abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167736737



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[b]Playstation 4[/b]

[u]username - PSN[/u]
rene90 - rene2870 (met headset)
Spierbal- Vonkiii
Taexon - Katertjuh
MMaRsu - mmarsu
Roces18 - O_Roces
Sickert - sickertnl
BzP - deviidriver_
Leonos - LeonosNL
DustPuppy - Ytherian
ForzaMilan - Bonsie91
 
[b]PC[/b]

[b]Xbox[/b]
Flesje bier
pi_167736757
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef RickoKun het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er alleen maar officiële servers van DICE beschikbaar voor ps4? Die ook allemaal in Italië gevestigd zijn?
Voornamelijk officiële servers wel ja, echter zie ik veel meer servers dan alleen Italiaanse. Vooral veel in Ierland. Ik gebruik tegenwoordig bijna altijd gewoon quickmatch.

Weet iemand hoe ik via pc een emblem kan maken voor op de PS4? Ik kan op de battlelog websites alleen inloggen op mijn Origin-account dat ik gebruik voor BF4 op de PC. Heb zo even wat gegoogled maar kan buiten de companion-app geen optie vinden om het via PC te doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Gezicht op 30-12-2016 12:20:34 ]
Flesje bier
pi_167751986
Via Battlefield.com/companion
Daar kun je inloggen en vervolgens nadat je een soldier hebt gekozen kiezen voor create Emblem. Het zit wel een beetje verstopt
Built for Speed
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:57:43 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 12:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Voornamelijk officiële servers wel ja, echter zie ik veel meer servers dan alleen Italiaanse. Vooral veel in Ierland. Ik gebruik tegenwoordig bijna altijd gewoon quickmatch.

Weet iemand hoe ik via pc een emblem kan maken voor op de PS4? Ik kan op de battlelog websites alleen inloggen op mijn Origin-account dat ik gebruik voor BF4 op de PC. Heb zo even wat gegoogled maar kan buiten de companion-app geen optie vinden om het via PC te doen.
Thanks brah!
Vind het alleen ietwat frappant, maar boeit me niet, want ik speel toch in mijn eentje. Zoveel mogelijk met een squad. Je hebt toch geen voice chat dus dan maakt het ook niet uit.
pi_167839614
Ik raak er nu ik level 76 ben en vrijwel alles heb geunlocked toch langzaamaan op uitgekeken. Jammer dat er maar zo weinig rewards zijn voor levellen etc.
Flesje bier
pi_167839770
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik raak er nu ik level 76 ben en vrijwel alles heb geunlocked toch langzaamaan op uitgekeken. Jammer dat er maar zo weinig rewards zijn voor levellen etc.
Deze gedachtegang heb ik echt nooit begrepen :P
Conscience do cost.
pi_167842061
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Deze gedachtegang heb ik echt nooit begrepen :P
Het maakt het veel leuker om "ergens voor" te spelen zeg maar. :P
Flesje bier
pi_167842733
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Deze gedachtegang heb ik echt nooit begrepen :P
Eens. Sterker nog, ik vind het heel irritant dat ik beperkt wapens mag kiezen.
pi_167843166
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:58 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het maakt het veel leuker om "ergens voor" te spelen zeg maar. :P
Ik prefereer juist in een game als BF dat alles vanaf het begin al is geunlocked. Ik vind het eigenlijk ook een vervelende trend. Dan heb ik liever dat je zoals in Overwatch wat dingen kan unlocken die verder geen invloed hebben op de game :)

Maargoed, ik heb ook ~10 jaar lang Counter-Strike gespeeld zonder dat ik daar ook maar een fuck in heb geunlocked :P
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 00:14:57 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167847696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Eens. Sterker nog, ik vind het heel irritant dat ik beperkt wapens mag kiezen.
Dit. Maar meer omdat ik niet een de level 40 passeer met deze spellen :')

Ik heb zelfs liever alles meteen beschikbaar.
pi_167848522
Ik vind het gewoon heerlijk spelen en het ziet er top uit. Wat wil je nog meer.
pi_167897207
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik prefereer juist in een game als BF dat alles vanaf het begin al is geunlocked. Ik vind het eigenlijk ook een vervelende trend. Dan heb ik liever dat je zoals in Overwatch wat dingen kan unlocken die verder geen invloed hebben op de game :)

Maargoed, ik heb ook ~10 jaar lang Counter-Strike gespeeld zonder dat ik daar ook maar een fuck in heb geunlocked :P
haha daar kom ik ook vanaf ja van cs :D

Man wat een uren hebben ik daar in gestoken zeg.

