abonnement Unibet Coolblue
pi_169188319
Om enigszins min of meer in het queer topic te blijven dan. Wie kijkt geslacht? En wie vindt het leuk?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169188993
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Om enigszins min of meer in het queer topic te blijven dan. Wie kijkt geslacht? En wie vindt het leuk?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er niet zoveel mee :@
pi_169190898
Noujaaaaa.
Waarmee? Met gendergebeuren of met Ryanne?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169191194
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:19 schreef Vanyel het volgende:
Noujaaaaa.
Waarmee? Met gendergebeuren of met Ryanne?
Dit kan nooit goed aflopen :@

Met het gendergebeuren. Vind het verder helemaal prima, maar heb er gewoon niets mee.
pi_169192146
Moet toch ook niet? Mag.
Ik vind het interessant. Te lui voor lang mobiel verhaal, dus daar blijft het ff bij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169193806
Ik vind haar heel leuk, het onderwerp boeiend, dus het programma fijn kijkvoer!

Ik snap de behoefte wel voor verduidelijking wanneer er enkel over man en vrouw gesproken wordt.

De "behoefte" om voor elke variatie in de mix gender/geslacht een aparte term te verzinnen snap ik minder. Mn wanneer je ook wil dat de heteronormmens daar iets mee doet geloof ik. Het lijkt nu vooral verwarring op te roepen over een onderwerp dat voor veel hetero's al zo onbegrijpelijk is. (Generatie van mijn ouders, maar ook bekrompen opgevoedde jongeren of mensen die op latere leeftijd het land binnen komen, vanuit landen waarin homoseksualiteit al zondig is)

Volgens mij zou een awareness campagne meer gebaat zijn met een algemener verhaal. Gewoon 2 schalen, gender, geslacht en niet iedereen zit op die 2 schalen met iedere 2 stippen op dezelfde pool, maar daarin zijn oneindig veel variaties mogelijk en sommige mensen zitten comfy op hun plek, andere mensen minder en sommige mensen hebben geen duidelijke plek.

Geslacht vind ik daarom wel verfrissend eigenlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169193813
Dit was ook mobiel jah :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169194225
Wat goed van jou! En wat fijn dat je zegt wat ik ook denk. Gedoe met die labels, maar voor heel veel mensen relevant. Ook als het maar een tikkie is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169194984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[knip]
Daar! DP for Pwessident!

Ik snap ook niet precies waarom alle variaties zijn toegevoegd aan de LHB-groep. Oprecht snap ik dat niet (dus de voorgaande zin was geen uiting van onvrede). Ik begrijp heus dat gender-issues minimaal raken aan relaties-issues (ik kan namelijk wel nadenken), maar het lijkt geaardheid een beetje te maken tot een gender-issue en ik vraag me af of dat nou wel zo is. Als ik het al niet meer snap, dan kan ik me voorstellen dat de gemiddelde hetero het ook een beetje ontgaat.

De aanduiding kan onderhand wellicht beter zijn "-Hetero" en daarnaast "Alles wat niet 100% M/V is".

Ingewikkeld -O-

Ik beloof jullie dat ik Geslacht zal gaan kijken en dan kom ik er nog ff op terug ;)

Voel me net zo'n kast-homo-hater... "Nee hoor, ik heb echt niets tegen homo's (ik ken er zelf een paar), MAAR...." Maar toch: ik heb niets tegen mensen die zich niet 100% man of vrouw voelen en daar naar (willen) leven. Moeten ze echt doen, ik gun het ze van harte en dat is helemaal prima (ja serieus: ik ken er een paar). Maar ik heb er wel wat moeite mee dat ik als heel normale doorsnee lesbo ineens onderdeel ben van een groep met een aanduiding die inmiddels een kwart alfabet in willekeurige volgorde beslaat. Daar voel ik me dan weer helemaal niet in thuis. En als ik erop aangesproken word, dan kan ik het niet uitleggen...

