abonnement Unibet Coolblue
pi_167881143
Och jee dat is wel een beetje veel dan! Maar klinkt logisch, toch echt een kind van zijn vader :Y goed dat het met wat pap toch in te perken is :)
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:01:58 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167881380
Sja, zou hij ook wat van mij hebben, vraag ik me weleens af. Ik kijk per dag zo ongeveer 100.000x mijn vriend aan, maar dan de mini-versie :D

Ik vanavond weer eens sporten. Binnen het Mom in Balance programma ben ik nu officieel een Mom in Shape (die term :') ) en dus Back in Shape-af (dat was vooral herstellen na de bevalling). Dat houdt eigenlijk in: keiharde bootcamp. Ik zie er een beetje tegenop, maar heb er ook onwijs veel zin in! Volgende week zaterdag plak ik daar 1x pw een hardlooptraining (beginnerscursus - gewoon opnieuw beginnen) aan vast en dan kan ik lekker weer wat opbouwen. Ik heb het gemist.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:45:53 #203
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167883982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:01 schreef Quoi het volgende:
Sja, zou hij ook wat van mij hebben, vraag ik me weleens af. Ik kijk per dag zo ongeveer 100.000x mijn vriend aan, maar dan de mini-versie :D

Ik vanavond weer eens sporten. Binnen het Mom in Balance programma ben ik nu officieel een Mom in Shape (die term :') ) en dus Back in Shape-af (dat was vooral herstellen na de bevalling). Dat houdt eigenlijk in: keiharde bootcamp. Ik zie er een beetje tegenop, maar heb er ook onwijs veel zin in! Volgende week zaterdag plak ik daar 1x pw een hardlooptraining (beginnerscursus - gewoon opnieuw beginnen) aan vast en dan kan ik lekker weer wat opbouwen. Ik heb het gemist.
Quoi, offtopic hier, maar toch een vraagje: met hoeveel weken begon jij met Mom in Balance? Ik mis het rennen, maar oefen nu al 2 maanden voor zoutzak op de bank. Dus ik vrees dat ik -ook met amper buik- qua conditie al wel kan aanschuiven bij het klasje hier in het park...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:55:46 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167884169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:45 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Quoi, offtopic hier, maar toch een vraagje: met hoeveel weken begon jij met Mom in Balance? Ik mis het rennen, maar oefen nu al 2 maanden voor zoutzak op de bank. Dus ik vrees dat ik -ook met amper buik- qua conditie al wel kan aanschuiven bij het klasje hier in het park...
Met 11 weken al ;) Ik was ervoor te moe voor alles en kon met 11 weken nergens meer aanhaken omdat mijn conditie eraan was. Dus: doen! Leuk!
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:57:05 #205
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167884194
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Met 11 weken al ;) Ik was ervoor te moe voor alles en kon met 11 weken nergens meer aanhaken omdat mijn conditie eraan was. Dus: doen! Leuk!
^O^
Ben nu nog in het stadium bewegen in de kou = extra misselijk, maar zodra dat verdwijnt ga ik aanhaken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167884203
Ik wil ook zo graag weer structureel rennen, maar met een man in ploegendienst tikken wij elkaar thuis vaak af en kan ik dus niet weg. Of af en toe maar dat werkt niet. Of als we dan samen zijn, wil ik ook graag met zijn drietjes zijn.
pi_167884400
GM :* je hebt je rust ook echt verdiend!

Miezz, 2019 zou zomaar kunnen, maar dan hoop ik zelf voor nummer 3 ;)

Quoi, wat een beertje! Leuk dat hij daarin zo op zijn vader lijkt. Ik vind dat altijd wel bijzonder, dat je jezelf terugziet in je kind of je partner. En 11-maanders zijn ook groot :D ;(

De swimtrainer was hier succesvol, S. vond het leuk om zelf te kunnen trappelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167884989
gm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167889932
Mijn baby wilde vanavond niet slapen. Ze bleef maar kreunen en schoppen met haar beentjes en als ze sliep schopte ze zichzelf weer wakker (geen krampjes). Geen idee wat er was. Drinken was spugen. Denk ook dat ze het koud had. Warmer aankleden werkte niet, temperatuur was ook prima. Om half tien ben ik maar met haar in bed gaan liggen en heb ondanks het spugen toch de borst gegeven waar ze ook niet gelukkig van werd. Heb toen stiekem een speen naar binnen geduwd terwijl ze nog in de voed-houding lag en nu is alles goed en slaapt ze op schoot O+
Konden ze soms maar praten.

