En het personeel naar de locatie brengen waar wél een Flirt stond behoorde niet tot de opties?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:12 schreef greavy het volgende:
Kent u het verhaal van instructie Flirt in Zutphen die deze week zou gebeuren voor een aantal machinisten? Nou, die is er niet, 'want er is geen treinstel beschikbaar'. Personeel was uitgeroosterd om te rijden ed, maar dit waren zw vergeten.
Van wat ik heb gelezen is de instructiedag van gisteren gewoon doorgegaan...quote:Op woensdag 28 december 2016 11:12 schreef greavy het volgende:
Kent u het verhaal van instructie Flirt in Zutphen die deze week zou gebeuren voor een aantal machinisten? Nou, die is er niet, 'want er is geen treinstel beschikbaar'. Personeel was uitgeroosterd om te rijden ed, maar dit waren zw vergeten.
bij de buren van S***a las ik al zoiets, ik vraag me af wat er zo specifiek is aan dit deel van het traject dat een 4tje niet zou mogen rijden.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:40 schreef MTL het volgende:
Vandaag zijn de drietjes die op Zutphen voor de instructie stonden ingezet in de reizigersdienst, omdat de viertjes nog een inzetbeperking hebben op een specifiek deel van het traject Arnhem - Deurne. Dus moeten alle drietjes opeens aan de bak, waar gepland was ook met de viertjes te rijden.
Shit happens. Er zal ongetwijfeld in Eindhoven nog wel een viertje staan te niksen voor instructie.
S***a = ?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
bij de buren van S***a las ik al zoiets, ik vraag me af wat er zo specifiek is aan dit deel van het traject dat een 4tje niet zou mogen rijden.
Top. Gefeliciteerd .quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
Keurig op tijd, zitplaats zat. Alleen dat bijdehante omroepje over de toeslag mogen ze best achterwege laten als het toch teveel gevraagd is om even een rondje door de trein te maken.quote:
er is dus helemaal geen capaciteitsprobleem en flash is gewoon een zeurpietquote:Op woensdag 28 december 2016 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Keurig op tijd, zitplaats zat. Alleen dat bijdehante omroepje over de toeslag mogen ze best achterwege laten als het toch teveel gevraagd is om even een rondje door de trein te maken.
In de aansluitende trein naar Bijlmer Arena ook geen gebrek aan plek met 12 bakken VIRM.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
De trein naar Schiphol lijkt me uitdaging genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Waar rijden ze met mat van Ansaldo?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Heen via Zaragoza, terug via Kiev en Stockholm?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
Amsterdam - Keulenquote:Op woensdag 28 december 2016 21:48 schreef Gutz het volgende:
Iemand nog een creatieve treinroute om 22 feb in Florence (IT) te komen en de 24e terug?
ICE 105 rijdt in 1 keer van Amsterdam naar Basel?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Amsterdam - Keulen
Keulen - Basel
Basel - Milano
Milano - S. Maria Novella
Zoiets?
We hadden het over een creative route toch ?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:14 schreef b2py het volgende:
[..]
ICE 105 rijdt in 1 keer van Amsterdam naar Basel?
Weinig creatief aan..quote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hadden het over een creative route toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |