abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:07:17 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167943751
Nou, seven, klinkt als voer voor een psych.

Nee, en alle gekheid: die eerste vent had je gewoon letterlijk een nee moeten verkopen ipv het dood te laten bloeden maar wel te reageren.

En bij de andere vent, twee weken terug ontmoet gewoon wat balletjes opgooien zonder meteen te trouwen.
Overigens: dat iemand qua roken de boom in kan, prima, het is jouw ding. Maar jij wilde ook zwanger raken toch. Dan gaat dat bij mij wel wringen, en dat zeg ik als doorrookt kind.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:08:22 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167943759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel vanaf nu ga je aangeven dat je hem wel leuk vindt?
Ja.

Ik ben gewoon als de dood om weer een stuk van mezelf in te moeten leveren, schijnbaar is het niet OK om als vrouw lekker jezelf te zijn, je te focussen op jezelf en je werk en niet zijn belang voor je eigen belang te stellen. Ik verwacht dat dus nooit van een man, doe lekker je eigen ding en als je tijd en zin hebt hoor ik je wel. En hij lijkt ook zo te zijn. Plus goeie seks en hij is grappig en aantrekkelijk. Ik HAAT Nederlandstalige muziek dus normaal ren ik heel hard weg als ik iemand tegenkom die er van houdt. Maar bij hem vind ik het leuk :'). Bizar. We zien wel, ik wijk nog niet van het 'kalm aan' pad af, maar ik wil tinder met liefde voor hem verwijderen.

Zul je net zien dat hij afgeknapt is. :P
Resistance is futile.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:11:04 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167943796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 09:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, seven, klinkt als voer voor een psych.

Nee, en alle gekheid: die eerste vent had je gewoon letterlijk een nee moeten verkopen ipv het dood te laten bloeden maar wel te reageren.

En bij de andere vent, twee weken terug ontmoet gewoon wat balletjes opgooien zonder meteen te trouwen.
Overigens: dat iemand qua roken de boom in kan, prima, het is jouw ding. Maar jij wilde ook zwanger raken toch. Dan gaat dat bij mij wel wringen, en dat zeg ik als doorrookt kind.
Over een jaartje of zo ja. En dan zonder de partner. En ff for the record, beide heren weten dat voordat men straks weer denkt dat ik iemand er in luis.

En nee, dat ik een kinderwens heb, wil niet zeggen dat ik het accepteer van een vent dat hij eigenlijk 'verwacht' dat ik stop voor hem. Ik stop voor mezelf wel een keer. En uiteraard ga ik niet lekker smoken als ik zwanger ben maar zover is het nog niet.

De man die over kwam vliegen heeft er duidelijk iets enorms van gemaakt in zijn hoofd. Dat komt niet doordat ik wisselende signalen heb gegeven. Voor we elkaar ontmoetten was het veel appen, na de ontmoeting werd het heel rap minder. En dat sommige mensen een gruwelijke plaat voor hun kop hebben.... Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik HOEF helemaal niemand een dikke nee te verkopen, ik mag gewoon van gedachten veranderen. Ik ben het niemand na 1 date verplicht om het 'uit te maken'.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:16:55 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167943870
Goed, dan is dat kader duidelijk en zou hij van mij ook de boom in kunnen, zeker in dit stadium van contact :')

En je hoeft het niet uit te maken, maar je had ook gewoon kunnen zeggen dat het hem niet ging worden. Verbrand je wel een schip/brug mee, maar voorkomt wel dit soort geëmmer in de marge...

Edit: plaat voor hun kop, ja, zo lust ik ze ook wel. Around men? Be. Fucking. Specific.
Ik had laatst ook een bewoner op werk: wel komen klagen over sociale afspraken in zijn huis met medebewoners maar het niet willen fixen. FFS man up.

Maar de ander: gewoon proberen en kijken hoe het gaat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Skull-splitter op 07-01-2017 09:22:16 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167944259
Wat een mensen ook hè, als je niet eens mag zeggen dat je iets jammer vind.. Je lijkt wel een kind.. En duidelijk zijn naar een man is beter dan het vaag houden en vervolgens roepen dat hij een plaat voor zijn kop heeft..

En dan het roken + zwanger willen worden (over plaat voor kop gesproken :'()

Je bent er zelf ook bij (geweest), dus je kan dan niet alleen de ander de schuld geven.

OT: Vanavond eet date hier thuis met vrienden, aka de vuurdoop (volgens sommige hier :@ :'))

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 10:01:05 ]
pi_167944679
Natuurlijk mag je van gedachten veranderen. Maar hij mag ook hoop houden als je toch doorgaat met zijn aandacht ontvangen
Je hebt hier zelf ook een rol in gespeeld
Je hebt sterk de neiging alles buiten jezelf te plaatsen
  zaterdag 7 januari 2017 @ 10:44:47 #182
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167944789
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 09:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Over een jaartje of zo ja. En dan zonder de partner. En ff for the record, beide heren weten dat voordat men straks weer denkt dat ik iemand er in luis.

En nee, dat ik een kinderwens heb, wil niet zeggen dat ik het accepteer van een vent dat hij eigenlijk 'verwacht' dat ik stop voor hem. Ik stop voor mezelf wel een keer. En uiteraard ga ik niet lekker smoken als ik zwanger ben maar zover is het nog niet.

