abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 1 januari 2017 @ 17:41:18 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167810851
Het is ook gewoon bijna niet van te voren te bedenken hoe anders je leven wordt als je moeder (vader) wordt. In theorie wel, maar als het zo ver is, is het zowel precies wat je dacht, als compleet anders. Voor mij iig. Maar 't is wel de mooiste ervaring die er is O+.
KuikenGuppy
pi_167810973
Ach, het maakt ook niet zoveel uit Lemijn, ongeacht of je wel of niet beseft, de baby komt toch wel. En het idee van een baby is echt anders dan een echte baby vind ik.

Wij zijn gisteren bij m'n broer (van de drieling) geweest en die het nieuws verteld, en die moest heel hard lachen en wenste ons sterkte na de felicitatie. M'n schoonzusje vond het wel erg leuk, die zat gelijk al te plannen dat we dan in de toekomst samen naar de meerlingendag kunnen :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167810988
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:
Het is ook gewoon bijna niet van te voren te bedenken hoe anders je leven wordt als je moeder (vader) wordt. In theorie wel, maar als het zo ver is, is het zowel precies wat je dacht, als compleet anders. Voor mij iig. Maar 't is wel de mooiste ervaring die er is O+.
DIT! Ik had zoveel verwacht, veel daarvan klopte helemaal.. Maar er was zoveel wat ik me nooit van tevoren had kunnen bedenken. (Hier komt een kwijlcliché) Alleen al de liefde die ik voor mini voel is echt onvoorstelbaar. Na een maand of drie had ik het daar toen met mijn man (droomman) over. Dat ik zoveel van hem houd, zo gek op hem ben, zoveel liefde voel, maar dat dat echt níéts is in verhouding tot hoeveel ik van mini houd. En wat me ook verbaasde was hoe verbonden we zijn met elkaar. Ik weet feilloos wat ze nodig heeft (ik vertrouw daar niet altijd op, maar dat is een ander verhaal) Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt, maar dit waren de eerste voorbeelden die in me opkwamen van dingen die ik nooit vantevoren had kunnen bedenken.
  zondag 1 januari 2017 @ 17:52:01 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_167811051
Patates frites :7
disclaimer
pi_167811289
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:18 schreef Logician2.0 het volgende:
Pannenkoeken! O+

Laten we iedereen gewoon lekker hun verhaal doen.. *;
En als het niet klopt hebben de mensen die liegen voornl zelf een probleem imho?

Ps: wbt drama is mijn verhaal tot nu toe een stuk dramatischer geweest dan die van missB..
En en en op geen enkele buikfoto van mij is een stopcontact te vinden om te alles na te checken .. just saying :o

Mja dit. Ik vind mijn eigen verhaal ook best bizar. :')
  zondag 1 januari 2017 @ 18:08:02 #231
73386 Fazz
onderweg
pi_167811325
Wat ik ook geleerd heb is dat de liefde voor je huisdier in geen enkele verhouding staat tot die voor je kind :D Ik was/ben gek op m'n kat maar die liefde is wel aardig bekoeld sinds kind er is :@
pi_167811328
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:38 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat kan nooit goed zijn voor de kwaliteit van de patat, toch? Ik durf dat echt niet aan.
Hier bezorgd de Bram Ladage op do t/m zo O+
(Zuid Holland en ik geloof Utrecht weten wel waar ik het over heb denk ik)

En patatjes zijn lekker via thuisbezorgd. Mits de bezorgknakker een beetje gewoon snel is :D
pi_167811340
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:08 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat ik ook geleerd heb is dat de liefde voor je huisdier in geen enkele verhouding staat tot die voor je kind :D Ik was/ben gek op m'n kat maar die liefde is wel aardig bekoeld sinds kind er is :@
Doet kat stom tegen kind?
  zondag 1 januari 2017 @ 18:09:32 #234
73386 Fazz
onderweg
pi_167811349
Ik ga nu bellen naar de patatboer :7 Snap echt niet dat mensen pas in de winkel bestellen en dan daar 10 minuten gaan wachten; die fout maak ik allang niet meer :+
pi_167811361
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:26 schreef Thistleweed het volgende:
Pffff ik ben echt klaar met je gedoe missb, heb een paar keer geprobeerd vriendelijk uit te leggen waarom je zoveel gedoe over je heen krijgt en het enige wat je doet is mekkeren over hoe andere mensen geen respect hebt en hoe zielig je bent. Zoek t lekker uit. Ik rel voortaan wel gewoon lekker mee.

