abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 29 december 2016 @ 10:59:57 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_167700771


Met deze deurbel met camera weet je altijd wie er voor je deur staat of heeft gestaan! Staat via een app in direct contact met je telefoon en maakt en bewaart automatisch een filmpje van 10 seconden bij aanbellen. Zo kun je, indien gewenst, direct terugpraten tegen bijv. de bezorger van je Banggood-pakketje wanneer er niemand thuis is! Draadloos, dus makkelijk op te hangen, en met PDM geen douanekosten. :)
pi_167701235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:59 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]

Met deze deurbel met camera weet je altijd wie er voor je deur staat of heeft gestaan! Staat via een app in direct contact met je telefoon en maakt en bewaart automatisch een filmpje van 10 seconden bij aanbellen. Zo kun je, indien gewenst, direct terugpraten tegen bijv. de bezorger van je Banggood-pakketje wanneer er niemand thuis is! Draadloos, dus makkelijk op te hangen, en met PDM geen douanekosten. :)
En hoe werkt dat dan precies ? Sluit je dat ding aan op de kabeltjes waar je standaard bel ook op zit aangesloten en dan functioneert ie ? Of moet je daar rete technisch voor zijn?
U MAD?
pi_167701559
Handig! Krijg ik enkel een bericht op mijn telefoon of gaat het standaard bel geluid ook nog door m'n woning?
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_167703067
Moet wifi continue aan staan of bewaart ie het filmpje zelf.
Hoe lang gaan de batterijen mee en welk type batterij 4AA elke paar maanden.

eh, volgens de fabrikant niet geschikt voor buiten gebruik. Ik weet niet waar ze de bel willen ophangen maar de mijne wil ik echt wel buiten de deur hangen.
http://forum.banggood.com/forum-topic-257948.html

[ Bericht 16% gewijzigd door qajariaq op 29-12-2016 12:57:49 ]
pi_167707028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef qajariaq het volgende:
Moet wifi continue aan staan of bewaart ie het filmpje zelf.
Hoe lang gaan de batterijen mee en welk type batterij 4AA elke paar maanden.

eh, volgens de fabrikant niet geschikt voor buiten gebruik. Ik weet niet waar ze de bel willen ophangen maar de mijne wil ik echt wel buiten de deur hangen.
http://forum.banggood.com/forum-topic-257948.html
lekker dan. Moet dus onder een afdak of in een flat portiek.
U MAD?
pi_167710476
Onder een afdak kan het ook vochtig worden. Of kan ie daar wel tegen? En kan ie dan ook tegen vorst? :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_167711476
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:02 schreef valentijn101 het volgende:
Onder een afdak kan het ook vochtig worden. Of kan ie daar wel tegen? En kan ie dan ook tegen vorst? :?
De officiële rating is ip65. Daarmee zou ie regendicht moeten zijn maar in de vragenafdeling komt de fabrikant daar al op terug. Bij garantie zal die dus niet thuis geven.

Batterijen gaan niet lang mee als het koud is. Als dan ook nog eens elke maand het batterijvak open moet dan heb ik helemaal geen vertrouwen meer in de waterdichtheid op termijn. Bovendien om de haverklap batterijen moeten vervangen.... Jammer want het leek eventjes wel een leuke aanbieding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')