abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167834113
Beste klaagvrienden,

De stemmen zijn geteld en de awards staan klaar. Na anderhalve maand zijn de KLB-verkiezingen tot een einde gekomen.

Ik had gehoopt de stemmen de 28e al te kunnen tellen, maar dat is toch niet gelukt. Naar verluid heeft dit ervoor gezorgd dat enkelen van ons al 5 dagen lang de frontpage van de klaagbaak lopen te F5'en. Daarvoor mijn excuses. Als goedmakertje is er nog wel een verrassingsprijs.

Beste user-award en beste TS-award.
Zowel de award voor beste user als de award voor beste TS is gewonnen door Vogeltjesdans. Dit alles echter wel mede door middel van het ronselen van stemmen. Dit is niet tegen de regels en het is ook niet na te gaan of andere users dit niet eveneens hebben gedaan, maar het is mijns inziens wel een beetje kansloos. Daarom krijgt VD van mij ook de Beetje kansloos, maar toch gefeliciteerd award toegewezen.

Beste moderator
Ik heb soms best wel medelijden met de blauw. Je doet je best en iedereen zeikt je af. Daarom bij deze een bedankje voor al het werk dat het moderatieteam afgelopen jaar heeft gestoken in het bewaken dan de orde in de soms toch wel ietwat chaotische KLB!

En dan nu de volgorde waarin de modjes zijn geëindigd:
3. Pharkus - 1 stem
2. HugeCooll - 4 stemmen
1. Frank_Drebin - 10 stemmen

Van harte, ouwe!

Beste topic
Kreeg dit jaar niet heel veel aandacht, maar is uiteindelijk -hoe origineel- de KLB SC geworden.

Leukste nieuwkomer-award
Ieder jaar krijgt de klaagbaak er weer users bij. En ieder jaar worden deze kutnoobs volgens menigeen ook weer kuter. Maar welke noob was er dit jaar het minst kut?

Wheeljack was dit niet. Jaimy_Luca evenmin. Beiden zijn op een gedeelde tweede plaats geëindigd.

Wie was de leukste nieuwkomer van het jaar dan wel? Nou, klb-vrienden, dat was volgens jullie LurkJeRot. Deze man heeft met 33% van de stemmen deze award naar zich toe weten te trekken. Gefeliciteerd, LJR!

Ik mis je-award
Naast users die komen, zijn er ook users die gaan. Het vertrek van sommigen wordt met gejuich begroet, het vertrek van anderen daarentegen laat ons achter met lege plekken in ons hard.

Twee users lieten ons dit jaar achter met zo'n groot, gapend gat.

Een van hen was Braddie. De Bradster maakt tegenwoordig vlogs. In de ene vlog speelt hij wat kekke muziekjes, in de andere toert hij wat rond in zijn waggie. Het is geen toeval dat het muziek en auto's zijn die zo vaak centraal staan in zijn vlogs. Een aantal van ons herinnert zich nog wel hoevaak Braddie wel niet ruzie had met weer een ander bandje waar hij bij was gegaan, hoe hij alwéér voor zijn rijbewijs was gezakt of hoe hij, nadat hij na honderd keer afrijden eindelijk was geslaagd, eerst zes auto's naar de tering moest helpen voordat hij er eindelijk een had die wel bleef rijden. En al die verhalen hebben Braddie tot dé cultheld van KLB gemaakt.

Een andere user die wij heel erg missen is Hoink581. Er is niet één user die de combinatie van relschopper en gangmaker zo goed combineerde als hij. De helft van de tijd was hij geband, de andere helft zorgde hij voor sfeer met bijvoorbeeld de beste radioshow allertijden (Radio KLB) of door het doelwit te zijn van grappen over zijn snor.

Maar ondanks dat deze twee users beiden heel erg worden gemist (tenzij Braddie inmiddels weer is teruggekeerd, zoals hij altijd doet), is volgens de kiezers toch Hoink581, die net één stem meer heeft gekregen dan Braddie.

Gefeliciteerd snorremans, beter kom je terug.

Grootste kutuser
KLB zit natuurlijk vol kutusers, maar er kan er maar één de kutste van allemaal zijn. En die allerkuste user is blijkbaar toch wel met enige afstand JantjeVertonghen. Maarliefst 92% van de KLB'ers vond hem de allerkutste van allemaal.

En dat vind Jantje een hele eer:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is nog te vroeg om te juichen, maar in de peilingen doe ik het goed.
Zou toch wat zijn als ik de grootste kut-user ben :D:D:D:D:D
Nou Jantje, het is zeker wat.
Hopelijk tyf je nu ook op.

Met vriendelijke groeten,
Heel KLB

Albert Einstein-award
KLB zit natuurlijk vol zelfbenoemde Einsteins, maar één silmmerik stak er dit jaar wel heel erg bovenuit. En die slimmerik is Zeer/Voederbietel, die al in de eerste ronde deze prijs naar zich toe wist te trekken door 4x zoveel stemmen als de rest binnen te halen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

VB, van harte!