Heb ik al gezegd dat het ingewikkeld is? :@
  dinsdag 28 februari 2017 @ 10:36:29 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169195315
De groepen seksuele minderheden en de T en I zijn samengevoegd omdat we deels strijden voor hetzelfde doel (acceptatie van afwijking van de heteroseksuele, cisgender norm) vanwege dezelfde reden (ongelijkheid tussen mannen en vrouwen). De groepen zijn los van elkaar te klein om iets te kunnen bereiken, dus moeten we onze krachten bundelen.

Er zijn ook genoeg transgender mensen die zich niet in het alfabet voelen passen omdat ze "gewoon" hetero zijn en niks te maken willen hebben met die homo's, maar op dit moment is het gewoon handiger om samen sterk te staan.

Wat Geslacht! betreft, dat is verfrissend omdat het eindelijk eens gewoon de status quo bevraagt (waarom is dit eigenlijk normaal) en niet transgender personen in de spotlight zet als anders/afwijkend.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_169195671
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef wonderer het volgende:
De groepen seksuele minderheden en de T en I zijn samengevoegd omdat we deels strijden voor hetzelfde doel (acceptatie van afwijking van de heteroseksuele, cisgender norm) vanwege dezelfde reden (ongelijkheid tussen mannen en vrouwen). De groepen zijn los van elkaar te klein om iets te kunnen bereiken, dus moeten we onze krachten bundelen.

Er zijn ook genoeg transgender mensen die zich niet in het alfabet voelen passen omdat ze "gewoon" hetero zijn en niks te maken willen hebben met die homo's, maar op dit moment is het gewoon handiger om samen sterk te staan.

Hmmm... makes sense. Snap je dat ik het gevoel heb dat het een stapje terug is voor de LHB? Ik snap het zelf namelijk niet helemaal. Zoiets van: LHB leek bijna normaal te zijn geworden, maar nu zijn we een onderdeel van de nieuwe exoten. Voor mij persoonlijk maakt het overigens niet zoveel uit. Dat station ben ik wel voorbij (al een jaar of 20). Maar de huidige jongeren hebben voor mijn gevoel nu een grotere hobbel te nemen dan ik destijds.

Ik hoop dat ik niemand beledig, want dat is écht niet mijn bedoeling. Ik snap zelf nog niet helemaal waar 'm nou de kneep zit...
pi_169195730
Heel veel homo's m/v passen ook niet in de traditionele heterobeelden van wie je als man of vrouw hoort te zijn. In dat licht vind ik het weer niet zo gek hoor, omdat het spectrum ook daar nogal breed is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169195775
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Vanyel het volgende:
Heel veel homo's m/v passen ook niet in de traditionele heterobeelden van wie je als man of vrouw hoort te zijn. In dat licht vind ik het weer niet zo gek hoor, omdat het spectrum ook daar nogal breed is.
Daar heb je ook gelijk in. Maar zolang dat voor hen zelf geen punt is, is het geen punt. Want het zelfde geldt voor een flink aantal hetero's :D

Ingewikkeld... Of had ik dat al gezegd? -O-
pi_169195821
En die hetero's, die zitten nu ook plots in LGBTQIXYZ :Y
Of ze willen of niet. Net als jij :Y

Ik begrijp zelf denk ik nog niet zo goed hoe je last hebt van die lettertjes. Ik kom ze eigenlijk nooit tegen in mijn dagelijks leven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:33:32 #115
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169196188
Het lastigste is nog dat de clueless media het gebruikt als synoniem voor homo. Dus dan denk je, ha fijn, de T krijgt ook aandacht en dan gaat het gewoon weer over homo's (alleen mannen vaak ook nog). Hebben jullie daar geen last van? Die overdaad aan mannen die aandacht krijgen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_169204196
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:10 schreef Vanyel het volgende:
En die hetero's, die zitten nu ook plots in LGBTQIXYZ :Y
Of ze willen of niet. Net als jij :Y

Ik begrijp zelf denk ik nog niet zo goed hoe je last hebt van die lettertjes. Ik kom ze eigenlijk nooit tegen in mijn dagelijks leven.
Last, last, last... Last is een groot woord. Of eigenlijk - in mijn geval - een veel te groot woord, want ik heb helemaal nergens last van. In elk geval geen geaardheid-gerelateerde last.

