abonnement Unibet Coolblue
  roze dinsdag 3 januari 2017 @ 22:33:00 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167867901
Dit is wel genieten hoor. Ze hebben het gewoon eerlijk over het feit dat PJR schulden heeft en geen geld.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 22:34:32 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_167867941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Status het volgende:
Als die Virginia afvalt en haar haar laat groeien dan ziet ze er normaal uit.
Aangevuld met:

Buikwand correctie
Boob lift van ca 1 meter
:D :@
  dinsdag 3 januari 2017 @ 22:36:03 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_167867988
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit is wel genieten hoor. Ze hebben het gewoon eerlijk over het feit dat PJR schulden heeft en geen geld.
Jonge vrouwen met schulden gezocht!
Voor een interviewreeks in het februari-nummer van maandblad GLAMOUR zijn wij op zoek naar jonge vrouwen die openhartig willen vertellen over hun schuld. Heb jij interesse?

http://schuldsanering.help

Dit wordt de volgende rls :D :P
pi_167868086
Mijn brein is overleden nu ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2017 @ 22:40:06 #80
368283 ato
pi_167868105
Die broer van haar is homo toch? En lui..

Ik vind hun dochter wel een mooi kindje..

Virginia kan er leuk uit zien heb ik het idee. Bij RTL boulevard zag ze er al beter uit.
Ze heeft wel mannelijke trekjes.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2017 @ 22:42:23 #81
368283 ato
pi_167868191
Maar hoe hij zo makkelijk over zijn schulden lult is echt te erg voor woorden.
Ik hoop dat RTL een goede deal heeft gemaakt en zijn schulden betaalt, maar dat hij geen schulden meer kan maken..

Maar ach waar maaak ik mij druk om..
Life can be a bitch, so like it..
  roze dinsdag 3 januari 2017 @ 22:52:21 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167868546
Wtf. Koopt hij nou alles wat dat kind wilt hebben? :') :'( Dit kan toch niet echt zijn.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 22:54:07 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167868607
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Wtf. Koopt hij nou alles wat dat kind wilt hebben? :') :'( Dit kan toch niet echt zijn.
Rekent hij het wel allemaal af?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze dinsdag 3 januari 2017 @ 22:54:30 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167868623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Rekent hij het wel allemaal af?
Dat zien we niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_167868716
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Wtf. Koopt hij nou alles wat dat kind wilt hebben? :') :'( Dit kan toch niet echt zijn.
Mensen met het Peter Pan Rens syndroom kopen alles wat ze zien.

standaarddrinker
  roze dinsdag 3 januari 2017 @ 22:58:47 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167868773
Virginia komt idd nog niet zo dom over.

Hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom je als 20 jarige verliefd wordt op iemand van 63 die geen cent heeft.
Your beauty never ever scared me.
pi_167868807
Virginia is afgestudeerd aan de Univerity of Life. Ze heeft alles al meegemaakt op haar 23ste.
standaarddrinker
pi_167871734
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Virginia komt idd nog niet zo dom over.

Hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom je als 20 jarige verliefd wordt op iemand van 63 die geen cent heeft.
Heeft liefde iets met geld te maken dan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eindredactie Games woensdag 4 januari 2017 @ 07:30:38 #89
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_167871744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mensen met het Peter Pan Rens syndroom kopen alles wat ze zien.

het probleem was, was dat MJ wel geld had voor alles :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2017 @ 09:27:03 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_167872656
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:56 schreef Lonaa het volgende:
Thuis! Terugkijken! O+ Met FOK!topic erbij O+
Linkje ? :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167872659
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik kon het gewoon niet aanzien en heb het na tien minuten uitgezet. Het was voornamelijk de overduidelijke regie die me stoorde. Misschien later in de week nog eens proberen.
pi_167873710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik kon het gewoon niet aanzien en heb het na tien minuten uitgezet. Het was voornamelijk de overduidelijke regie die me stoorde. Misschien later in de week nog eens proberen.
Dit. Alles was zo overduidelijk gescript... geef mij Roy Donders maar!
pi_167873830
Ik heb het gemist :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_167873836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik kon het gewoon niet aanzien en heb het na tien minuten uitgezet. Het was voornamelijk de overduidelijke regie die me stoorde. Misschien later in de week nog eens proberen.
Er was inderdaad weinig spontaans aan. Voorproefje van volgende week voorspelt ook weinig goed. Virginia die zogenaamd in shock is als PJR het podium oploopt. Zag er totaal voorgekookt uit. De RLS draait om dat geneuzel of ze wel of niet gaan trouwen, je weet dan al dat PJR strapatsen gaat uihalen om Virginia te overhalen. Dat soort zaken zijn dus van te voren helemaal gescript anders is er geen eens reden voor die RLS.

