abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 11:12:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_167874170
Een van de lekkerste wijv0n in de acteerwereld ooit, Heather Locklear, heeft zich laten opnemen in een afkickkliniek. Volgens E! vertrok de actrice voor de vijfde keer in negen jaar naar een kliniek.



Na berichten over haar opname gaf Heather de site een niet al te duidelijke verklaring. "Ik voel me geweldig en neem stappen om mijn leven te beteren en te verrijken", aldus de inmiddels 55-jarige ster, die bekend werd met series als Dynasty en Melrose Place. "Momenteel werk ik aan wat losse eindjes om er weer vol tegenaan te kunnen in 2017."

De actrice worstelde in het verleden met een alcohol- en medicijnverslaving. Radar Online meldt dat ze na de feestdagen dronken en onder de invloed van pillen aankwam bij een kliniek in Malibu. Ze zou direct opgenomen zijn in een privévertrek en niemand anders zien dan haar therapeuten.



Heather Locklear weer in afkickkliniek

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167874227
Met een beetje makeup en een strakke jurk blijft ze lekker, dus het zij haar vergeven.
-nee-
pi_167874690
Wat ziet die er verschrikkelijk uit.

Ooit een prachtige vrouw en milf.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167892472
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:15 schreef Marsenal het volgende:
Met een beetje makeup en een strakke jurk blijft ze lekker, dus het zij haar vergeven.
Nou de schaar mag ook wel in dat bosje stro van haar
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2017 @ 00:10:28 #5
368283 ato
pi_167892998
Ze heeft op de laatste foto echt een drank gezicht, jammer hoor..
Maar wel goed dat zij ' weer' heeft aangemeld bij de verslavingskliniek.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')