abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 16:27:24 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169768170
w/
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:38:56 #252
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169768432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:38 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Dat lijkt me een heel mooi bedrijf voor jouw studie. Denk je dat je kans maakt om daar te blijven na het afstuderen en zou je dat willen?

Nee klopt en ik was gisteravond de laatste post in de ToF-reeks van mij aan het doorlezen, ik was toen 17.. als ik kijk hoe ik dan veranderd ben in afgelopen 7 jaar.. ongekend.
Lijkt me mooi, maar de planning is om naar het midden van het land te verhuizen, zodra ik daar een baan heb gevonden.

In mijn afgelopen 7 jaar ben ik ook 180 graden gedraaid ;)
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:55:42 #253
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_169768749
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Lijkt me mooi, maar de planning is om naar het midden van het land te verhuizen, zodra ik daar een baan heb gevonden.

In mijn afgelopen 7 jaar ben ik ook 180 graden gedraaid ;)
Tof, alleen of met iemand samen?

Ben er vandaag achtergekomen dat het nog wel een struggle wordt om binnen de 40 pagina's te blijven voor het onderzoeksrapport :o
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 20:38:21 #254
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169773439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:55 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Tof, alleen of met iemand samen?

Ben er vandaag achtergekomen dat het nog wel een struggle wordt om binnen de 40 pagina's te blijven voor het onderzoeksrapport :o
Met hem. Wat mij betreft blijf ik in het mooie Oosten, maar ik moest zonodig verliefd worden op iemand uit het Westen :P Hij woont nu bij mij, maar kan zijn draai hier niet vinden en ik wil niet naar de Randstad, dus de middenweg wordt het midden van 't land :P

Ik heb geen idee welke max er zit aan het aantal pagina's dat ik mag doen :+ Maar beter dat je tekst moet schrappen eventueel dan dat je er nog vanalles bij moet zoeken :Y
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 21:40:11 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169776260
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Met hem. Wat mij betreft blijf ik in het mooie Oosten, maar ik moest zonodig verliefd worden op iemand uit het Westen :P Hij woont nu bij mij, maar kan zijn draai hier niet vinden en ik wil niet naar de Randstad, dus de middenweg wordt het midden van 't land :P

Ik heb geen idee welke max er zit aan het aantal pagina's dat ik mag doen :+ Maar beter dat je tekst moet schrappen eventueel dan dat je er nog vanalles bij moet zoeken :Y
Dat ken ik een beetje van een eerdere relatie toen we het over samenwonen hadden :')

Ik vertelde haar dat ik het wel gezien had in Zeeuws-Vlaanderen en terug wilde naar Twente. Dat vond ze wel een goed idee aangezien ze Z-V opzich ook wel kut vond. Half jaar later hadden we het er nog eens over en toen leek het haar beter om ergens halverwege te gaan wonen, ergens in het uiterste westen van Gelderland ofzo. Weer een half jaar later had ze ineens een huis gekocht in een dorp vlak bij Hulst :')

Week later maakte ik het uit omdat ze verwachtte dat ik wel bij haar in wilde trekken (en eiste dat ik de helft van de kosten zou dragen). Toedeledokie, gek wuuf :+ Is alweer bijna 10 jaar geleden, maar ik weet het nog goed.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 25 maart 2017 @ 21:52:11 #256
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169776805
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat ken ik een beetje van een eerdere relatie toen we het over samenwonen hadden :')

Ik vertelde haar dat ik het wel gezien had in Zeeuws-Vlaanderen en terug wilde naar Twente. Dat vond ze wel een goed idee aangezien ze Z-V opzich ook wel kut vond. Half jaar later hadden we het er nog eens over en toen leek het haar beter om ergens halverwege te gaan wonen, ergens in het uiterste westen van Gelderland ofzo. Weer een half jaar later had ze ineens een huis gekocht in een dorp vlak bij Hulst :')

Week later maakte ik het uit omdat ze verwachtte dat ik wel bij haar in wilde trekken (en eiste dat ik de helft van de kosten zou dragen). Toedeledokie, gek wuuf :+ Is alweer bijna 10 jaar geleden, maar ik weet het nog goed.
Whehehe :')
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 maart 2017 @ 09:23:15 #257
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169808066
Goedemorgen deze mooie maandagmorgen O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 maart 2017 @ 12:26:55 #258
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_169810936
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Met hem. Wat mij betreft blijf ik in het mooie Oosten, maar ik moest zonodig verliefd worden op iemand uit het Westen :P Hij woont nu bij mij, maar kan zijn draai hier niet vinden en ik wil niet naar de Randstad, dus de middenweg wordt het midden van 't land :P

Ik heb geen idee welke max er zit aan het aantal pagina's dat ik mag doen :+ Maar beter dat je tekst moet schrappen eventueel dan dat je er nog vanalles bij moet zoeken :Y
Haha hopelijk vinden jullie iets leuks in een mooie omgeving dan :D

En dat is natuurlijk wel zo, maar is ook wel lastig.. zojuist bespreking gaat met mijn bedrijf en ze zijn erg te spreken over het onderzoek _O_ altijd mooi.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 27 maart 2017 @ 12:27:17 #259
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_169810947
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen deze mooie maandagmorgen O+
Wat een weertje _O_ Heerlijk.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 27 maart 2017 @ 12:49:25 #260
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169811337
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:26 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Haha hopelijk vinden jullie iets leuks in een mooie omgeving dan :D

En dat is natuurlijk wel zo, maar is ook wel lastig.. zojuist bespreking gaat met mijn bedrijf en ze zijn erg te spreken over het onderzoek _O_ altijd mooi.
Hoop het ook, ja O+

