abonnement Unibet Coolblue
pi_167927921
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Kijk wat Moira ook zegt, ik heb wel vaker zo`n "momentje" gehad, maar als het dit soort taferelen aanneemt weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.

Ik blijf gewoon lekker vloggen en YouTuben, zonder de privé shit, Google heeft al een heleboel weggehaald, maar er komt gewoon echt een moment dat FOK! en Autoweek en andere fora waar ik toch wel wat plezier uithaalde vaak gewoon uitzwaai.

Ik geef het zowel hier als op Autoweek tot na het weekend om misschien nog een beetje van koers te veranderen met mijn aansturing ( Dus ik zal mezelf moeten bewijzen ) En anders is het op een van de twee (of beide) Fora gewoon echt :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het YouTuben zoals dat nu gaat is toch gewoon prima? Ik heb de privé shit vaarwel gezegd (Had ik al veel eerder moeten doen cq niet mee moeten beginnen, maar dat is achteraf)

Ik zie wel in dat het niet de bedoeling is om zoveel privé shit online te gooien maar het kwaad is al geschied, en ik blijf gewoon vloggen over alles wat NIET privé is, want op een gegeven moment dan is dat toch wel gewoon klaar, en zolang ik mensen geen voer geef happen ze ook niet ;) Als ik het discreet hou is de lol er vanaf op een gegeven moment.

Mensen hebben nou door mijn vlog verleden en post verleden een beeld van mij, maar er zijn ook echt nog genoeg mensen die mij NIET zo kennen, dus als ik het gewoon anders aan pak en niks uit mijn leven wat er zeg maar echt toe doet online gooi dan word het echt vanzelf wel wat normaler.

Ik wacht dit weekend even af en dan kijk ik wat ik ga doen m.b.t fora
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nouja fans, er zullen er vast een aantal zijn die het oprecht leuk vinden zoals ik het doe en wat ik doe. Maar ik denk dat 80% van de abonnees er gewoon zitten omdat ze hier vandaan komen en wel houden van wat "Leedvermaak" Wat ik wel kan begrijpen, maar ik ben nou eenmaal wie ik ben.
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.

quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Er zijn FOK!kers die AL mijn filmpjes downvoten, gewoon omdat het kon.
Er zijn FOK!kers die zich speciaal op YouTube hadden geregistreerd met meerdere accounts zodat het leek alsof mijn kanaal "populair" Werd.

En het is heel simpel, als ik door 80% word gezien als mentaal beperkt, en als sneu, en als zielig en weet ik veel wat allemaal, waar doe ik het dan voor? :') Dan is het niet omdat het leuk is, maar dan word het een soort poppenkast en een soort leedvermaak, dat moet niet.
Wat is er met deze inzichten gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')