abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 januari 2017 @ 21:31:33 #1
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_167840772
In de zomer gaan we met de maten op vakantie met een organisatie als GoGo o.i.d.
Thema van de vakantie lijkt me dan dus ook wel duidelijk en daar heb ik dus wat vragen over :)

1 Welke land is het goedkoopst
2 Wat zijn de drukste periodes
3 Waar heb je de beste man/vrouw verhouding en in welke periode
4 Waar kan je het best stappen
5 Is een appartement ook leuk of kan je beter wat meer geld uitgeven en ene villa o.i.d.

Alvast bedankt
BAM dit is 3KB
pi_167841578
Bulgarije is heel goedkoop.
Oekraïne ook maar daar spreken ze bijna geen engels...
De stem van de toekomst.
pi_167842106
Hoe oud? Wat voor muziek houden jullie?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 2 januari 2017 @ 22:17:33 #4
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_167843005
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:59 schreef dimmak het volgende:
Hoe oud? Wat voor muziek houden jullie?
18 jaar gewoon edm en 2 luisteren ook nog wel graag naar hardstyle :r
BAM dit is 3KB
pi_167849215
Ik ben afgelopen jaar naar kroatië geweest, zon, zee, strand en veel drank. Wij zaten bij Poreç, een stadje aan de kust. Je kon naast de camping indrinken (wodka energy 1.50¤) en daarna met een taxi of met een treintje naar de stad om uit te gaan. Erg leuke clubs daar, veel verschillende mensen. Mensen die we daar ontmoet hadden hadden een villa geboekt wat redelijk goedkoop was. Echt een top vakantie
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_167849265
En kroatië is in verhouding erg goedkoop met eten. Je betaalt met Kuna's (1¤ = 7 kuna), en als je een beetje een local restaurant neemt is het erg goedkoop. Wij hebben met z'n drieeën gegeten en gedronken voor 30¤ in totaal. Echt super gaaf
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_167849398
Kroatië inderdaad. Bij Novalja op het Eiland Pag heb je Zrce Beach. Daar zijn een aantal open lucht clubs. Er zijn weinig Nederlanders te vinden, maar dat lijkt mij een pluspunt. ;) Ook komen er grote DJ's langs.

Zelf was ik er tijdens een hardstyle festival en ik heb mij er redelijk vermaakt. Daar lag de gemiddelde leeftijd wel wat hoger, maar in de clubs er omheen liepen alleen maar jonge mensen.

Het is er redelijk goedkoop alleen in de clubs betaal je logischerwijs wat meer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167888391
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:17 schreef Loll het volgende:

[..]

18 jaar gewoon edm en 2 luisteren ook nog wel graag naar hardstyle :r
Hardstyle _O_ gewoon goeieee
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')