abonnement Unibet Coolblue
pi_167852998
Godsamme, ik dacht ook nog wel even naar de stad te kunnen fietsen met 11 kilo kind en daar nog even wat laatste babyspulletjes te kunnen inslaan. Gelukkig was man vrij en mee, anders had ik nu nog steeds ergens op een bankje zitten huilen denk ik. :')

Acceptatie it is. :+

Wij wonen overigens ook aan de rand van het centrum en met meerdere winkelcentra op fiets/loopafstand. Alles op plm 5 minuten te bereiken en op mijn huidige zeekoeientempo nog steeds in 10 a 15. ^O^
pi_167853015
Fijn trouwens Tweedle! :)
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:44:04 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_167853310
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:29 schreef Selvaria het volgende:
Godsamme, ik dacht ook nog wel even naar de stad te kunnen fietsen met 11 kilo kind en daar nog even wat laatste babyspulletjes te kunnen inslaan. Gelukkig was man vrij en mee, anders had ik nu nog steeds ergens op een bankje zitten huilen denk ik. :')

Acceptatie it is. :+

Wij wonen overigens ook aan de rand van het centrum en met meerdere winkelcentra op fiets/loopafstand. Alles op plm 5 minuten te bereiken en op mijn huidige zeekoeientempo nog steeds in 10 a 15. ^O^
_O- Arme jij :*

Ik zat een paar weken na de bevalling huilend op zo'n bankje met de kinderwagen terwijl mijn man naar huis liep om de auto te pakken. Ik dacht ook dat ik 3,5 kilometer wandelen best aankon :')
disclaimer
pi_167853345
Oh fijn Tweedle, dat het niet erg is!
Ik ben altijd vrij lui, en fiets liever niet :') maar nu gaat dochter naar de basisschool volgende week, en met de fiets is dat 6 minuten en met de auto eerder 10-15 denk ik :') Dus nu vind ik dat ik het niet kan maken om de auto vaak te pakken :D

Als baby er is zit ik te denken aan een fietskar, zodat ze iig droog zit en ik wel kan fietsen. Of we gaan lopend met de wagen O+

Heel iets anders, we zijn nog niet helemaal uit de naam, maarrrrrrrr in hoeverre houden jullie rekening met de voorletters? We willen als 2e naam een naam met de A, maar met de namen die we nu op de shortlist hebben staan wordt het dan M.A. of J.A. of I.A en ergens vind ik dat geen leuke combi's :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167853375
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- Arme jij :*

Ik zat een paar weken na de bevalling huilend op zo'n bankje met de kinderwagen terwijl mijn man naar huis liep om de auto te pakken. Ik dacht ook dat ik 3,5 kilometer wandelen best aankon :')
Ohhh vreselijk he! :o Ik heb het wel eens gehad ook, was ik bij een kennis en die zei "ik breng je wel thuis" maar geen maxi cosi dus ik ben toch dwars gaan wandelen :') :X
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:51:00 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_167853472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:45 schreef tombolafan het volgende:

Heel iets anders, we zijn nog niet helemaal uit de naam, maarrrrrrrr in hoeverre houden jullie rekening met de voorletters? We willen als 2e naam een naam met de A, maar met de namen die we nu op de shortlist hebben staan wordt het dan M.A. of J.A. of I.A en ergens vind ik dat geen leuke combi's :')
Weet je, zo kun je overal wel iets in zien ;) Je maakt het jezelf denk ik erg moeilijk als je echt elke mogelijke optie wil uitsluiten. Want BA en CA en DA en EA en FA staan ook allemaal wel ergens voor, zeg maar.
Maar da's zo persoonlijk verder. Wij geven maar 1 voornaam, dus dat issue hebben we iig niet ;)
disclaimer
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:51:12 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_167853476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ohhh vreselijk he! :o Ik heb het wel eens gehad ook, was ik bij een kennis en die zei "ik breng je wel thuis" maar geen maxi cosi dus ik ben toch dwars gaan wandelen :') :X
huilend? O+
disclaimer
pi_167853498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

huilend? O+
Toen ik thuis kwam was ik wel in tranen ja _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167853537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Weet je, zo kun je overal wel iets in zien ;) Je maakt het jezelf denk ik erg moeilijk als je echt elke mogelijke optie wil uitsluiten. Want BA en CA en DA en EA en FA staan ook allemaal wel ergens voor, zeg maar.
Maar da's zo persoonlijk verder. Wij geven maar 1 voornaam, dus dat issue hebben we iig niet ;)
Ja ok, eigenlijk is dat ook wel zo, maar ik wil vooral niet dat anderen achteraf lachen om de naam :') :D
Oudste heet LP, en dat vind ik dan juist wel weer leuk :+

