullie moeten je aan de verkeersregels houden" en dat Ima een paar keer vol gas door rood ging _O- Weet niet of dat consequenties zou hebben gehad als de opdracht geslaagd had geweest, maar ik vond het in ieder geval opvallend. Of misschien kwam dat wel door datzelfde enthousiasme natuurlijk :P
  maandag 23 januari 2017 @ 13:27:14 #156
459363 Hyped
HypedDutchVideos @Youtube
pi_168370440
Ik heb paar dingen opgemerkt in aflvering 3. Ik heb er een video over gemaakt!
Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg&lt" target="_blank"
  maandag 23 januari 2017 @ 13:27:39 #157
459363 Hyped
HypedDutchVideos @Youtube
pi_168370455
Ik vind Jochem na aflvering 3 echt verdacht!
Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg&lt" target="_blank"
pi_168370891
Weet niet of het al eerder was gepost..

http://wieisdemol.avrotro(...)de-mol-aflevering-1/

'Mijn mollega’s zijn klaar om te vertrekken en hebben zelfs al hun molboekje op schoot.'

Zo noemde Jochem ook z'n metgezellen in aflevering 3. 'Zo noem ik ze altijd' of zoiets zei hij.
pi_168371042
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:45 schreef sneez het volgende:
Weet niet of het al eerder was gepost..

http://wieisdemol.avrotro(...)de-mol-aflevering-1/

'Mijn mollega’s zijn klaar om te vertrekken en hebben zelfs al hun molboekje op schoot.'

Zo noemde Jochem ook z'n metgezellen in aflevering 3. 'Zo noem ik ze altijd' of zoiets zei hij.
Snap dat je niet heel het topic door wil lezen hoor, maar dit is acht posts geleden geplaatst...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 23 januari 2017 @ 15:20:05 #160
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_168373740
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat zie ik er precies op? :@

Overigens denk ik juist niet dat het Imanuelle is, die was veel te enthousiast in het pretpark en haalde daar ook een behoorlijk bedrag binnen iirc.
Dit is wat Imanuelle daar zelf over zegt. De eerste tweet is niet opzienbarend maar de tweede zegt toch wel iets:

ImanuelleG twitterde op zondag 22-01-2017 om 10:15:34 Heeft er iemand al over nagedacht dat het kan dat íedereen (on-)bewust aan het mollen is? #widm #dtvNiks is wat het lijkt...☺ reageer retweet
ImanuelleG twitterde op zondag 22-01-2017 om 10:31:48 @JanCeesLesage de (zeer begrijpelijke😏) stellingen in de tweets vielen op: "goed gedaan = geen mol" "slecht gedaan=mol" time will tell.... reageer retweet
Blijkbaar is het dit seizoen niet zo dat de kandidaten die veel geld binnenhalen de mol niet kunnen zijn. Eerder andersom als ik haar tweede tweet goed interpreteer. Misschien omdat de pot in latere afleveringen nog flink afgeroomd wordt door een vooropgezette mol actie in een daarvoor bedoeld spel die al het voorgaande eigenlijk teniet doet? Dat het mollen in de eerste afleveringen dan meer "divide and conquer" is, lekker de verhoudingen verzieken, en eigenlijk niet over geld gaan.

Ik zit vooralsnog op Imanuelle, overigens. Dat de mol het over mollega's had in het Dagboek is mogelijk een dwaalspoor. Ik denk dat ze na vorig seizoen voor subtielere hints gaan. Dat dagboek zal ook niet alleen door de mol worden geschreven.
  maandag 23 januari 2017 @ 17:39:48 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168376917
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:45 schreef sneez het volgende:
Weet niet of het al eerder was gepost..

http://wieisdemol.avrotro(...)de-mol-aflevering-1/

'Mijn mollega’s zijn klaar om te vertrekken en hebben zelfs al hun molboekje op schoot.'