Kim Kardashian-award
Naast intelligente users heeft KLB natuurlijk ook users die echt, maar dan ook echt, volstrekt achterlijk zijn. Een van deze users is Azpiliqueta, die met 25% van de stemmen op de tweede plaats is geëindigd in de strijd om de niet al te fel begeerde Kim Kardashian-award. Maar de man die er wat achterlijkheid betreft afgelopen jaar toch wel met kop en schouders bovenuit stak was... Iwanius!

Misschien een bittere pil om te slikken voor hem, maar hij kan gelukkig wel vol trots terugkijken op al die pareltjes van een topics die hij vorig jaar heeft geopend....

Bij de Hand-award
Bijdehante FOK!kertjes zijn er vrij veel. Ook in KLB. Maar wie is er het meest bij de hand?

In ieder geval niet Der_Mann en Tong80. Zij kwamen beide net één stem te kort. Deze prijs is wél gewonnen door TUFKAL. Gefeliciteerd!

KLB'er die in 2017 aan de man/vrouw moet komen
Heel wat KLB'ers zijn nog single. Enkelen vrijwillig, de meesten omdat niemand ze mag. Maar welke singles gunnen wij het om in 2017 aan een partner te komen?

Die single is Fatoeman, die bijna de helft van de stemmen in deze categorie kreeg.

Succes met je hossels dit jaar, fa2!

Carebear-award
Sommigen onder ons zijin net wat minder autistisch dan de rest en kunnen daarom zo nu en dan nog wat empathie opbrengen.

Een van hen is schijnbaar onze favoriete mutsenfetisjist, Capuchon_Jongen. Hij kwam echter net een stem te kort om deze award te winnen.

Wie deze award wel won is mijn favoriete junk: Deadprez.

Gefeliciteerd, pussy!

Room101-award
TR-reacties zijn afgaande op deze award niet populair, maar 'je moeder'-grappen zijn toch nog net wat minder geliefd.

De net-niet award
En dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste award van deze verkiezingen: de niet-niet award. En deze award is door twee users (de ironie) net-niet gewonnen. Zowel HPLC als Tong80 kreeg namelijk 4 stemmen.

Heren, gefeliciteerd met jullie net-niet overwinning!

Dat was het dan
In dit topic kunnen de verkiezingen verder nog worden nabesproken, geprezen en bekritiseerd en is er alle ruimte om de winnaars te feliciteren.

Alle stemmers bedankt voor het stemmen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 19:43:23 ]
pi_167834238
Deadorez?
pi_167834239
Waarom is dit er eigenlijk?
pi_167834254
Pharkus ik verwacht nog een geschenk van jou.
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 18:26:58 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_167834365
Goed topic weer vogeltjesdans *O*
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_167834436
pijpt die vogeltjesdans jullie elke dag ofzo gvd man :')
pi_167834628
vogeltjesdans? Dit kun ik niet serieus nemen. De hele verkiezing ook gemist trouwens.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167834731
bedankt guus
pi_167834746
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:40 schreef Drug het volgende:
bedankt guus
yw
pi_167834786
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:26 schreef Plompzakker het volgende:
vogeltjesdans *O*
pi_167834819
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:40 schreef Drug het volgende:
bedankt guus
Voor mij ben jij de beste nieuwkomer hoor _O_
  maandag 2 januari 2017 @ 18:43:54 #12
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167834839
Wanneer krijgen de winnaars hun tagje?
pi_167834927
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Voor mij ben jij de beste nieuwkomer hoor _O_
thanks :@
  maandag 2 januari 2017 @ 18:51:04 #14
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167835062
Deze verkiezing is rigged. Ik kan deze uitslag niet accepteren.
pi_167835817
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:43 schreef zeer het volgende:
Wanneer krijgen de winnaars hun tagje?
:')

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 19:14:45 ]
pi_167836616
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Deadorez?
Typo, thx voor het erop wijzen!
  maandag 2 januari 2017 @ 20:14:07 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167837471
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:51 schreef Barrah het volgende:
Deze verkiezing is rigged. Ik kan deze uitslag niet accepteren.
Het waren de Russen!
pi_167839554
Was ook een oneerlijke strijd tegen Iwanius. Ik maak 1x per half jaar een topic aan
  Forum Admin maandag 2 januari 2017 @ 21:28:25 #20
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167840608
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Pharkus ik verwacht nog een geschenk van jou.
ok vogelendans2.0
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167848078
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:28 schreef Pharkus het volgende:

[..]

ok vogelendans2.0
Hehe je bent 1 van de minst populaire mods :')
pi_167848616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Hehe je bent 1 van de minst populaire mods :')
Maar wel de beste
  Forum Admin dinsdag 3 januari 2017 @ 06:39:55 #23
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167848667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Hehe je bent 1 van de minst populaire mods :')
Ik heb gewoon erg goede collega's.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 19:08:35 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167861906
Op eerste twee awards na wel eens met rest. Goed georganiseerd Guus!!
pi_167864706
Ik erken deze uitslagen niet..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')