Hormonen :%
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:56:07 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_167853621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja ok, eigenlijk is dat ook wel zo, maar ik wil vooral niet dat anderen achteraf lachen om de naam :') :D
Oudste heet LP, en dat vind ik dan juist wel weer leuk :+

Hormonen :%
Om MA zal echt niemand gaan lachen hoor. Tenzij je Flodder heet met je achternaam. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_167853695
Tweedle, wat goed dat je gebeld hebt. Ook fijn dat ze het verhaal zo zorgvuldig hebben uitgezocht. Lijkt me een hele geruststelling.

Mijn man en ik gingen voor de kids vaak wandelen, het liefst lange afstanden. Toen de eerste er was wilde we dat lekker voortzetten en gaven we ons op voor een tocht van 18km, 6 weken na de bevalling, beeb in de draagdoek en gaan. Ik merkte wel dat ik er meer moeite mee had dan voorheen maar pas toen we klaar waren en ik een poosje stil had gezeten kon ik in eens niet meer lopen van de pijn. Daarna maar wat rustiger aan gaan doen :D

SQ, ik herken het vooral vanuit het overspannen zijn, het gevoel dat je je door stroop moet bewegen. Hopelijk knapt het nog wat op.

Ik heb na een paar slechte weken weer een paar goede dagen op zitten, heel erg fijn.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:00:23 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_167853749
Ik zit echt met een heel ander dilemma. Ik moet vandaag beslissen of ik 13 koopdagen (soort ADV) wil kopen. Daarvoor lever ik een stukje salaris in, want neerkomt op ongeveer 100 euro netto per maand.
Ik ben dit jaar 4 maanden met verlof tegen 100% salaris (mijn OSV is vorige week stopgezet). Normaal werk ik dus 80% en ga dat na mijn verlof ook weer doen. Ik heb net berekend dat ik dan na mijn verlof half mei nog 22 reguliere vakantiedagen heb, wat dus neerkomt op 5,5 week dan.

Ik heb mijn koopdagen vorig jaar voornamelijk gebruikt om een flinke periode halve dagen te werken gedurende het terminale ziekbed van mijn moeder. Nu zou ik ze kunnen gebruiken voor 3 weken "extra verlof." Maar krijg ik dan ooit die 22 gewone dagen nog op?

Argh :')
disclaimer
pi_167853891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Om MA zal echt niemand gaan lachen hoor. Tenzij je Flodder heet met je achternaam. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167853956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit echt met een heel ander dilemma. Ik moet vandaag beslissen of ik 13 koopdagen (soort ADV) wil kopen. Daarvoor lever ik een stukje salaris in, want neerkomt op ongeveer 100 euro netto per maand.
Ik ben dit jaar 4 maanden met verlof tegen 100% salaris (mijn OSV is vorige week stopgezet). Normaal werk ik dus 80% en ga dat na mijn verlof ook weer doen. Ik heb net berekend dat ik dan na mijn verlof half mei nog 22 reguliere vakantiedagen heb, wat dus neerkomt op 5,5 week dan.

Ik heb mijn koopdagen vorig jaar voornamelijk gebruikt om een flinke periode halve dagen te werken gedurende het terminale ziekbed van mijn moeder. Nu zou ik ze kunnen gebruiken voor 3 weken "extra verlof." Maar krijg ik dan ooit die 22 gewone dagen nog op?

Argh :')
Hmmmm, ik ben altijd erg vóór extra verlof, dus ik zou het doen :P

Ik kwam er achter dat ik met de uren van vorig jaar die ik mee neem, dit jaar nog 150 uur ofzo heb staan (20 urige werkweek) _O-

Dussssss het opvangprobleem van oudste in de zomervakantie is wrs makkelijker op te lossen dan we dachten :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:13:54 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_167854142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hmmmm, ik ben altijd erg vóór extra verlof, dus ik zou het doen :P

Ik kwam er achter dat ik met de uren van vorig jaar die ik mee neem, dit jaar nog 150 uur ofzo heb staan (20 urige werkweek) _O-

Dussssss het opvangprobleem van oudste in de zomervakantie is wrs makkelijker op te lossen dan we dachten :7
Oh da's ook wel luxe ja!

