abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 31 december 2016 @ 11:54:08 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167778899
2016 zit erop. Nog een paar uur te gaan en dan laten we een enerverend jaar achter ons. Een jaar waar we positiever in ons beleid en onze omgang zijn geworden en daarin grote stappen hebben gemaakt. Natuurlijk zijn we er nog niet en schiet er nog weleens iemand uit zijn of haar slof, maar daar zijn we allemaal nu eenmaal mens voor. Fouten worden gemaakt en dat is ook helemaal niet erg.

Positiever naar elkaar en met elkaar als community zijnde. Onderlinge vetes verminderen en zorgen dat mensen niet elkaars plezier verpesten stond dit jaar hoog op de agenda. Hierin wil ik komend jaar nog verder doorgaan. Pseudo-modden verminderen (waar users in topics melden wat er niet goed is aan het topic, de OP, de TS e.d.), baggeren verminderen (forums zijn weer voor de liefhebbers van het onderwerp, waarbij het niet wenselijk is dat mensen die geen ouder zijn zich op trollerige wijze uitlaten over ouderschap en dergelijk, om even een random voorbeeld te noemen) etc.

Daarnaast de nodige verbeteringen doorvoeren aan de software. Het forum mag wel responsive worden, en userparticipatie mag wel 'beloond' worden met achievements en dergelijke.

Kortom; ik hoop dat we in 2017 een flinke slag kunnen slaan op dat gebied.
Alle users enorm bedankt voor jullie aanwezigheid, input, loyaliteit en positiviteit en ik wens jullie een fantastisch 2017. Doe voorzichtig met vuurwerk en rijd niet als je gedronken hebt!

Danny
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')