Oh en heb vanmiddag in haar vingertje geknipt ;( misschien dat ze me terug wilde pakken :+
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:06:46 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167895460
Soms hebben ze ook zo'n zuigbehoefte hè? Tenminste, dat herken ik wel. Hoop dat ze verder lekker heeft geslapen :)

Max wel! Kwam pas om half 6 en dat is best wat, gezien de afgelopen weken. Mijn vriend heeft hem 'gedaan' en weer naast me neergelegd. Zo lagen we dus lekker tukkend O+ Alleen..... moest hij naar de gastouder, voor het eerst een hele dag. Hij vond het wel best en uuh-de en aah-de er vrolijk op los. Ik moet nog steeds wakker worden :') Afijn, hij is weg! Dubbel gevoel: fijn, want even de handen vrij, maar ook bleeugh, want het is zo gezellig met hem. Om 16:30 sta ik lekker weer op de stoep om hem te halen. Zie er al naar uit :)

Dat sporten gister was trouwens the hell. Ben wel een beetje doodgegaan. De reden waarom ik er vanmorgen niet uit te branden was waarschijnlijk. Burpees, lunges, squats, rennen en nog heel veel meer. Gedoe :{ Laat mij maar 'gewoon' rennen. Maar goed, het is ook goed voor me.

En nu c_/
pi_167895601
GM, gelukkig een opname van korte duur deze keer. Hopelijk is het nu gedaan met de onrust en kunnen jullie allemaal bijkomen. Wanneer start je met je ondersteuningstraject?

Radyhyn, fijn dat het CB bezoek goed gegaan is, dat geeft weer moed voor volgende uitstapjes.

Nazil, wat een pech zeg, hopelijk gaan wat extra vitamines en probiotica je weerstand een boost geven.

Quoi, wat een beer toch haha! Fijn dat ie t zo goed doet verder.

Miespoes, och wat sneu dat wakker trappelen... Misschien een sprongetje, aankomende tandje, overprikkeld, dromen, who knows? Maar gelukkig toch wat uurtjes gepakt uiteindelijk. En lekker een weekend weg, wat gezellig.

M'n grootste kan zichzelf ook al optrekken, hij is echt niet te stoppen. Kleinste begint ook op z'n knieën heen en weer te wiebelen dus verwacht dat hij over een paar weekjes ook wel z'n broer achterna kan. Vind t soms zo sneu dat hij op z'n buikje ligt toe te kijken terwijl z'n broer alle hoeken van de kamer verkent.

Heel grappig ook dat grootste ineens buikslaper wordt en kleinste gaat vaak op z'n zij liggen. Helaas worden ze wel wakker als ze dan niet terug kunnen of speentje kwijt zijn. Nachten zijn dus nog steeds niet geweldig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Madivi op 05-01-2017 18:11:34 ]
pi_167895746
Nou moe, GM, het is nu wel genoeg zeg. Allemachtig, wat een pech! Het is ook nogal wat voor een relatie. Maar eerlijk gezegd zou het bijna raar zijn als je hier geen knauw van krijgt. Doe rustig aan en probeer evt troubles in een context van heel, HEEL veel stress en grote gebeurtenissen te plaatsen. Is mijn kaartje al aangekomen?

Madivi, ik heb bewondering voor hoe je het allemaal klaarspeelt. Maar ik kan me je gevoel ook heel goed voorstellen. Maar kijk niet te ver vooruit, he! Wie weet wie jij nog tegenkomt, en wat daar uit voort mag komen!

