abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 december 2016 @ 22:03:19 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_167604835


:7

Merry xmas.
pi_167605752
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[ afbeelding ]

:7

Merry xmas.
Die gaat natuurlijk beide kanten op. Elk land heeft boter op z'n hoofd.
pi_167606916
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

:') IS heeft zijn beste eenheden naar albab gestuurd, omdat de Taqba Dam offensief pas voor de lente gepland was.
Bron?
Assadisten kunnen ook zeggen dat de IS de beste strijders naar Palmyra heeft gestuurd.

Maar het is onzin wat je zegt, SDF begon via drie fronten aan te vallen. En turkije valt maar van een kant aan, ze kunnen qasabin niet eens veroveren op IS.

Maar goed laten we zeggen dat jij als turk het juist hebt. Dan blijkt dat IS betere strijders heeft dan de turkse special forces of normale soldaten.

Turkije faalt hard in Al-Bab, maar ze zullen het uiteindelijk veroveren(meer power) en dan kunnen teenwolf en clapclap hier hun gezicht ook eens tonen.
  zondag 25 december 2016 @ 23:58:37 #54
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167607889
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 16:31 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik zou er nog een rap over maken, beloofd is beloofd, dus bij deze.

Speciaal voor jouw deze kerst rap over Assad

Mashallah _O_ _O_
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167614454
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 23:25 schreef Djibril het volgende:

[..]

Bron?
Assadisten kunnen ook zeggen dat de IS de beste strijders naar Palmyra heeft gestuurd.

Maar het is onzin wat je zegt, SDF begon via drie fronten aan te vallen. En turkije valt maar van een kant aan, ze kunnen qasabin niet eens veroveren op IS.

Maar goed laten we zeggen dat jij als turk het juist hebt. Dan blijkt dat IS betere strijders heeft dan de turkse special forces of normale soldaten.

Turkije faalt hard in Al-Bab, maar ze zullen het uiteindelijk veroveren(meer power) en dan kunnen teenwolf en clapclap hier hun gezicht ook eens tonen.
Turks gezegde
it ürür kervan yürür = the dogs bark, but the caravan goes on
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_167615012
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 23:25 schreef Djibril het volgende:

[..]

Bron?
Assadisten kunnen ook zeggen dat de IS de beste strijders naar Palmyra heeft gestuurd.

Maar het is onzin wat je zegt, SDF begon via drie fronten aan te vallen. En turkije valt maar van een kant aan, ze kunnen qasabin niet eens veroveren op IS.

Maar goed laten we zeggen dat jij als turk het juist hebt. Dan blijkt dat IS betere strijders heeft dan de turkse special forces of normale soldaten.

Turkije faalt hard in Al-Bab, maar ze zullen het uiteindelijk veroveren(meer power) en dan kunnen teenwolf en clapclap hier hun gezicht ook eens tonen.
het is ook nooit goed heh wat turkije doet in syrie voor sommigen :')

wanneer het voor de wind gaat, "pfff zie je nou wel, isis vecht nauwelijks terug, duidelijk bewijs dat ze dealen met isis" hebben ze wind tegen, "pfff ze kunnen niet eens dat al bab innemen binnen een paar weken"

het is gewoon duidelijk dat isis kennelijk gedurende de operatie van de turken zich aan het terug trekken was naar al bab en zich daar aan het ingraven was met enorme fortificaties. dan kan je inderdaad behoorlijk lang standhouden als verdediger zijnde, kijk maar naar al die belegerde dorpjes en steden in het syrische conflict die maar niet vallen. is het falen of succes? kip of het ei?

daarnaast was al bab het distributie centrum van al die jihadis die het land binnen kwamen. heel veel van hen hebben zich ook gesetteled daar en wetende dat ze geen toekomst meer hebben als oud isis lid in de landen van herkomst is het niet verwonderlijk dat ze zich liever dood vechten dan eieren kiezen voor hun geld. dat maakt de al bab ook nog eens een grotere uitdaging voor de turken. er zijn weinig turken die rauwig zijn, omdat het nu weer eens tegen zit syrie. het is een tol die de turken met volle overtuiging betalen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167615042
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 20:03 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Is dit eenmalig of ga je vanaf nu ook vloggen?
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 20:09 schreef Charleville het volgende:

[..]

