abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167736737
registreer om deze reclame te verbergen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[b]Playstation 4[/b]

[u]username - PSN[/u]
rene90 - rene2870 (met headset)
Spierbal- Vonkiii
Taexon - Katertjuh
MMaRsu - mmarsu
Roces18 - O_Roces
Sickert - sickertnl
BzP - deviidriver_
Leonos - LeonosNL
DustPuppy - Ytherian
ForzaMilan - Bonsie91

[b]PC[/b]

[b]Xbox[/b]
Flesje bier
pi_167736757
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef RickoKun het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er alleen maar officiële servers van DICE beschikbaar voor ps4? Die ook allemaal in Italië gevestigd zijn?
Voornamelijk officiële servers wel ja, echter zie ik veel meer servers dan alleen Italiaanse. Vooral veel in Ierland. Ik gebruik tegenwoordig bijna altijd gewoon quickmatch.

Weet iemand hoe ik via pc een emblem kan maken voor op de PS4? Ik kan op de battlelog websites alleen inloggen op mijn Origin-account dat ik gebruik voor BF4 op de PC. Heb zo even wat gegoogled maar kan buiten de companion-app geen optie vinden om het via PC te doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Gezicht op 30-12-2016 12:20:34 ]
Flesje bier
pi_167751986
Via Battlefield.com/companion
Daar kun je inloggen en vervolgens nadat je een soldier hebt gekozen kiezen voor create Emblem. Het zit wel een beetje verstopt
Built for Speed
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:57:43 #4
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_167758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Voornamelijk officiële servers wel ja, echter zie ik veel meer servers dan alleen Italiaanse. Vooral veel in Ierland. Ik gebruik tegenwoordig bijna altijd gewoon quickmatch.

Weet iemand hoe ik via pc een emblem kan maken voor op de PS4? Ik kan op de battlelog websites alleen inloggen op mijn Origin-account dat ik gebruik voor BF4 op de PC. Heb zo even wat gegoogled maar kan buiten de companion-app geen optie vinden om het via PC te doen.
Thanks brah!
Vind het alleen ietwat frappant, maar boeit me niet, want ik speel toch in mijn eentje. Zoveel mogelijk met een squad. Je hebt toch geen voice chat dus dan maakt het ook niet uit.
Keep that perfect beat boy.
pi_167839614
Ik raak er nu ik level 76 ben en vrijwel alles heb geunlocked toch langzaamaan op uitgekeken. Jammer dat er maar zo weinig rewards zijn voor levellen etc.
Flesje bier
pi_167839770
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik raak er nu ik level 76 ben en vrijwel alles heb geunlocked toch langzaamaan op uitgekeken. Jammer dat er maar zo weinig rewards zijn voor levellen etc.
Deze gedachtegang heb ik echt nooit begrepen :P
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_167842061
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Het maakt het veel leuker om "ergens voor" te spelen zeg maar. :P
Flesje bier
pi_167842733
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Eens. Sterker nog, ik vind het heel irritant dat ik beperkt wapens mag kiezen.
pi_167843166
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:58 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het maakt het veel leuker om "ergens voor" te spelen zeg maar. :P
Ik prefereer juist in een game als BF dat alles vanaf het begin al is geunlocked. Ik vind het eigenlijk ook een vervelende trend. Dan heb ik liever dat je zoals in Overwatch wat dingen kan unlocken die verder geen invloed hebben op de game :)

Maargoed, ik heb ook ~10 jaar lang Counter-Strike gespeeld zonder dat ik daar ook maar een fuck in heb geunlocked :P
  dinsdag 3 januari 2017 @ 00:14:57 #10
159199 RickoKun
pi_167847696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Eens. Sterker nog, ik vind het heel irritant dat ik beperkt wapens mag kiezen.
Dit. Maar meer omdat ik niet een de level 40 passeer met deze spellen :')

Ik heb zelfs liever alles meteen beschikbaar.
pi_167848522
Ik vind het gewoon heerlijk spelen en het ziet er top uit. Wat wil je nog meer.
pi_167897207
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik prefereer juist in een game als BF dat alles vanaf het begin al is geunlocked. Ik vind het eigenlijk ook een vervelende trend. Dan heb ik liever dat je zoals in Overwatch wat dingen kan unlocken die verder geen invloed hebben op de game :)

Maargoed, ik heb ook ~10 jaar lang Counter-Strike gespeeld zonder dat ik daar ook maar een fuck in heb geunlocked :P
haha daar kom ik ook vanaf ja van cs :D

Man wat een uren hebben ik daar in gestoken zeg.

Hebben ze in bf zo'n soort mode waarbij je gewoon moet wachten tot dat de ronde is afgelopen als je dood bent. .
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167897797
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

haha daar kom ik ook vanaf ja van cs :D

Man wat een uren hebben ik daar in gestoken zeg.

Hebben ze in bf zo'n soort mode waarbij je gewoon moet wachten tot dat de ronde is afgelopen als je dood bent. .
Nope, dan moet je Search & Destroy gaan doen in Call of Duty. Man wat heb ik dat veel gedaan in CoD4 toen CoD nog geen futuristische laserrobotwallrunshit was :P
Flesje bier
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:51:29 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167898060
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nope, dan moet je Search & Destroy gaan doen in Call of Duty. Man wat heb ik dat veel gedaan in CoD4 toen CoD nog geen futuristische laserrobotwallrunshit was :P
Herkenbaar, honderden uren in MW1 en MW2 S&D gestoken _O_
Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Cliffy het volgende:
Mjah hij voelt verder wel goed, hoef geen 20 euro extra uit te geven om em een keertje te laten wassen ;) Paar keer kloppen in shampoo werkt ook prima :D
pi_167898413
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Zat medals om te tracken
pi_167899076
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

ja die had ik toen ook nog tijden gespeeld ja, dat mis ik wel. Nu is het dood. Boeiuh. Ff wachten en weer opnieuw.

Anders zat je 2 tot 3 minuten te wachten :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167903401
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Herkenbaar, honderden uren in MW1 en MW2 S&D gestoken _O_
Hier ook. Wat een genot was dat. Als je de enige overlevende in je team was en je wist dat iedereen je bekijkt.. en dan die clutch :o _O_
There is a light and it never goes out
pi_167904292
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hier ook. Wat een genot was dat. Als je de enige overlevende in je team was en je wist dat iedereen je bekijkt.. en dan die clutch :o _O_
En dan ninja-defusen _O_ trip down menory lane dit man ;(
Flesje bier
pi_167904631
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En dan ninja-defusen _O_ trip down menory lane dit man ;(
360 throwing knife killcam
pi_167906790
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

360 throwing knife killcam
Dat was dus pas vanaf Black Ops of zo, toen was ik al afgehaakt :P
Flesje bier
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:42:27 #21
159199 RickoKun
pi_167933974
Zeg dat spotten, hé?

Kan dat alleen als je sniper bent?
pi_167935241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef RickoKun het volgende:
Zeg dat spotten, hé?