Hebben ze in bf zo'n soort mode waarbij je gewoon moet wachten tot dat de ronde is afgelopen als je dood bent. .
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167897797
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

haha daar kom ik ook vanaf ja van cs :D

Man wat een uren hebben ik daar in gestoken zeg.

Hebben ze in bf zo'n soort mode waarbij je gewoon moet wachten tot dat de ronde is afgelopen als je dood bent. .
Nope, dan moet je Search & Destroy gaan doen in Call of Duty. Man wat heb ik dat veel gedaan in CoD4 toen CoD nog geen futuristische laserrobotwallrunshit was :P
Flesje bier
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:51:29 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167898060
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nope, dan moet je Search & Destroy gaan doen in Call of Duty. Man wat heb ik dat veel gedaan in CoD4 toen CoD nog geen futuristische laserrobotwallrunshit was :P
Herkenbaar, honderden uren in MW1 en MW2 S&D gestoken _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167898413
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik raak er nu ik level 76 ben en vrijwel alles heb geunlocked toch langzaamaan op uitgekeken. Jammer dat er maar zo weinig rewards zijn voor levellen etc.
Zat medals om te tracken
Narf!
pi_167899076
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nope, dan moet je Search & Destroy gaan doen in Call of Duty. Man wat heb ik dat veel gedaan in CoD4 toen CoD nog geen futuristische laserrobotwallrunshit was :P
ja die had ik toen ook nog tijden gespeeld ja, dat mis ik wel. Nu is het dood. Boeiuh. Ff wachten en weer opnieuw.

Anders zat je 2 tot 3 minuten te wachten :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167903401
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Herkenbaar, honderden uren in MW1 en MW2 S&D gestoken _O_
Hier ook. Wat een genot was dat. Als je de enige overlevende in je team was en je wist dat iedereen je bekijkt.. en dan die clutch :o _O_
pi_167904292
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hier ook. Wat een genot was dat. Als je de enige overlevende in je team was en je wist dat iedereen je bekijkt.. en dan die clutch :o _O_
En dan ninja-defusen _O_ trip down menory lane dit man ;(
Flesje bier
pi_167904631
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En dan ninja-defusen _O_ trip down menory lane dit man ;(
360 throwing knife killcam
pi_167906790
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

360 throwing knife killcam
Dat was dus pas vanaf Black Ops of zo, toen was ik al afgehaakt :P
Flesje bier
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:42:27 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167933974
Zeg dat spotten, hé?

Kan dat alleen als je sniper bent?
  Eindredactie Games vrijdag 6 januari 2017 @ 21:14:21 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_167935241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef RickoKun het volgende:
Zeg dat spotten, hé?

Kan dat alleen als je sniper bent?
Nee joh gewoon voortdurend die knop spammen in de richting waar enemies zitten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 22:01:34 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167937065
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee joh gewoon voortdurend die knop spammen in de richting waar enemies zitten.
Mijn god :') ik aldoor speciaal de "scout" spelen en dan de binoculars gebruiken om mijn team te helpen met "spotten"
Kan dat ook met de rest dus :')
pi_167944119
Weer iets om naar uit te kijken :)

06-01-2017

New World War II First Person Shooter Game in Development – Watch The Trailer



A new first-person shooter game for the PC was announced by Gaijin Entertainment. The game is set in World War II and is called “Enlisted.” It’s a squad-based online multiplayer game that also comes with a campaign mode based on real historical battles.

The game is being developed by Latvian-based Darkflow Software. It will run on Gaijin Entertainment’s Dagor Engine. The online multiplayer portion of the game will have large-scale battles of up to 100 players on incredibly detailed maps with destructible elements.

