abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 09:31:42 #26
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_168070157
OP is opengezet...
dus je kan daar het dock uit halen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_168070182
Nou, je hebt het goed gespeeld ^O^ Je had gisteren de kans om alles kwijt te zijn (dock + lader aan Ou-Tannu, laptop zou ik gisteren kunnen ophalen) maar door je koppigheid is dat niet doorgegaan. Ik heb je nog gebeld én hier op Fok aangegeven dat ik wilde kijken of we er telefonisch nog uit konden komen, maar geen contact meer.

Dat bevestigt alleen maar meer mijn vermoeden: de laptop is niet in orde. Op de simpele vraag of de laptop opgestart kan worden in mijn bijzijn trapt TS met beide voeten op de rem en is er geen contact meer.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:18 schreef eRKa het volgende:

[..]

Nou, ik kom je op alle fronten tegemoet en je wéét dat ik er vroeg uit moet. Dan kom je ook nog eens op het laatste tijdstip dat ik je aanbied.
Ik zal hier ook even het lijstje zetten wat ik jou ook geschetst heb:
- Ik doe ¤50,- van de prijs af

Dat ben je zelf schuld, ik heb je gevraagd wat het kostte zonder dock en vervolgens per PB een bod gedaan, waar je akkoord mee bent gegaan.

- Daardoor blijf ik met een (waarschijnlijk) onverkoopbaar dockingstation zitten

Ook hier: ik heb het je gevraagd en je gaf een prijs door voor verkoop zonder dock

- Ik bied je diverse tijdstippen aan voor ophalen, je kiest het allerlaatste tijdstip dat ik je geef

Dus je geeft me de keuze tussen tijdstippen, ik kies daar inderdaad het laatste van, en dat is dan weer niet goed?

- Daarbij geef je ook al een beetje aan dat je dat toch niet gaat halen en het er iets overheen wordt

:')

- Als ik je dan vertel dat het niet op een paar minuten aankomt, wil je de laptop ook nog zien booten

Als je een auto koopt wil je op z'n minst weten of de motor draait. Als ik een laptop koop wil ik weten of hij het überhaupt doet, dus vraag ik je of we hem kunnen opstarten

- Dan verwacht ik al dat je nog diverse dingen wil testen, kijken of hoeveelheid RAM en HDD wel kloppen etc etc

Aanname

Volgens mij heb ik meer dan genoeg concessies gedaan om je tegemoet te komen. Maar blijkbaar nog steeds niet genoeg. (vinger en arm)
Voor ¤100,- raak ik die laptop ook zó wel kwijt met een hele hoop gedoe minder (minder, minder...). En het ding ligt écht niet in de weg, en ik ben nog niet zo arm dat ik geen brood meer kan kopen.

Vanwege alle gedoe heb ik dit niet op Marktplaats aangeboden, maar dat gaat nu dus wel gebeuren. Dan weet ik tenminste dat er gezeur komt en ben ik voorbereid.
pi_168071298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:32 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Nou, je hebt het goed gespeeld ^O^ Je had gisteren de kans om alles kwijt te zijn (dock + lader aan Ou-Tannu, laptop zou ik gisteren kunnen ophalen) maar door je koppigheid is dat niet doorgegaan. Ik heb je nog gebeld én hier op Fok aangegeven dat ik wilde kijken of we er telefonisch nog uit konden komen, maar geen contact meer.

Dat bevestigt alleen maar meer mijn vermoeden: de laptop is niet in orde. Op de simpp opgestart kan worden in mijn bijzijn trapt TS met beide voeten op de rem en is er geen contact meer.

[..]

b]

[..]

[/quote]

Tjah, met ssd er in zou dat geen probleem moeten zijn.
Binnen halve minuut wel opgestart denk ik :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_168082045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 09:32 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Nou, je hebt het goed gespeeld ^O^ Je had gisteren de kans om alles kwijt te zijn (dock + lader aan Ou-Tannu, laptop zou ik gisteren kunnen ophalen) maar door je koppigheid is dat niet doorgegaan. Ik heb je nog gebeld én hier op Fok aangegeven dat ik wilde kijken of we er telefonisch nog uit konden komen, maar geen contact meer.

Dat bevestigt alleen maar meer mijn vermoeden: de laptop is niet in orde. Op de simpele vraag of de laptop opgestart kan worden in mijn bijzijn trapt TS met beide voeten op de rem en is er geen contact meer.

[..]

Gelul én aannames Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, waarschijnlijk is dit jouw eigen manier van zaken doen maar niet de mijne.

Ik bied vanwege het late tijdstip aan dat de laptop alvast opgestart wordt. (Voor mij is 21:00 behoorlijk laat en moet ik al starten met naar bed gaan. Ik wil een wildvreemde niet in slaapoutfit ontvangen, dus lig ik al achter op schema.)
Of een laptop nu al opgestart is, of nog moet opstarten. Een laptop die fatsoenlijk draait/startmenu/Chrome kan openenen, die start ook heus wel normaal op. Ik moet geregeld systemen opfrissen/repareren/upgraden en moet het eerste systeem nog zien dat niet makkelijk opstart en wél fatsoenlijk draait.
Je had ook op vrijdag kunnen komen, of volgende week wanneer er meer tijd was, of in het weekend. Maar het moest allemaal snel-snel omdat je zogenaamd geen tijd hebt. En je had ook overdag in Heerlen kunnen komen, had je uuuuuren lang in een spreekkamer kunnen zitten met de laptop. Maar ook daar had je geen trek in (al heb ik dat wellicht niet nadrukkelijk aangeboden).

Wat je denkt te winnen met hier wat stennis te trappen is mij niet duidelijk, maar misschien ben je wel niet goed bij je hoofd. In elk geval beschik je over een forse dosis paranoia dat je op 30km afstand al kunt zien dat een laptop niet deugt.
Als ik de boel nu écht wil bedonderen en brak spul wil verkopen, dan gooi ik hem wel lekker anoniem op Marktplaats of 2dehands.nl. En dan peins ik er niet over om iemand te laten komen ophalen.
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 19:24:57 #30
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_168084354
Dicht op verzoek
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')