Kan dat alleen als je sniper bent?
Nee joh gewoon voortdurend die knop spammen in de richting waar enemies zitten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 22:01:34 #23
159199 RickoKun
pi_167937065
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee joh gewoon voortdurend die knop spammen in de richting waar enemies zitten.
Mijn god :') ik aldoor speciaal de "scout" spelen en dan de binoculars gebruiken om mijn team te helpen met "spotten"
Kan dat ook met de rest dus :')
pi_167944119
Weer iets om naar uit te kijken :)

06-01-2017

New World War II First Person Shooter Game in Development – Watch The Trailer

fullscreen-capture-02-01-2017-151732.jpg

A new first-person shooter game for the PC was announced by Gaijin Entertainment. The game is set in World War II and is called “Enlisted.” It’s a squad-based online multiplayer game that also comes with a campaign mode based on real historical battles.

The game is being developed by Latvian-based Darkflow Software. It will run on Gaijin Entertainment’s Dagor Engine. The online multiplayer portion of the game will have large-scale battles of up to 100 players on incredibly detailed maps with destructible elements.

Unlike many other shooters on the market, “Enlisted” will force players to stick to their objectives. One squad will be tasked with defending an objective while another must stop the enemy from entering a zone. According to Darkflow, this is something that has been available in single-player games but not multiplayer.

The campaigns will work as stand-alone games. Two are already ready for pre-order. The Battle of Moscow and the Invasion of Normandy are available now for pre-order at $22 each or both for $50. Pre-ordering both campaigns gets you access to three weapons and early access to the beta version of the game. The beta version is expected to be out in the second half of 2017, International Business Times reported.

Darkflow intends to continue updating the game based on feedback from the players. “It will be a first-person shooter decided by the fans, for the fans,” according to producer Alexander Nagorny. “They will have direct input into what we create including things like campaigns, game modes, even which platforms after PC we support.”

A crowdfunding campaign has been set up on the official website. Fans can back the project and get special in-game items. They are currently seeking $250,000 to complete a Tunisia campaign. The next two goals will be determined after fans have a chance to vote. The final goal of $1 million is set for developing “Enlisted” for consoles.

http://www.warhistoryonli(...)ame-development.html
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:57:41 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167944242
Klinkt goed, ekkes lezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:36:34 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167951957
Dus 22 euro voor 1 deel of 50 euro voor beide delen, lekker krom tot zover.
How the little piggies will grunt when they hear how the old boar suffered.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:19:18 #27
97079 Jeff89
Conquer All
pi_167959269
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 22:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mijn god :') ik aldoor speciaal de "scout" spelen en dan de binoculars gebruiken om mijn team te helpen met "spotten"
Kan dat ook met de rest dus :')
Met die verrekijker doe je wel extra-effectief spotten.. Dan zie je zo'n soort rood lijntje om mensen heen zoals in de killcam.
pi_167975918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Met die verrekijker doe je wel extra-effectief spotten.. Dan zie je zo'n soort rood lijntje om mensen heen zoals in de killcam.
Is wel extra handig voor als je in een vliegtuig zit. Best vaak dat ik lucht bombardeer.
pi_167978526
Ik dacht vandaag eens Battlefield online te spelen. Kan ik niet inloggen op playstation plus
Ik dacht misschien is het een ander wachtwoord, wil ik het wachtwoord opvragen door mijn emailadres in te vullen, krijg ik een melding dat het adres niet klopt, terwijl het MOET kloppen, ik heb geen ander adres gebruikt (daarnaast stond het adres al in de balk zonder dat k het getypt had)...
Hmm maar weer een account aangemaakt. Ik voer gegevens in, en nu kom ik wel verder, kan ik aangeven wie mijn trofeeën kan zien enz... daarna krijg ik een melding:
U kunt niet aanmelden met de aanmeldings-id van een andere speler
op de ps4 Gebruiker aangemaakt... en nog steeds krijg ik dezelfde melding
ik snap er niks meer van, vanalles geprobeerd, nu heb ik 2-stapsverificatie geactiveerd voor mn account. enz, niks helpt
help
pi_167978652
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik dacht vandaag eens Battlefield online te spelen. Kan ik niet inloggen op playstation plus
Ik dacht misschien is het een ander wachtwoord, wil ik het wachtwoord opvragen door mijn emailadres in te vullen, krijg ik een melding dat het adres niet klopt, terwijl het MOET kloppen, ik heb geen ander adres gebruikt (daarnaast stond het adres al in de balk zonder dat k het getypt had)...
Hmm maar weer een account aangemaakt. Ik voer gegevens in, en nu kom ik wel verder, kan ik aangeven wie mijn trofeeën kan zien enz... daarna krijg ik een melding:
U kunt niet aanmelden met de aanmeldings-id van een andere speler
op de ps4 Gebruiker aangemaakt... en nog steeds krijg ik dezelfde melding
ik snap er niks meer van, vanalles geprobeerd, nu heb ik 2-stapsverificatie geactiveerd voor mn account. enz, niks helpt
help
Klinkt als dat je PSN account gehackd is. Morgen maar eens de Playstation klantenservice bellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
-----
Now only embers remain...
pi_167978725
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klinkt als dat je PSN account gehackd is. Morgen maar eens de Playstation klantenservice bellen.
hmm, maar eens doen dan

Ik heb 2 gebruikers nu in de ps4 zo te zien, maar die 2de (die ik net heb aangemaakt kan ik dus niet mee inloggen
Ik denk dat ik een optie weet.
De eerste gebruiker verwijderen, maar verwijder ik dan ook niet alle trofeeën en opgeslagen items, saves... downloads (uitbreidingen van spellen)...
en dan inloggen met die 2de account, die zou het dan toch moeten doen?
Of kan ik met de eerste gebruiker uitloggen en dan met die andere inloggen ofzo?
pi_167979006
oh wacht eens, ik ben in mijn emails aan het bladeren

Uw abonnement is beëindigd door een mislukte betaling

Beste ,,,

Dit e-mailbericht is een melding dat uw abonnement op PlayStation® Plus: lidmaatschap van 3 maanden (Subscription) is beëindigd door een mislukte betaling.

Sla voor alle zekerheid dit bericht op voor toekomstige referentie.

Online-id: ...

Je naam: ...

Abonnementsnaam ...

Uw abonnement is beëindigd door van één van de volgende redenen: •Het bedrag in je portemonnee* is ontoereikend.
•Er is geen creditcard voor gebruik in combinatie met je account* geregistreerd.
•De creditcard die voor gebruik met je account* is geregistreerd, is mogelijk niet geldig.
•Als je de gebruiker van een sub-account bent, is het mogelijk dat je de maandelijkse bestedingslimiet hebt overschreden.
*Als je een gebruiker met een sub-account bent, verwijst portemonnee naar de portemonnee van de master-account waaraan jouw account is gekoppeld en daarnaast verwijst account in dit geval naar de master-account waaraan jouw account is gekoppeld.

