abonnement Unibet Coolblue
pi_167867578
quote:
Het is een van de meest besproken knipperlichtrelaties in de roddelbladen: die van presentator Peter Jan Rens en zijn 43 jaar jongere vriendin Virginia. Na een eerder aanzoek willen ze nu écht in het huwelijksbootje stappen.

Doen ze 't of doen ze 't niet? draait om de vraag of Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia deze keer écht in het huwelijksbootje stappen. Dat is geen onterechte vraag. In 2013 en 2014 zouden de tortelduifjes ook al gaan trouwen. Dit ging de eerste keer niet door omdat Virginia in verwachting was van hun dochter Djelisa en later door familieomstandigheden.

Media
Ondertussen had het stel de media omarmd, met deelname aan programma's als Chantal blijft slapen en Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS. Er ontstond echter een knipperlichtrelatie vanwege de financiële problemen van Peter Jan. Virginia (23) schuwde tijdens die hele periode de media niet.

'Ik heb niets meer'
Zo vertelde ze een jaar geleden aan De Telegraaf helemaal klaar te zijn met de vader van haar kind. "Met Peter heb ik vier jaar lang bijna als een zigeuner moeten leven, omdat we weer uit een huis werden gezet of om een andere reden verkasten. Ik heb ruzie met mijn familie gekregen om hem. Natuurlijk zou ik me geen leven zonder Djelisa kunnen voorstellen, maar aan de andere kant is mijn leven helemaal verwoest. Ik heb niets meer." Desondanks zei ze onlangs toch 'ja' toen Peter Jan Rens haar opnieuw ten huwelijk vroeg.
pi_167867740
Dit voelt meer als iets voor sbs.
pi_167867859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit voelt meer als iets voor sbs.
Ja man, dit past echt niet tussen de hoogwaardige RTL topshows als Chantal blijft bij je slapen en Geer en Goor over de vloer.
pindazakje
pi_167868415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja man, dit past echt niet tussen de hoogwaardige RTL topshows als Chantal blijft bij je slapen en Geer en Goor over de vloer.
vergeet hoogstaande tv ik hou van Holland niet.
pi_167868595
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:48 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

vergeet hoogstaande tv ik hou van Holland niet.
En Hotter than my Dotter.
pindazakje
  dinsdag 3 januari 2017 @ 23:16:37 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_167869165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

En Hotter than my Dotter.
En RTL Late Night. Wat een kots is dat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 16 januari 2017 @ 08:09:41 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168183276
Leuke serie morgen weer kijken _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_168230719
Holy shit holy shit kijken meer mensen dit ik val bijna om van hoe slecht het is en oh god ik kan het niet áán.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')