Unlike many other shooters on the market, “Enlisted” will force players to stick to their objectives. One squad will be tasked with defending an objective while another must stop the enemy from entering a zone. According to Darkflow, this is something that has been available in single-player games but not multiplayer.

The campaigns will work as stand-alone games. Two are already ready for pre-order. The Battle of Moscow and the Invasion of Normandy are available now for pre-order at $22 each or both for $50. Pre-ordering both campaigns gets you access to three weapons and early access to the beta version of the game. The beta version is expected to be out in the second half of 2017, International Business Times reported.

Darkflow intends to continue updating the game based on feedback from the players. “It will be a first-person shooter decided by the fans, for the fans,” according to producer Alexander Nagorny. “They will have direct input into what we create including things like campaigns, game modes, even which platforms after PC we support.”


A crowdfunding campaign has been set up on the official website. Fans can back the project and get special in-game items. They are currently seeking $250,000 to complete a Tunisia campaign. The next two goals will be determined after fans have a chance to vote. The final goal of $1 million is set for developing “Enlisted” for consoles.

http://www.warhistoryonli(...)ame-development.html
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:57:41 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167944242
Klinkt goed, ekkes lezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:36:34 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167951957
Dus 22 euro voor 1 deel of 50 euro voor beide delen, lekker krom tot zover.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 7 januari 2017 @ 20:19:18 #27
97079 Jeff89
Conquer All
pi_167959269
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 22:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mijn god :') ik aldoor speciaal de "scout" spelen en dan de binoculars gebruiken om mijn team te helpen met "spotten"
Kan dat ook met de rest dus :')
Met die verrekijker doe je wel extra-effectief spotten.. Dan zie je zo'n soort rood lijntje om mensen heen zoals in de killcam.
pi_167975918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Met die verrekijker doe je wel extra-effectief spotten.. Dan zie je zo'n soort rood lijntje om mensen heen zoals in de killcam.
Is wel extra handig voor als je in een vliegtuig zit. Best vaak dat ik lucht bombardeer.
pi_167978526
Ik dacht vandaag eens Battlefield online te spelen. Kan ik niet inloggen op playstation plus
Ik dacht misschien is het een ander wachtwoord, wil ik het wachtwoord opvragen door mijn emailadres in te vullen, krijg ik een melding dat het adres niet klopt, terwijl het MOET kloppen, ik heb geen ander adres gebruikt (daarnaast stond het adres al in de balk zonder dat k het getypt had)...
Hmm maar weer een account aangemaakt. Ik voer gegevens in, en nu kom ik wel verder, kan ik aangeven wie mijn trofeeën kan zien enz... daarna krijg ik een melding:
U kunt niet aanmelden met de aanmeldings-id van een andere speler
op de ps4 Gebruiker aangemaakt... en nog steeds krijg ik dezelfde melding
ik snap er niks meer van, vanalles geprobeerd, nu heb ik 2-stapsverificatie geactiveerd voor mn account. enz, niks helpt
help
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167978652
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik dacht vandaag eens Battlefield online te spelen. Kan ik niet inloggen op playstation plus
Ik dacht misschien is het een ander wachtwoord, wil ik het wachtwoord opvragen door mijn emailadres in te vullen, krijg ik een melding dat het adres niet klopt, terwijl het MOET kloppen, ik heb geen ander adres gebruikt (daarnaast stond het adres al in de balk zonder dat k het getypt had)...
Hmm maar weer een account aangemaakt. Ik voer gegevens in, en nu kom ik wel verder, kan ik aangeven wie mijn trofeeën kan zien enz... daarna krijg ik een melding:
U kunt niet aanmelden met de aanmeldings-id van een andere speler
op de ps4 Gebruiker aangemaakt... en nog steeds krijg ik dezelfde melding
ik snap er niks meer van, vanalles geprobeerd, nu heb ik 2-stapsverificatie geactiveerd voor mn account. enz, niks helpt
help
Klinkt als dat je PSN account gehackd is. Morgen maar eens de Playstation klantenservice bellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_167978725
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klinkt als dat je PSN account gehackd is. Morgen maar eens de Playstation klantenservice bellen.
hmm, maar eens doen dan