Voor heropenen van dit abonnement, moet u het abonnement opnieuw aankopen.**

Om beëindiging van abonnementen te voorkomen door onvoldoende geld, kunt u de functie Automatisch toevoegen gebruiken die alleen kan worden ingesteld door gebruikers van master-accounts. Als de houder van de master-account de instellingen aanpast zoals hieronder beschreven, dan zal Sony Entertainment Network de portemonnee gekoppeld aan de master-account van voldoende geld voorzien door de geregistreerde creditcard gekoppeld aan dit account te gebruiken wanneer er niet voldoende geld in de portemonnee is voor de vernieuwing van een abonnement

Ik neem aan dat dit het probleem is dat ik niet kan inloggen bij Playstation plus? :)
pi_167979357
Yep. Scheelt je gelukkig weer een hoop gedoe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
-----
Now only embers remain...
  zondag 8 januari 2017 @ 17:29:28 #34
159199 RickoKun
pi_167981057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nice, thanks! Weer wat geleerd!
pi_168074448
Servers weer eens down -O-

Blijft toch een terugkerend probleem.
Flesje bier
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:00:07 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_168077325
Heeft er hier iemand wel eens last van een Black screen? Zeer irritant. Zie alle cutscenes en schermen maar dan zwart met de hud in beeld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_168085071
Ik heb nog steeds dat bij operation de intros de audio en video niet gelijk lopen. Of dat zelfs de video helemaal vastloopt terwijl de audio doorloopt :') :')
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:00:04 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_168089387
Dat bij Operations heeft denk ik iedereen op de pc.
pi_168183993
Wat is jullie score per minuut? Die van mij zit op 720.66.
pi_168184889
Die tankgewehr, is niet te koop ofzo hè? Ik ben nu voornamelijk support met de m1902 telescopic (of iets in die richting) en bevalt me goed. Heb nog 2500 warbonds staan, iemand advies voor fijne guns?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168185060
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:29 schreef rene90 het volgende:
Die tankgewehr, is niet te koop ofzo hè? Ik ben nu voornamelijk support met de m1902 telescopic (of iets in die richting) en bevalt me goed. Heb nog 2500 warbonds staan, iemand advies voor fijne guns?
MG15 n.a. Low Weight of de BAR voor support. M1907 Sweeper voor Medic. Hellriegel voor Assault. SMLE MKIII Marksman voor Scout.

Tankgewehr is overigens alleen een pick-up.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wat is jullie score per minuut? Die van mij zit op 720.66.
895 hier
Flesje bier
pi_168188429
Score is nu 917.
Maar ben wel een beetje aan het kloten met wapens waar ik niet goed mee ben soms (snipen bijvoorbeeld).

Leuke guns voor de assault is de hellriegel, automatico en misschien een hunter shotgun.
Medic class de Sweeper, mondragon storm en de selbslader.
Support vooral de BAR (aanvallend), benet mercie optical/HUOT. (verdedigend)
Als sniper zou ik de SMLE, russion sniper en de gewehr 98 aanraden.
Built for Speed
  woensdag 18 januari 2017 @ 09:49:42 #43
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168238778
Vraagje. Ik wil ook weer een FPS spelen op de PS4, en dan ook online. Ik denk er dus over na om BF1 te kopen. Want ik weet ook niet wanneer Battalion 1944 uit gaat komen??

Maar ik ben wel een noob. Speel je tegen tegenstanders met dezelfde skills als jezelf? Wat bijvoorbeeld wel bij FIFA het geval is. Zo niet, dan is het weinig aan voor mij, ben ik bang. Ik ben ook niet iemand die 20 uur per week gaat spelen. Hooguit af en toe een potje dus hooguit 1/2 uur per week.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168238838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:49 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Ik wil ook weer een FPS spelen op de PS4, en dan ook online. Ik denk er dus over na om BF1 te kopen. Want ik weet ook niet wanneer Battalion 1944 uit gaat komen??

Maar ik ben wel een noob. Speel je tegen tegenstanders met dezelfde skills als jezelf? Wat bijvoorbeeld wel bij FIFA het geval is. Zo niet, dan is het weinig aan voor mij, ben ik bang. Ik ben ook niet iemand die 20 uur per week gaat spelen. Hooguit af en toe een potje dus hooguit 1/2 uur per week.
Je hebt skills of je hebt ze niet.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:03:06 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168238933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:54 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je hebt skills of je hebt ze niet.
Onzin. Mensen die 24/7 spelen zijn meestal gewoon beter dan iemand die 2 uurtjes per week gamed.
pi_168239021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:49 schreef satecl het volgende:

Je speelt tegen iedereen, dus ook mensen die 40 uur in de week spelen.
Some things should be simple; even an end has a start
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:18:23 #47
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168239129
quote:
4s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je speelt tegen iedereen, dus ook mensen die 40 uur in de week spelen.
Jammer. Dan pak ik m wel een keer uit de budgetbak voor de singleplayer.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:19:39 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168239145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Onzin. Mensen die 24/7 spelen zijn meestal gewoon beter dan iemand die 2 uurtjes per week gamed.
Heb ik nooit last van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168243375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Jammer. Dan pak ik m wel een keer uit de budgetbak voor de singleplayer.
In je team zitten natuurlijk ook mensen die 40 uur per week spelen, dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:31:39 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168243954
quote:
12s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In je team zitten natuurlijk ook mensen die 40 uur per week spelen, dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
Nee, daar heb je ook gelijk in. Maar om nou elke keer laatste te staan in het winnende team geeft ook niet echt een voldaan gevoel ;) Ach misschien ben ik vrijdag in een gulle bui en koop ik die game gewoon. Battalion 1944 lijkt me overigens ook een vette game. Ik lees nu dat die in mei uit komt. Dan train ik met BF1 alvast voor die game.
pi_168245279
quote:

[..]

Onzin, ik speel misschien 3 uurtjes fifa in de week en zit gewoon in divisie 1.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:42:57 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168245428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Psies
pi_168245558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

anekdotisch bewijs :')
pi_168320400
Iemand op ps4 met headset?

Ben van plan het spel te halen straks.
Heb wat ervaring in team shooters. Veel destiny trials gedaan laaste jaar en ff Overwatch maar deze was niks voor mij.

Ben wel veel bezig met FF14 dus niet altijd beschikbaar. ;) Maar vast wel genoeg.

ps4 Dutch_Rabbit
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:27:26 #55
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168321796
quote:

[..]

Er spelen zo veel n00bs, als je geen tijd en/of zin hebt om beter te worden dan moet je accepteren dat je niet bij de beste spelers zal gaan horen. Zelfs de beste spelers in games zijn de beste omdat ze er veel tijd in steken en blijven oefenen ja.

Zou mijzelf er niet te veel dood op kijken. In een Call of Duty ben ik ook altijd huiverig als er een volledig geprestiged persoon langs komt waar ik tegen moet spelen, vaker wel dan niet zijn ze dat omdat ze veel te veel vrije tijd hebben en niet omdat ze zo goed zijn. Het enige wat ze dan wel hebben is betere wapenkennis en mapkennis maar dat soort mensen weten daar vaak toch niet het optimale uit te halen.

Overigens kan een goede squad je prima boosten qua score waardoor je alsnog als slechte speler bovenaan het scorebord kan staan. Misschien is je K/D dan wel kut ja maar dat is een opoffering die je zelf maakt omdat je voor je plezier speelt en niet om de beste te zijn. En voor elke vlag die je volledig neutraal en blauw maakt moet je ook heel wat kills maken wil je op hetzelfde aantal punten komen.

Ik heb 137 uur gespeeld, K/D van 2.51 met een SPM van 912 en een win ratio van 59%. En dan heb ik best veel gespeeld met een squad van capabele mensen in combinatie met voicechat maar zelfs dan is winnen geen garantie, 5 goede spelers op 27 mindere spelers brengt je nog nergens. Jij kan tegen mij moeten spelen maar als ik alleen ben op mijn team wat minder goed is dan dat van jou dan doe ik daar ook weinig meer aan. Kan hoogstens in een tank gaan zitten en zorgen dat de twee eerste vlaggen onder controle blijven maar zolang de rest van mijn team niet vooruit kan duwen zonder mij in die tank dan zijn die twee vlaggen al weer weg voor we een derde hebben als ik wel besluit om mee vooruit te gaan.
pi_168345069
O my.. ik ben echt waardeloos in deze battlefield :')
Vroeger kreeg ik nog weleens een heli of tank te pakken, maar dat zit er ook niet in hier.
  zondag 22 januari 2017 @ 17:38:10 #57
159199 RickoKun
pi_168347490
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
O my.. ik ben echt waardeloos in deze battlefield :')
Vroeger kreeg ik nog weleens een heli of tank te pakken, maar dat zit er ook niet in hier.
Vind ik altijd heerlijk :D

Ik verbaas me hoe blind de bestuurders van die tanks zijn. Ik ben vaak support met limpet charge en anti tank grenade.
Vaak blaas ik die tanks eigenhandig wel op (al blaas ik mijzelf in dat proces ook vaak op, maar alles voor het team hé?)
pi_168349361
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik verbaas me hoe blind de bestuurders van die tanks zijn. Ik ben vaak support met limpet charge en anti tank grenade.
Vaak blaas ik die tanks eigenhandig wel op (al blaas ik mijzelf in dat proces ook vaak op, maar alles voor het team hé?)
Sommige komen niet eens vooruit in die dingen en dan blijven ze er maar in zitten. HP laag en dan parkeren ze hem ergens in een hoekje stil..

Medic bevalt mij tot nu toe het beste. Moet alleen nog een stuk beter worden.
Dat wil zeggen niet in mijn eentje op avontuur gaan bijvoorbeeld.
pi_168406257
kwam ik tegen op de internet

woensdag 25 januari 2017 @ 13:44:51 #60
230450 ShevaJB
What have we become... Animals
pi_168416839
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik erger me vaak gek aan gasten die tanks besturen en maar een beetje aan de rand van "hotspots" blijven hangen. Gewoon vol erop op ingaan, iedereen opblazen en vlaggen veroveren.
Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet

Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:
Eindbaas ^O^
  woensdag 25 januari 2017 @ 13:46:44 #61
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168416870
Gisteren voor het eerst gespeeld. Goed spel :) Online 2 kills _O_ _O_ Doelstelling voor vanavond is 5 kills :P

Tegelijk gekocht met RS: Siege. Ook een heel vet spel. Aanradertje :* .
pi_168419197
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Salvad0R het volgende:
kwam ik tegen op de internet

Ik had laatst iets soortgelijks op Fao Fortress. Vijand had het fort in handen en er zaten 8 man ofzo te snipen. Heb er een stuk of 5 kunnen backstabben voor iemand het in de gaten kreeg :P
Flesje bier
pi_168419390
Die BF1 highlight reels van Kotaku zijn altijd sick

pawhqoafxti86l2m58du.gif

kiuxmrvhslf2y8qr5xrl.gif

cpoku29ffbdxw6uegdeg.gif

lsbfgznpey5vp3xgz8rg.gif
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 25 januari 2017 @ 17:54:36 #64
159199 RickoKun
pi_168422106
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:44 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Ik erger me vaak gek aan gasten die tanks besturen en maar een beetje aan de rand van "hotspots" blijven hangen. Gewoon vol erop op ingaan, iedereen opblazen en vlaggen veroveren.
Zo heb je ook bij zoen "woestijn" level van die "dunes" aan de rand van de map. Achter die dunes zetten ze dan een tank neer. Maar kan je niet flanken want je kan niet achter die "rand" want dan "leave" je de "battlefield"

#aanhalingstekensjwz
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:04:30 #65
159199 RickoKun
pi_168422266
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:40 schreef 2dope het volgende:
Die BF1 highlight reels van Kotaku zijn altijd sick

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') Heerlijk dat soort dingen!

Jammer genoeg vergeet ik die shit op te nemen als ik weer eens zoiets moois tegenkom of een animation bugje!
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:06:04 #66
159199 RickoKun
pi_168422303
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Sommige komen niet eens vooruit in die dingen en dan blijven ze er maar in zitten. HP laag en dan parkeren ze hem ergens in een hoekje stil..

Medic bevalt mij tot nu toe het beste. Moet alleen nog een stuk beter worden.
Dat wil zeggen niet in mijn eentje op avontuur gaan bijvoorbeeld.
Medic mij eerst ook, maar met support kan ik -faglord die ik ben- aardig wat lui neerknallen van afstand.

Singleshot kan je zowat op sniper afstanden die lui nog raken :D
pi_168424226
ik doe sowieso CS:GO, maar zoveel cheaters man. manmanmanman. ;( skillloze faggets
pi_168424416
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik doe sowieso CS:GO, maar zoveel cheaters man. manmanmanman. ;( skillloze faggets
Ik begrijp ook niet wat er leuk is aan cheaten.
pi_168425331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:35 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet wat er leuk is aan cheaten.
is niets leuks aan, is gewoon faalangst
pi_168429556
De eerste DLC klinkt goed overigens!
Built for Speed
pi_168448346
Wat is die Villar Perosa pickup heerlijk OP _O_ 15 killstreak ermee zojuist :7
Flesje bier
pi_168448694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:08 schreef Gezicht het volgende:
Wat is die Villar Perosa pickup heerlijk OP _O_ 15 killstreak ermee zojuist :7
is dat die flamethrower kit?
pi_168450606
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 19:20 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

