SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muy bienquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Plaza Principal, Santa Cruz de la Sierra, Bolivia
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:37 schreef alpeko het volgende:
https://www.google.nl/map(...)6!4d-9.3941956?hl=nl
Estoril
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Jawel. De foto van de hint toont Senna die daar in 1985 zijn eerste Grand Prix won.
En welkom in de quiz, alpeko.Dank je. Uitstapje van het NL google streetview topic. Deze was makkelijk door de Senna hint inderdaad. Die won in Estoril in die auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig! Dit is voor mij wel een van de meest gave SV weergaves die er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef Nico_S. het volgende:
Hehe, eindelijk. Hier dus, Vedra. Tijdlang in de verkeerde buurt zitten zoeken.
https://goo.gl/maps/ch2RWmMxpdp
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:13 schreef alpeko het volgende:
Ik kan dit niet linken Tywysog Cymru. Het oogt niet Brits.
Het is dus wel Brits. Wat een wansmaak. Ik dacht aan Roemenië waar Prins Charles ook wat huizen heeft.
Poundbury
https://www.google.nl/map(...)8i6656!6m1!1e1?hl=nl
Zeker, herhaling van mijn allereerste plaatje op RDSWquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:40 schreef Nico_S. het volgende:
Napier, Nieuw-Zeeland.
https://goo.gl/maps/e96FvNN338U2
Hoop van al die plaatjes al weer vergeten.. Maar dat heeft meer met de leeftijd te makenquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:44 schreef bork het volgende:
[..]
Zeker, herhaling van mijn allereerste plaatje op RDSWAlweer 7 jaar geleden
.
MEN / Raad de Straat, World Edition #4
Nee, we zien niksquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:20 schreef Nico_S. het volgende:
Vreemd. Als ik niet ben ingelogd kan ik de foto zien door op de link te klikken, als ik wel ben ingelogd zie ik alleen een code. Kunnen jullie de foto zien?
Oe nice, ik ga volgende week even in Jenbach rondkijken, kijk onder het kopje Economie en infrastructuur.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:38 schreef erikb667 het volgende:
Tinypic werkt bij mij ook nog steeds niet, maar met postimage kan ik wel iets plaatsen:
[ link | afbeelding ]free photo hosting
Yep. De brug van Tornio (Finland) naar Haparanda (Zweden). De Finnen hebben nog steeds de Russische spoorbreedte.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:56 schreef bork het volgende:
[..]
Oe nice, ik ga volgende week even in Jenbach rondkijken, kijk onder het kopje Economie en infrastructuur.
Lapland
OK. Reusachtig ding van Tsereteli (Rusland), bijna 107 meter hoog. De zogenaamde president Trump wilde dit gedrocht ooit in New York neerzetten. Daar heeft men voor bedankt, net als andere steden in de VS. Is uiteindelijk in een uithoek van Puerto Rico geplaatst.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:20 schreef Nico_S. het volgende:
Arecibo, Puerto Rico.
https://goo.gl/maps/ZNVTKhmbjbB2
A, losse foto, die doe ik in een eerste rondje nietquote:
Ik zie het. Ex-Joegoslavië.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:20 schreef Nico_S. het volgende:
Gezien de stilte die hier heerst denk ik dat er nog een hint nodig is...
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:38 schreef bork het volgende:
Dan ben ik er denk ik geweest
yep
Carrick-a-Rede Rope Bridge
toch?
Jawel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:38 schreef bork het volgende:
Dan ben ik er denk ik geweest
yep
Carrick-a-Rede Rope Bridge
toch?
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel.Ook overheen gelopen?
De stand liep fors achter maar zou zo weer moeten kloppen:Jazeker! en toen door naar BushmillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik ook. En ik lachte me slap om de diverse Amerikaanse toeristen die twee stappen op de brug deden om een foto te laten maken en vervolgens weer snel teruggingen.quote:
Zekersquote:Op maandag 6 maart 2017 01:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ook. En ik lachte me slap om de diverse Amerikaanse toeristen die twee stappen op de brug deden om een foto te laten maken en vervolgens weer snel teruggingen.
Ben je in die regio overigens ook bij de Giant's Causeway geweest?
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:39 schreef erikb667 het volgende:
Portway Bristol, Engeland Clifton Suspension Bridge
Jammer, ik had het kunnen weten. Dit is ook een schoon plaatje:quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:22 schreef Nico_S. het volgende:
Doe maar een andere, deze heb ik al eens geplaatst: Niteroi Museum, Rio de Janeiro.
quote:
quote:
quote:
Heel eenvoudig, maar ook wel eens leukquote:Op maandag 27 maart 2017 22:25 schreef Nico_S. het volgende:
Geen SV maar PhotoSphere, en waarschijnlijk ook erg makkelijk, maar zo mooi dat het niet kon laten. Mea culpa.
[ afbeelding ]
Voor zover mij bekend is daar geen verband mee.quote:
quote:Op maandag 10 april 2017 08:37 schreef erikb667 het volgende:
Had al in Eupen en Malmedy gezocht maar Sankt Vith hoort er ook bij.
Yes. Door de Grootmoefti van Jeruzalem is de poort dichtgemetseld om te verhinderen dat de Messias nog een keer Jeruzalem binnentreedt. Alsof de Messias zich door een muurtje laat tegenhouden; die loopt er dwars doorheen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:41 schreef Nico_S. het volgende:
Gouden Poort, Jeruzalem.
https://goo.gl/maps/iSyqu25weYm
Officieel heet 't hier niet Orlando maar Kissimmee, maar de plek klopt.quote:
Ik zie 't nu ook, de pagina waar ik op uit kwam zei mij dat het Orlando was.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Officieel heet 't hier niet Orlando maar Kissimmee, maar de plek klopt.![]()
Klopt; en over het aquaduct rijdt een tram.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:50 schreef DrDarwin het volgende:
Het Carioca Aquaduct in Rio de Janeiro.
Ah, dan is het een tramoduct.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:11 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Klopt; en over het aquaduct rijdt een tram.
Yep, jouw beurtquote:Op donderdag 13 april 2017 19:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ah, dan is het een tramoduct.
Moet ik er nu een nieuwe inzetten?
Mogen we hintje het spel ligt al een week stil.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:43 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch Mice and The Nits.
Well we're in the same time zone, more or less.
Nu je zegt was de hint inderdaad simpel.quote:Op donderdag 20 april 2017 10:31 schreef DrDarwin het volgende:
Oei.
Die muis leek me toch wel een makkelijke hint, en de berg in de verte heeft een Nederlandse naam.
quote:Op donderdag 20 april 2017 10:43 schreef takata het volgende:
[..]
Nu je zegt was de hint inderdaad simpel.
De Muizenberg South Africa
quote:Op donderdag 20 april 2017 10:47 schreef takata het volgende:
[..]
Zover met het nummer van the nits was ik ook al, alleen de link kwam bij mij kwam niet aan.
Kaapstad leek me duidelijk - alleen gezocht bij Simonstad en Vishoek,quote:Op donderdag 20 april 2017 10:43 schreef takata het volgende:
[..]
Nu je zegt was de hint inderdaad simpel.
De Muizenberg South Africa
Topquote:Op vrijdag 21 april 2017 17:28 schreef erikb667 het volgende:
Moest het wel in de Italiaanse Wiki zoeken: Lucera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |