abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 11:06:54 #226
382129 crew  Donna
pi_167920461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nice! Sexy broek ook!
Ja dat durf ik nu wel aan. :o
Ik zag er 1 hangen voor ¤30, denk die is van mij. Helaas issie iets te ruim om m`n middel, dus moet even een nieuwe riem. Of gaatjes bij prikken in een oude riem.
pi_167920526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat durf ik nu wel aan. :o
Ik zag er 1 hangen voor ¤30, denk die is van mij. Helaas issie iets te ruim om m`n middel, dus moet even een nieuwe riem. Of gaatjes bij prikken in een oude riem.
Ja dat is het probleem altijd, als je gespierde billen/benen hebt dan heb je wel een grotere maat nodig maar heb je standaard ruimte over bij je taille..

Ik heb gisteren een outfit gekocht voor mijn verdediging over 6 weken O+ Zou nog wel iets mooier staan als er nog 1-2kg af is, maar dat was ik sowieso al van plan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167921667
Heeft iemand ervaring met producten van Atkins? Ik vind het een beetje prijzig als het alleen is omdat het de naam Atkins heeft. :)

Ik heb begrepen dat er ook een Atkins dieet bestaat, maar daar ben ik niet zo in geïnteresseerd.
pi_167921924
O: gebakken eiwitten met ham op brood
L: proteinebrownie
T: drank
D: bruilofteten
T: drank.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_167922046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik het toen wel prima vond allemaal. Ik voelde me ook niet zo dik als ik was eigenlijk. En toen ik af viel voelde ik me weer dikker dan ik ooit was haha. Lastig hoor, die mindfucks.
Dit!!! Zo'n raar mechanische in je hoofd!

Al moet je ook niet overdrijven mbt je oude gewicht vind ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 12:24:48 #231
382129 crew  Donna
pi_167922135
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit!!! Zo'n raar mechanische in je hoofd!

Al moet je ook niet overdrijven mbt je oude gewicht vind ik :D
Bijna 82 kilo is wel heel veel als je krap aan 1.60 meter bent :Y Mensen schrokken toen ook als ik zei dat ik zo zwaar was, dus ik denk dat je het niet zo heel erg zag dan. Je begon bij mij ook echt pas iets te zien van het afvallen toen ik bijna 70 kilo was. Tussen de 70 en 80 zit een zwart gat qua uiterlijk/figuur denk ik. :')
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:24:49 #232
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167922136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat is het probleem altijd, als je gespierde billen/benen hebt dan heb je wel een grotere maat nodig maar heb je standaard ruimte over bij je taille..
Ja, hoi. Altijd prijs hier.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:27:00 #233
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167922173
De 1e van de 2 Disney-kilo's is er alweer af. 72.7 nu. En weer een sportief weekendje (3 wedstrijden en morgenochtend een km of 10 hardlopen) voor de boeg, dus die andere kilo volgt de komende dagen ook wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167922188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:24 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bijna 82 kilo is wel heel veel als je krap aan 1.60 meter bent :Y Mensen schrokken toen ook als ik zei dat ik zo zwaar was, dus ik denk dat je het niet zo heel erg zag dan. Je begon bij mij ook echt pas iets te zien van het afvallen toen ik bijna 70 kilo was. Tussen de 70 en 80 zit een zwart gat qua uiterlijk/figuur denk ik. :')
Omgekeerd heb ik het ook wel weer, mensen zien mij nu nog steeds als "ja maar jij bent zo dun" terwijl ik op mijn zwaarst echt wel weer 7kg zwaarder was en een kledingmaat erbij t.o.v. mijn 'echt dun'. Maar ze zagen het gewoon niet echt of zo, en ik wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:33:54 #235
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922296
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:04 schreef vera166 het volgende:
Heeft iemand ervaring met producten van Atkins? Ik vind het een beetje prijzig als het alleen is omdat het de naam Atkins heeft. :)

Ik heb begrepen dat er ook een Atkins dieet bestaat, maar daar ben ik niet zo in geïnteresseerd.
Wat is het voordeel van Atkins producten tov andere alternatieven?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:34:36 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167922311
Het is idd een best vreemd iets.
Als ik mensen vertel hoe zwaar ik ben, zeggen ze meestal "goh, dat had ik niet verwacht" , als in ze verwachten dat het minder zou zijn geweest :')
De meesten zien tegenwoordig wel dat ik ben afgevallen, terwijl ik het zelf niet echt zie/voel. Ja aan kleding, maar het voelt nog niet anders als het ware.

Denk dat er nog zo'n 10/15 vanaf moet, voordat ik zelf het verschil echt ga merken en misschien het wel leuk ga vinden om voor de spiegel te staan (heb ik vroeger wel eens gevonden, dus het kan :+ )
pi_167922349
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van Atkins producten tov andere alternatieven?
Ik heb een noob op het gebied van etiketten lezen. Ik doe mn best altijd maar het valt me vaak tegen :') .