is dat die flamethrower kit?
Nee, dat machinegeweer met dubbel magazijn. Is volgens mij alleen een pick-up in de Italiaanse levels.
Flesje bier
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:24:55 #74
159199 RickoKun
pi_168453280
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 20:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nee, dat machinegeweer met dubbel magazijn. Is volgens mij alleen een pick-up in de Italiaanse levels.
Sentry kit.
Sowieso nice inderdaad. Ben je net even wat sterker mee. Sowieso heerlijk OP als je weet hoe je er tactisch (mis)bruik van kan maken
pi_168453606
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Sentry kit.
Sowieso nice inderdaad. Ben je net even wat sterker mee. Sowieso heerlijk OP als je weet hoe je er tactisch (mis)bruik van kan maken
Ja maar dan weer niet de standaard sentrykit met dat machinegeweer (MG 08/15 o.i.d.) met 200 kogels in een magazijn :P
Flesje bier
pi_168460246
Lag vanavond op Suez bij C de vlag over te nemen, "tactiekje" wat ik wel eens wil doen (support class) is gasmasker op en gasgranaten spammen zodat ik in een nevel van gas lig.... Krijg ik ineens in beeld "sentry kit available"! Jeujj! 3 keer raden hoe snel ik dood was..... :') :') :')
Feel the fuzz!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:01:47 #77
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168462795
Gewoon wachten tot je het icoontje ziet verdwijnen er er naartoe chargen, dan zijn ze al dood nog voor ze hebben kunnen laden. B-)
pi_168471485
Ik lag dus naast de kist waar de sentry kit spawnt.....Op het moment dat ik de kit pakte was ik binnen 2 tellen door door mijn eigen gas...
Feel the fuzz!
  vrijdag 27 januari 2017 @ 19:08:12 #79
286575 Roces18
Chef de party
pi_168472319
aan het aantal topicdelen te zien is dit misschien wel de slechtste bf ooit
women don't realize how powerful they are, men get addicted to pictures of you, that's how powerful they are
pi_168473734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:08 schreef Roces18 het volgende:
aan het aantal topicdelen te zien is dit misschien wel de slechtste bf ooit
Slecht vind ik hem absoluut niet, maar het is wel te merken dat er stukken minder content is dan voorheen.
Flesje bier
pi_168487408
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:58 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Slecht vind ik hem absoluut niet, maar het is wel te merken dat er stukken minder content is dan voorheen.
Pfff, ik ben echt toe aan nieuwe maps. Suez quit ik gewoon, zo genoeg heb ik van dat level.

Eindelijk over de 1000 score per minute gehaald gisteren *O*

4lN7dOq.png

(ik speel alleen conquest)

[ Bericht 4% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 28-01-2017 11:36:21 ]
  zondag 29 januari 2017 @ 13:33:33 #82
97079 Jeff89
Conquer All
pi_168513783
Weet iemand ergens of BF1 premium al in de aanbieding is? Ik zag 'm laast voor ¤35,- langskomen op Origin zelf, maar toen zat ik op werk en toen ik m wilde bestellen was hij alweer 49,99... Aangezien de eerste DLC binnekort uitkomt, en ik me nog best heel aardig vermaak met BF1, wil ik de premium eik wel. Maarja, liefst niet voor de volle mep..
pi_168515151
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef Jeff89 het volgende:
Weet iemand ergens of BF1 premium al in de aanbieding is? Ik zag 'm laast voor ¤35,- langskomen op Origin zelf, maar toen zat ik op werk en toen ik m wilde bestellen was hij alweer 49,99... Aangezien de eerste DLC binnekort uitkomt, en ik me nog best heel aardig vermaak met BF1, wil ik de premium eik wel. Maarja, liefst niet voor de volle mep..
http://www.cjs-cdkeys.com(...)-Key-for-Origin.html

Jammer dat je hem niet voor 35 kon krijgen maar op deze site is ie iig goedkoper dan 50 euro
pi_168540046
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

http://www.cjs-cdkeys.com(...)-Key-for-Origin.html

Jammer dat je hem niet voor 35 kon krijgen maar op deze site is ie iig goedkoper dan 50 euro
En nog goedkoper voor de PS4?
  maandag 30 januari 2017 @ 16:23:48 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_168545470
Terug naar R6 en BF4. BF 1 erg leuk om zo even een potje te doen. Maar na een uurtje kom ik steeds weer tot de conclusie dat het wel erg weinig om het lijf heeft. Terwijl ik er heel erg graag "in" wil komen. Kan genieten van de gameplay, maar inhoudelijk te mager om langdurig van te genieten. Jammer.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_168644231
Is het ooit iemand gelukt om te winnen op Argonne als aanvaller in operations? Niet te doen man, overal granaten. -O-
Flesje bier
  zondag 12 februari 2017 @ 13:45:23 #87
97079 Jeff89
Conquer All
pi_168850417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:32 schreef Gezicht het volgende:
Is het ooit iemand gelukt om te winnen op Argonne als aanvaller in operations? Niet te doen man, overal granaten. -O-
Ja wel een aantal keer.. Als is het me ook meermaals gebeurt dat je de Duitsers stoomwalst tot de allerlaatste sector van Argonne, waarna je dan alle3 je battalions alsnog stukslaat op dat kleine strookje bos, met inderdaad overal granaten.
  zondag 12 februari 2017 @ 13:53:31 #88
159199 RickoKun
pi_168850615
Godver man. Heb ik die medaille met de revolver.

Moet ik alleen nog 5 kills in een leven doen.

Mijn vijfde kill was exact toen ik zelf dood ging.

NIET de medaille gekregen. Fucking gay.
pi_168911454
Zie ik nou die optie voor het voten voor de volgende map over het hoofd?
Feel the fuzz!
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:26:00 #90
159199 RickoKun
pi_168913563
Die Hellriegel is trouwens het meest OP wapen.

Binnen no time dood en accuraat als de tering :')kom je als medic dan aan met je zelfladend geweer :')
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:28:49 #91
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_168913610
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
Barst inderdaad van de wallhackers. En kut systeem dat gekick in competatieve games, echt ruk.
Zwarte user is racisme !
#jesuisbowa
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:41:18 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168913840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef RickoKun het volgende:

Binnen no time dood en accuraat als de tering :')kom je als medic dan aan met je zelfladend geweer :')
Selbstlader _O_
Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Cliffy het volgende:
Mjah hij voelt verder wel goed, hoef geen 20 euro extra uit te geven om em een keertje te laten wassen ;) Paar keer kloppen in shampoo werkt ook prima :D
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:53:09 #93
159199 RickoKun
pi_168915001
Nou was ik overigens de hele tijd de Squad leader.

En ineens was iemand anders het? Hoe doen ze dat?
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:56:28 #94
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_168917500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:53 schreef RickoKun het volgende:
Nou was ik overigens de hele tijd de Squad leader.

En ineens was iemand anders het? Hoe doen ze dat?
Je kan als squad lid de optie request order indienen. Wanneer de huidige leader dan niet binnen een bepaalde tijd een order geeft wordt de persoon die dat aanvroeg de nieuwe squad leader.
Snelle Egel
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:36:15 #95
159199 RickoKun
pi_168918321
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:56 schreef S0nic het volgende:

[..]

