abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 februari 2017 @ 13:59:45 #101
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168684355
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:36 schreef Libertarisch het volgende:
Hoe geweldig seks is hangt natuurlijk van een heleboel factoren af.

Hoe geil je bent, hoe lekker het meisje is, hoe geil zij is,
Deze man snapt het inderdaad. Hoe minder zin het meisje heeft hoe lekkerder de seks voor jou :9~
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 5 februari 2017 @ 14:06:24 #102
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168684616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:56 schreef JaJammerJan het volgende:
Seks zal wel enorm tegenvallen, vooral voor vrouwen. Anders zouden er wel meer vrouwen zijn die seks willen en zouden mannen er niet voor hoeven te betalen.
Hoeft mijn inziens niet direkt met mekaar te maken hebben. Zijn gewoon 2 eigenschappen (die vaker bij vrouwen voorkomen): 1- zich laten betalen 2- plezier hebben aan sex.
Nu, er zijn ook zat vrouwen die beide eigenschappen hebben. Er zijn er zelfs ook die nr. 2 hebben en uit opportunisme zeggen, waarom zou ik niet me ervoor laten betalen. Ook een hoer kan een klant weigeren als ze hem echt miets vindt. Zijn ook hoertjes (lees de advertenties maar) die erbij schrijven: Alleen nette, goed verzorgde en hygienische Nederlandse en Vlaamse mannen tot 40 jaar met een normaal postuur. Dan kun je er zeker van zijn dat het ook om hun eigen plezier gaat en niet alleen om het geld.
Nogmaals. lees de advertenties maar eens op kinky enz. Ik verzin het niet!

}:| }:|
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168685846
Als je de konijnentechniek beheerst is het hemels. Beheers je die niet, dan kan het nogal tegenvallen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168696677
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet waar. Ik vond het erger dat ik geen seks had toen ik nog maagd was. Nu zou het me eigenlijk niet zoveel uitmaken om een jaar droog te staan, denk ik. Liever niet, maar ik zou geen seksuele frusti worden zoals ik toen was.
Het doet me een beetje denken aan mezelf. Als ik verliefd ben kan ik ook ultiem genieten van samen koffie drinken. Het meisje waar ik het meest verliefd op geweest ben in mijn leven: door een aantal redenen konden we niet bij elkaar zijn en blijven, maar die paar momenten samen waren geweldig ondanks dat we niet intiemer zijn geweest dan wat knuffelen. Seks heb ik vooral gehad met meiden en vrouwen waarvan ik dacht: mwah. Niet mijn droomvrouw maar laat ik eens minder kieskeurig zijn. Uiteindelijk werkt het niet. Misschien is het mijn autisme - ik heb bij mijzelf gemerkt dat er maar heel weinig vrouwen zijn bij wie ik me thuis voel komen in hun armen. Maar als ik dat gevoel heb is dat al zo fantastisch dat seks eigenlijk geen meerwaarde meer biedt.
pi_168824920
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 23:54 schreef Jahr00n het volgende:
als je een rubber handschoen aan doet met hierop olijf olie en met deze hand schoen je pener te grazen neemt voelt dit het zelfde als een een kut
Man waar haal je dit vandaan? Een meisje nemen is veel meer dan dat. Alleen reeds haar reactie en lijfelijk contact geilt me op. En wel zodanig dat ik om het klaar komen uit te stellen, elke 15 seconden even moet stoppen.
pi_168826667
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2017 20:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Okay, maar bijvoorbeeld gepijpt worden door een lelijk varken dat wèl goed kan pijpen is nog steeds om te kotsen. Als je dat niet zo ervaart ben je ook niet meer dan een lelijk varken waard.
Het oog wil ook wat.
pi_168850996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 14:26 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Man waar haal je dit vandaan? Een meisje nemen is veel meer dan dat. Alleen reeds haar reactie en lijfelijk contact geilt me op. En wel zodanig dat ik om het klaar komen uit te stellen, elke 15 seconden even moet stoppen.
lol elke 15 seconden stoppen wat een mietje ben jij dan? ik paal rustig 15 minuten aan 1 stuk
pi_168865425
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

lol elke 15 seconden stoppen wat een mietje ben jij dan? ik paal rustig 15 minuten aan 1 stuk
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:49:14 #109
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168865457
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

lol elke 15 seconden stoppen wat een mietje ben jij dan? ik paal rustig 15 minuten aan 1 stuk
En toen ging de wekker 😁😂😜😜
Sweet but not that sweet !
pi_168865725
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 23:51 schreef SecretPret het volgende:
En als je verliefd bent walg je ook niet meer van een persoon.
Ik ken anders genoeg mensen waarvan ik walg en die wat mij betreft per direct de destructor in getieft kunnen worden met een preventief ruimen actie; en dat terwijl ik toch gewoon verliefd ben.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')