abonnement Unibet Coolblue
pi_167757232
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP naar de 400! *O*

Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat. c_/




Gino ♥
pi_167757621
Bijna!!!
En ik hoorde dit in de auto en vind het zo'n leuk liedje
pi_167757873
We zijn er bijna we zijn er bijnaa *O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167757887
Tjacka heb jij nog leuken kik contactjes.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167760510
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:44 schreef Divje het volgende:
Tjacka heb jij nog leuken kik contactjes.
Ja heb nu een meesteres
Gino ♥
pi_167760543
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 21:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja heb nu een meesteres
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167764967
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 21:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja heb nu een meesteres
Dus je krijgt er flink van langs ~O>
pi_167765310
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 21:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja heb nu een meesteres
Hoe kom je daar nou eigenlijk aan _O- add jij random mensen?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167767675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou eigenlijk aan _O- add jij random mensen?
Stond in die reviews
Gino ♥
pi_167767880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je krijgt er flink van langs ~O>
Heb foto gestuurd van mij. Krijg nu niks meer terug :(
Gino ♥
pi_167767910
Beetje te vroeg,TS :')
pi_167775639
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Heb foto gestuurd van mij. Krijg nu niks meer terug :(
Dat is de s dus 8-) .

Goeiemorgen. Het knallen begint hier nu al een beetje. De kat is zo bang en het lukt me niet om hem die tabletjes in te laten nemen. Hij eet gewoon niet.
pi_167775813
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is de s dus 8-) .

Goeiemorgen. Het knallen begint hier nu al een beetje. De kat is zo bang en het lukt me niet om hem die tabletjes in te laten nemen. Hij eet gewoon niet.
Hoe geef je het tabletje?
Je kan het tussen iets lekers stoppen.
Of als je het zelf doet is het de kunst om het tabletje zo ver mogelijk in de bek te duwen.
Als het namelijk over de helft van de tong is krijgen ze vaak een slik reflex.

En nog een tip, als jij schrikt van knallen en je praat tegen poez, kan hij die angst sneller overnemen of het juist gaan zien als iets eng door de emotie en angst van jou.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 31 december 2016 @ 10:19:52 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167776082
Beste is om ze gewoon te laten bibberen. De ene kat is er banger van dan de andere, ene van mij gaat snel onder de boekenkast zitten terwijl de ander opkijkt en erna verder gaat slapen. Pilletje geven lukt bij mij altijd in de babyhouding leggen op je arm, onderarm om de voorpoten en dan met de andere hand bekje open bij de kaken, pil erin zover mogelijk achterin mikken over ademsappeltje wrijven tot ie slikt. Klaar. Je kan je kat ook in een handdoek strak wikkelen als ie te wild hiervoor is maar bij mij is dit nooit nodig. Of geen pilletje geven. Ik heb ook wel eens relaxpilletje aan ze geven maar ik vond het eng hoe groggy ze werden. Succes ermee!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167776131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is om ze gewoon te laten bibberen. De ene kat is er banger van dan de andere, ene van mij gaat snel onder de boekenkast zitten terwijl de ander opkijkt en erna verder gaat slapen. Pilletje geven lukt bij mij altijd in de babyhouding leggen op je arm, onderarm om de voorpoten en dan met de andere hand bekje open bij de kaken, pil erin zover mogelijk achterin mikken over ademsappeltje wrijven tot ie slikt. Klaar. Je kan je kat ook in een handdoek strak wikkelen als ie te wild hiervoor is maar bij mij is dit nooit nodig. Of geen pilletje geven. Ik heb ook wel eens relaxpilletje aan ze geven maar ik vond het eng hoe groggy ze werden. Succes ermee!
Arme beestjes met vuurwerk altijd ;( en de diertjes buiten ook. Ik ben niet voor een vuurwerkverbod (want betutteling) maar ontmoedigingsbeleid zou me wel wat lijken.
pi_167776378
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:02 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hoe geef je het tabletje?
Je kan het tussen iets lekers stoppen.
Of als je het zelf doet is het de kunst om het tabletje zo ver mogelijk in de bek te duwen.
Als het namelijk over de helft van de tong is krijgen ze vaak een slik reflex.