Vroeger (toen het gras nog groen was en seks nog vies), was de uitbundigheid van de gay-parade een gespreksonderwerp, omdat niet iedereen begreep waarom dat nodig was. Doe maar normaal. En nu begint die sfeer een beetje te hangen rond de regenboogvlag die ineens symbool is voor het halve alfabet. Ik heb het idee dat er nu weer verwarring is over geaardheid die verward wordt met genderdingen.

En als ik dan al last heb, dan is het ergste dat me is overkomen dat me gevraagd is of ik ook problemen heb met mijn geslacht. Uhhhh? Wait, whut :? Nee hoor :D Nou vond ik de vraag verder niet erg, maar ik was er wel een beetje van in de war :')
pi_169204247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:33 schreef wonderer het volgende:
Het lastigste is nog dat de clueless media het gebruikt als synoniem voor homo. Dus dan denk je, ha fijn, de T krijgt ook aandacht en dan gaat het gewoon weer over homo's (alleen mannen vaak ook nog). Hebben jullie daar geen last van? Die overdaad aan mannen die aandacht krijgen?
Ik heb geen last, maar ik snap wel wat je bedoelt. Wat ik dan weer wel leuk vind aan Geslacht is dat er in de media mensen uit de scene gepresenteerd worden die er niet direct uitzien alsof ze rechtstreeks van het carnaval komen rollen. De drag queens zijn wmb ook van harte welkom op de wereld, maar ze zijn niet echt representatief voor de groep.

Zo je al ziet: ik snap mezelf ook niet helemaal :)
pi_169205552
Geslacht nog nooit gezien.

Wel laatst een paar stukjes, want ze was bij de wereld draait door.
Vind het vooral heel tof hoe ze het programma presenteert, het is geen onderwerp wat mij aanspreekt, maar gewoon haar hele manier van hoe ze er mee omgaat vind ik wel tof.
pi_169205590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:08 schreef Queller het volgende:

Vroeger (toen het gras nog groen was en seks nog vies), was de uitbundigheid van de gay-parade een gespreksonderwerp, omdat niet iedereen begreep waarom dat nodig was. Doe maar normaal.
Nog immer hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169205646
Privilige: when you think something isn't a problem, because it is not a problem for you...

Ik kan me goed voorstellen, dat in NL de standaard ( :') ) homo/potsexueel zich eigenlijk wel minofmeergeaccepteerd voelt. Mijn hart huilt hoor, bij deze uitspraak, want ik weet dat het verre van het geval is, dat wel alleen een stuk verder lijken te zijn dan pak em beet, 15 jaar geleden?

En dan ineens wordt je "weer" in een groep geplaatst dat nog een verschrikkelijk veel langere weg te gaan heeft qua awareness om te beginnen en acceptatie daarna. Dat je misschien niet perse zin hebt om "daar" dan weer mee geassocieerd te worden ofzo.

Niet als reactie op Q hoor ( :* ) gewoon een beetje voor me uit denkend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169205693
Klinkt wel plausibel snoes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169205746
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt wel plausibel snoes.
Godverdomme. Vroeger kreeg je nog wel eens een O+ of een :9~ als je je best had gedaan je een beetje genuanceerd (of juist totaal niet :') ) uit te drukken hier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169206731
Sorry, ik kom net van slecht uiteten en ben begonnen aan doctor Who, dus bietje druk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169206859
Pffft, k ga videoland maar weer opzeggen, speciaal genomen voor grey's, gaat het er weer af, zit in seizoen 5 van de 12. Gelukkig heeft m'n zusje net alle seizoenen besteld bij bol en is ze zo lief om ze uit te lenen.
pi_169206878
Nu lekker mijn bedje in.

