abonnement Unibet Coolblue
pi_167924571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:21 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ik bestel m binnenkort sowieso. Ik laat je nog wel weten of het iets is :)
Graag

Dan kan ik hem ook bestellen. Waar zou je hem willen kopen als ik vragen mag?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:55:22 #27
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_167925279
Vraag me af hoe ze hun prijzen zetten bij Creed.
pi_167926751
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef mrPanerai het volgende:
Vraag me af hoe ze hun prijzen zetten bij Creed.
Hoe bedoel je? Niche parfum is vaak toch al wat prijziger. Zal wel voornamelijk te hebben met de beperkte oplage en natuurlijk kwaliteit.
pi_167927762
Ik snap de hype van Dior Sauvage en Bleu de Chanel niet zo goed, dat zijn best wel run-of-the-mill fragrances wat mij betreft.

Momenteel ben ik erg fan van TM Pure Havane, Burberry London en Creed Original Vetiver :)
Price is what you pay, value is what you get
pi_167929953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:33 schreef Squalus het volgende:
Ik snap de hype van Dior Sauvage en Bleu de Chanel niet zo goed, dat zijn best wel run-of-the-mill fragrances wat mij betreft.

Momenteel ben ik erg fan van TM Pure Havane, Burberry London en Creed Original Vetiver :)
Ik ook niet, maar er zijn sowieso weinig fris geuren waar ik echt kapot van ben. Ruikt vaak toch een beetje generiek.

Alleen vrouwen hebben het doorgaans wel graag
pi_168229057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:24 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Graag

Dan kan ik hem ook bestellen. Waar zou je hem willen kopen als ik vragen mag?
Via E-bay. Volgende week als mijn salaris binnen is ga ik hem bestellen. Ik laat je dan wel weten bij welke verkoper.
pi_168232463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:22 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Via E-bay. Volgende week als mijn salaris binnen is ga ik hem bestellen. Ik laat je dan wel weten bij welke verkoper.
Graag! En hoe lang het duurt ongeveer en kwaliteit. Het is voornamelijk het laatste. Niet dat het namaak rommel is.

Vind Aventus echt heerlijk, maar ik vind het te duur om alledaags te dragen. Dus dat zou perfect zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 21:53:41 ]
pi_168245259
Mijn huidige favorieten geuren zijn Tobacca Vanille en Tuscan Leather, beide van Tom Ford. Beetje dezelfde prijsklasse als Aventus Creed. Gebruik ze daarom ook maar incidenteel
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_168258861


Verlanglijst :

Chanel Allure Sport
Valentino
Dolce & Gabbana the one
Jean Paul Gaultier

Net allemaal oude lege flesjes weggegooit... Voelt toch altijd een beetje kut hahah!

~ Lacoste (groen met zwart)
~ Ed Hardy
~ Diesel Fuel
~ Diesel Bad
~ Diesel the brave tattoo
~ Chanel Allure Sport

Altijd zo prijzig om alles te vervangen haha :(
  donderdag 19 januari 2017 @ 01:15:45 #35
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_168260823
Op het moment gebruik ik Cartier Declaration en Bvlgari Man in Black :9

Ik zit erg te twijfelen om Dior Sauvage te halen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stoepboer op 19-01-2017 01:31:02 ]
Vervelende stoepboer!
  donderdag 19 januari 2017 @ 01:42:54 #36
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168261000
Ja hier...!
Mijn lijstje:

Van Gils
Joop! Nightflight
Hermes Rocabar
Davidoff Cool Water
Yves Rocher Nature Pour Homme
Sir Champaca
Daniel Hechter Caractere
Lacoste Original
Enrico Coveri pour homme
Replay
Tonino Lamborghini pour Homme
Body Guard Mens Power
Tabac original eau de cologne
Guy Laroche Horizon Men
Halston z-14
Peter van Holland
El Charro Charro
Antonio Puig Quorum
Paco Rabanne Invictus
Cartier Pasha
Bogart One man show
Versace The Dreamer
Geoffrey Beene Grey Flannel
Calvin Klein Obsession
Marbert Homme
Pino Silvestre
Giorgio Beverly Hills Red
Worth Pour Homme
Nikos Sculpture
Hugo Boss Botteled
Cadillac Black
Cadillac Extreme
Yves De Sistelle Nimitz Man
Zirh Corduroy
Azzaro pour homme

En ik ben vast nog wel wat vergeten.. :7
Zijn mini's en grote flessen..
Ik heb dit lijstje wel eens eerder gepost maar ik weet niet meer waar..
Hier LIF / Welk geurtje draag jij nu #46
en hier LIF / Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 20 loopt nog een topic trouwens..

[ Bericht 4% gewijzigd door Zolderkamer op 19-01-2017 01:56:56 ]
pi_168263125
Zitten er best wat tussen die ik verder niet ken. Nog échte must-haves ertussen?
pi_168293908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:22 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Via E-bay. Volgende week als mijn salaris binnen is ga ik hem bestellen. Ik laat je dan wel weten bij welke verkoper.
Heb hem nu overigens ook zelf besteld via amazon.de. Kon de creditcard van een collega even lenen
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:12:54 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168300809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Zitten er best wat tussen die ik verder niet ken. Nog échte must-haves ertussen?
Tja geen idee eigenlijk.. ligt een beetje aan je smaak.. maar aanraders zijn Obsession en Botelled
Die worden altijd goed ontvangen..
Ik krijg op Red ook wel complimenten, maar die blijft niet zo heel lang hangen als die andere twee..
Obsession is de winnaar uit het lijstje wat mij betreft mede door zn prijs..
pi_168323115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 15:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Heb hem nu overigens ook zelf besteld via amazon.de. Kon de creditcard van een collega even lenen
Nice. Is het de Franse of Dubai productie? Hoor dat de Franse wel beter is. Heb je misschien een link waar ik m ook kan bestelen?
pi_168323907
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:57 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Nice. Is het de Franse of Dubai productie? Hoor dat de Franse wel beter is. Heb je misschien een link waar ik m ook kan bestelen?
https://www.amazon.de/gp/(...)6JhgKDGPL&ref=plSrch

Staat er niet bij zover ik kan zien. Hij komt over twee weken binnen als het goed is dan zal ik hem ook gelijk vergelijken met Aventus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2017 17:55:22 ]
pi_168324182


Gebruik sinds een maandje deze. Nog nooit zo veel complimentjes gehad. Blijft ook extreem goed uitstralen de hele dag door.

Even daarvoor ook een enorme miskoop gedaan. Dacht eens wat anders te kopen en zag het geurtje van Jimmy Choo - Man, geen idee waarom ik die heb gekocht maar wat een slechte geur. Totaal karakterloos en blijft amper hangen. Gebruik 'm nu om af en toe op mijn kleding in de kast te sprayen :')

Hiervoor eigenlijk jaren lang hoofdzakelijk Chanel allure homme sport gedragen, verder nog in bezit op dit moment:

- Chanel Allure Homme sport Edition Blanche (erg goede citrusgeur, voor met name in de zomer)
- Chanel Allure homme sport
- Chanel - Bleu de Chanel
- Dior Dune Sport
- Versace Eau Fraiche. Deze droeg ik altijd tijdens mijn eindexamen middelbare school jaren. Blijft een goede geur, heb het idee dat ik er met mijn 27 jaar nu wel iets te oud voor geworden ben.
- Paco Robanne - One Million. Idem dito. Als ik 'm ruik moet ik denken aan mooiboys met gucci tajes of slecht geklede vaders van 40 + met een midlife crisis.
pi_168324217
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:13 schreef Dorpspastoor het volgende:
Paco Robanne - One Million. Idem dito. Als ik 'm ruik moet ik denken aan mooiboys met gucci tajes of slecht geklede vaders van 40 + met een midlife crisis.
Dat ik met de bekende JPG. Blijft een lekker luchtje maar inmiddels loopt daar iedereen mee.
pi_168324327
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat ik met de bekende JPG. Blijft een lekker luchtje maar inmiddels loopt daar iedereen mee.
Die ook inderdaad. Beiden ook net even wat te dominant. Belangrijk om goed te ruiken, maar als je de hele dag naast iemand zit met één van die luchtjes en je eten is net even verkeerd gevallen kan het behoorlijk irritant zijn ja.
pi_168353663
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:13 schreef Dorpspastoor het volgende:
[ afbeelding ]

Gebruik sinds een maandje deze. Nog nooit zo veel complimentjes gehad. Blijft ook extreem goed uitstralen de hele dag door.

Even daarvoor ook een enorme miskoop gedaan. Dacht eens wat anders te kopen en zag het geurtje van Jimmy Choo - Man, geen idee waarom ik die heb gekocht maar wat een slechte geur. Totaal karakterloos en blijft amper hangen. Gebruik 'm nu om af en toe op mijn kleding in de kast te sprayen :')

Hiervoor eigenlijk jaren lang hoofdzakelijk Chanel allure homme sport gedragen, verder nog in bezit op dit moment:

- Chanel Allure Homme sport Edition Blanche (erg goede citrusgeur, voor met name in de zomer)
- Chanel Allure homme sport
- Chanel - Bleu de Chanel
- Dior Dune Sport
- Versace Eau Fraiche. Deze droeg ik altijd tijdens mijn eindexamen middelbare school jaren. Blijft een goede geur, heb het idee dat ik er met mijn 27 jaar nu wel iets te oud voor geworden ben.
- Paco Robanne - One Million. Idem dito. Als ik 'm ruik moet ik denken aan mooiboys met gucci tajes of slecht geklede vaders van 40 + met een midlife crisis.
Je houdt dus voornamelijk van frisse geurtjes als ik dat zie? Behalve One Million dan. Al vind ik One Million Privé nog best wel lekker ruiken.
  zondag 22 januari 2017 @ 21:19:15 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168354209
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je houdt dus voornamelijk van frisse geurtjes als ik dat zie? Behalve One Million dan. Al vind ik One Million Privé nog best wel lekker ruiken.
Ken je Quorum van Puig?
(daar rook mn hele huis een week lang naar toen ik een volle fles liet vallen.. dus ik sla hem nog een poosje over.. :X )

Is wel een powerhouse dus easy on the trigger..

pi_168355350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:13 schreef Dorpspastoor het volgende:
[ afbeelding ]

Gebruik sinds een maandje deze. Nog nooit zo veel complimentjes gehad. Blijft ook extreem goed uitstralen de hele dag door.

Waarom de sport en niet het origineel? :+
Heb een keer een sample gehad van het origineel en die wil ik zeker nog een keer aanschaffen _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 22 januari 2017 @ 21:58:12 #48
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168355480
AXE Africa.
Fade to Black
  zondag 22 januari 2017 @ 22:01:14 #49
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168355612
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:58 schreef Achterhoker het volgende:
AXE Africa.
De enige Axe die "nog te doen" is.. :Y
  zondag 22 januari 2017 @ 22:02:26 #50
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168355656
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

De enige Axe die "nog te doen" is.. :Y
Black en Mature gaan ook nog wel.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')