abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 9 januari 2017 @ 10:31:12 #51
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_167998558
registreer om deze reclame te verbergen
:W O+
"..and you've got to indicate to the people who run it, to the people who own it - that unless you're free, the machine will be prevented from working at all!"
pi_167998679
Goedemorgen :W
Rational arguments don't usually work on religious people. Otherwise, there wouldn't be religious people.
pi_167999693
:W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
pi_168002389
Heb in de afgelopen week zo'n 20km gelopen, wil voortaan elke dag zo'n 4 á 5 km afleggen waardoor het weekgemiddelde rond de 30km komt te liggen. Lekker in de koude avondlucht terwijl ik naar vuige blackmetal luister :9
  maandag 9 januari 2017 @ 14:14:53 #55
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_168003127
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb in de afgelopen week zo'n 20km gelopen, wil voortaan elke dag zo'n 4 á 5 km afleggen waardoor het weekgemiddelde rond de 30km komt te liggen. Lekker in de koude avondlucht terwijl ik naar vuige blackmetal luister :9
Lekker!
Is dat goed vol te houden voor je? Gaat het überhaupt beter of nog steeds hetzelfde aan het kuieren als een paar jaar terug? ;(
"..and you've got to indicate to the people who run it, to the people who own it - that unless you're free, the machine will be prevented from working at all!"
pi_168004034
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Lekker!
Is dat goed vol te houden voor je? Gaat het überhaupt beter of nog steeds hetzelfde aan het kuieren als een paar jaar terug? ;(
Nog steeds aan het kuier'n, maar gelukkig gaat een stuk lopen nu wel beter. Kan nog geen drukte hebben of ergens naartoe gaan, dusja, nog vnl. thuis zitten ;(
  maandag 9 januari 2017 @ 15:17:13 #57
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_168004267
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nog steeds aan het kuier'n, maar gelukkig gaat een stuk lopen nu wel beter. Kan nog geen drukte hebben of ergens naartoe gaan, dusja, nog vnl. thuis zitten ;(
Noes ;(

Jammer dat de aanpassingen die je al hebt gedaan zo weinig uithalen ;(
pi_168008250
Zeu, heb vanmiddag een wandeling van 5.2km gedaan, uurtje mee bezig geweest. Nu dik veel lasagne vreten :9
pi_168051982
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zal volgende week denk ik afzien worden of dubbele sjaal om en handschoenen aan en muts op en oorwarmers op.
schijnt minimaal -10 te worden op sommige dagen volgende week :D :X
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
pi_168052712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:02 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

zal volgende week denk ik afzien worden of dubbele sjaal om en handschoenen aan en muts op en oorwarmers op.
Genot _O_
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:37:14 #61
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_168057390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:02 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

das niet de bedoeling
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_168069984
_O- _O-
I am a child of God
pi_168189900
alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb :P
Dacht even een oud topic uit de sloot halen :P :+
I am a child of God
pi_168190019
Ach, het waren maar vier dagen :P
pi_168190064
4 dagen stilte is niks voor ToF-begrippen :Y)
let me tell you something that I realized tonight
pi_168194245
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Dit inderdaad. :Y
I am a child of God
  maandag 16 januari 2017 @ 17:31:08 #67
148588 rulerofdeath
pi_168196326
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, das wel eens anders geweest
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_168203916
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ja, das wel eens anders geweest
Voor m'n gevoel zijn het wel eens weken geweest inderdaad :?
Rational arguments don't usually work on religious people. Otherwise, there wouldn't be religious people.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:55:48 #69
148588 rulerofdeath
pi_168204128
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Voor m'n gevoel zijn het wel eens weken geweest inderdaad :?
dat ook ja :')
pi_168204619
Was net weer even gaan wandelen en heb een fietser redelijk laten schrikken :D

Tussen Borne en Hertme loopt een weg van ruim een kilometer waar geen enkele lantaarnpaal staat, maar wel flink wat bomen, dus als de maan niet schijnt is het er goed donker en zie je (nu) alleen wat als er omgevingslicht op de sneeuw reflecteert.

Ik had donkere kleren aan, over-ears koptelefoon op en daarover de capuchon van m'n jas heen getrokken zodat m'n gezicht ook nog eens in de schaduw lag, dus in het donker stak ik bijna niet af tegen de (sneeuwvrije) weg.

Goed, ik sjouw dus over die weg en zie een fietser aankomen, het lampje was nogal zwak dus zag ze vrij weinig. Op het moment dat ze me zowat passeert schraap ik mijn keel (dat gaat flink hard) en nog geen seconde later gilt ze en roept ze JEZUUUUUS!!! en slingert alle kanten op. Ik til even mijn koptelefoon op, roep SORRY! en loop vervolgens met een dikke grijns verder.

:D
  maandag 16 januari 2017 @ 21:13:37 #71
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_168204917
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Tussen Borne en Hertme loopt een weg van ruim een kilometer waar geen enkele lantaarnpaal staat, maar wel flink wat bomen, dus als de maan niet schijnt is het er goed donker en zie je (nu) alleen wat als er omgevingslicht op de sneeuw reflecteert.

Ik had donkere kleren aan, over-ears koptelefoon op en daarover de capuchon van m'n jas heen getrokken zodat m'n gezicht ook nog eens in de schaduw lag, dus in het donker stak ik bijna niet af tegen de (sneeuwvrije) weg.

Goed, ik sjouw dus over die weg en zie een fietser aankomen, het lampje was nogal zwak dus zag ze vrij weinig. Op het moment dat ze me zowat passeert schraap ik mijn keel (dat gaat flink hard) en nog geen seconde later gilt ze en roept ze JEZUUUUUS!!! en slingert alle kanten op. Ik til even mijn koptelefoon op, roep SORRY! en loop vervolgens met een dikke grijns verder.

:D _O-
pi_168212816
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

ook weer echt iets voor jou dit _O_
let me tell you something that I realized tonight
pi_168269600
Goede middag,
op deze winterse donderdag. :) :W
I am a child of God
pi_168306333
Gefeliciteerd met Trump allemaal *O*
pi_168306362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd met Trump allemaal *O*
*O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')