Ik heb besloten ze gewoon te kopen. Als ik ze niet opmaak krijg ik ze volgend jaar terugbetaald. En vorig jaar had ik ze ook gekocht en het geld ook niet gemist, dus het kan er af ;)
disclaimer
pi_167854152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Om MA zal echt niemand gaan lachen hoor. Tenzij je Flodder heet met je achternaam. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaha nee gen flodder gelukkig _O- _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:16:03 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_167854215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha nee gen flodder gelukkig _O- _O-
Ook geen Baker?
Nou, dan is het veilig *O*
disclaimer
pi_167854456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook geen Baker?
Nou, dan is het veilig *O*
Done dan :7

Nou ja, dan hebben we nog steeds het lijstje van 4 zeg maar :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167854632
In zo'n eerste jaar met baby en een peuter kun je wel wat extra verlof gebruiken, SQ! En wat minder werken zoals je in de periode met je moeder hebt gedaan, is ook zo gek nog niet.

Wat betreft die initialen: mij boeit het niet zo, maar mijn vriend let daar wel op. Die heeft er echt lol in dat de twee voornamen van I en de eerst letter van haar achternaam I.C.H. opleveren. :') .

Thistle, 18 km zes weken na de bevalling? _O_ . _O_ . Maar ook: }:| .

Ik heb met I als kleine baby in de draagdoek heel wat afgewandeld. Ten eerste omdat ik iemand ben die moeilijk thuis kan zitten, en ten tweede omdat het de enige manier was om haar overdag in slaap te krijgen. Maar dat heeft me fysiek het eerste jaar teveel energie gekost, want ik werd een mager scharminkel dus dat ga ik deze keer anders doen. Binnen blijven en heel veel eten. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:51:29 #120
73386 Fazz
onderweg
pi_167854985
Je kunt ze ook gewoon kopen en je verlof wat verlengen SQ :) Ik heb alvast 2 weken bijgekocht en plak dan 4 weken extra vrij aan m'n verlof (waarvan dus 2 gekocht & 2 weken vakantie) :s) Zo hou ik ook nog dagen over om later in't jaar op vakantie te gaan 8-)

Zo ver had ik ook echt niet kunnen lopen vlak na de bevallig :o Ik ging of naar de kroeg om de hoek of pakte de bus naar de stad, is nog sneller ook :P

Ik heb wel gemerkt dat met de kinderwagen lopen om het lopen niet zo mijn ding was. Lopen naar een koffietent voor koffie & taart, altijd!! Maar anders vind ik het maar saai :@

27 weken vandaag *O*
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:00:29 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_167855230
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Je kunt ze ook gewoon kopen en je verlof wat verlengen SQ :) Ik heb alvast 2 weken bijgekocht en plak dan 4 weken extra vrij aan m'n verlof (waarvan dus 2 gekocht & 2 weken vakantie) :s) Zo hou ik ook nog dagen over om later in't jaar op vakantie te gaan 8-)

Zo ver had ik ook echt niet kunnen lopen vlak na de bevallig :o Ik ging of naar de kroeg om de hoek of pakte de bus naar de stad, is nog sneller ook :P

Ik heb wel gemerkt dat met de kinderwagen lopen om het lopen niet zo mijn ding was. Lopen naar een koffietent voor koffie & taart, altijd!! Maar anders vind ik het maar saai :@

27 weken vandaag *O*
Nee idd, gewoon maar lopen deed ik ook nooit. Ik heb echt ziek veel geld uitgegeven die kraamtijd :') Maar goed, met een tweede is dat al anders, dan loop je toch eerder naar de speeltuin ofzo ;)

Derdetrimester! Dude! :o
disclaimer
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:03:02 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_167855289
die 18 kilometer van Thistle is ook wel superhuman natuurlijk. Knap dat je het overleefd hebt! Dat vond ik op mijn topfitst al een beste kluif :')
disclaimer
pi_167855360
Mijn initialen zijn ss. :'(
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:06:27 #124
73386 Fazz
onderweg
pi_167855374
Vorige week heb ik er nog 10km gelopen door de Siërra Nevada 8-) Ging verrassend goed nog!

Maar 18km na 6 weken? :o Toen kwam ik net zonder hijgen de trap op :')
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:06:39 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167855378
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:05 schreef Cygne het volgende:
Mijn initialen zijn ss. :'(
Stoomschip O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')