abonnement Unibet Coolblue
pi_167576421
Hallo

Ik heb een hotel geboekt in mei. Heb dit op booking.com gedaan.
Nu heb ik deze vandaag geannuleerd hier zit nog geen 24uur tussen omdat ik een betere hotel heb gevonden. Vaak is met Booking.com zo dat je binnen een bepaalde tijd kosteloos kan annuleren. Deze hotel vraagt annulering kosten dit is net zo duur als twee dagen verblijven in het hotel die ik had geboekt.

Dit mag toch niet zomaar? Je heb toch net als bij meer producten bedenktijd en kan je deze kosteloos annuleren.
pi_167576433
Wat staat er in je reserveringsvoorwaarden?
dag
pi_167576436
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vaak is met Booking.com zo dat je binnen een bepaalde tijd kosteloos kan annuleren
Dat staat er dan altijd keurig netjes bij vermeld.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167576622
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Peter het volgende:
Wat staat er in je reserveringsvoorwaarden?
Er staat dat de volledige bedrag in rekening wordt gebracht.
Maar andere kamers zijn bij hun wel gratis te annuleren die kamers zijn duurder ook. Lekker duidelijk allemaal.
pi_167576656
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:12 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Er staat dat de volledige bedrag in rekening wordt gebracht.
Maar andere kamers zijn bij hun wel gratis te annuleren die kamers zijn duurder ook. Lekker duidelijk allemaal.
Daarom zijn die kamers ook duurder...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_167576808
TS, denk ff na man.
  One tough cookie zaterdag 24 december 2016 @ 14:27:38 #7
169210 liesje1979
pi_167576946
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:12 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Er staat dat de volledige bedrag in rekening wordt gebracht.
Maar andere kamers zijn bij hun wel gratis te annuleren die kamers zijn duurder ook. Lekker duidelijk allemaal.
Ja daar betaal je dan voor, om kosteloos te kunnen annuleren. Dat heb jij niet gedaan dus kunnen ze het bedrag idd in rekening brengen. Balen wel, maar weinig aan te doen denk ik.
pi_167577044
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:12 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Er staat dat de volledige bedrag in rekening wordt gebracht.
Maar andere kamers zijn bij hun wel gratis te annuleren die kamers zijn duurder ook. Lekker duidelijk allemaal.
En met de boeking ben je daar dus mee accord gegaan. Als je flexibiliteit wil betaal je meer, als je er zelf voor kiest om die flexibiliteit niet te nemen tegen een lagere prijs is er helaas niks meer aan te doen.
Als ze schappelijk zijn kan je de kamer alsnog gebruiken, maar dan moet die nieuwe kamer wel de juiste voorwaardes hebben anders heb je hetzelfde probleem met dat andere hotel.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167577048
Ja dat mag, en doorgaans staat dit prima duidelijk aangegeven. Dat jij voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten is niet hun probleem :')
Voor wat foto's, kijk hier
pi_167577176
Het is maar 5 euro per dag verschil.
Maar goed ik had beter op moeten letten.

Ik heb zojuist een andere annulering verzoek gedaan of hun kosteloos kunnen annuleren.
pi_167577191
Bij mijnstaat er altijd:

Restitutie niet mogelijk

En anders als je erop klikt staan de annuleringsvoorwaarden er gelijk in.


.
pi_167577513
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Breaker.Faker het volgende:

Ik heb een hotel geboekt in mei. Heb dit op booking.com gedaan.
Nu heb ik deze vandaag geannuleerd hier zit nog geen 24uur tussen
Bedoel je dat je gister hebt geboekt en vandaag annuleert? Geldt dan niet de wet koop op afstand?
pi_167577535
Beter opletten in het vervolg
pi_167578259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:01 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Bedoel je dat je gister hebt geboekt en vandaag annuleert? Geldt dan niet de wet koop op afstand?
Klopt vandaag geboekt en volgens geannuleerd.
pi_167578299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:01 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Bedoel je dat je gister hebt geboekt en vandaag annuleert? Geldt dan niet de wet koop op afstand?
Nooit voor reizen, vervoer, logies of vrijetijdsbsteding.
.
pi_167579572
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Het is maar 5 euro per dag verschil.
Maar goed ik had beter op moeten letten.

Ik heb zojuist een andere annulering verzoek gedaan of hun kosteloos kunnen annuleren.
Je zal bot vangen.
pi_167580210
Sorry, ik moet nu wel ff lachen dat TS door verkeerde zuinigheid dus zijn vakantie dubbel gaat betalen. Heel wrang natuurlijk maar toch ook wel weer niet slim om iets te boeken voor de oude boeking werkelijk geannuleerd is.
  zaterdag 24 december 2016 @ 17:46:07 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167580243
Wel belachelijke voorwaarden voor een kamer in mei.
Gewoon gemaakt om suckers te trollen. Sorry TS :)

Zelf wel eens te laat geannuleerd ivm. auto kaduuk. Werd er niets berekend. Weet niet of hotel of Booking dat regelt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167581735
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:46 schreef Hyperdude het volgende:
Wel belachelijke voorwaarden voor een kamer in mei.
Gewoon gemaakt om suckers te trollen. Sorry TS :)
Nee, gewoon omdat een hotel graag wat zekerheid heeft. Je moet behoorlijk je best doen om er per ongeluk 'in te trappen'. Bij een bepaald type kamer staan meerdere tarieven; met of zonder annuleermogelijkheid, met of zonder ontbijt, etc. Daar is weinig verborgens aan. En als ik op booking.com nu een kamer wil boeken voor mei, krijg ik zelfs deze melding in beeld;

pi_167595200
Dan had je voor de kamer die gratis te annuleren is moeten kiezen, deze zijn daarom ook duurder, flexibiliteit kost nu eenmaal geld. Bedenktijd geldt bij dingen als reizen en vliegtickets overigens niet, dus wanneer je wilt annuleren zul je gewoon moeten betalen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_167596572
Wellicht kun je het annuleren nog annuleren? Dat kost vast geen geld ;)
Of is je andere hotel ook niet annuleerbaar?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zondag 25 december 2016 @ 13:01:05 #22
66083 Platina
78th Element
pi_167596640
Ik hoop dat je de voorwaarden de volgende keer beter leest dan dat je Nederlands typt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')