abonnement Unibet Coolblue
pi_169007488
Ja
  zondag 19 februari 2017 @ 20:36:48 #277
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169010456
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169011569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:57 schreef Trollscience het volgende:
Yo, Zo zat ik sowieso al als ik zat op een rave, waus niet zat.
Yo, female-bro, suck my dick, I'll stick my dick in your gat.
This shit is underground house, police wants trouble, I'll just wave and smile.
They too stupid, dit is hoe ik leef, they will be getting excalerating riots wave after wave.
They lock people up but they are a brainwashed slave.
Fuck with me, I could just send you to an early grave.
Fuck with a lunatic like me, krijg je een tik tik tik bom op je kop.
You should have know better then to fuck with bob.
I think free non stop, I don't care if I drop dead on the spot.
I know you will get shot, not in the head. You will die by loss of blood.
Then you'll meet your creator, your god.
And he'll kick you in the butt straight to, what the hell, you will yell for your mommy like a baby.
I am Bay Bee. Come to the dock of Roffa and suck my cock.
I am thougha than though, I'm so fly, but when I string, it's not once and I won't die.
Voel jij je bang door deze track, dan ben jij de gek die ik zo omleg.
Ik ben altijd de kwijt weg. Ik heb altijd schijt dus jij hebt pech.
Dus luister goed wat ik zeg:
Fuck with the wrong people, en ik garrandeerd je dat ik je in een doodskist leg.
tl;dr
pi_169012955
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

tl;dr
hou je bek dan gewoon :S
pi_169012971
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:35 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hou je bek dan gewoon :S
I HAVE A RIGHT
  zondag 19 februari 2017 @ 21:41:52 #281
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169013165
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:35 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

I HAVE A RIGHT
YOU HAVE A LEFT
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169013374
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:35 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

I HAVE A RIGHT
Because I am “by nature” a man I have an equal right to the enjoyment of all goods, says Babeuf. Must he not also say: because I am “by nature” a first-born prince I have a right to the throne? The rights of man and the “well-earned rights” come to the same thing in the end, i.e. to nature, which gives me a right, i. e. to birth (and, further, inheritance, etc.). “I am born as a man” is equal to “I am born as a king’s son.” The natural man has only a natural right (because he has only a natural power) and natural claims: he has right of birth and claims of birth. But nature cannot entitle me, i.e. give me capacity or might, to that to which only my act entitles me. That the king’s child sets himself above other children, even this is his act, which secures to him the precedence; and that the other children approve and recognize this act is their act, which makes them worthy to be — subjects.

Whether nature gives me a right, or whether God, the people’s choice, etc., does so, all of i. e., the same foreign right, a right that I do not give or take to myself.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2017 21:48:15 ]
pi_169025758
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:48 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Because I am “by nature” a man I have an equal right to the enjoyment of all goods, says Babeuf. Must he not also say: because I am “by nature” a first-born prince I have a right to the throne? The rights of man and the “well-earned rights” come to the same thing in the end, i.e. to nature, which gives me a right, i. e. to birth (and, further, inheritance, etc.). “I am born as a man” is equal to “I am born as a king’s son.” The natural man has only a natural right (because he has only a natural power) and natural claims: he has right of birth and claims of birth. But nature cannot entitle me, i.e. give me capacity or might, to that to which only my act entitles me. That the king’s child sets himself above other children, even this is his act, which secures to him the precedence; and that the other children approve and recognize this act is their act, which makes them worthy to be — subjects.

Whether nature gives me a right, or whether God, the people’s choice, etc., does so, all of i. e., the same foreign right, a right that I do not give or take to myself.