:W
Iedereen moet het toch gewoon 'voor zichzelf uitzoeken'? We zijn elkaar echt geen verantwoording verschuldigd.

Iemand ongevraagd advies geven en dan 'dankbaarheid' verwachten, is een heel aanmatigende houding.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 1 januari 2017 @ 18:11:41 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_167811397
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:08 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat ik ook geleerd heb is dat de liefde voor je huisdier in geen enkele verhouding staat tot die voor je kind :D Ik was/ben gek op m'n kat maar die liefde is wel aardig bekoeld sinds kind er is :@
hear hear. En ik heb er drie. :'(
disclaimer
  zondag 1 januari 2017 @ 18:12:11 #237
73386 Fazz
onderweg
pi_167811409
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Doet kat stom tegen kind?
Nee helemaal niet! En kind ook niet tegen poes gelukkig :)
Maar waar de kat voorheen heeeeel veel aandacht kreeg ben ik nu blij als ik even op de bank zit zonder dat er iemand aandacht van me wil...

Ervaar jij dat anders?
  zondag 1 januari 2017 @ 18:12:20 #238
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167811414
Mooi, Bloesem. En wat FlyingFish zegt is natuurlik ook heel waar: dat kind komt er gewoon. Het voelt ook wel als een rijdende trein waar ik enthousiast in ben gestapt, en nu denk 'waar gaat dat ding eigenlijk heen, ik kan er nooit meer uit, oh jee'. Niet bezorgd, wel onbekend. Nou ja, universele gevoelens waarschijnlijk.

Hilz, ik zal het misschien eens proberen (hoewel andere bakker want andere regio). En ik denk dat Fazzoletti bedoelt dat de liefde voor de kat toch een beetje is verdrongen. Tot zover 'het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt'. >:)

Edit: gelukkig kan ze zelf het beste uitleggen wat ze bedoelt :@
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 1 januari 2017 @ 18:13:58 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_167811456
Mijn katten gaan altijd voor de slaapkamer van mijn kind zitten matten om 3 uur 's nachts.
En ze schijten sinds mauw er is op de deurmat.
En ze komen altijd om aandacht janken als je net even 3 seconden rustig zit zonder kind tegen je aan geplakt idd :')
Ik was echt een kattenvrouwtje. Met nadruk op was :@
disclaimer
pi_167811465
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ga nu bellen naar de patatboer :7 Snap echt niet dat mensen pas in de winkel bestellen en dan daar 10 minuten gaan wachten; die fout maak ik allang niet meer :+
Slimmemensenboks. 8-)

Verder eens met jou, Franny, Logi en Hilz. Ik heb me heus ook eens achter mijn oren gekrabd, maar negeren is wmb een fijnere optie. Verder vind ik het niet zo mega ongeloofwaardig, maar ik ben dan ook best goedgelovig en ga van het goede in iedereen uit. Gelukkig heb ik nog geen ervaringen die dat geloof stuk hebben gemaakt.

Wij aten net dankzij dit topic trouwens ook patat. *O*
pi_167811472
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:33 schreef Lemijn het volgende:

Ontopic: misschien krijg ik dit jaar wel écht een baby. Ik vind dat toch zo'n abstract idee. Wordt het geloofwaardiger in de loop vd maanden denken jullie?
Ik vind het nu met een tweede keer weer net zo abstract en 'bizar'. Het verandert inderdaad wel in de loop van de maanden, maar mijn ervaring was ook dat ik erg moest wennen toen I er eenmaal was. Want dan is het dus ineens een concreet huilende baby waar jij voor moet zorgen. Whaaah. 8)7 . Je weet natuurlijk dat dat ook zal gebeuren maar het meemaken is een ander verhaal. Het is niet echt te bevatten eigenlijk. Ik kan nu ook naar I kijken en verbaasd zijn dat zij mijn kind is en uit mij is gekomen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 1 januari 2017 @ 18:15:42 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_167811493
Ik heb gewoon gekookt ondanks mijn zeven hysterische "ik ben opgebrand" huilbuien van vandaag :')
Op nieuwjaarsdag moet ik altijd compenseergroente :D
disclaimer
pi_167811547
Respect, SQ. Ik had zojuist ook veel respect voor mezelf. Heb om half 5 I nog even op mijn rug gesjord in de tula en ben met haar een rondje door de stad gaan lopen, omdat ze overduidelijk moe was en aan het jengelen maar niet kon slapen. Dus liep ik in het donker met een -binnen tien minuten - snurkend kind op mijn rug.