De man die over kwam vliegen heeft er duidelijk iets enorms van gemaakt in zijn hoofd. Dat komt niet doordat ik wisselende signalen heb gegeven. Voor we elkaar ontmoetten was het veel appen, na de ontmoeting werd het heel rap minder. En dat sommige mensen een gruwelijke plaat voor hun kop hebben.... Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik HOEF helemaal niemand een dikke nee te verkopen, ik mag gewoon van gedachten veranderen. Ik ben het niemand na 1 date verplicht om het 'uit te maken'.
Je wil dus zwanger worden en het kind alleen opvoeden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 10:45:59 #183
5428 crew  miss_sly
pi_167944805
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 09:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja.

Ik ben gewoon als de dood om weer een stuk van mezelf in te moeten leveren, schijnbaar is het niet OK om als vrouw lekker jezelf te zijn, je te focussen op jezelf en je werk en niet zijn belang voor je eigen belang te stellen. Ik verwacht dat dus nooit van een man, doe lekker je eigen ding en als je tijd en zin hebt hoor ik je wel. En hij lijkt ook zo te zijn. Plus goeie seks en hij is grappig en aantrekkelijk. Ik HAAT Nederlandstalige muziek dus normaal ren ik heel hard weg als ik iemand tegenkom die er van houdt. Maar bij hem vind ik het leuk :'). Bizar. We zien wel, ik wijk nog niet van het 'kalm aan' pad af, maar ik wil tinder met liefde voor hem verwijderen.

Zul je net zien dat hij afgeknapt is. :P
Ik zie niet helemaal hoe hij aangeeft het niet OK te vinden dat je als vrouw lekker jezelf bent en verwacht dat je zijn belang voor je eigen belang stelt, alleen omdat hij laat merken dat hij gek op je is.
Hell, ook als je wel getrouwd bent kun je als vrouw lekker jezelf zijn, focussen op je werk en je eigen belang niet ondergeschikt maken aan een andere.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_167945758
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 07-01-2017 12:41:08 ]
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:52:39 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167945846
Dat is jammer zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167945874
gvd :')
pi_167945915
je had haar toch gwn uren kunnen likken dan
pi_167945951
Dit meen je. :')
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:05:43 #189
416020 K44S
The bearded man
pi_167946182
Zeg D. zonder grap, ben je niet van de mannen kant?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167947247
Maar inderdaad jammer dat het zo liep, maar bekijk het positief, je bent al een heel stuk verder. Komt er een vervolgdate?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:50:09 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167947259
Heeft ie eindelijk iemand in bed, gebeurd er van alles en dan is de ervaring nog steeds ruk.
Ipv dat je je eens op t positieve let.
pi_167947265
Maar wat vond je van haar zelf?

Behalve lekker, vind je haar stiekem een kutwijf of is ze eigenlijk fantastisch? Of boeit ze je niet en ga je vandaag met een ander kijken of hij wel hard wordt?

[ Bericht 79% gewijzigd door Samzz op 07-01-2017 13:16:56 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167947341
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar wat vond je van haar zelf?

Behalve lekker, vind je haar stiekem een kutwijf of is ze eigenlijk fantastisch? Of boeit ze je niet en ga je vandaag met een ander kijken of hij wel hard wordt?
Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje. Blijkbaar kan ik het type wat ik voor ogen heb toch nooit daten. Dit is iig wel een slim meisje, sociaal, aardig, goede manieren..
  zaterdag 7 januari 2017 @ 12:54:39 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167947367
Leuk om te kijken richting relatie/exclusief daten of blijf je verder kijken?
pi_167947377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje.
Goed begin dan toch?

Geen verwachtingen creëren en afwachten of ze nog terug komt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167947420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Leuk om te kijken richting relatie/exclusief daten of blijf je verder kijken?
Ik zou haar best nog eens willen zien ja :) Maar vrees dat de nadruk dus op het probleem ligt en niets kutter dan volgende keer tegen hetzelfde aan lopen (en wie weet bij eventuele andere dames ook).
pi_167947448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik zou haar best nog eens willen zien ja :) Maar vrees dat de nadruk dus op het probleem ligt en niets kutter dan volgende keer tegen hetzelfde aan lopen (en wie weet bij eventuele andere dames ook).
Ja, of ze denkt, goh die jongen had last van zenuwen, komt de volgende keer wel goed.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 7 januari 2017 @ 13:04:24 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167947599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ja, of ze denkt, goh die jongen had last van zenuwen, komt de volgende keer wel goed.
Nou, ze begon blijkbaar al gelijk met de vraag of hij haar wet aantrekkelijk vind. Dus dan weet jetoch naar nooit
pi_167947657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje. Blijkbaar kan ik het type wat ik voor ogen heb toch nooit daten. Dit is iig wel een slim meisje, sociaal, aardig, goede manieren..
Klinkt als: ik moet het er maar mee doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_167947669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zij heeft geen blaam hoor, de fout lag bij mij.
Als jij mijn date was geweest en ik zou op een openbaar deel van het forum lezen over mijn naderende ongesteldheid, bloed wat er uit mijn vagina kwam daardoor en dat ik goed nat was, dan was ik al meteen klaar met je. Als je zo'n eerste ervaring al zo openbaar bespreekt, dan zou ik andere persoonlijke zaken al niet meer met je willen delen.

Zie je echt niet hoe lomp je posts zijn? Spoilers maken dat echt niet minder erg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')