Alaaf en fijne avond mensen :)
pi_169207740
Voor degene met Netflix en die hem nog niet hebben gezien; a perfect ending staat er nu op.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:56:09 #127
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169208606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik heb geen last, maar ik snap wel wat je bedoelt. Wat ik dan weer wel leuk vind aan Geslacht is dat er in de media mensen uit de scene gepresenteerd worden die er niet direct uitzien alsof ze rechtstreeks van het carnaval komen rollen. De drag queens zijn wmb ook van harte welkom op de wereld, maar ze zijn niet echt representatief voor de groep.

Zo je al ziet: ik snap mezelf ook niet helemaal :)
Wie is er dan wel representatief voor de groep?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_169209955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Privilige: when you think something isn't a problem, because it is not a problem for you...

Ik kan me goed voorstellen, dat in NL de standaard ( :') ) homo/potsexueel zich eigenlijk wel minofmeergeaccepteerd voelt. Mijn hart huilt hoor, bij deze uitspraak, want ik weet dat het verre van het geval is, dat wel alleen een stuk verder lijken te zijn dan pak em beet, 15 jaar geleden?

En dan ineens wordt je "weer" in een groep geplaatst dat nog een verschrikkelijk veel langere weg te gaan heeft qua awareness om te beginnen en acceptatie daarna. Dat je misschien niet perse zin hebt om "daar" dan weer mee geassocieerd te worden ofzo.

Niet als reactie op Q hoor ( :* ) gewoon een beetje voor me uit denkend.
Ik voel me wel een beetje aangesproken en dat is terecht. Dus je zit wel een beetje in de richting. Misschien ben ik sowieso wel een hele slechte graadmeter. Heb nooit in de scene gezeten, heb qua acceptatie eigenlijk alleen last gehad van mijn ouders (die was ik al weer vergeten... niet heel onbelangrijk eigenlijk :D ) en ik kan me in mijn hele bestaan maar twee momenten herinneren dat men mij gekwetst heeft door af te geven op mijn geaardheid. Redelijk ongeschonden dus.

Heb ik dan gemazzeld of zo? Ik weet het werkelijk niet. Heb me in allerlei kringen begeven. Van hullie die zwaar diep in de Here zijn, tot het andere uiterste. Van de grote stad tot kleine durpen. En zakelijk in de meest uiteenlopende bedrijven. Ik weet niet of iedereen overal altijd wist van mijn geaardheid, maar hoewel ik behoorlijk stevig lesbisch ben, is het voor mij dan ook geen way of life. Ik doe niet aan lesbisch wandelen, lesbisch theedrinken en roze driehoeken in mijn haar. Als het ter sprake komt, dan zal ik het zeggen. Maar ik ben niet de vaandeldrager van de familie, zeg maar.

Lastig thema. Mijn hart breekt voor mensen die nog eenzaam in de kast zitten. Dus daar volg ik je zeker. Maar voor mijn gevoel zijn we juist niet verder dan 15 jaar geleden, maar weer een beetje op z'n retour.

En uiteraard: :9~ :9~ :9~

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Voor degene met Netflix en die hem nog niet hebben gezien; a perfect ending staat er nu op.
Ik had 'm natuurlijk net gekocht (story of my life) en ik werd erg enthousiast van ongeveer de helft van de film.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:56 schreef wonderer het volgende:
Wie is er dan wel representatief voor de groep?
Ja, goede vraag... meestal is dat de middenmoot -O- Maar de extremen hebben veel meer (shit, ik ben het woord kwijt....) in de media.

^^ prijsvraag: wie weet het woord dat ik bedoel?
pi_169209976
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Vanyel het volgende:

Nog immer hoor.
Ja, daar heb je ook een punt :D
pi_169211470
Exposure.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169211512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Exposure.
Ik reken 'm bijna goed! Attentiewaarde?
pi_169211560
Aandacht dan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169211630
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aandacht dan :')
Ja, attententiewaarde en daardoor meer exposure.

We zijn er! DP heeft een stekje van de vingerplant gewonnen O+
pi_169271010
:9~ vingerplant :9~



Ik moest hier om giebelen.

En ik keek the perfect ending en vond het rukkish.

Einde dienstbericht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169271027
En poezen zijn natuurlijk beterder, maar die kwam ik niet tegen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169272039
Below her mouth gedownload.

Ben benieuwd.
pi_169274318
Pff shit man.

Heeft mijn relatie wel een toekomst? Vriendin ziet toekomst niet zonder kind en ik niet met.

Voel me best fucked nu
pi_169274336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pff shit man.

Heeft mijn relatie wel een toekomst? Vriendin ziet toekomst niet zonder kind en ik niet met.

Voel me best fucked nu
Lijkt me een behoorlijk dealbreaker.
pi_169274359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:9~ vingerplant :9~
En ik zorg natuurlijk voor een goed afgericht exemplaar. Only the best for you my dear *;

quote:
[ afbeelding ]

Ik moest hier om giebelen.

En ik keek the perfect ending en vond het rukkish.

Einde dienstbericht.
Ahhhh O+
pi_169274430
Is het ook. Ze heeft nu huilend opgehangen toen ik het aankaarte. Ik vroeg laatst namelijk; nemen we een kat of een hond, toen zei zij: een kind.

En voordat we officieel werden heeft ze al eens gezegd dat ze geen relatie wil met iemand die geen kinderen wil.

Ik ben er 100 procent zeker van dat ik ze niet wil, en zij 100 procent van wel. We zijn nu 25 dus het is wel iets om over te denken.
pi_169274574
Tsja... Persoonlijk vind ik dat nee over ja gaat (want bij ja over nee komt er een kind dat door een van de twee niet gewenst is en dat kan je imho niet maken). En half, of een tussenoplossing is in dit geval niet mogelijk. Maar ik denk ook te weten dat een onvervulde kinderwens je relatie akelig in de weg kan staan, dus dan wordt de nee over ja uiteindelijk ook niets.

Korte samenvatting: als beiden dit zo sterk voelen, dan zit er maar één ding op.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:43:16 #142
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_169274810
Ai, heftig ;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_169274871
Ja ze zei net aan de telefoon dat het misschien beter is als we uit elkaar gaan.

Maar ze zegt ook dat ze NU gelukkig met me is, en geen ander wil en wel ziet hoe het loopt.
pi_169274954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja ze zei net aan de telefoon dat het misschien beter is als we uit elkaar gaan.

Maar ze zegt ook dat ze NU gelukkig met me is, en geen ander wil en wel ziet hoe het loopt.
Tsja. Maar zal haar kinderwens weg gaan, of krijg jij er een?

Heftige shit hoor...
pi_169274993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:47 schreef Queller het volgende:

[..]

Tsja. Maar zal haar kinderwens weg gaan, of krijg jij er een?

Heftige shit hoor...
Ze zegt dat op dit moment de liefde voor mij groter is dan de kinderwens. Ik zal er geen krijgen, dat weet ik zeker.
pi_169275383
Lijkt mij op termijn, als jullie er over 5 jaar nog zo over denken, wel een dealbreaker. Maar voor nu vooral iets om heel serieus over na te denken en praten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169275606
Ja dat zal het zeker zijn.

Voor nu besloten gewoon verder te gaan. Haar kinderwens is nog niet super relevant nu, maar zal wel groter en groter worden. Maargoed, nu nog genieten van de tijd samen en over een paar jaar zien we wel.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:13:43 #148
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_169275664
Sterkte in ieder geval op de weg naar meer duidelijkheid :*
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_169279227
Dit wist je toch al?

Zachte heelmeesters enzo...

Hier heb je nou net een van de weinige dingen waar gewoon geen mouw aan te passen is, waar allebei een beetje water bij de wijn doen gewoon geen optie is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169280965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit wist je toch al?

Zachte heelmeesters enzo...

Hier heb je nou net een van de weinige dingen waar gewoon geen mouw aan te passen is, waar allebei een beetje water bij de wijn doen gewoon geen optie is.
Tenzij je bereid bent heel ingewikkelde constructies te bedenken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')