Je kan als squad lid de optie request order indienen. Wanneer de huidige leader dan niet binnen een bepaalde tijd een order geeft wordt de persoon die dat aanvroeg de nieuwe squad leader.
;( Ik maar denken dat ik non stop orders aan het uitdelen ben :')
pi_168919140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef RickoKun het volgende:

Die medic wapens zijn sowieso pure AIDS, helemaal op de PS4
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:40:26 #97
239009 J0kkebr0k
From basket of deplorables
pi_168924223
Haast altijd in een game Operations terechtkomen die haast afgelopen is. :')
The technique of infamy is to invent two lies and to get people arguing heatedly about which one of them is true.
It's not what is true that matters, but what is perceived to be true
Wag The Dog
pi_168925121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Die medic wapens zijn sowieso pure AIDS, helemaal op de PS4
M1907 Sweeper jonguh _O_
Flesje bier
pi_168925616
Ik vind de Mondragon Storm eigenlijk verreweg het fijnste Medic wapen. Alleen die 10 kogels in een magazijn is wel kut.
pi_168931442
Ik ging altijd voor de M1907 SL Sweeper. Nu gebruik ik de Selbstlader Optical, toch iets meer bang voor je bucks. 3 hit kill, of 2 mits 1 headshot.
In Maart zullen er vast nieuwe wapens bij komen, ook voor de medic-class.
Feel the fuzz!
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:56:36 #101
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168940214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 07:21 schreef Kalebatz het volgende:
Zie ik nou die optie voor het voten voor de volgende map over het hoofd?
Is alleen op de PC lijkt mij.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:59:18 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168940290
Zijn er nog geen nieuwe maps? ;(
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:04:29 #103
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168940402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef Vatta het volgende:
Ik vind de Mondragon Storm eigenlijk verreweg het fijnste Medic wapen. Alleen die 10 kogels in een magazijn is wel kut.
Eens, maar je kan er wel redelijk snel mee vuren (en iemand raken) in tegenstelling tot een Selbstlader die wat meer tijd nodig heeft om de kogel te sturen precies waar je richt. Als je binnen een paar seconden drie man kapot schiet met een magazijn van je Mondragon dan is dat echt tof, gebeurde mij pas. _O_ Als countersniper ook prachtig, lukt mij niet met een Selbstlader, al heb ik er ook niet echt een poging mee gedaan nog. Maar waarschijnlijk kruipen de scouts 9 van de 10 keer weg als je 1 of 2 schoten hebt kunnen laten landen met een Selbstlader.

Gebruikte pas de Rigotti voor de lol maar als je iets verder komt (36 meter) dan is het alweer een 4 shot kill waar een mondragon altijd een 3 shots kill is op het lichaam. Dat heeft dat wapen dan wel weer gelijk met een Selbstlader, die heeft dat ook.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:06:13 #104
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168940447
Van de nieuwe wapens is er maar 1 voor de medic class.

pi_168975298
Ik speel dit spel nu sinds een weekje maar kan iemand mij vertellen wanneer je met 64 spelers tegelijk kan spelen?

Ik kom niet verder dan 20 vs 20 in de operations. Ze lijken dan vol te zitten
Nothing to see here, carry on
pi_168976291
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel dit spel nu sinds een weekje maar kan iemand mij vertellen wanneer je met 64 spelers tegelijk kan spelen?

Conquest is met 64.
pi_168976392
Ik heb echt zin in dat Fort in die nieuwe extension die er straks aankomt.
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki ligt gewoon goed in de markt.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 01:07:19 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168976465
Ik wil meer steden maps
pi_168976798
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:03 schreef RijstNatie het volgende:

Dan moet je volgens mij op driehoekje drukken voor je een operation start, je kan namelijk kiezen tussen 20vs20 en 32vs32.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_168976964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:04 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Eens, maar je kan er wel redelijk snel mee vuren (en iemand raken) in tegenstelling tot een Selbstlader die wat meer tijd nodig heeft om de kogel te sturen precies waar je richt. Als je binnen een paar seconden drie man kapot schiet met een magazijn van je Mondragon dan is dat echt tof, gebeurde mij pas. _O_ Als countersniper ook prachtig, lukt mij niet met een Selbstlader, al heb ik er ook niet echt een poging mee gedaan nog. Maar waarschijnlijk kruipen de scouts 9 van de 10 keer weg als je 1 of 2 schoten hebt kunnen laten landen met een Selbstlader.

Gebruikte pas de Rigotti voor de lol maar als je iets verder komt (36 meter) dan is het alweer een 4 shot kill waar een mondragon altijd een 3 shots kill is op het lichaam. Dat heeft dat wapen dan wel weer gelijk met een Selbstlader, die heeft dat ook.
Voordeel van die rigotti is wel dat je hem op auto kan zetten waardoor je wanneer het nodig is een hele groep kan volblaffen van dichtbij
pi_169070094
pi_169115862
Iemand anders sinds gisteren hele slechte ping op de PC?

Alleen bij battlefield last van, Nederlandse servers hebben een ping van 180, voorheen rond de 20.
Geen referral hier.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:11:30 #114
239009 J0kkebr0k
pi_169200634
The technique of infamy is to invent two lies and to get people arguing heatedly about which one of them is true.
Wag The Dog
pi_169201094
Die DLC ziet er wel erg dope uit maar ik speel inmiddels nog maar zo weinig dat ik het de moeite niet meer waard vind. Inmiddels al zeker drie weken geen moment meer gespeeld. Het heeft op de een of andere manier toch niet dat gevoel van BF4, waar je maar terug wil blijven komen.
Flesje bier
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:36:11 #116
239009 J0kkebr0k
pi_169201267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:28 schreef Gezicht het volgende:
uit maar ik speel inmiddels nog maar zo weinig dat ik het de moeite niet meer waard vind. Inmiddels al zeker drie weken geen moment meer gespeeld. Het heeft op de een of andere manier toch niet dat gevoel van BF4, waar je maar terug wil blijven komen.
Geen last van.
Wag The Dog
  dinsdag 28 februari 2017 @ 17:10:48 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169202005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geen last van.
Het blijft teveel cluster/nade random kill fuck. Un bf 4 kon je rustig een pot blijven leven als je goed was. Hier totaal niet.
pi_169202131
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het blijft teveel cluster/nade random kill fuck. Un bf 4 kon je rustig een pot blijven leven als je goed was. Hier totaal niet.
Gamers don't die, they respawn.

Ik vind het een heerlijke battlefield, zeker al je een goed team hebt en er dus ook aan teamwork wordt gedaan. Want soms, soms zit je echt fucked up in een soort COD wereldje met alleen maar figuren die A) alleen maar aan zichzelf denken en B) denken dat alles om de kills gaat. Ga dan TDM spelen of zo.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 17:21:06 #119
239009 J0kkebr0k
pi_169202161
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zie genoeg spelers met aardig dikke K/D ratio, maar die nade spam is wel vervelend ja. In BF4 had je dat ook wel bij bepaalde chokepoints... toch?

Maar goed, ik las volgens mij dat grenades niet meer via ammopouches/crates te krijgen zijn vanaf de nieuwe DLC. Nade spam zou dan flink af moeten nemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:18 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Gamers don't die, they respawn.

