abonnement Unibet Coolblue
pi_167894621
edit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:22:55 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167894644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 04:40 schreef opreis het volgende:
Ik snap niet dat mclaren zo veel voor button betaald, de helft had ik eerder verwacht. Maar stoffel zou een stuk goedkoper zijn geweest en ik denk kwalitatief niet minder.
Ik denk dat Max zn salaris van voor de overstap is geweest.
Bovendien. Investeert red bull al voor dat hun coureurs in de F1 rijden een aanzienlijk bedrag, en daarom kunnen ze daar nu aan terug verdienen door salariskosten te besparen. En ook heeft red bull ook zo ver ik weet prestatie clausules die niet bij dit salaris zijn inbegrepen.
Tot slot is deze tabel alleen maar interessant voor her vergelijken tussen teamgenoten ipv tussen alle coureurs met elkaar.
Publiciteitswaarde van Button is velen malen hoger maar ze hebben Ron niet voor niets de laan uitgegooid :)
pi_167895080
Ha ha, Mercedes met hun twee ''gelijkwaardige" coureurs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 5 januari 2017 @ 08:30:24 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167895148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Ha ha, Mercedes met hun twee ''gelijkwaardige" coureurs.
Tja Hamilton kan die titel vast in potlood op zijn naam schrijven, ik hoop op een snelle vinding van een ander team maar het blijft toch meer hoop dan verwachting
pi_167895276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Tja Hamilton kan die titel vast in potlood op zijn naam schrijven, ik hoop op een snelle vinding van een ander team maar het blijft toch meer hoop dan verwachting
Ik heb Bottas niet zo hoog zitten, maar van Button en Rosberg werd vooraf ook gezegd dat ze geen kans zouden maken tegen Hamilton. Dat bleek toch heel anders te liggen.

Maar ik zit ook niet te wachten op weer een interne teamstrijd om de wereldtitel. Ik verwacht het ook niet, er verandert zoveel dat er geen reden is om aan te nemen dat Mercedes zijn voorsprong behoudt. Het is echter niet zo onwaarschijnlijk dat Mercedes gewoon zijn werk aan de nieuwe auto heel erg goed doet en hun sterkste motor de doorslag geeft. Maar het ontbreken van Rosberg bij de tests zal ze vast niet helpen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_167895485
Ah de Hamilton hater is er weer. Man is gewoon 0,2s sneller. Zegt zelfs Rosberg zelf.
.
pi_167895787
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:39:47 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167895866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:35 schreef opreis het volgende:
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
Als je al meer geld hebt dan je in je hele leven nodig hebt (hij koopt niet al die bling bling onzin zoals Lewis) en gewoon lekker met je vrouw en jonge kindje wil zijn, waarom zou je dan voor geld blijven?

Doel behaald, het zal nooit meer beter kunnen als dit jaar, hij is financieel binnen, hij werd knettergek van de stress de afgelopen jaren, dankzij de sport is de relatie met een van zijn oudste racevrienden verpest... Wat zou hem in de F1 moeten houden?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167895929
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je al meer geld hebt dan je in je hele leven nodig hebt (hij koopt niet al die bling bling onzin zoals Lewis) en gewoon lekker met je vrouw en jonge kindje wil zijn, waarom zou je dan voor geld blijven?

Doel behaald, het zal nooit meer beter kunnen als dit jaar, hij is financieel binnen, hij werd knettergek van de stress de afgelopen jaren, dankzij de sport is de relatie met een van zijn oudste racevrienden verpest... Wat zou hem in de F1 moeten houden?
¤16.000.000.-
Niemand zegt dat hij WDC moet worden, dat wil hij zelf. Gewoon lekker relaxt op automatische piloot 4 tienden achter lewis, ipv 2 vol stress
pi_167895934
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:35 schreef opreis het volgende:
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
Al die F1 coureurs komen meestal uit een rijk gezin dus die hebben al een buffer
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:47:13 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167895962
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

¤16.000.000.-
Niemand zegt dat hij WDC moet worden, dat wil hij zelf. Gewoon lekker relaxt op automatische piloot 4 tienden achter lewis, ipv 2 vol stress
Je wilt graag rijders in het veld hebben die niet alles geven, maar gewoon op flinke achterstand achter hun teamgenoot aanhobbelen?

Wordt dan gewoon fan van Gutierrez
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:13:24 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167896371
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je wilt graag rijders in het veld hebben die niet alles geven, maar gewoon op flinke achterstand achter hun teamgenoot aanhobbelen?

Wordt dan gewoon fan van Gutierrez
Er zouden meer coureurs zoals Rosberg moeten zijn, de Massa's, Button's van deze wereld hadden al eerder moeten stoppen sportief gezien.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:20:57 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167896466
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:22:48 #39
62913 Blik
The one and Only!
pi_167896496
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al die F1 coureurs komen meestal uit een rijk gezin dus die hebben al een buffer
Was een paar maanden geleden een overzicht, en dat blijkt lang niet voor iedereen te gelden. Toch ook redelijk vaak middenklasse gezinnen. Voor Rosberg geldt dit uiteraard niet, opgegroeid in Monaco in een gezin van een oud-wereldkampioen. Die heeft waarschijnlijk al wel ergens 50 miljoen op de bank staan.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:25:26 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_167896544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:35 schreef opreis het volgende:
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
Wat Rossdale ook zegt, waarom zou je langer doorgaan dan nodig, zeker als het je zoveel stress oplevert. Rosberg is relatief gezien best spaarzaam en heeft die 20 miljoen extra per jaar echt niet nodig. Daarnaast komt die al uit een rijk gezin, dus de erfenis is ook goed geregeld. Die hoeft zich echt nooit meer zorgen te maken over geld.
pi_167897178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Publiciteitswaarde van Button is velen malen hoger maar ze hebben Ron niet voor niets de laan uitgegooid :)
Ron zou het team overnemen van de andere aandeelhouders (dat was de voorwaarde voor zijn terugkeer) maar kon het niet waar maken. Daarom hebben ze hem er uit gegooid.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167897219
Geloof ook niet dat Rosberg nu de komende 60 jaar op zijn luie reet gaat zitten. De komende 1/2 jaar mischien niet, maar die gaat echt nog wel ergens in een of andere serie racen, of misschien managen ofzo. Die blijft echt nog wel in de wereld. Je kunt niet vanaf je 5e jaar alles geven en dan cold turkey niks meer gaan doen.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:08:06 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167897358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