Ondertussen heb ik wel mijn vriend overgehaald om sushi te bestellen. Ze bieden bij sommige van die restaurants ook speciale 'zwangeren' menu's aan. _O- . _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167811645
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

Mja dit. Ik vind mijn eigen verhaal ook best bizar. :')
Ik dat van mij ook. En nu heb ik foto's van mezelf met Amerikaanse stopcontacten op de achtergrond *O*

Over doorhebben dat je zwanger bent: ik zei bij de 2e echo tegen vrouw dat we net zo goed naar een DVD konden zitten kijken, want ik voelde toch nog niets :')

Verder :* voor iedereen, want het is 2017 en dat is het jaar waarin je gaat bevallen *O*
pi_167811693
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:23 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik dat van mij ook. En nu heb ik foto's van mezelf met Amerikaanse stopcontacten op de achtergrond *O*

Over doorhebben dat je zwanger bent: ik zei bij de 2e echo tegen vrouw dat we net zo goed naar een DVD konden zitten kijken, want ik voelde toch nog niets :')

Verder :* voor iedereen, want het is 2017 en dat is het jaar waarin je gaat bevallen *O*
O+ :*

Ik merk dat ik nu ineens overal tegenop bots met die buik. _O-

Morgen naar de internist. Ben benieuwd..
pi_167811737
@franny, ik snap je punt wel. Het is denk ik niet dat ik dankbaarheid verwacht ofzo. Ik probeer constructief te zijn maar krijg het idee dat MB vind dat ik haar beschuldig en me respectloos opstel. Ik merk dat ik dat erg vervelend vind.
pi_167811747
SQ, ik weet dat je van het niet zeuren gewoon doorgaan type bent, maar compenseergroente... Je gaat wel heel ver hoor!

Ik heb ook dat ik mijn bolletje in de buik met mijn dochter naast me op de bank vergelijk. Ongelofelijk dat er straks weer zo'n hele ontwikkeling van een persoonlijkheid aan komt. O+
pi_167811859
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:28 schreef ingee het volgende:
Ik heb ook dat ik mijn bolletje in de buik met mijn dochter naast me op de bank vergelijk. Ongelofelijk dat er straks weer zo'n hele ontwikkeling van een persoonlijkheid aan komt. O+
Ja, dit. O+

Het idee van weer een baby is nog steeds best abstract, en naar de minibabytijd kijk ik ook niet heel erg uit eerlijk gezegd, maar wow, nog zo'n leukerd met zijn/haar eigen persoonlijkheid en bijzondere dingetjes. En van het idee van interactie tussen die twee kan ik helemaal week worden. *; Nu hopen dat dreumes zich niet tot draakachtige grote zus gaat ontwikkelen.
pi_167812122
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:12 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Nee helemaal niet! En kind ook niet tegen poes gelukkig :)
Maar waar de kat voorheen heeeeel veel aandacht kreeg ben ik nu blij als ik even op de bank zit zonder dat er iemand aandacht van me wil...

Ervaar jij dat anders?
Ah zo! Mijn kat doet namelijk wel heel stom tegen kind. Ik heb er twee. De een is een kneiter chagrijnige haarbal. Die eigenlijk altijd heel gezellig doet tegen Senn. Tegen hem op springen om kopjes te geven enzo. En de aller liefste zwarte kroelpoes die er bestaat, doet uber lelijk. Verdraagt niets en is echt een beetje jaloersig heb ik het idee. Het is ook vanaf het begin dat Senn kan bewegen al zo, dus het is niet dat mijn terror kind de kat getreiterd heeft ofzo.
pi_167812176
Ik heb ook gekookt! En lekker ook :D Vent zn collega is noodslachter en vent had stukken Schotse Hooglander biefstuk meegenomen. Aerepol gratin erbij en stoofpeertjes. O+
Dora pasta voor kind :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')