Virginia is verder best goed bezig ondanks dat ze met PJR omgaat. Ze werkt tenminste en probeert haar broertje het rechte pad op te krijgen. Als ze al in problemen komen is dat door het gedrag van PJR die duidelijk koopziek is en de neiging heeft om links en rechts iedereen een poot uit te draaien.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ericr op 04-01-2017 10:57:28 ]
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 10:50:49 #95
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167873884
Ik vind het prachtige televisie. Geregisseerd of niet. Verstand op 0 en kijken.
Ik heb veel films gezien die veel slechter waren en die zijn 100% gescript en geregisseerd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_167874639
quote:
341.000 kijkers voor beslommeringen Peter Jan

Het wel en wee van Peter Jan Rens is vooralsnog geen voer voor een kijkcijferkanon. Dinsdagavond stemden 341.000 kijkers af op de eerste aflevering van Peter Jan & Virginia: Doen ze ’t of doen ze ’t niet?, de realityserie van ‘meneer Kaktus’ en zijn verloofde.

Peter Jan en Virginia komen niet in de buurt van de kijkcijfer top 25 van de Stichting KijkOnderzoek. Voor een plek bij de 25 best bekeken programma’s hadden de twee minimaal 512.000 kijkers moeten trekken.

Ook My First Holiday, het nieuwe programma van Jamai Loman dat na Peter Jan & Virginia: Doen ze ’t of doen ze ’t niet? werd uitgezonden, haalde de kijkcijfer top 25 niet. 370.000 kijkers zagen hoe mensen voor het eerst op vakantie gingen.

De terugkeer van TV Makelaar: Mission Impossible schopte het wel tot de kijkcijfertop. Het woonprogramma van RTL 4 trok 675.000 kijkers, goed voor de zeventiende plek in de lijst. Die wordt aangevoerd door het NOS Journaal van 20.00 uur, dat dinsdagavond 2,03 miljoen kijkers trok.

ANP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 4 januari 2017 @ 11:57:02 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_167874988
Voorzichtige start 'verbijsterende' reallifesoap Peter Jan Rens

De reallifesoap van Peter Jan Rens is met verbijstering ontvangen op social media. Het programma, dat gisteren op RTL5 een voorzichtige 341.000 kijkers trok, volgt de 66-jarige ex-presentator en zijn 23-jarige vriendin Virginia op weg naar hun huwelijk. Ook diverse bekende Nederlanders spraken hun verbazing uit.

De reallifesoap van Peter Jan Rens is met verbijstering ontvangen op social media. Het programma, dat gisteren op RTL5 een voorzichtige 341.000 kijkers trok, volgt de 66-jarige ex-presentator en zijn 23-jarige vriendin Virginia op weg naar hun huwelijk. Ook diverse bekende Nederlanders spraken hun verbazing uit.

Virginia heeft duidelijk de broek aan in de relatie met Peter Jan, zo werd gisteren duidelijk. Meneer Kaktus wordt door zijn veel jongere liefde voortdurend uitgefoeterd. Ook het broertje van Virginia - Giovanni - baarde opzien in de reallifesoap. Als ze aan hem vraagt waarom hij niet werkt, reageert hij nonchalant: ,,Ik ben pas 19, ik kan mijn hele leven nog werken. Dat zijn de subsidiepotten, die moet je leegtrekken." :D

Op social media doken diverse bekende Nederlanders in de pen om hun verbijstering op te schrijven. De uitspraken van Giovanni zorgden voor grote verbazing bij musicalster Danny de Munk. ,,Ik geloof mijn oren niet", schrijft hij op Instagram. Ook Fred van Leer schiet met scherp richting de jongen. ,,Wat een gruwel die gozer. Blijf lekker met je reet op dat plastic stoeltje zitten." Radio-dj Domien Verschuuren kijkt ook met verbazing: ,,Wat een maf programma", twittert hij.

