abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:20:59 #201
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173524486
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ah een reality check dus, ontzettend verdrietig om er op zo'n manier achter te moeten komen wat wijsheid is.
Zo klinkt het een beetje alsof we er naef in gingen maar het was een verre van lichtzinnig besluit waar we zo'n zeven jaar over deden. Als het dan toch qua gezondheid voor beiden heftiger uitpakt dan gehoopt hebben wij moeten besluiten dat we na deze ervaring de wens een wens laten omdat wij zelf vinden dat er teveel offers op meerdere vlakken van ons alledrie gevraagd zouden worden.

Qua herstel valt het me wat tegen. De misselijkheid is wel zo goed als weg gelukkig maar mijn buik zeurt behoorlijk. Hoewel allerlei mensen met ervaring zeiden dat het niet zo hoort is het volgens het ziekenhuis wel normaal dus daar vertrouw ik dan maar op.
In overleg met de bedrijfsarts werk ik halve dagen en mijn manager staat er helemaal achter om de tijd te nemen voor de verwerking hiervan.
Dat is een hele geruststelling na dat mijn moeizame zwangerschap en herstel na de bevalling van O zelfs leidde tot uiteindelijk mijn ontslag. Fijne werkgevers ze bestaan gelukkig wel.
Psychisch gaat up and down en dat zal naar ik verwacht nog wel lang zo zijn. Gevoel en ratio zijn twee verschillende dingen hierin.
Vrienden van ons kregen een tweede op de dag dat wij hoorden dat het niet goed was. Het geboortekaartje dat binnen kwam hakte er flink in. En het feit dat O nooit grote broer zal worden is ook flink slikken. Tegelijkertijd is het al jaren onwijs awesome met ons jongetje dus daar gaan we gewoon mee door.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173525816
Jee, laziness, in wat een verdrietige tijd zitten jullie nu zeg. Moeilijk hoor.
Gelukkig krijg je wel de ruimte op je werk om dit alles een plek te geven.

Sterkte met het afscheid nemen, maar ook weer welkom heten van deze (andere) situatie dan dat jullie voor ogen hadden.
pi_173526596
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:20 schreef laziness het volgende:
Zo klinkt het een beetje alsof we er naef in gingen
Oh, zo had ik het niet opgevat en zo bedoelde ik het zelf uiteraard ook niet. :*
pi_173539293
registreer om deze reclame te verbergen
Och Lazi.... wat een verdrietig nieuws. Ik weet nog hoe je twijfelde en dat het na de beslissing het wel weer aan te durven nu zo moet aflopen vind ik heel jammer. Sterkte.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_173550697
Veel sterkte, Lazi. Wat een moeilijk en verdrietig proces.
  zaterdag 2 september 2017 @ 23:30:21 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_173553856
Heel veel sterkte Laziness.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')