Ik heb 2 gebruikers nu in de ps4 zo te zien, maar die 2de (die ik net heb aangemaakt kan ik dus niet mee inloggen
Ik denk dat ik een optie weet.
De eerste gebruiker verwijderen, maar verwijder ik dan ook niet alle trofeeën en opgeslagen items, saves... downloads (uitbreidingen van spellen)...
en dan inloggen met die 2de account, die zou het dan toch moeten doen?
Of kan ik met de eerste gebruiker uitloggen en dan met die andere inloggen ofzo?
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167979006
oh wacht eens, ik ben in mijn emails aan het bladeren

Uw abonnement is beëindigd door een mislukte betaling

Beste ,,,

Dit e-mailbericht is een melding dat uw abonnement op PlayStation® Plus: lidmaatschap van 3 maanden (Subscription) is beëindigd door een mislukte betaling.

Sla voor alle zekerheid dit bericht op voor toekomstige referentie.


Online-id: ...

Je naam: ...

Abonnementsnaam ...


Uw abonnement is beëindigd door van één van de volgende redenen: •Het bedrag in je portemonnee* is ontoereikend.
•Er is geen creditcard voor gebruik in combinatie met je account* geregistreerd.
•De creditcard die voor gebruik met je account* is geregistreerd, is mogelijk niet geldig.
•Als je de gebruiker van een sub-account bent, is het mogelijk dat je de maandelijkse bestedingslimiet hebt overschreden.
*Als je een gebruiker met een sub-account bent, verwijst portemonnee naar de portemonnee van de master-account waaraan jouw account is gekoppeld en daarnaast verwijst account in dit geval naar de master-account waaraan jouw account is gekoppeld.

Voor heropenen van dit abonnement, moet u het abonnement opnieuw aankopen.**

Om beëindiging van abonnementen te voorkomen door onvoldoende geld, kunt u de functie Automatisch toevoegen gebruiken die alleen kan worden ingesteld door gebruikers van master-accounts. Als de houder van de master-account de instellingen aanpast zoals hieronder beschreven, dan zal Sony Entertainment Network de portemonnee gekoppeld aan de master-account van voldoende geld voorzien door de geregistreerde creditcard gekoppeld aan dit account te gebruiken wanneer er niet voldoende geld in de portemonnee is voor de vernieuwing van een abonnement

Ik neem aan dat dit het probleem is dat ik niet kan inloggen bij Playstation plus? :)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167979357
Yep. Scheelt je gelukkig weer een hoop gedoe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 januari 2017 @ 17:29:28 #34
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167981057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 20:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Met die verrekijker doe je wel extra-effectief spotten.. Dan zie je zo'n soort rood lijntje om mensen heen zoals in de killcam.
Nice, thanks! Weer wat geleerd!
pi_168074448
Servers weer eens down -O-

Blijft toch een terugkerend probleem.
Flesje bier
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:00:07 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_168077325
Heeft er hier iemand wel eens last van een Black screen? Zeer irritant. Zie alle cutscenes en schermen maar dan zwart met de hud in beeld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_168085071
Ik heb nog steeds dat bij operation de intros de audio en video niet gelijk lopen. Of dat zelfs de video helemaal vastloopt terwijl de audio doorloopt :') :')
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:00:04 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_168089387
Dat bij Operations heeft denk ik iedereen op de pc.
pi_168183993
Wat is jullie score per minuut? Die van mij zit op 720.66.
pi_168184889
Die tankgewehr, is niet te koop ofzo hè? Ik ben nu voornamelijk support met de m1902 telescopic (of iets in die richting) en bevalt me goed. Heb nog 2500 warbonds staan, iemand advies voor fijne guns?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168185060
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:29 schreef rene90 het volgende:
Die tankgewehr, is niet te koop ofzo hè? Ik ben nu voornamelijk support met de m1902 telescopic (of iets in die richting) en bevalt me goed. Heb nog 2500 warbonds staan, iemand advies voor fijne guns?
MG15 n.a. Low Weight of de BAR voor support. M1907 Sweeper voor Medic. Hellriegel voor Assault. SMLE MKIII Marksman voor Scout.