RTL5 blijft Peter Jan en Virginia de komende weken volgen in de reallifesoap. Meneer Kaktus ging in november tijdens een optreden van zanger Django Wagner op zijn knieën en vroeg Virginia op het podium ten huwelijk. In 2013 waren de twee ook al verloofd, maar de plannen werden eind 2015 afgeblazen toen ze uit elkaar gingen. Afgelopen zomer volgde een liefdeshereniging.

http://www.ad.nl/show/voo(...)r-jan-rens~acac2822/

Ik ben gelukkig niet de enige die verbijsterd is :P *O*
  woensdag 4 januari 2017 @ 12:13:54 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_167875275
Met meneer Kaktus gaat het eigenlijk best goed

Doen ze 't of doen ze 't niet? © RTL 5
Peter Jan Rens trending topic? Was hij overleden? Nee, Erland Galjaard is zo vrijgevig geweest om Meneer Kaktus een realityprogramma te geven. Het gaat niet zo goed met Meneer Kaktus, al heel wat jaren niet, en dat levert natuurlijk goede tv op.

Bovendien was er aanleiding genoeg: Peter Jan had al tweemaal geprobeerd Galjaards aandacht te trekken met huwelijksaanzoeken aan 'zijn' Virginia in 2014 en 2015. Twee keer mislukt; drie keer scheepsrecht.

In aflevering 1 bracht Peter Jan een bezoekje aan zijn schoonvader om de hand van zijn 23-jarige vriendin te vragen. Schoonvader Angelo is 44, Peter Jan inmiddels 66. Even subtiel als altijd: "Een vieze oude man vraagt bij deze om de hand van je dochter."

Eigenlijk ging het heel wat minder slecht met Peter Jan dan de mensen denken
Nee, eigenlijk ging het heel wat minder slecht met Peter Jan dan de mensen denken.

Maandelijks een prachtige AOW op zijn bankrekening, zijn vele (grootse) verdiensten uit het verleden nog stevig in het geheugen, een dochtertje van twee op de arm en een vriendin die kookt en hem via spy cams in de gaten houdt. "Virginia neemt eigenlijk alle beslissingen, want mij maakt het allemaal niks uit."

Nog drie wijze lessen die Lips leerde:
* Een tweejarig kind geef je een ijsje als ontbijt.
* Als een tweejarig kind vraagt om een pen, koop je een pen. Vraagt ze daarna om een bal, dan koop je die. Zo ga je door, tot je blut bent.
* Subsidiepotten moet je leegtrekken.

Die laatste wijze raad kwam niet eens van Meneer Kaktus zelf. Giovanni, de Roy Dondersachtige broer van Virginia, kon er ook wat van. "Ik ga toch zeker niet werken?"

Lips denkt eraan om met terugwerkende kracht subsidie aan te vragen voor het offer dat hij moest brengen om een uur lang hiernaar te kijken.

Reageren? hanlips@parool.nl

http://www.parool.nl/kuns(...)-best-goed~a4443699/

_O- _O-
pi_167875872
De meest verstandige persoon in de serie vind ik nog Djelisa. Zij vond ook dat Peter Jan en Virgin niet moesten trouwen en toen Peter Jan dit toch doordrukte koos ze de goedkoopste snoepring uit om verdere geldverspilling tegen te gaan.
standaarddrinker
pi_167876154
Ben poosje geleden gebanned van de prive FB pagina van PJR, was blijkbaar iets te kritisch.
je mag blijkbaar niet iets zeggen dat je vreemd vind dat hij in interview zegt "Virginia wie" een maand voor hij haar weer ten huwelijk vraagt of als hij zich aanbied als coach voor een succesvole carrière in de media dat hij eerst zijn eigen carrière weer op de rails moet krijgen.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')