Zo noemde Jochem ook z'n metgezellen in aflevering 3. 'Zo noem ik ze altijd' of zoiets zei hij.
De vraag is wanneer (de redactie van) de mol zijn blog schrijft. Het zou zomaar kunnen dat de mol die term gebruikt juist omdat het in de show werd gezegd.
pi_168382256
heb niet terug gelezen, maar is het iemand opgevallen dat tijdens de het duinspel het een enorm rommelige stapel was die immanuelle doorgaf, en later bij thomas super netjes en gestorteerd was? Wie heeft dat netjes gemaakt, en is daar geld tussenuit gejat?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  maandag 23 januari 2017 @ 21:40:17 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168384006
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
heb niet terug gelezen, maar is het iemand opgevallen dat tijdens de het duinspel het een enorm rommelige stapel was die immanuelle doorgaf, en later bij thomas super netjes en gestorteerd was? Wie heeft dat netjes gemaakt, en is daar geld tussenuit gejat?
Yep. Viel me ook op.
pi_168384102
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
heb niet terug gelezen, maar is het iemand opgevallen dat tijdens de het duinspel het een enorm rommelige stapel was die immanuelle doorgaf, en later bij thomas super netjes en gestorteerd was? Wie heeft dat netjes gemaakt, en is daar geld tussenuit gejat?
Jochem en Thomas zaten daar in een ideale molpositie omdat ze de stapel konden bekijken en dan besluiten of ze wellicht een half duizendje weg zouden gooien (of in Jochems geval wel of niet halen).
Maar daarvoor is het doorzoeken van de stapel wel nodig inderdaad...
pi_168385529
Deze actie van Jochem was ook wel raar hoor. :D

  maandag 23 januari 2017 @ 22:50:10 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168386351
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:25 schreef Urb het volgende:
Deze actie van Jochem was ook wel raar hoor. :D

[ afbeelding ]
Te obvious voor een echte mol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168386382
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Te obvious voor een echte mol.
Dat zou je denken idd, net als Sanne's gestook trouwens, verwarring zaaien met domme vragen via de porto enzo.
  maandag 23 januari 2017 @ 22:51:25 #168
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_168386384
Hij stond er zeker een paar minuten en ik neem aan dat je dan om je heen kijkt. Dan lijkt het mij moeilijk zo'n paaltje te missen.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:00:45 #169
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168388563
Wiet niet of die actie echt verdacht is. Hij laat een relatief klein bedrag liggen en gaat richting de grote bedragen toch?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:25:21 #170
459363 Hyped
HypedDutchVideos @Youtube
pi_168390014
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg&lt" target="_blank"
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:40:43 #171
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_168390152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
:N
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_168392689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
wat is dit nu weer voor onzin :') :N zo jammer.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168392707
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:42 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jochem en Thomas zaten daar in een ideale molpositie omdat ze de stapel konden bekijken en dan besluiten of ze wellicht een half duizendje weg zouden gooien (of in Jochems geval wel of niet halen).
Maar daarvoor is het doorzoeken van de stapel wel nodig inderdaad...
Ik denk dat thomas het netjes heeft gemaakt, ik zou het terug moeten kijken eigenlijk.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_168392784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
Dat mens moet echt ophoerstralen.... :{
Ja doei.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:38:42 #175
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_168393449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat mens moet echt ophoerstralen.... :{
Nee joh, juist niet. Te veel grijze muizen tussen de rest.
pi_168393467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:38 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Nee joh, juist niet. Te veel grijze muizen tussen de rest.
Mag je vinden, van mij mag ze opzouten.
Ja doei.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:09:01 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168393918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:40 schreef motorbloempje het volgende:


Mag je vinden, van mij mag ze opzouten.
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
pi_168393972
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
Ik vind haar met haar hysterische gedoe zeer vervelend.
Ja doei.
pi_168394016
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
Niets verkeerd? Ze is irritant...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:32:57 #180
464395 Plofchick
Wie niet weg is, is gezien
pi_168395263
Bijzonder dat er dit jaar niemand met kop en schouders boven uitsteekt als "Mol". Meestal kon je uit de topics en blogs etc wel duidelijk maken wie het is, maar het is zo verschillend :D
Ik heb echt nog niet 1 duidelijk aanwijzing gevonden waar ik niet omheen kan. Wie overtuigd mij? :P
pi_168395508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:32 schreef Plofchick het volgende:
Bijzonder dat er dit jaar niemand met kop en schouders boven uitsteekt als "Mol". Meestal kon je uit de topics en blogs etc wel duidelijk maken wie het is, maar het is zo verschillend :D
Ik heb echt nog niet 1 duidelijk aanwijzing gevonden waar ik niet omheen kan. Wie overtuigd mij? :P
De boeken die Art vast had wijzen toch duidelijk naar Sigrid
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:16:32 #182
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_168399693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De boeken die Art vast had wijzen toch duidelijk naar Sigrid
Hoezo duidelijk? Die post van Reddit vond ik erg vaag in ieder geval. Dan zouden twee van de vier boeken respectievelijk direct en indirect wijzen naar de miniserie Rembrandt, waar Sigrid ten Napel één keer een gastrol in had volgens imdb. De rest is ook allerminst duidelijk.