Mooi :Y Morgen heb ik het eerste moment waarop ik ga horen of ik goed bezig ben of dat het toch echt op een andere manier moet. Ik ga ervanuit dat het goed gaat :+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 maart 2017 @ 12:49:58 #261
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169811348
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:27 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Wat een weertje _O_ Heerlijk.
Daarom O+
Ga mooi even wandelen straks O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_169812624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
van Bouwtechnische Bedrijfskunde naar Registeraccountant, die verwacht je niet :D

m'n vriendin is op dit moment ook bezig met haar RA-stage, ik ben eind vorig jaar gestopt met mijn AA-stage.
Wat is een AA stage dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 27 maart 2017 @ 13:57:16 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169812697
Iets in accountancy wereldje.
Heb ooit tijdesn m'n eerste jaar Bedrijfseconomie (god man, das lang gelezen :') ) hier een stuk van gehad. Wat een klote werk :X
En als ik hier naar de boekhouding kijk of wat vriendin wat me doet, lijkt het me eht niets :N Ben blij dat ik van studie toen geswitched ben
pi_169816306
een boekhouder is toch een ander woord voor cijferneuker? :P :+
zo noem ik de boekhouder en de controller op mijn werk wel af en toe :+
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_169823999
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Wat is een AA stage dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AA = Account-Administratieconsulent (= HBO)
RA = Registeraccountant (= Universiteit)

quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
een boekhouder is toch een ander woord voor cijferneuker? :P :+
zo noem ik de boekhouder en de controller op mijn werk wel af en toe :+
ik neuk er niet mee :+ maar ben wel de hele dag in de weer met cijfers, van het boekhouden zelf (inkoopfacturen, bankafschriften etc.) tot het opstellen van jaarrekeningen (voor bijvoorbeeld de bank) :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 27 maart 2017 @ 22:09:58 #266
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_169824494
Hoi :) Ik leef nog ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 27 maart 2017 @ 22:17:52 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169824723
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

AA = Account-Administratieconsulent (= HBO)
RA = Registeraccountant (= Universiteit)

[..]

ik neuk er niet mee :+ maar ben wel de hele dag in de weer met cijfers, van het boekhouden zelf (inkoopfacturen, bankafschriften etc.) tot het opstellen van jaarrekeningen (voor bijvoorbeeld de bank) :)
Het lijkt me zo eentonig als je voor 1 bedrijf werkt bv op de boekhouding.
Natuurlijk zijn er dagelijkse issues, maar de basis is zo meer van tzelfde
  Moderator maandag 27 maart 2017 @ 22:18:40 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169824746
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi :) Ik leef nog ^O^
Kearl :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:09:46 #269
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169829888
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi :) Ik leef nog ^O^
Heehallo! :D
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:10:08 #270
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_169829893
Goedemorgen lieve Tukkerts O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_169830647
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

AA = Account-Administratieconsulent (= HBO)
RA = Registeraccountant (= Universiteit)

[..]

ik neuk er niet mee :+ maar ben wel de hele dag in de weer met cijfers, van het boekhouden zelf (inkoopfacturen, bankafschriften etc.) tot het opstellen van jaarrekeningen (voor bijvoorbeeld de bank) :)
aha oke, ik zou het niet kunnen. ben al blij dat ik mijn eigen rekening beetje aangevuld kan houden :) en gelukkig een neef die bij het belastingdienst heeft gewerkt en nu bij het fiod werkt, die dus kan helpen bij het invullen van de belasting dienst aangifte :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_169840024
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het lijkt me zo eentonig als je voor 1 bedrijf werkt bv op de boekhouding.
Natuurlijk zijn er dagelijkse issues, maar de basis is zo meer van tzelfde
klopt, daarom werk ik op een accountantskantoor. behandel ik het hele jaar door verschillende klanten met uiteenlopende problemen en uitdagingen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

aha oke, ik zou het niet kunnen. ben al blij dat ik mijn eigen rekening beetje aangevuld kan houden :) en gelukkig een neef die bij het belastingdienst heeft gewerkt en nu bij het fiod werkt, die dus kan helpen bij het invullen van de belasting dienst aangifte :)
iemand erbij hebben die een beetje verstand van (inkomsten)belasting heeft is nooit verkeerd ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:41:04 #273
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169843833
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

klopt, daarom werk ik op een accountantskantoor. behandel ik het hele jaar door verschillende klanten met uiteenlopende problemen en uitdagingen :)

[..]

iemand erbij hebben die een beetje verstand van (inkomsten)belasting heeft is nooit verkeerd ^O^
kun je nog zoveel dingen extra uit de inkomstenbelasing halen als 'normale' particulier?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169847102
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

kun je nog zoveel dingen extra uit de inkomstenbelasing halen als 'normale' particulier?
in veel gevallen niet, zorgkosten en giften zijn pas aftrekbaar boven een drempel (o.b.v. inkomen). maar als je bijvoorbeeld een huis hebt gekocht, is het handig om te weten welke kosten je allemaal (eenmalig) af kan trekken.

op zich is de website van de Belastingdienst erg handig, maar niet altijd even overzichtelijk en zoeken functioneert ook niet altijd even goed.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:25:32 #275
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169851713
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in veel gevallen niet, zorgkosten en giften zijn pas aftrekbaar boven een drempel (o.b.v. inkomen). maar als je bijvoorbeeld een huis hebt gekocht, is het handig om te weten welke kosten je allemaal (eenmalig) af kan trekken.

op zich is de website van de Belastingdienst erg handig, maar niet altijd even overzichtelijk en zoeken functioneert ook niet altijd even goed.
geld dat ook als ik al jaren geleden een huis heb gekocht?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')