abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 februari 2017 @ 15:02:21 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168874392
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet de kleur van het pak van Symph, de rest is een verrassing. Oh en de schoenen hebben we samen uitgezocht.
Deze week komt onze 'trouwambtenaar' langs voor een gesprekje, ik ben wel benieuwd. Oh en het regent afzeggingen, we zitten al op 10 van de 54 ( en daar komen er sowieso nog 3 bij, die hebben het nog niet zelf laten weten, maar ze hebben dezelfde reden als 4 anderen).
Vind je dat niet onwijs jammer, dat je zo weinig gasten overhoudt?

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:37 schreef Blik het volgende:

[..]

Waar heeft die hem gehaald, ik twijfel nog waar ik ga shoppen. Een goede herenzaak of bijvoorbeeld een SuitSupply
Dat mag ik niet weten. Hij vindt dat hij dan te veel verklapt. Het is iig een maatpakkenwinkel in Tilburg. Geen Roka o.i.d.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_168874450
Donkerblauw vind ik de enige mooie kleur voor een trouwpak voor de gom :Y

Wat kut van al die afzeggingen DDM, waarom zeggen ze en masse af?
  maandag 13 februari 2017 @ 15:06:26 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168874482
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Donkerblauw vind ik de enige mooie kleur voor een trouwpak voor de gom :Y

Wat kut van al die afzeggingen DDM, waarom zeggen ze en masse af?
Gezien de kleuren van m'n jurk was het dit of antracietgrijs. Ben zo benieuwd! Nog 75 nachtjes slapen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_168874552
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Donkerblauw vind ik de enige mooie kleur voor een trouwpak voor de gom :Y

Wat kut van al die afzeggingen DDM, waarom zeggen ze en masse af?
vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'
pi_168874679
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'
-O- wat stóm. Nou, weet je iig wat je nu aan die mensen hebt verder.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Gezien de kleuren van m'n jurk was het dit of antracietgrijs. Ben zo benieuwd! Nog 75 nachtjes slapen.
Zo snel al! Nog 84 voor ons dan :D
pi_168874811
Jurkendilemma is opgelost- m'n mammie gaat 'm maken O+ Ze is naaister (doet veel kostuums voor theaterstukken enzo), dus ik vertrouw dat het helemaal goed gaat komen. Ze had al veel leuke ideeen. Een jurk met mijn eisen (3/4 mouw, geen laag decollete, net over de knie, cremekleurig, getailleerd, niet bodycon) bleek niet te vinden, dus ben erg blij dat hetzo opgelost is.

Schoenen (2 paar) gevonden en besteld, volgende maand ophalen in Londen.

Haar en makeup besloten zelf te doen want na een proefsessie van het weekend zag ik er niet meer uit als mezelf :')
  maandag 13 februari 2017 @ 15:22:02 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168874836
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'
Had je een save the date gedaan? Vakantie vind ik dan erg lullig...

Aan de andere kant proberen wij als familie wel eens een weekend weg te gaan en kan dat dan één weekend per jaar (2 artsen met diensten, schoolvakanties van drie scholen, tentamenweken enzovoorts) en wij plannen ons weekend altijd een jaar van tevoren. Daar komt dan ook niks tussen.

Maar dan nog vind ik het sneu voor je. Balen zeg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_168875261
Mijn vriend gaat ook voor een maat pak. Hij heeft iets moois uitgezocht. Hij heeft een kleur staal van mijn jurk enige wat Ik dus weet is de kleur van zijn overhemd enzo. Vind het wel iets hebben zo :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168875279
Bij mij gaat er ook een hoop familie afvallen. Er is een enorme vete gaande
waar wij niks mee te maken hebben. Maar die mensen willen elkaar niet zien
nou dan niet hoor. Hun probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-02-2017 16:48:28 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168876318
Voor mijn vriend was een net jasje al een hele stap :D ach ik vind het helemaal prima. Stond hem wel erg mooi, het overhemd + jasje O+

Verder twijfelen we nu weer heel erg om beide voor Converse schoenen te gaan. Die kan je laten personaliseren zodat ze ook mooi bij elkaar passen.