En nog een tip, als jij schrikt van knallen en je praat tegen poez, kan hij die angst sneller overnemen of het juist gaan zien als iets eng door de emotie en angst van jou.
Ja, ik probeer dat ook niet te doen. Probeer hem te negeren maar zie zijn angst. Vind het zó zielig voor hem en voor alle dieren eigenlijk.
  zaterdag 31 december 2016 @ 10:31:19 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167776408
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Arme beestjes met vuurwerk altijd ;( en de diertjes buiten ook. Ik ben niet voor een vuurwerkverbod (want betutteling) maar ontmoedigingsbeleid zou me wel wat lijken.
Hier is het nog redelijk rustig geweest. Ik geef niets om vuurwerk op wat sierpijlen na maar vanwege al die harde knallen en zeker het illegale vuurwerk wat verkocht wordt vind ik het best een eng idee dat dit bewaard wordt in woonwijken. Ik zou er niets om geven als het afgeschaft wordt als ik eerlijk ben. Of van die gekken die vuurwerk in en op dieren afschieten.

Paar tuintjes verderop zie ik de laatste tijd dag en nacht een dikke kater buiten in een open schuurtje. Ik heb al eens rondgevraagd bij buren maar niemand weet waar hij thuishoort maar ondervoed ziet hij niet uit. Zag um vanochtend nog. Hopelijk heeft ie een onderkomen vannacht. Bij mij kan niet want het beest schreeuwt alles bijelkaar zodra hij één van mijn katten ziet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167776459
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is om ze gewoon te laten bibberen. De ene kat is er banger van dan de andere, ene van mij gaat snel onder de boekenkast zitten terwijl de ander opkijkt en erna verder gaat slapen. Pilletje geven lukt bij mij altijd in de babyhouding leggen op je arm, onderarm om de voorpoten en dan met de andere hand bekje open bij de kaken, pil erin zover mogelijk achterin mikken over ademsappeltje wrijven tot ie slikt. Klaar. Je kan je kat ook in een handdoek strak wikkelen als ie te wild hiervoor is maar bij mij is dit nooit nodig. Of geen pilletje geven. Ik heb ook wel eens relaxpilletje aan ze geven maar ik vond het eng hoe groggy ze werden. Succes ermee!
Bedankt voor de tips cad. Dat in die babyhouding gaat niet lukken, dan lig ik straks zelf van onder tot boven onder de schrammen in de babyhouding. Het is een zwerver he, die laat zich niet makkelijk dwingen tot iets.
Ik doe wel negeren en hou hem binnen tot morgen.
pi_167776518
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Arme beestjes met vuurwerk altijd ;( en de diertjes buiten ook. Ik ben niet voor een vuurwerkverbod (want betutteling) maar ontmoedigingsbeleid zou me wel wat lijken.
Of alleen gecontroleerd vuurwerk afsteken. Dat kan toch geregeld worden per gemeente?
Aan de andere kant is er al zoveel gecontroleerd en verheugen veel mensen zich hierop. Ingewikkelde zaak hoor.
pi_167777084
Goedemorgen,straks naar Rotjeknor. :+
pi_167777136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Goedemorgen,straks naar Rotjeknor. :+
Ga je de show bekijken vanavond?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167777302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 10:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Ga je de show bekijken vanavond?
Welke show?
pi_167777318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke show?
Vuurwerk :+

BIEM krakaka BAM BAM BOEM fwieeeeeeee enzovoort.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_167777358
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Vuurwerk :+

BIEM krakaka BAM BAM BOEM fwieeeeeeee enzovoort.
Ik ga in ieder geval naar buiten.
pi_167778893
Ik ga vandaag politiemannetje spelen. Er mag nl geen vuurwerk worden afgestoken op het park en we zitten ram vol. Dat wordt leuk :D
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')