Tankgewehr is overigens alleen een pick-up.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wat is jullie score per minuut? Die van mij zit op 720.66.
895 hier
Flesje bier
pi_168188429
Score is nu 917.
Maar ben wel een beetje aan het kloten met wapens waar ik niet goed mee ben soms (snipen bijvoorbeeld).

Leuke guns voor de assault is de hellriegel, automatico en misschien een hunter shotgun.
Medic class de Sweeper, mondragon storm en de selbslader.
Support vooral de BAR (aanvallend), benet mercie optical/HUOT. (verdedigend)
Als sniper zou ik de SMLE, russion sniper en de gewehr 98 aanraden.
Built for Speed
  woensdag 18 januari 2017 @ 09:49:42 #43
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168238778
Vraagje. Ik wil ook weer een FPS spelen op de PS4, en dan ook online. Ik denk er dus over na om BF1 te kopen. Want ik weet ook niet wanneer Battalion 1944 uit gaat komen??

Maar ik ben wel een noob. Speel je tegen tegenstanders met dezelfde skills als jezelf? Wat bijvoorbeeld wel bij FIFA het geval is. Zo niet, dan is het weinig aan voor mij, ben ik bang. Ik ben ook niet iemand die 20 uur per week gaat spelen. Hooguit af en toe een potje dus hooguit 1/2 uur per week.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168238838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:49 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Ik wil ook weer een FPS spelen op de PS4, en dan ook online. Ik denk er dus over na om BF1 te kopen. Want ik weet ook niet wanneer Battalion 1944 uit gaat komen??

Maar ik ben wel een noob. Speel je tegen tegenstanders met dezelfde skills als jezelf? Wat bijvoorbeeld wel bij FIFA het geval is. Zo niet, dan is het weinig aan voor mij, ben ik bang. Ik ben ook niet iemand die 20 uur per week gaat spelen. Hooguit af en toe een potje dus hooguit 1/2 uur per week.
Je hebt skills of je hebt ze niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2017 09:55:00 ]
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:03:06 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168238933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:54 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je hebt skills of je hebt ze niet.
Onzin. Mensen die 24/7 spelen zijn meestal gewoon beter dan iemand die 2 uurtjes per week gamed.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168239021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:49 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Ik wil ook weer een FPS spelen op de PS4, en dan ook online. Ik denk er dus over na om BF1 te kopen. Want ik weet ook niet wanneer Battalion 1944 uit gaat komen??

Maar ik ben wel een noob. Speel je tegen tegenstanders met dezelfde skills als jezelf? Wat bijvoorbeeld wel bij FIFA het geval is. Zo niet, dan is het weinig aan voor mij, ben ik bang. Ik ben ook niet iemand die 20 uur per week gaat spelen. Hooguit af en toe een potje dus hooguit 1/2 uur per week.
Je speelt tegen iedereen, dus ook mensen die 40 uur in de week spelen.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:18:23 #47
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168239129
quote:
4s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je speelt tegen iedereen, dus ook mensen die 40 uur in de week spelen.
Jammer. Dan pak ik m wel een keer uit de budgetbak voor de singleplayer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:19:39 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168239145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Onzin. Mensen die 24/7 spelen zijn meestal gewoon beter dan iemand die 2 uurtjes per week gamed.
Heb ik nooit last van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168243375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Jammer. Dan pak ik m wel een keer uit de budgetbak voor de singleplayer.
In je team zitten natuurlijk ook mensen die 40 uur per week spelen, dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:31:39 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168243954
quote:
12s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In je team zitten natuurlijk ook mensen die 40 uur per week spelen, dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
Nee, daar heb je ook gelijk in. Maar om nou elke keer laatste te staan in het winnende team geeft ook niet echt een voldaan gevoel ;) Ach misschien ben ik vrijdag in een gulle bui en koop ik die game gewoon. Battalion 1944 lijkt me overigens ook een vette game. Ik lees nu dat die in mei uit komt. Dan train ik met BF1 alvast voor die game.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')