Wij (ik en S) zijn gisteren van achteren aangereden door een man van 92 (!). Ik was echt helemaal in paniek. Goddank sliep S door alles heen, en viel het uiteindelijk reuze mee (alleen minimale blikschade). Echt, die paar seconden het idee dat er iets met S gebeurd zou kunnen zijn... ik werd gek. Ik merk wel dat zelfs zo'n kleine aanrijding niet in de koude kleren gaat zitten zeg. Net toen ik O weg bracht merkte ik dat ik de hele tijd in mijn achterruit zat te kijken. Komende tijd maar veel rijden zodat dit niet en te grote plek in gaat nemen.

Positieve noot: ik heb ontdekt hoe ik S kan laten poepen :D Hij poept zelden, en ik heb inmiddels ontdekt dat hij bijna alleen in de newbornseat van de tripptrapp poept. Die stoel heet dus hier in huis de poepstoel :') Als ie mekkert, zegt O: "S inne poepstoel!" _O-
pi_167895941
Wat een schrik Room! Gelukkig valt de schade mee.
En die poepstoel :D

Het lijkt mij heel bijzonder maar ook heel zwaar om een tweeling te hebben Madivi. En je doet het ook nog eens alleen! Ik vind het echt knap hoe je het allemaal doet. Hoop dat je nachten (en gevoel) snel beter zullen gaan :*

Klinkt als een fijne bootcamp Quoi! :9 Ben benieuwd hoe Max het gaat doen op zijn eerste volledige dag!

Heeft ze verder nog een beetje geslapen Mies?

Ik word een beetje gek van mijn haaruitval -O- Als het zo doorgaat hou ik niets meer over }:|
Gisteravond ben ik gaan sporten. Toen ik thuis kwam lag ze een beetje in slaap te vallen op de bank naast papa. En toen zag ze mij en wilde ze niet meer slapen :') Oeps :+
pi_167896369
Oh jeetje Room wat een schrik!
nog geen post

Madivi, ik heb groot respect voor jou. Je flikt het maar wel met je jongens.

Mijn traject start de 30e. Kijk er op een bepaalde manier ook wel naar uit... een beetje ruimte in mn hoofd.
Vanmiddag ga ik met mn grote naar de stad, even mama-saar tijd. Ze moet naar de "kakker" en we gaan bjoodje eten he mama.Even normaal.

Namens James ook bedankt voor alle lieve woorden.

S. 2014
J. 2016
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:19:23 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167896445
Naar de kakker :D
KuikenGuppy
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:24:18 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167896525
GM, wat een dotje! En heerlijk, die Saar-tijd. Veel plezier bij de kakker :D

Kleintje van een vriendin van me lag ook rond kerst met RS virus in het zkh en nu dus weer, maar dan met een longontsteking ;( Weer aan de zuurstof. Zo sneu allemaal.

Madivi, ik kan me voorstellen dat je bij vlagen denkt: wtf. Twee jaar geleden had je vast niet gedacht je in deze situatie te begeven. Aan de positieve andere kant: wie weet hoe je leven er over twee jaar weer uitziet!

Miezziej, ook hier haaruitval to the max. Ik kijk met weemoed naar de foto's van mijn kapsel tijdens de zwangerschap. Ik heb het pas geleden maar anders laten knippen, zodat het niet zo opvalt.
pi_167896568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:24 schreef Quoi het volgende:
GM, wat een dotje! En heerlijk, die Saar-tijd. Veel plezier bij de kakker :D

Kleintje van een vriendin van me lag ook rond kerst met RS virus in het zkh en nu dus weer, maar dan met een longontsteking ;( Weer aan de zuurstof. Zo sneu allemaal.

Madivi, ik kan me voorstellen dat je bij vlagen denkt: wtf. Twee jaar geleden had je vast niet gedacht je in deze situatie te begeven. Aan de positieve andere kant: wie weet hoe je leven er over twee jaar weer uitziet!

Miezziej, ook hier haaruitval to the max. Ik kijk met weemoed naar de foto's van mijn kapsel tijdens de zwangerschap. Ik heb het pas geleden maar anders laten knippen, zodat het niet zo opvalt.
Arm kleintje. James deed t tegelijk, en nu dus griep. Het is echt een slecht seizoen voor die kleintjes.

