quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Haha James denkt dat ze in België weten wat QR-codes zijn.
Een handgeschreven invulveld op een vodje danquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Haha James denkt dat ze in België weten wat QR-codes zijn.
Geen idee hoe het zit met de geldigheid op Enschede-Gronau, al zal de conducteur daar toch inmiddels ook wel een chipkaartlezer hebben vanwege het binnenlandse stuk tot Glanerbrug.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:28 schreef MTL het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou dat volgens mij alleen bij de treinen van Venlo naar Duitsland zijn, aangezien de andere treinen met NS personeel respectievelijk Arriva personeel gereden wordt (of mis ik er nog een?).
Voor België is het balletje gaan rollen nadat een reiziger die al jaren van deze abonnementen gebruik maakte van de een op de andere dag een waarschuwing voor zwart reizen kreeg van een treinbegeleider over de nieuwe werkwijze.
Of nog beter, een handgeschreven QR-code.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Een handgeschreven invulveld op een vodje dan
Dat is tegenwoordig een pendeldienst Heerlen-Herzogenrath met slechts één omloop.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef MTL het volgende:
Oh ja, die was er ook nog. Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met het stuk Heerlen - Aachen? Wordt dat nog steeds door NS/DB gedaan of is dat inmiddels naar Arriva?
Daar hebben ze inmiddels een OVC lezer, daar is grootschalig zwartreizen voorbij. Collegemaat van mij ziet er dagelijks nog mensen op de bon geslingerd wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit met de geldigheid op Enschede-Gronau, al zal de conducteur daar toch inmiddels ook wel een chipkaartlezer hebben vanwege het binnenlandse stuk tot Glanerbrug.
Het is natuurlijk ook niet sinds gisteren dan die abonnementen verchipt zijn...quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:40 schreef MTL het volgende:
Klinkt weer echt alsof er goed overleg is tussen de NS en NMBS. In plaats van dat de NMBS het probleem bij NS aankaart, gaan ze gewoon maar hun treinbegeleiders instrueren om de reizigers met een geldig abonnement op de bon te slingeren
In café Geerd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Laatste dag in Nederland, kom je monopoly tegen in de kroeg. Ook dat nog!
en terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar hebben ze inmiddels een OVC lezer, daar is grootschalig zwartreizen voorbij. Collegemaat van mij ziet er dagelijks nog mensen op de bon geslingerd worden
Schijnt echt een nazi schaffner aan bord te zijn tegenwoordig
Ja, op Enschede - Gronau lopen er inderdaad een paar bij met de 40-45-mentaliteitquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar hebben ze inmiddels een OVC lezer, daar is grootschalig zwartreizen voorbij. Collegemaat van mij ziet er dagelijks nog mensen op de bon geslingerd worden
Schijnt echt een nazi schaffner aan bord te zijn tegenwoordig
Hier Dennis, langzamerdquote:
Na drie dagen tot 25.30u werken (en daarna nog anderhalf uur naar huis rijden) mocht dat wel vind ik...quote:
Hoe bevalt het verkeer in het westen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Na drie dagen tot 25.30u werken (en daarna nog anderhalf uur naar huis rijden) mocht dat wel vind ik...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
twitter:brightonstation twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 22:20:04 Who wants a laugh? The new down line opened between London Bridge & New X Gate this morning, as part of £6,500,000,000 Thameslink Programme reageer retweet
twitter:brightonstation twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 22:23:54 This line increases capacity and flexibility. 2nd train of the day through there this morning & apparently driver says "don't sign that way" reageer retweet
twitter:brightonstation twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 22:25:02 Turns out that it appears @SouthernRailUK forgot to train up all their drivers on the new line, which the timetable depends on.... #FuckUp reageer retweet
Congrats!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
Hoera ! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef dennistd het volgende:
Weinig problemen mee tot nu toe. Zaterdag trouwens alweer de laatste dienst daar: vanaf het nieuwe jaar heb ik een contract in Twente (dus niet meer via het uitzendbureau).
Je vraagt je toch af wat nou het doel van zoiets is.quote:
Ik vind het maar vroeg om in de trein te zitten.quote:Op woensdag 28 december 2016 07:37 schreef b2py het volgende:
Een HC en drie koeien van IPSOS, ook hallo NS!
Ja, want als tienduizend man klagen dat de treinen te kort zijn, dan hoef je dat niet te geloven natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 07:37 schreef b2py het volgende:
Een HC en drie koeien van IPSOS, ook hallo NS!
Twee daagjes, dan weer een weekje nietquote:Op woensdag 28 december 2016 07:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind het maar vroeg om in de trein te zitten.
Top ook om zo'n IPSOS onderzoek in de vakantie te doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 07:37 schreef b2py het volgende:
Een HC en drie koeien van IPSOS, ook hallo NS!
Opzich wil je weten wat het verschil is tussen de vakantie en normaal.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Top ook om zo'n IPSOS onderzoek in de vakantie te doen.
ALS je de intentie hebt om op ook maar één van beide situaties je aanbod aan te passen. Maar jaquote:Op woensdag 28 december 2016 09:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Opzich wil je weten wat het verschil is tussen de vakantie en normaal.
Op 'een willekeurige woensdag' is een SGMm II voldoende gebleken voor Deventer-Schiphol.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS je de intentie hebt om op ook maar één van beide situaties je aanbod aan te passen. Maar ja
dat klopt wel... hij is van D66quote:Op woensdag 28 december 2016 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk, we hebben weer eens een klapviool eersteklas aan de top staan"
eerstvolgende wijzigingsblad dat zei ik toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op 'een willekeurige woensdag' is een SGMm II voldoende gebleken voor Deventer-Schiphol.
Bereid je maar voor
En, reed de icd?quote:Op woensdag 28 december 2016 08:10 schreef JDude het volgende:
Zo eens kijken hoe uitgestorven de ICD is hedenochtend. En even naar James zwaaien.
Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Na drie dagen tot 25.30u werken (en daarna nog anderhalf uur naar huis rijden) mocht dat wel vind ik...
Wel lekker makkelijk om je te verdedigen als je klachten krijgt over te korte treinen.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Top ook om zo'n IPSOS onderzoek in de vakantie te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |