abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:47:59 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167851071
De toppers van PDC hebben voorlopig slechts drie weken vakantie voordat ze weer moeten knallen op het volgende toernooi. Invloed op Order of Merit heeft het niet omdat het een invitatietoernooi is, hierdoor telt het net als World Series of Darts niet mee in geldranglijst.



Opzet is heel simpel eigenlijk, Top-16 van de Order of Merit na PDC WK worden uitgenodigd en nummer 1 speelt tegen nummer 16, nummer 2 tegen nummer 15, enzovoorts. Dit geeft:

1. Michael van Gerwen - 16. Simon Whitlock
8. Mensur Suljovic - 9. Jelle Klaasen
4. Adrian Lewis - 13. Kim Huybrechts
5. James Wade - 12. Robert Thornton

2. Gary Anderson - 15. Benito van de Pas
7. Dave Chisnall - 10. Raymond van Barneveld
3. Peter Wright - 14. Ian White
6. Phil Taylor - 11. Michael Smith

Uit commerciėle overwegingen :9~ :9~ :9~ Barry Hearn gaat even zijn plafond witten, beginnen we al vrijdagavond in plaats van zaterdagmiddag;

Friday January 27 (7pm-11pm)
4x First Round

Saturday January 28 (7pm-11pm)
4x First Round

Sunday January 29
Afternoon Session (12.45pm-5pm)

Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals & Final

Als ik het goed heb gezien zendt RTL vrijdagavond pas om 22.00 uit, het is dus te hopen dat de mindere goden dan moeten spelen.

Winnaars:
2013 - Phil Taylor
2014 - James Wade
2015 - Michael van Gerwen
2016 - Michael van Gerwen





[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 27-01-2017 21:03:55 ]
pi_167852397
uitmelkaids
pi_167852656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:01 schreef hafcfan het volgende:
Dit boeit niemand
Leuk voor een sportbetje.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:29:10 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167854528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:56 schreef luckass het volgende:
uitmelkaids
pi_167855313
Ik verheug me meer op de Q-school.

Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 januari 2017 @ 14:06:10 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_167855368
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verheug me meer op de Q-school.

Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
Een dag of 5 buiten het zuiden van het land.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_167855370
Zoals al eerder gezegd moeten ze echt afstappen van die compleet 'gefixte' loting, waardoor je het halve jaar dezelfde potjes ziet...
Jack does it in real time...
pi_167855428
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al eerder gezegd moeten ze echt afstappen van die compleet 'gefixte' loting, waardoor je het halve jaar dezelfde potjes ziet...
En dit. Maar een finale met pakweg een Ronnie Huybrechts levert natuurlijk geen kijkcijfers op.
U MAD?
pi_167855947
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verheug me meer op de Q-school.

Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
Vroeg me dit ook af idd. En wat doen ze als iemand afzegt, nummer 17 vragen ofzo?
pi_167856214
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verheug me meer op de Q-school.

Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
Volgens mij niet. Zoals Vincent gisteren zei kan Suljo best bedanken voor de PL, omdat ze dat niet boeit, maar de toppers (MVG, Anderson, Taylor) zijn commercieel veel te interessant. Deze toernooien doen ze juist voor hun.
pi_167856584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Zoals Vincent gisteren zei kan Suljo best bedanken voor de PL, omdat ze dat niet boeit, maar de toppers (MVG, Anderson, Taylor) zijn commercieel veel te interessant. Deze toernooien doen ze juist voor hun.
Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.
pi_167856801
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:02 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.
Nou je doet je gebruikersnaam wel eer aan zeg.
Hoor je het mijn hebben over een 'zware job' ? Nee.
Waar ik op doel is of je als topspeler baas bent over je eigen schema of dat je maar moet doen wat de PDC wil. Denk niet dat een MVG zich nog erg druk maakt om 50k. Die harkt hij een week later wel weer binnen.
U MAD?
pi_167856804
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:02 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.
Heb je gelijk in hoor. Dat geklaag gaat nergens over. Vooral Barney maakte zich belachelijk. Krijgt bij een ton en dan lopen janken dat je je kleinzoon een week niet ziet.... :') :') Anderson is daarom ook zo'n mooie kerel. Klaagt nooit.
pi_167856963
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou je doet je gebruikersnaam wel eer aan zeg.
Hoor je het mijn hebben over een 'zware job' ? Nee.
Waar ik op doel is of je als topspeler baas bent over je eigen schema of dat je maar moet doen wat de PDC wil. Denk niet dat een MVG zich nog erg druk maakt om 50k. Die harkt hij een week later wel weer binnen.
Had je post niet helemaal goed gelezen excuses. Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Van der Voort/Barney/MVG zo lopen te hameren dat het zo zwaar is om een profspeler te zijn terwijl ze een prachtig leven hebben met genoeg vrije tijd. En het is logisch dat ze moeten opdraven als de PDC dat eist. En als ze dat niet zint moeten ze maar iets minder lucratiefs gaan doen, snap dat eeuwige geklaag van die spelers daarover niet echt. Ze klagen toch ook niet als de PDC een paar ton overmaakt?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 15:31:47 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167857314
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:16 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Had je post niet helemaal goed gelezen excuses. Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Van der Voort/Barney/MVG zo lopen te hameren dat het zo zwaar is om een profspeler te zijn terwijl ze een prachtig leven hebben met genoeg vrije tijd. En het is logisch dat ze moeten opdraven als de PDC dat eist. En als ze dat niet zint moeten ze maar iets minder lucratiefs gaan doen, snap dat eeuwige geklaag van die spelers daarover niet echt. Ze klagen toch ook niet als de PDC een paar ton overmaakt?
MVG niet hoor, die gaat gewoon elk toernooi af incl alle vloertoernooien. Andere toppers laten wel vaker vloer schieten maar Mike gaat gewoon constant door.

Alleen Barney hoor je wel klagen over zware programma, Taylor liet meestal alle vloertoernooien schieten en doet vanaf nu alleen nog maar mee met invitatietoernooien of toernooien waarbij hij geplaatst is vanwege zijn positie op OoM.

Van der Voort moet gewoon lekker afvallen, hij klaagt constant over zijn rug, wat wil je ook als je zo lang en dik bent
pi_167858158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Voort moet gewoon lekker afvallen, hij klaagt constant over zijn rug, wat wil je ook als je zo lang en dik bent
Toen ik z'n plofkop gisteren weer achter de desk zag zitten vroeg ik me oprecht af hoe hij daar kan zitten zonder zich te schamen. Denkt hij nou werkelijk dat veel mensen compassie hebben met hem na zijn schertsvertoning afgelopen WK. Beetje een blessure faken.
Nee Vincent, je moet gewoon meer trainen en vaker met je dikke fikken van de frikandellen en worstjes afblijven. Echt, gewoon drie onderkinnen tegenwoordig. Bah.
U MAD?
pi_167858730
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Toen ik z'n plofkop gisteren weer achter de desk zag zitten vroeg ik me oprecht af hoe hij daar kan zitten zonder zich te schamen. Denkt hij nou werkelijk dat veel mensen compassie hebben met hem na zijn schertsvertoning afgelopen WK. Beetje een blessure faken.
Nee Vincent, je moet gewoon meer trainen en vaker met je dikke fikken van de frikandellen en worstjes afblijven. Echt, gewoon drie onderkinnen tegenwoordig. Bah.
Hoe weet je dat die die blessure gefaket heeft? Verder vind ik het wel een symphatieke gast op dat geklaag na. Wel viesdik natuurlijk maar zie hem liever zitten daar dan pedo Jelle.
pi_167860930
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een dag of 5 buiten het zuiden van het land.
:{w :{w
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:52:46 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168117881
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 januari 2017 @ 20:52:41 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168230212
--> SPT
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_168230315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef borisz het volgende:
--> SPT
Ik dacht ineens huh, Augusta is pas in april toch? :P
  maandag 23 januari 2017 @ 22:36:33 #23
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168385936
Nog maar vier nachtjes slapen jongens, we kunnen niet wachten natuurlijk _O_
  maandag 23 januari 2017 @ 22:39:14 #24
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168386021
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog maar vier nachtjes slapen jongens, we kunnen niet wachten natuurlijk _O_
Duurt lang.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168386515
Naar dit toernooi kijk je niet uit. Ellie Pellie, gevolgd door Lakeside, gevolgd door Q-school is toch wel de ultieme combinatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')