Meer raps komen eraan, ik heb een drone gekocht dus binnenkort een clip in Rotterdam opnemen met een paar vrienden
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167615440
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 16:31 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik zou er nog een rap over maken, beloofd is beloofd, dus bij deze.

Speciaal voor jouw deze kerst rap over Assad

_O- _O- _O-
pi_167615457
'We willen geen jihad maar assad in de stad, stad stad'...

*)
pi_167616017
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2016 11:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is ook nooit goed heh wat turkije doet in syrie voor sommigen :')

wanneer het voor de wind gaat, "pfff zie je nou wel, isis vecht nauwelijks terug, duidelijk bewijs dat ze dealen met isis" hebben ze wind tegen, "pfff ze kunnen niet eens dat al bab innemen binnen een paar weken"

het is gewoon duidelijk dat isis kennelijk gedurende de operatie van de turken zich aan het terug trekken was naar al bab en zich daar aan het ingraven was met enorme fortificaties. dan kan je inderdaad behoorlijk lang standhouden als verdediger zijnde, kijk maar naar al die belegerde dorpjes en steden in het syrische conflict die maar niet vallen. is het falen of succes? kip of het ei?

daarnaast was al bab het distributie centrum van al die jihadis die het land binnen kwamen. heel veel van hen hebben zich ook gesetteled daar en wetende dat ze geen toekomst meer hebben als oud isis lid in de landen van herkomst is het niet verwonderlijk dat ze zich liever dood vechten dan eieren kiezen voor hun geld. dat maakt de al bab ook nog eens een grotere uitdaging voor de turken. er zijn weinig turken die rauwig zijn, omdat het nu weer eens tegen zit syrie. het is een tol die de turken met volle overtuiging betalen.
Jaja iedereen is tegen Turkije :')

Turkije doet het gewoon slecht in Syrie, heeft het altijd al gedaan.
Als iemand zich liever dood vecht dan val je zo iemand toch niet aan van een kant? Wat doet turkije? Ze vallen van een kant aan. Is dit Turkije aan te rekenen? Ja. Doet Turkije het niet goed? Ja. Gaat Turkije Al-Bab veroveren? Ja, puur omdat ze meer power hebben.
VS omsingelde Fallujah voordat ze aanvielen.
Irak omsingelde ramadi, fallujah, tikrit, etc. Voordat ze aanvielen.
SAA veroverde Aleppo door ze eerst te omsingelen.
Zij streden allemaal tegen jihadis zoals IS.


Zelfs IS omsingelde Kobane voordat ze de stad binnentrokken.

Maar Turkije beslist om van een kant aan te vallen en als het niet goed gaat: " oh wij kunnen het ook nooit goed doen volgens sommige". Inderdaad Turkije doet het niet goed, verre van. En die KIA soldaten van Turkije zijn niet gestorven omdat IS zijn beste strijders naar Al-Bab stuurde, maar komt door de imcompententie van Turkse generalen/commandanten.
  maandag 26 december 2016 @ 12:39:07 #61
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167616218
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2016 11:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is ook nooit goed heh wat turkije doet in syrie voor sommigen :')

wanneer het voor de wind gaat, "pfff zie je nou wel, isis vecht nauwelijks terug, duidelijk bewijs dat ze dealen met isis" hebben ze wind tegen, "pfff ze kunnen niet eens dat al bab innemen binnen een paar weken"

het is gewoon duidelijk dat isis kennelijk gedurende de operatie van de turken zich aan het terug trekken was naar al bab en zich daar aan het ingraven was met enorme fortificaties. dan kan je inderdaad behoorlijk lang standhouden als verdediger zijnde, kijk maar naar al die belegerde dorpjes en steden in het syrische conflict die maar niet vallen. is het falen of succes? kip of het ei?