Too short, read all
pi_169028872
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:52:42 #285
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169059157
Had net 120k posts :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169064198
Hoeveel punten heeft jullie kamergotchi?
pi_169064206
Mijne 10.000
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:53:19 #288
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169064346
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:44 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel punten heeft jullie kamergotchi?
Ik heb hem 1 minuut na installeren weer verwijderd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169069926
Wat gaan jullie stemmen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:21:52 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169069949
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:21 schreef Amoeba het volgende:
Wat gaan jullie stemmen
Johan Vlemmix
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169071091
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:21 schreef Amoeba het volgende:
Wat gaan jullie stemmen
bourgeoise democratie is geen democratie
pi_169071428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:15 schreef Trollscience het volgende:

[..]

bourgeoise democratie is geen democratie
Dus FvD?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_169071465
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:21 schreef Amoeba het volgende:
Wat gaan jullie stemmen
Blanco. Fuck politiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169071980
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dus FvD?
:')
pi_169082374
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Blanco. Fuck politiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blanco stemmen is wegkijken. Als rechtse kiezer twijfel ik zelf tussen Wilders, Roos en Baudett. Misschien zit ik dichter bij VNL dan bij de PVV, maarja, kleine partij he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_169082458
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Blanco. Fuck politiek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom dan PVV?
pi_169082497
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

En waarom dan PVV?
Ik vind Wilders zijn ideeën voor het sluiten van moskeeën (vrijheid van vereniging) en het bannen van de koran absurd, gelukkig besef ik me ook dat het geen haalbare initiatieven zijn. Ik ben voor de EU als een instantie van economisch verbonden landen, misschien zelfs met euro, maar eigen grenscontroles, een strenger immigratiebeleid en minder ontwikkelingshulp zijn wel echt dingen waar ik voor ben.

Gelukkig hoef je geen PVV te stemmen om dat na te streven, maar gaat VNL/FvD al überhaupt een zetel krijgen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_169082556
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind Wilders zijn ideeën voor het sluiten van moskeeën (vrijheid van vereniging) en het bannen van de koran absurd, gelukkig besef ik me ook dat het geen haalbare initiatieven zijn. Ik ben voor de EU als een instantie van economisch verbonden landen, misschien zelfs met euro, maar eigen grenscontroles, een strenger immigratiebeleid en minder ontwikkelingshulp zijn wel echt dingen waar ik voor ben.

Gelukkig hoef je geen PVV te stemmen om dat na te streven, maar gaat VNL/FvD al überhaupt een zetel krijgen?
Maar hoe kun je voor een economisch verbonden Europa zijn als je eigen grenscontroles wil? Ik heb werkelijk geen idee wat de economische gevolgen in cijfers zijn, maar ik geloof wel degelijk dat er (negatieve) gevolgen zijn.
En hoe zie je de PVV, die NL uit de EU wil hebben (correct me if I'm wrong) hiervoor kunnen zorgen? Zie je hun standpunt over de EU dan ook als niet haalbaar?
  Designer donderdag 23 februari 2017 @ 00:46:21 #299
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169082565
Ik vrees D66.
🐙
pi_169082634
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:44 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Maar hoe kun je voor een economisch verbonden Europa zijn als je eigen grenscontroles wil? Ik heb werkelijk geen idee wat de economische gevolgen in cijfers zijn, maar ik geloof wel degelijk dat er (negatieve) gevolgen zijn.
En hoe zie je de PVV, die NL uit de EU wil hebben (correct me if I'm wrong) hiervoor kunnen zorgen? Zie je hun standpunt over de EU dan ook als niet haalbaar?
De PVV wil inderdaad af van de EU en des te sneller des te beter. Brussel heeft een alsmaar groeiende trend, meer overkoepelende regels, bankenunie, meer geld daarheen. Dat geld wordt dan door de linkse gutmenschen weer gebruikt om de Grieken te steunen en ongelijkheid te doen afnemen.

En ja, daar ben ik tegen. En ja het aan banden leggen van vrij verkeer en goederen (als gevolg van opzeggen Schengen verdrag) heeft een economische consequentie, de keerzijde is wel dat je meer controle hebt over wie hier rondlopen. 2016 is een jaar getekend door terreur en daar moet je adequaat op reageren. En dat bepaalt ook mijn houding tegenover asielzoekers, je haalt een enorm risico binnen en het kost klauwen met geld. Waarom?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')