abonnementen ibood.com bol.com
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:59:36 #51
138448 PeZu
Mind the Gap
pi_168091982
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef female81 het volgende:
Dean leek me best een sympathieke vent toen 'ie aan Popstars mee deed.

M'n mensenkennis liet me toen ernstig in de steek. :{
nore sure if serious
Alleen ik ben beter dan mezelf
pi_168092555

Zijn acne is inmiddels weer terug zo te zien
pi_168096722
Dat die ouders er zo in meegaan trouwens. Ik zou me dood schamen als je 3 van die agressieve criminelen als zoons hebt, maar ze sporen waarschijnlijk zelf ook niet.
pi_168096981
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat die ouders er zo in meegaan trouwens. Ik zou me dood schamen als je 3 van die agressieve criminelen als zoons hebt, maar ze sporen waarschijnlijk zelf ook niet.
Die tatoo's alleen al.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168097379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die tatoo's alleen al.

Dat zegt niks. Heel veel mensen hebben zoveel tattoos, maar die zijn echt niet allemaal crimineel
pi_168097390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Heel veel mensen hebben zoveel tattoos, maar die zijn echt niet allemaal crimineel
Heb je gelijk in. Maar in dit geval zie ik Tokkies.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168412623
Dean Saunders is dinsdagmiddag vrijgesproken van het bedreigen van zijn ex-vriendin Jamie en haar nieuwe partner.

49404952_172721062.JPG

De officier van justitie eiste dinsdag een geldboete van 500 euro, waarvan 200 euro voorwaardelijk, met een proeftijd van 2 jaar. De politierechter sprak Dean echter vrij, omdat de getuigenverklaringen onvoldoende werden bevonden. De zanger barstte vervolgens in tranen uit, zo weet RTV Noord-Holland.

De bedreigingen zouden op 20 juli 2016 hebben plaatsgevonden, nadat Dean hun zoontje London had afgezet. Vervolgens zou hij een mail van zijn ex hebben gekregen en daar zo boos over zijn geworden dat hij terugreed en Jamie en haar huidigde vriend bedreigde.

Naast deze zaak, loopt er nog een andere zaak tegen Dean. In oktober 2015 werd hij voor acht maanden veroordeeld voor het mishandelen van zijn ex, het in brand steken van de auto van zijn voormalige schoonouders en het rondrijden met een mes in zijn auto.

Zijn ex-vriendin sloeg hij een hersenschudding en een gebroken kaak. Vorige week nam deze zaak een bizarre wending toen zijn broer Jamie aankondigde tegen Dean te getuigen. Op 11 januari besloot het Hof de zaak voor onbepaalde tijd aan te houden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)na_vrijspraak__.html

pi_168472368
Die gasten wonen in Enschede toch ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
  vrijdag 27 januari 2017 @ 19:40:34 #59
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168473221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij Hoorn.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_168474002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij Hoorn.
Ja.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168474027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:20 schreef tong80 het volgende:
Dean Saunders is dinsdagmiddag vrijgesproken van het bedreigen van zijn ex-vriendin Jamie en haar nieuwe partner.

[ afbeelding ]

De officier van justitie eiste dinsdag een geldboete van 500 euro, waarvan 200 euro voorwaardelijk, met een proeftijd van 2 jaar. De politierechter sprak Dean echter vrij, omdat de getuigenverklaringen onvoldoende werden bevonden. De zanger barstte vervolgens in tranen uit, zo weet RTV Noord-Holland.

De bedreigingen zouden op 20 juli 2016 hebben plaatsgevonden, nadat Dean hun zoontje London had afgezet. Vervolgens zou hij een mail van zijn ex hebben gekregen en daar zo boos over zijn geworden dat hij terugreed en Jamie en haar huidigde vriend bedreigde.

Naast deze zaak, loopt er nog een andere zaak tegen Dean. In oktober 2015 werd hij voor acht maanden veroordeeld voor het mishandelen van zijn ex, het in brand steken van de auto van zijn voormalige schoonouders en het rondrijden met een mes in zijn auto.

Zijn ex-vriendin sloeg hij een hersenschudding en een gebroken kaak. Vorige week nam deze zaak een bizarre wending toen zijn broer Jamie aankondigde tegen Dean te getuigen. Op 11 januari besloot het Hof de zaak voor onbepaalde tijd aan te houden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)na_vrijspraak__.html

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die foto
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')