daarnaast was al bab het distributie centrum van al die jihadis die het land binnen kwamen. heel veel van hen hebben zich ook gesetteled daar en wetende dat ze geen toekomst meer hebben als oud isis lid in de landen van herkomst is het niet verwonderlijk dat ze zich liever dood vechten dan eieren kiezen voor hun geld. dat maakt de al bab ook nog eens een grotere uitdaging voor de turken. er zijn weinig turken die rauwig zijn, omdat het nu weer eens tegen zit syrie. het is een tol die de turken met volle overtuiging betalen.
Aight, TR heeft niks te zoeken in Syrië, velen zien liever dat Bab in handen van de SAA of SDF komt, wat uiteindelijk ook wel zal gebeuren als Trump en Putin matties worden

[ Bericht 0% gewijzigd door UpsideDown op 26-12-2016 12:49:31 ]
Say what?
  maandag 26 december 2016 @ 12:45:51 #62
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167616408
Turkije eist luchtsteun nabij Al-Bab.Ze kunnen het zelf niet en nu hebben ze andere landen nodig :') :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 26 december 2016 @ 12:47:27 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167616449
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:45 schreef Zahreddine het volgende:
Turkije eist luchtsteun nabij Al-Bab.Ze kunnen het zelf niet en nu hebben ze andere landen nodig :') :')
Turkije heeft zelf een luchtmacht :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 26 december 2016 @ 12:48:58 #64
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167616489
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 12:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Turkije heeft zelf een luchtmacht :?
Misschien hebben ze alle competente piloten ontslagen wegens 'Gulenist' ofzo
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167616515
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 12:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Turkije heeft zelf een luchtmacht :?
Ik vrees dan ook dat Zahreddine en de HLN de Turkse taal niet machtig zijn waardoor het verkeerd vertaald is, Turkije spreekt over dat luchtaanvallen een onmisbare element zijn in het bestrijden en wil dat opvoeren en roept daartoe ook op, dat iemand er vervolgens ook nog eens "eist" bij zet maakt het er niet duidelijker op.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2016 12:50:11 ]
  maandag 26 december 2016 @ 12:51:22 #66
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167616552
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vrees dan ook dat Zahreddine en de HLN de Turkse taal niet machtig zijn waardoor het verkeerd vertaald is, Turkije spreekt over dat luchtaanvallen een onmisbare element zijn in het bestrijden en wil dat opvoeren en roept daartoe ook op, dat iemand er vervolgens ook nog eens "eist" bij zet maakt het er niet duidelijker op.
waarom voeren ze het zelf niet op dan?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167616592
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:51 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

waarom voeren ze het zelf niet op dan?
Waarom maak jij er "eist" van als er nog in de kop staat "wil" dan?
Wie zegt dat ze het niet opvoeren dan? Sinds de toenadering met Rusland zijn de luchtaanvallen met tig% gestegen.
  maandag 26 december 2016 @ 12:54:46 #68
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167616629
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom maak jij er "eist" van als er nog in de kop staat "wil" dan?
Wie zegt dat ze het niet opvoeren dan? Sinds de toenadering met Rusland zijn de luchtaanvallen met tig% gestegen.
bron? en waarom willen ze dan andere landen erbij betrekken?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167616671
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:54 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

bron? en waarom willen ze dan andere landen erbij betrekken?
Lees je eens in, vrijwel ieder Turks-Engelstalig medium heeft het er over, Pro-Erdo of niet maakt niet uit, kies maar.
  maandag 26 december 2016 @ 12:59:30 #70
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  maandag 26 december 2016 @ 13:04:09 #71
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167616800
De VS is overigens druk rond Tabqa:


(1:25)
(1:50)
(10:30)
Say what?
pi_167617418
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 13:04 schreef UpsideDown het volgende:

(1:25)
(1:50)
(10:30)
heavy shit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167617453
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom maak jij er "eist" van als er nog in de kop staat "wil" dan?
Wie zegt dat ze het niet opvoeren dan? Sinds de toenadering met Rusland zijn de luchtaanvallen met tig% gestegen.
het is de norm in niet-turkstalige media dat dingen gewoon niet goed worden vertaald.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167617474
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom maak jij er "eist" van als er nog in de kop staat "wil" dan?
mensen lezen graag wat ze willen lezen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167617487
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:39 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Aight, TR heeft niks te zoeken in Syrië, velen zien liever dat Bab in handen van de SAA of SDF komt, wat uiteindelijk ook wel zal gebeuren als Trump en Putin matties worden
TR heeft alles te zoeken in syrie. meer nog dan rusland.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')