abonnement Unibet Coolblue
pi_167618337
Beste Fokkers,

Ik wil in Januari een voorlichting bij de marine gaan volgen. Nu is het zo dat er een voorlichting is voor de marine en marine algemeen. Wat houdt marine algemeen in aangezien en voor elk onderdeel binnen de marine een eigen voorlichting is.

Daarbij ben ik mijn zwemdiploma kwijt. Nu weet ik dat bij de politie een foto waarop te zien is dat je het diploma hebt behaald (vast hebt) afdoende is. Is dat hier ook het geval of moet ik deze opnieuw behalen?

Ik wil solliciteren op de functie Matroos verbindingen/ ICT
  Moderator maandag 26 december 2016 @ 14:33:13 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167618426
Je kunt toch zelf wel invullen wat het verschil tussen algemeen en de dienstvak gerichte voorlichting is?

En op die dag kun je ook je vraag over je zwemdiploma stellen.
pi_167618680
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
Je kunt toch zelf wel invullen wat het verschil tussen algemeen en de dienstvak gerichte voorlichting is?

En op die dag kun je ook je vraag over je zwemdiploma stellen.
Ik vroeg het me af omdat er ten eerste binnen de marine voor elke richting zijn eigen voorlichting is en je bij de land en luchtmacht ook geen algemene voorlichtingen hebt. En het viel me op dat de gewone voorlichting van de marine niet in den helder te doen is (enkel de algemene).

En wat betreft het zwemdiploma zou ik daar nu mocht het nodig zijn alvast mee willen beginnen aangezien ik hoorde dat je deze mee moet sturen bij je sollicitatie en de sollicitatie anders alleen maar vertraging krijgt.
  Moderator maandag 26 december 2016 @ 14:56:05 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167618892
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 14:44 schreef Bubbles013 het volgende:

[..]

Ik vroeg het me af omdat er ten eerste binnen de marine voor elke richting zijn eigen voorlichting is en je bij de land en luchtmacht ook geen algemene voorlichtingen hebt. En het viel me op dat de gewone voorlichting van de marine niet in den helder te doen is (enkel de algemene).

En wat betreft het zwemdiploma zou ik daar nu mocht het nodig zijn alvast mee willen beginnen aangezien ik hoorde dat je deze mee moet sturen bij je sollicitatie en de sollicitatie anders alleen maar vertraging krijgt.
De Marine is nou eenmaal niet hetzelfde als de Luchtmacht of Landmacht. Niet zo gek toch dat er verschillende voorlichtingen zijn?

Dan moet je morgen W&S bellen. Alhoewel ik vermoed dat vragen bij je voorlichting sneller is.
  maandag 26 december 2016 @ 15:14:30 #5
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_167619255
Je zult niet de eerste zijn die zijn zwemdiploma kwijt is geraakt.

Stel de vraag tijdens de voorlichting of stuur een email.

Succes
pi_167963763
Als je je zwemdiploma kwijt bent, moet je twee baantjes droogzwemmen tijdens de medische keuring. Zij bepalen dan of je zwemvaardigheid genoeg bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')