Ik vind het een heerlijke battlefield, zeker al je een goed team hebt en er dus ook aan teamwork wordt gedaan. Want soms, soms zit je echt fucked up in een soort COD wereldje met alleen maar figuren die A) alleen maar aan zichzelf denken en B) denken dat alles om de kills gaat. Ga dan TDM spelen
Dit ja.

Sta soms zelfs ook bovenaan de lijst met negatieve K/D ratio. Boeit me niet zoveel. :)
Wag The Dog
  dinsdag 28 februari 2017 @ 17:49:30 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169202665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie genoeg spelers met aardig dikke K/D ratio, maar die nade spam is wel vervelend ja. In BF4 had je dat ook wel bij bepaalde chokepoints... toch?

Maar goed, ik las volgens mij dat grenades niet meer via ammopouches/crates te krijgen zijn vanaf de nieuwe DLC. Nade spam zou dan flink af moeten nemen.

[..]

Dit ja.

Sta soms zelfs ook bovenaan de lijst met negatieve K/D ratio. Boeit me niet zoveel. :)
Het gaat me meer om de snelheid waarmee je een granaat kunt gooien. In bf 4 moest je dat timen anders was je een kleine periode weerloos. Omdat je nog een nade gooide. Hier is het een instathrow. Haalt veel gewicht bij de gunplay weg.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:03:35 #121
159199 RickoKun
pi_169202878
Ik vind het ook wel een fijne battlefield.

Laatste die ik had gespeeld was volgens mij BF3.

Maar ik vond BF: Bad Company 2 nog wel het tofst.

Maarja, inmiddels alweer nieuwe spelletjes aan het spelen (wat is nieuw :') stardew valley) en strakjes ook nog Horizon aanschaffen als ik de rekeningen betaald heb.
pi_169211952
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de snelheid waarmee je een granaat kunt gooien. In bf 4 moest je dat timen anders was je een kleine periode weerloos. Omdat je nog een nade gooide. Hier is het een instathrow. Haalt veel gewicht bij de gunplay weg.
Granaten zijn nog steeds te verkrijgen van een ammopouch, hoorde dat het alleen wat langer duurt. Heb geen bron.
Feel the fuzz!
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:17:51 #123
239009 J0kkebr0k
pi_169212313
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Instathrow lijkt me minder een probleem als je niet snel bevoorraad wordt met nieuwe granaten. Je wilt die spam voorkomen, lijkt me. We gaan zien hoe ze het oplossen.
Wag The Dog
  woensdag 1 maart 2017 @ 06:27:16 #124
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_169213443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

7 maart waarschijnlijk:

14 maart lees ik in dit artikel: http://www.gottabemobile.(...)-shall-not-pass-dlc/
Feel the fuzz!
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:41:33 #125
239009 J0kkebr0k
pi_169215586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:27 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

14 maart lees ik in dit artikel: http://www.gottabemobile.(...)-shall-not-pass-dlc/
Ja, daar lijkt het inderdaad meer op. Jammer wel. Weekje eerder had leuk geweest.

Rest van de DLC bekendgemaakt!
https://www.battlefield.c(...)013&ts=1488360943132

In The name of the Tsar
full.jpg

Turning Tides
full.jpg

Apocalypse
full.jpg

[ Bericht 18% gewijzigd door J0kkebr0k op 01-03-2017 11:08:19 ]
Wag The Dog
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:52:08 #126
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_169277752
Is Premium het waard?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 01:22:10 #128
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_169278245
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:28 schreef Ties02 het volgende:
Is Premium het waard?
Dat weet nog bijna niemand.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel the fuzz!
pi_169400787
Hoop dat we ook weer "map" only servers krijgen... ben bepaalde maps al wel zat...
Feel the fuzz!
pi_169454380
Het lijkt wel of de player count heel laag ligt? Op 64 man operations start ik altijd met 6 man in een game?
Built for Speed
pi_169503735
Iemand een idee hoelaat TSNP uitkomt? Ik hoorde iets van vandaag 12:00 NL tijd, maar de bronnen verschillen nogal :P
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
pi_169505085
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:36 schreef Kerplunk het volgende:
Iemand een idee hoelaat TSNP uitkomt? Ik hoorde iets van vandaag 12:00 NL tijd, maar de bronnen verschillen nogal :P
Bij mij is ie nu het spel iig aan het updaten.
pi_169505334
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:58 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Bij mij is ie nu het spel iig aan het updaten.
Bij mij nu ook. Ben benieuwd of het de DLC update is.
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
pi_169505356
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:11 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Ja ik heb het spel opgestart en alles lijkt klaargezet. De nieuwe mappen waren wel locked dus nog niet speelbaar.
pi_169505788
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:11 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Met 7,3 GB is dat erg aannemelijk. Ik gok dat we vanavond om 1800 of 1900u kunnen spelen.
pi_169505876
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:12 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja ik heb het spel opgestart en alles lijkt klaargezet. De nieuwe mappen waren wel locked dus nog niet speelbaar.
Volgens mij zijn de servers van EA nu ook down, ik kan alleen singleplayer kiezen.
pi_169506364
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:44 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de servers van EA nu ook down, ik kan alleen singleplayer kiezen.
Dan zal het na de update wel speelbaar zijn gok ik :P
  dinsdag 14 maart 2017 @ 13:15:08 #138
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169506425
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Het lijkt wel of de player count heel laag ligt? Op 64 man operations start ik altijd met 6 man in een game?
Is vanaf het begin af aan al zo, vulde toen best snel een nieuwe server in ieder geval.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:11:26 #139
159199 RickoKun
pi_169507448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:12 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dan zal het na de update wel speelbaar zijn gok ik :P
Met van die updates en nieuwe dlc weet ik dat vaak nog niet. Vaak dat ze dan ineens een niet te verwerken spike krijgen met spelers.
pi_169508161
*O* *O* Het is aan!!! *O* *O*

THEY SHALL NOT PASS!!!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:19:36 #141
239009 J0kkebr0k
pi_169508823
Hmm... geen Hardcore Frontline servers. :{
Wag The Dog
pi_169509589
Als ik nu die season pas koop kan ik toch gelijk de nieuwe DLC spelen neem ik aan?
pi_169511778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:58 schreef Vatta het volgende:
Als ik nu die season pas koop kan ik toch gelijk de nieuwe DLC spelen neem ik aan?
Als je premium bent wel ja.

Net even gespeeld en Fort de Vaux is precies wat ik er van had verwacht.. AWESOME!
pi_169512459
Vind de nieuwe mappen ook erg tof. Vooral Fort Vaux inderdaad
  dinsdag 14 maart 2017 @ 21:18:42 #145
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_169517833
Leuke maps! Toch 2 wat grotere met alle voertuigen en 2 close-combat maps!