Haaruitval, tnt valt het mee, maar weet niet meer precies wanneer het bij sarah begon.
S. 2014
J. 2016
pi_167896574
Room, wat schrikken zeg! Je hebt met kinderen ook ineens zorgen en schrik van een heel ander formaat.

Madivi, die gedachten lijken me helemaal niet gek in jouw situatie. Maar wat Room al zegt, wie weet wat de toekomst gaat brengen.

GM, wat een mooie foto weer! Veel plezier met Saar vandaag, geniet ervan!

Ik kreeg vannacht helaas gelijk van vriend (terwijl ik dat normaal gesproken juist graag krijg). Hij vond dat S. gisteren best mee kon naar een verjaardag. Daar is het altijd heel druk in een veel te kleine kamer, en ook na bedtijd. Dus ik had al voorgesteld om thuis te blijven, maar dat was echt niet nodig }:| we hadden dus niet zo'n fantastische nacht, waarin S. een aantal keer hard huilend wakker werd ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167897124
Fijn GM, even tijd met Saar. En de kakker :DIs mijn kaartje aangekomen? Ik twijfel opeens of ik wel de goede postcode heb gebruikt :@ :')

Jammer van de nacht LeSage. M wordt soms ook hard huilend wakker, vind het zo sneu altijd ;(
pi_167897213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Fijn GM, even tijd met Saar. En de kakker :DIs mijn kaartje aangekomen? Ik twijfel opeens of ik wel de goede postcode heb gebruikt :@ :')

Jammer van de nacht LeSage. M wordt soms ook hard huilend wakker, vind het zo sneu altijd ;(
Ja kaartje gehad! O+ bedankt. :*
S. 2014
J. 2016
pi_167898038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja kaartje gehad! O+ bedankt. :*
Gelukkig O+

Man stuurt mij net deze foto, M heeft echt haar voeten ontdekt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:15:05 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167898398
Leuk, die voetjessssss! Ik geef Max regelmatig zijn eigen teentjes. Ook gewoon omdat ik dat leuk vind - en ze liggen zo lekker vaak met dat kontje omhoog en de beentjes in de lucht nu O+

Reuzehandig met luier verschonen zeker? :+

Ik kreeg 2 uur geleden een filmpje van de gastouder, dat ze Max op bed had gelegd na zijn flesje. Hij zag er op dat filmpje enorm wakker uit (uhhh ahhhh uhhh ahhh). Voor mij zou het een gevalletje 'no-go' zijn, maar ben benieuwd of het uiteindelijk is gelukt. Niks meer gehoord sinds die tijd :P
pi_167898424
Wat lief, Miezz. Meteen het eerste verschoon-obstakel!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167900077
Noh James en M van miez O+

Madivi klinkt enorm pittig en kan me voorstellen dat je al tijden in standje overleven staat. Ik hoop van harte dat dit een rustiger jaar voor je wordt en je weer ruimte krijgt en voelt.

Pfoe Room dat is schrikken. Wat een verantwoordelijkheid ook he zo'n kleintje. En wat doet zo'n hoogbejaarde man nog achter het stuur..

Gm fijne moederdochterdag gewenst.
pi_167901633
Ahw M. wat schattig die voetjes O+
En mooie James O+

Room, wat een schrik zeg! Gelukkig zijn jullie ongedeerd. Ik moest lachen om de poepstoel, want hier heet 'ie net zo :D M. poept ook makkelijk in die stoel, of staand op schoot tegen mijn schouder aan met mijn hand onder haar billen. Dan weet ze waar ze naartoe moet persen :+

Madivi, wat klinkt het pittig. Heb je wel mensen om je heen die je helpen zodat dingen misschien iets lichter worden? Of mensen die je kunnen helpen met de lastige keuzes maken?

M. heeft vannacht gelukkig goed geslapen. Komt de laatste dagen weer rond 2/3 uur en dan rond 6 :)
Vanmiddag wilde ze weer niet in haar bedje slapen dus we zijn samen op bed gaan liggen. Ze keek me twee keer liefdevol aan en vertrok toen naar droomland O+ zo lief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')