Jammer Thinkk! Goed dat je er niet jouw probleem van maakt.

Vrijdag trouwens taart proeven *O* en ontwerpen bespreken.
En als het goed is zijn er dan ook alweer nieuwe ontwerpen voor de uitnodigingen.
Nu lijk het opeens wel erg snel te gaan allemaal.
pi_168876595
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Voor mijn vriend was een net jasje al een hele stap :D ach ik vind het helemaal prima. Stond hem wel erg mooi, het overhemd + jasje O+

Verder twijfelen we nu weer heel erg om beide voor Converse schoenen te gaan. Die kan je laten personaliseren zodat ze ook mooi bij elkaar passen.

Jammer Thinkk! Goed dat je er niet jouw probleem van maakt.

Vrijdag trouwens taart proeven *O* en ontwerpen bespreken.
En als het goed is zijn er dan ook alweer nieuwe ontwerpen voor de uitnodigingen.
Nu lijk het opeens wel erg snel te gaan allemaal.
Ja all-stars zijn tof O+ ik wil alleen perse hakken omdat mijn vriend heel lang is haha.

Taart proeven ook lekker. Hebben wij in Maart. Hebben nog steeds geen idee welke smaken we willen. Er is ook zoveel keus. Hebben jullie al een idee welke kant je qua smaak een beetje op wil?

En idd niet mijn probleem. Ze gedragen zich als een stel kleine kinderen. En als ze zich niet kunnen gedragen heb ik ze er liever ook gewoon niet bij ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168876720
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Taart proeven ook lekker. Hebben wij in Maart. Hebben nog steeds geen idee welke smaken we willen. Er is ook zoveel keus. Hebben jullie al een idee welke kant je qua smaak een beetje op wil?

Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal niets :@ en mijn verloofde vind juist alles lekker dus ik denk dat we mijn smaak gaan volgen :D als er tenminste iets tussen zit......
Het ontwerp vind ik wel weer erg belangrijk dus ben erg benieuwd of ze kan wat wij willen. Maar haar portfolio ziet er in ieder geval al goed uit.
pi_168876822
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal niets :@ en mijn verloofde vind juist alles lekker dus ik denk dat we mijn smaak gaan volgen :D als er tenminste iets tussen zit......
Het ontwerp vind ik wel weer erg belangrijk dus ben erg benieuwd of ze kan wat wij willen. Maar haar portfolio ziet er in ieder geval al goed uit.
Ja mijn vriend is heel erg van de chocolade smaken en ik van de fruit. Dus waarschijnlijk een combinatie daarvan. Of champagne smaak ofzo :? Ben sowieso niet zo weg van dat soort taarten met cake erin enzo. Maarja vind ze wel heel mooi. Liefste heel groot maar we doen alleen taart met de dag gasten dus dat wordt maar 2 lagen..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168876852
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja mijn vriend is heel erg van de chocolade smaken en ik van de fruit. Dus waarschijnlijk een combinatie daarvan. Of champagne smaak ofzo :? Ben sowieso niet zo weg van dat soort taarten met cake erin enzo. Maarja vind ze wel heel mooi. Liefste heel groot maar we doen alleen taart met de dag gasten dus dat wordt maar 2 lagen..
Ja, ik las ook iets over champagne-smaak op de site. Ach ik hou van alcohol dus wie weet is dat wel een goede >:)
Misschien kan je het laten combineren? Chocolade en fruit.

Ik vind ze ook vooral mooi :Y
Wij moeten taart hebben voor 90 man en dan wil ik ook nog een laag voor ons om in te vriezen dus hij zal behoorlijk groot zijn ben ik bang....
pi_168877449
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, ik las ook iets over champagne-smaak op de site. Ach ik hou van alcohol dus wie weet is dat wel een goede >:)
Misschien kan je het laten combineren? Chocolade en fruit.