Ze vermelden dat het koolhydraat arme producten zijn. Ze hebben bijv. ook candy bars die gezondere alternatieven schijnen te zijn. Ik hou van snoep en alles wat ongezond is en ik wil het mezelf niet volledig ontzeggen dus vandaar.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:36:28 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik het toen wel prima vond allemaal. Ik voelde me ook niet zo dik als ik was eigenlijk. En toen ik af viel voelde ik me weer dikker dan ik ooit was haha. Lastig hoor, die mindfucks.
Ik vind het enerzijds ook moeilijk te bevatten dat ik het toen ook allemaal prima vind, maar ik weet wel goed waar het van komt.
Het is ook niet dat ik in afschuw terugkijk ofzo, ik vond het wel prima.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:39:53 #239
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922414
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:36 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik heb een noob op het gebied van etiketten lezen. Ik doe mn best altijd maar het valt me vaak tegen :') .

Ze vermelden dat het koolhydraat arme producten zijn. Ze hebben bijv. ook candy bars die gezondere alternatieven schijnen te zijn. Ik hou van snoep en alles wat ongezond is en ik wil het mezelf niet volledig ontzeggen dus vandaar.
Hou je zelf van koken/bakken?

er zijn echt tal van recepten voor "gezondere" snacks die verdomd goed te pruimen zijn.
Notenrepen etc (geen Snickers of Nuts) zijn ook best goed te eten en vaak koolhydraatarm (let wel op de kcal dan)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_167922481
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hou je zelf van koken/bakken?

er zijn echt tal van recepten voor "gezondere" snacks die verdomd goed te pruimen zijn.
Notenrepen etc (geen Snickers of Nuts) zijn ook best goed te eten en vaak koolhydraatarm (let wel op de kcal dan)
Ik vind het wel leuk maar ik doe het maar zelden (ik woon bij mijn ouders, ben net 21).

Ik volg dit topic al heel lang en vooral uit interesse in wat mensen zoal eten (vooral ontbijt). Recent een presentatie gehad over Atkins, een candy bar gekregen en toen werd ik positief verrast. Vandaar dat ik dacht, als dat nou een goed alternatief is, dan heb ik de prijs per candy bar er ook wel voor over (¤2,50). En ik kan natuurlijk etiketten lezen en alles maar ik ben nogal goedgelovig dat als er ergens op een verpakking staat 'koolhydraatarm' of 'geen suikers toegevoegd' of wat dan ook, dat ik denk dat het wel helemaal een ideaal product zou zijn.

Vandaar :) ik denk ook gewoon een gebrek aan discipline hoor. Zelfs als die candy bars die jij noemt lekker zijn en ook behoorlijk goed om te eten, dan eet ik er meteen 5 omdat ik ze lekker vind :')
pi_167922521
Maar zou je die repen jaar in jaar uit elke dag willen eten? Ik denk dat het dan beter is om meer kennis te vergaren over wat lekkere en gezonde ontbijtjes zijn zodat je daarin kunt varieren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:47:01 #242
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922549
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is idd een best vreemd iets.
Als ik mensen vertel hoe zwaar ik ben, zeggen ze meestal "goh, dat had ik niet verwacht" , als in ze verwachten dat het minder zou zijn geweest :')
De meesten zien tegenwoordig wel dat ik ben afgevallen, terwijl ik het zelf niet echt zie/voel. Ja aan kleding, maar het voelt nog niet anders als het ware.

Denk dat er nog zo'n 10/15 vanaf moet, voordat ik zelf het verschil echt ga merken en misschien het wel leuk ga vinden om voor de spiegel te staan (heb ik vroeger wel eens gevonden, dus het kan :+ )
dat je dat gaat voelen heeft vooral tijd nodig vermoed ik.

Ik voel mij nog steeds één van de fat guys op het werk, op de sportclub en in een openbare ruimte. Niet dat ik mij daar niet comfortabel bij voel, maar het is soms wel moeilijk om te begrijpen dat anderen dat niet zien of mij niet anders kennen dan "100kg".
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_167922590
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar zou je die repen jaar in jaar uit elke dag willen eten? Ik denk dat het dan beter is om meer kennis te vergaren over wat lekkere en gezonde ontbijtjes zijn zodat je daarin kunt varieren.
Mijn ontbijt bestaat uit kwark met fruit.. ik wil dat niet gaan inruilen voor zo'n reep. Ik snap dat mijn post een beetje verwarrend was. Ik walg van ontbijten maar ik sla het nooit over en ben daarom altijd op zoek naar alternatieven enz.

Zo'n reep zou meer zijn voor het psychische deel, de cravings naar iets wat echt lekker is, tussendoor of 's avonds wat de heikele punten zijn :) .
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:49:42 #244
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922600
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:43 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk maar ik doe het maar zelden (ik woon bij mijn ouders, ben net 21).