Sigrid zat bij de strandopdracht in het niet-nachtblind kamp. Dat is een veel duidelijkere aanwijzing ...dat ze het niet is. Al geloof ik ook niet dat ze daardoor persé afvalt als "Mol".
pi_168404721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:16 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Hoezo duidelijk? Die post van Reddit vond ik erg vaag in ieder geval. Dan zouden twee van de vier boeken respectievelijk direct en indirect wijzen naar de miniserie Rembrandt, waar Sigrid ten Napel één keer een gastrol in had volgens imdb. De rest is ook allerminst duidelijk.

Sigrid zat bij de strandopdracht in het niet-nachtblind kamp. Dat is een veel duidelijkere aanwijzing ...dat ze het niet is. Al geloof ik ook niet dat ze daardoor persé afvalt als "Mol".
Ik kan alle boeken linken aan Sigrid.

Every trace - is een boek wat veel gebruikt wordt in forensische wetenschap. Sigrid speelt in politieserie Penoza.

Rembrandt - Sigrid speelt in de serie Rembrandt en ik.

Miss Mole - ze is een vrouw

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:35:15 #184
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_168405151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik kan alle boeken linken aan Sigrid.

Every trace - is een boek wat veel gebruikt wordt in forensische wetenschap. Sigrid speelt in politieserie Penoza.

Rembrandt - Sigrid speelt in de serie Rembrandt en ik.

Miss Mole - ze is een vrouw

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
Ja, over die quote had ik het. Een vage theorie dus.
pi_168405179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:35 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Ja, over die quote had ik het. Een vage theorie dus.
Niet vaag ze leiden alle 4 naar haar en ieder jaar is er 1 zo'n grote hint en ik gok dat dat deze is dit jaar.
pi_168409908
In die categorie vind ik de hints van Thomas en de titels beter:

.. zo gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij genoeg om me op hem te blijven richten. Volgens mij is deze hint aleens voorbij gekomen hier btw.

Overigens zag ik in het filmpje waarin Amerika bekend werd gemaakt een hint
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ver gezocht, maar typisch WIDM om ons daar al een obvious hint te geven die we massaal niet zien.

[ Bericht 19% gewijzigd door Japepk op 25-01-2017 00:02:48 ]
't Echte en 't ware!
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:36:49 #187
459363 Hyped
HypedDutchVideos @Youtube
pi_168414583
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind haar met haar hysterische gedoe zeer vervelend.
Ik vind haar ook super chill haha. Maar kan me wel voorstellen dat je niet echt van haar drukke persoonlijkheid houdt.
Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg&lt" target="_blank"
pi_168417544
Ik meld me hier ook weer eens.. paar jaartjes hier wat afwezig geweest.

Voor nu weinig bij te dragen aan theorieën of ideeën, maar ik vind het tot nu toe wel een prachtig seizoen met mooie opdrachten en locaties! O+ Mijn verdenkingen gaan voor nu uit naar met name Diederik, Sigrid en toch ook wel Jochem.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_168420564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, Sigrids eerste vriendje werd later homofiel en zijn huidige vriend heet Paul.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_168420662
_O-
Ja doei.
  woensdag 25 januari 2017 @ 17:13:31 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_168421185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.

De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, Sigrids eerste vriendje werd later homofiel en zijn huidige vriend heet Paul.
Goede theorie!
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:00:19 #192
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_168437857
Het enige wat ik me vanaf aflevering 1 nog steeds afvraag:

Wat heeft Jeroen gedaan met dat pakketje dat hij uit het doosje van de vrijstellingen pakte op de brug bij de vrijstellingen...

<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_168438208
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
Het enige wat ik me vanaf aflevering 1 nog steeds afvraag:

Wat heeft Jeroen gedaan met dat pakketje dat hij uit het doosje van de vrijstellingen pakte op de brug bij de vrijstellingen...

[ afbeelding ]
Laten liggen volgens mij.
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:57:59 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168438948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef svann het volgende:
De muur met code, voor het geval het wel iets betekent.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]

43 tekens..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168461454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

43 tekens..


Sheldon Cooper wordt gespeeld door Jim Parsons. Jim Parsons (24 maart) is een ram. Immanuelle (1 april) ook....

:P
;)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 27 januari 2017 @ 10:13:30 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168462039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sheldon Cooper wordt gespeeld door Jim Parsons. Jim Parsons (24 maart) is een ram. Immanuelle (1 april) ook....

:P
;)
Technetium (Tc) is element nummer 43..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:15:02 #198
231633 Xummon
of toch niet?
pi_168489795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Technetium (Tc) is element nummer 43..
thomas cammaert
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 28 januari 2017 @ 21:11:42 #199
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_168501226
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 28 januari 2017 @ 22:05:31 #200
62913 Blik
The one and Only!
pi_168502971
Campaert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')