Ik vind ze ook vooral mooi :Y
Wij moeten taart hebben voor 90 man en dan wil ik ook nog een laag voor ons om in te vriezen dus hij zal behoorlijk groot zijn ben ik bang....
Grote taarten zijn wel zo mooi O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168878392
Wij krijgen ook twee lagen taart. En een dummy laag eronder ;) wij hebben gekozen voor red velvet met creamcheese vulling en frambozenconfiture :9 kan niet wachten *O*
  maandag 13 februari 2017 @ 21:05:12 #292
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_168881956
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal niets :@ en mijn verloofde vind juist alles lekker dus ik denk dat we mijn smaak gaan volgen :D als er tenminste iets tussen zit......
Het ontwerp vind ik wel weer erg belangrijk dus ben erg benieuwd of ze kan wat wij willen. Maar haar portfolio ziet er in ieder geval al goed uit.
Alle smaken kunnen in een bruidstaart. Ik heb geen specifieke smaken voor een bruidstaart, mensen mogen zelf aangeven wat zij lekker vinden en dan ga ik daarmee aan de slag.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:59:05 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168887562
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:05 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Alle smaken kunnen in een bruidstaart. Ik heb geen specifieke smaken voor een bruidstaart, mensen mogen zelf aangeven wat zij lekker vinden en dan ga ik daarmee aan de slag.
En lekker dat ze dan worden! :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:10:16 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_168887633
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Had je een save the date gedaan? Vakantie vind ik dan erg lullig...

Aan de andere kant proberen wij als familie wel eens een weekend weg te gaan en kan dat dan één weekend per jaar (2 artsen met diensten, schoolvakanties van drie scholen, tentamenweken enzovoorts) en wij plannen ons weekend altijd een jaar van tevoren. Daar komt dan ook niks tussen.

Maar dan nog vind ik het sneu voor je. Balen zeg.
Bij mij ook al meerdere afzeggingen wegens vakantie, sommige mensen plannen hun vakantie al 6+ maanden vantevoren en dan ben je vaak met een save the date al te laat.

Wij doen geen speciale huwelijkstaart, we doen een taart met mini Bossche Bollen en voor de glutenvrije mensen (familietikje) een nougatine-taart.
pi_168887697
Hebben jullie een save the date naar alle gasten gestuurd? Wij alleen naar de daggasten. Ik verwacht dat die er allemaal zijn. Van de avondgasten hoop ik dat de meesten komen maar dat zien we wel als we de kaarten verstuurd hebben. Denk dat we dat een kleine 2 maanden vooraf doen
pi_168888174
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:18 schreef Serinde het volgende:
Hebben jullie een save the date naar alle gasten gestuurd? Wij alleen naar de daggasten. Ik verwacht dat die er allemaal zijn. Van de avondgasten hoop ik dat de meesten komen maar dat zien we wel als we de kaarten verstuurd hebben. Denk dat we dat een kleine 2 maanden vooraf doen
Wij hebben geen splitsing dus sowieso naar iedereen gestuurd :)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:04:10 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168888247
Ik heb geen save the dates gedaan, maar het merendeel van de gasten gewoon geappt met de datum zodra die bekend was.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_168888559
Geen save the dates verstuurd. Toen de datum bekend was hebben we de directe familie en getuigen ingelicht en daarna steeds als we mensen zagen verteld dat we gingen trouwen. De rest heeft de kaarten zo'n 3 maanden vantevoren ontvangen.
pi_168888575
De datum is bij ons een soort van traditie dus familie en echt goede vrienden wisten vanaf het begin al welke datum ze vrij moesten houden.
pi_168888854
Geen save the dates gedaan

Dag gasten weten de datum al ruim een jaar.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')