Geinig, ik had wat scraps gespaard dus net 5 battlepacks gehaald van 900 scraps, zit er ook 5! keer een squadboost bij in!
Feel the fuzz!
pi_169525064
WTF

Ik heb battlefield 1 premium ooit gekocht. Nu heb ik dat ineens niet meer |:(
pi_169527765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
WTF

Staat ook niks van in je library? Of in de store?
Feel the fuzz!
pi_169531643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
WTF

Moet je effe bellen.
pi_169532803
Nee ik had het zelf fout. Ik was toen het spel nog niet uit was early enlister. Ik dacht dat daarbij premium inzat, maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:58:26 #150
97079 Jeff89
Conquer All
pi_169622996
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:19 schreef FL_Freak het volgende:
Nee ik had het zelf fout. Ik was toen het spel nog niet uit was early enlister. Ik dacht dat daarbij premium inzat, maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Early enlister was gewoon de pre-order, toch? Die had de Hellfigher Pack en early acces voor de Giants Shadow map. Maar die is inmiddels al ff uit.. Ik heb premium vlak voor de DLC release gekocht, en daar kreeg ik ook Deluxe bij. Volgens mij heb ik nu alle speciale guns/skins behalve die van de Ultimate edition (Doughboy 1911 volgens mij).

Heb nu die DLC al redelijk wat gespeeld, toffe maps wel! Die frontlines gamemode is ook echt tof om te doen, met de kanttekening dat er niet echt een maximum lijkt te zijn wat potjes kunnen duren. Je kan letterlijk urenlang heen en weer pushen tussen vlaggen zonder ooit de uiteindelijke objectives te pakken.

Bijna alle wapens ook al unlocked, behalve de Chauchat Telescopic. Wel geinig dat je nu weer assignments met wapens moet doen, heb de Lewis Supressive en dat Marie-Benedicte ding speciaal voor die assignments unlocked, en de Hunter Slug ook weer eens van stal gehaal, en dat zijn eigenlijk allemaal heel fijne wapens ondanks dat ik ze nooit gebruik. De DLC frist voor mij zelfs de oude guns op dus..
  woensdag 22 maart 2017 @ 00:52:15 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_169692222
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:58 schreef Jeff89 het volgende:

[..]
Die frontlines gamemode is ook echt tof om te doen, met de kanttekening dat er niet echt een maximum lijkt te zijn wat potjes kunnen duren. Je kan letterlijk urenlang heen en weer pushen tussen vlaggen zonder ooit de uiteindelijke objectives te pakken.
Volgens mij zit er uiteindelijk wel een tijdslimiet aan.

Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 00:52:49 #152
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_169692226
edit
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:03:40 #153
97079 Jeff89
Conquer All
pi_169768882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Volgens mij zit er uiteindelijk wel een tijdslimiet aan.

Ik heb potjes gezien die na 3 tot 5 uur pas waren afgelopen doordat 1 kant beide objectives verloor..
  zondag 26 maart 2017 @ 17:50:05 #154
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_169794458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik heb potjes gezien die na 3 tot 5 uur pas waren afgelopen doordat 1 kant beide objectives verloor..
Speelde vanochtend een potje van langer dan een uur, toen vond ik het genoeg (team bleef de hele tijd terughangen, PTFO!!!!!!). Lijkt er inderdaad op dat er geen tijdslimiet aan zit.
pi_169794623
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Speelde vanochtend een potje van langer dan een uur, toen vond ik het genoeg (team bleef de hele tijd terughangen, PTFO!!!!!!). Lijkt er inderdaad op dat er geen tijdslimiet aan zit.
Maar je bent dan wel je progress kwijt toch?
  zondag 26 maart 2017 @ 20:31:18 #156
97079 Jeff89
Conquer All
pi_169798201
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:58 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Progress hou je volgens mij, je krijgt alleen sowieso geen battlepack.
  maandag 27 maart 2017 @ 21:09:28 #157
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_169822335
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:58 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Geen idee.

Hoorde gister overigens in een youtube filmpje dat het een glitch is, dat frontline oneindig door kan gaan. Wellicht veranderen ze het nog dus.
pi_169885444
Het wordt tijd voor een hdr patch.
pi_169929611
Zijn er mensen die net als ik noet online kunnen op de ps4?

Krijg een foutmelding. Nw-31280-4
Heb al verschillende dingen geprobeerd maar tot nu zonder succes....
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 1 april 2017 @ 17:42:07 #160
239009 J0kkebr0k
pi_169929655
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Geen idee.

Hoorde gister overigens in een youtube filmpje dat het een glitch is, dat frontline oneindig door kan gaan. Wellicht veranderen ze het nog dus.
Mwah.. potjes duren nu al vaak minder lang. Mensen krijgen door dat je gewoon moet pushen en flanken.

Overigens speel ik op Soissons de meest lange potjes. 1 keer zelfs bijna 3 uur.
Wag The Dog
pi_170419472
Hoe zit het met de playerbase tegenwoordig? Ik kijk nu op zondag ochtend maar er is daadwerkelijk geen enkele server voor conquest of rush.
Built for Speed
  zondag 23 april 2017 @ 11:57:22 #162
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_170422504
Ik heb BF1 al zeker 6 weken niet meer aangeraakt.
Flesje bier
  zondag 23 april 2017 @ 12:39:56 #163
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_170423466
Volgens mij is BF1 helemaal niet zo'n succes al ze willen laten zien. Iedereen is er snel op uitgekeken. Heb zelf denk ik 2 weken gespeeld na de release en daarna nog hier en daar wat maar het is maar een saaie bende. Ook wel te zien aan de posts hier...
pi_170423733
Ik speel het nog steeds, al is het enige wat mij blijft boeien is het unlocken van nieuwe wapens en het halen van medailles.

Ik heb de SP niet eens uitgespeeld :')
  zondag 23 april 2017 @ 13:39:14 #165
97079 Jeff89
Conquer All
pi_170424890
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik speel het nog steeds, al is het enige wat mij blijft boeien is het unlocken van nieuwe wapens en het halen van medailles.

Ik heb de SP niet eens uitgespeeld :')
Ik speel af en toe nog een paar rondjes, maar ik heb alle wapens behalve die van de Tanker class echt al lang en breed unlocked. Ook de DLC wapens had ik in 1 weekendje ofzo, en daarna was ik ook meteen weer zo'n beetje klaar met BF1.

Echt zuur dat platoons nog steeds niet werken, al komen ze nu wel echt bijna zegt men.
pi_170430675
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 12:52 schreef FL_Freak het volgende:

Dat interesseert mij dus nou helemaal geen reet. Ik heb dan eigenlijk ook liever dat alles gewoon direct beschikbaar is in plaats van dat gegrind.

Verder begrijp ik niets van mensen die games 'alleen' nog maar spelen om shit te unlocken. :P
pi_170433502
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 12:39 schreef SoldMayor het volgende:
Volgens mij is BF1 helemaal niet zo'n succes al ze willen laten zien. Iedereen is er snel op uitgekeken. Heb zelf denk ik 2 weken gespeeld na de release en daarna nog hier en daar wat maar het is maar een saaie bende. Ook wel te zien aan de posts hier...
Ik vind BF4 leuker eerlijk gezegd, geef die maar een grafische update.