Ik volg dit topic al heel lang en vooral uit interesse in wat mensen zoal eten (vooral ontbijt). Recent een presentatie gehad over Atkins, een candy bar gekregen en toen werd ik positief verrast. Vandaar dat ik dacht, als dat nou een goed alternatief is, dan heb ik de prijs per candy bar er ook wel voor over (¤2,50). En ik kan natuurlijk etiketten lezen en alles maar ik ben nogal goedgelovig dat als er ergens op een verpakking staat 'koolhydraatarm' of 'geen suikers toegevoegd' of wat dan ook, dat ik denk dat het wel helemaal een ideaal product zou zijn.

Vandaar :) ik denk ook gewoon een gebrek aan discipline hoor. Zelfs als die candy bars die jij noemt lekker zijn en ook behoorlijk goed om te eten, dan eet ik er meteen 5 omdat ik ze lekker vind :')
Die alternatieven kosten ook wel tussen 80ct en 2 euro per stuk hoor, schrik niet.
Van 1 Snickers kom je niet aan, het zijn die 5 die een probleem worden.

Houd je je voeding ook bij in een app?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_167922645
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die alternatieven kosten ook wel tussen 80ct en 2 euro per stuk hoor, schrik niet.
Van 1 Snickers kom je niet aan, het zijn die 5 die een probleem worden.

Houd je je voeding ook bij in een app?
Ja ik hou voeding bij met mijn.voedingscentrum.nl en dat bevalt wel want ik ben erachter gekomen dat het allemaal veel sneller aantikt dan ik dacht.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik hier niet zo zit te struggelen met gewicht als anderen (en dat bedoel ik niet gemeen) maar daarom heb ik hier ook nooit eerder gepost. Ik kom hier niet om vervelend te doen zegmaar :') . Ik ben hier voor een klein aantal kilo's.

Nou ja, ik ga gewoon eens van die dingen aanschaffen en een en ander proberen :)
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:52:12 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922647
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:49 schreef vera166 het volgende:

[..]

Mijn ontbijt bestaat uit kwark met fruit.. ik wil dat niet gaan inruilen voor zo'n reep. Ik snap dat mijn post een beetje verwarrend was. Ik walg van ontbijten maar ik sla het nooit over en ben daarom altijd op zoek naar alternatieven enz.

Zo'n reep zou meer zijn voor het psychische deel, de cravings naar iets wat echt lekker is, tussendoor of 's avonds wat de heikele punten zijn :) .
Dat is een verandering in mindset, is er geen stuk fruit wat je écht lekker vind?

Ik heb de gehele decembermaand alle "echt lekkere" dingen gegeten, maar ik geniet nu zo erg weer van een stuk fruit en een hand noten. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:54:55 #247
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167922695
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja ik hou voeding bij met mijn.voedingscentrum.nl en dat bevalt wel want ik ben erachter gekomen dat het allemaal veel sneller aantikt dan ik dacht.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik hier niet zo zit te struggelen met gewicht als anderen (en dat bedoel ik niet gemeen) maar daarom heb ik hier ook nooit eerder gepost. Ik kom hier niet om vervelend te doen zegmaar :') . Ik ben hier voor een klein aantal kilo's.

Nou ja, ik ga gewoon eens van die dingen aanschaffen en een en ander proberen :)
Je kunt ook mager zijn met dichtgeslibte aderen en wat al niet meer. Dus ik denk niet dat iemand zich aangevallen voelt.

Je kunt er ook voor kiezen om macro's te gaan bijhouden? (Zie zone-dieet bijv)
Dan schrik je vanzelf van wat je binnen krijgt door middel van slechtere snacks en ga je wellicht betere keuzes maken?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_167922700
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:52 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is een verandering in mindset, is er geen stuk fruit wat je écht lekker vind?

Ik heb de gehele decembermaand alle "echt lekkere" dingen gegeten, maar ik geniet nu zo erg weer van een stuk fruit en een hand noten. _O-
Jawel aardbeien _O_ Ik vind de combinatie van kwark en fruit ook wel lekker maar het ontbijt zelf staat me zo erg tegen. Misschien het tijdstip ofzo :') of net wakker zijn, ik heb geen idee.

Dat kan ik me dan ook wel weer indenken ja, na een tijdje raak je er ook wel echt zat van :')
pi_167922723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Je kunt ook mager zijn met dichtgeslibte aderen en wat al niet meer. Dus ik denk niet dat iemand zich aangevallen voelt.

Je kunt er ook voor kiezen om macro's te gaan bijhouden? (Zie zone-dieet bijv)
Dan schrik je vanzelf van wat je binnen krijgt door middel van slechtere snacks en ga je wellicht betere keuzes maken?
Dat is sowieso waar ja.

Ja dat lijkt me een goed idee :) de voedingscentrum app/site was al een eyeopener dus dat kan vast geen kwaad.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:10:01 #250
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167923025
Waarom wil je koolhydraatarm en/of zonder toegevoegde suikers?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')