¤16.000.000.-
Niemand zegt dat hij WDC moet worden, dat wil hij zelf. Gewoon lekker relaxt op automatische piloot 4 tienden achter lewis, ipv 2 vol stress
Dat deed hij in feite dit seizoen. Door pech bij Lewis was het genoeg.

Als hij nu doorgaat en Lewis heeft geen pech gaan mensen twijfelen over zijn titel. De "wat als..." verhalen die je nu al hoort worden nog sterker. Door ermee te stoppen verstommen deze verhalen. Zijn vader was ook al zo'n faalkampioen, maar tijd heelt alle wonden en we doen nu net alsof ook hij een wereldprestatie leverde.

Bovendien werkt deze strategie alleen bij suprematie bij Mercedes. Als Mercedes volgend jaar zijn voorsprong kwijt is rijdt hij tussen het gepeupel en gaat hij helemaal af.

Nu ermee stoppen is gewoon stoppen op het absoluut maximaal haalbare voor hem. Hartstikke logisch
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 januari 2017 @ 11:13:38 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_167897441
Klopt. Rosberg komt normaal gesproken net die paar tienden van een procent tekort op een Hamilton en dat maakt het des te knapper dat hij dit jaar toe heeft kunnen slaan. Het leverde onderling een heel vuil spel op, omdat Hamilton er natuurlijk alles aan deed om Rosberg eronder te krijgen. Hij weet dat Rosberg er gevoelig voor is en gelukkig voor Rosberg hield hij aan de meet genoeg over voor de titel.

Zoiets lukt geen tweede keer, mede omdat de sfeer bij Mercedes behoorlijk verziekt was door alle psychologische spelletjes. Daarom is het besluit om te stoppen het meest verstandige dat hij kon nemen. Stoppen op je hoogtepunt.

Rosberg zal ongetwijfeld doorgaan met sporten, maar waar hij ooit op zal duiken? Geen idee.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_167897447
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:08 schreef XL het volgende:

[..]

Dat deed hij in feite dit seizoen. Door pech bij Lewis was het genoeg.

Als hij nu doorgaat en Lewis heeft geen pech gaan mensen twijfelen over zijn titel. De "wat als..." verhalen die je nu al hoort worden nog sterker. Door ermee te stoppen verstommen deze verhalen. Zijn vader was ook al zo'n faalkampioen, maar tijd heelt alle wonden en we doen nu net alsof ook hij een wereldprestatie leverde.

Bovendien werkt deze strategie alleen bij suprematie bij Mercedes. Als Mercedes volgend jaar zijn voorsprong kwijt is rijdt hij tussen het gepeupel en gaat hij helemaal af.

Nu ermee stoppen is gewoon stoppen op het absoluut maximaal haalbare voor hem. Hartstikke logisch
Dit doet Rosberg wel wat tekort.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:15:19 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_167897474
79 days 18 hours 18mins 44sec
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_167897642
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:15 schreef Montelly het volgende:
79 days 18 hours 18mins 44sec
Kan niet wachten :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:03:56 #48
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_167898238
waar kan ik het beste bronze weekend kaartje kopen voor spa ? Had al bij de officiele gekeken, maar daar betaal je dus 30 euro verzendkosten.
Sportstadion daarentegen, zelfde prijs maar maar 9,95 verzendkosten, iemand een idee waar dat prijsverschil in zit ?

En maakt het uit waar ik ze koop ?

Oh en ik hoorde ook dat de actieprijs van 130 euro ipv 145 puur voor de vorm is en het altijd 130 euro was afgelopen jaren.
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:12:17 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167899613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:03 schreef HerrFritz het volgende:
waar kan ik het beste bronze weekend kaartje kopen voor spa ? Had al bij de officiele gekeken, maar daar betaal je dus 30 euro verzendkosten.
Sportstadion daarentegen, zelfde prijs maar maar 9,95 verzendkosten, iemand een idee waar dat prijsverschil in zit ?

En maakt het uit waar ik ze koop ?

Oh en ik hoorde ook dat de actieprijs van 130 euro ipv 145 puur voor de vorm is en het altijd 130 euro was afgelopen jaren.
Staat mij ook 130 euro bij.
Sportstadion is gewoon prima om ze te bestellen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_167901275
Zelfs niet 100% is rosberg nog steeds beter dan half het veld, het is geen schande dat je langzamer bent dan lewis want dat zijn er veel. Het punt is ook niet of ik hem erbij wil of niet. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat je wegloopt van 30mil+ in 2 jaar tijd. Rosberg zal best rijk zijn, maar zelfs zn bedrag zal niet veel minder zijn dan wat hij tot nu oe verdient heeft, laat staan wat hij nu nog gaat verdienen.
Massa, Button, Raikonen zijn allemaal al over hun piek heen, maar met uitzondering van Massa kunnen ze nog steeds behoorlijk mee komen en worden ook door hun teamgenoten zoek gereden. Moet iedere coureur die van zn teamgenoot verliest dan maar weg?
Hij had gewoon wat minder kunnen stressen en nog steeds een aantal GPs winnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')